Hyundai zvyší ceny svých vozů

Neustále rostoucí ceny oceli a hliníku nutí téměř všechny výrobce uchýlit se k takým nepopulárním opatřením, jakým je zvyšování cen koncových produktů. Není proto pochyb, že rostoucí ceny komodit můžou o několik let pořádně zamíchat kartami na automobilových trzích. Nechceme teď samozřejmě vyvolávat žádnou paniku, ačkoli podle některých analytiků můžou ceny růst rychleji, než je teď očekáváno, optimisté na druhé straně doufají, že ceny motorových vozidel bude možné zachovat na stejné úrovni jako dnes. Dopomoci by k tomu mohlo například, používaní plastických, nebo tvrdých recyklovatelných materiálů.

Pojďme však na konkrétní případ. Představitelé automobilky Hyundai oznámili, že v brzké době bude cena jejich modelů stoupat. Automobilka argumentovala přesně tím, o čemž jsme psali výše – cenou oceli a hliníku. Nikdo z představitelů však nechtěl být konkrétnější, a tak nevíme, v jakém rozsahu máme zdražování očekávat, kromě toho se automobilka potýká i s personalistickým problémem, množí se totiž různé stávky kvůli nízkým mzdám.

Zatím není jasné, zda se podobnou cestou vydají i další výrobci, nebo břímě zvyšujících se nákladů ponesou na svých bedrech.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků