Hyundai zveřejnil první oficiální snímky sportovního liftbacku i30 N Fastback

car  |  27. 07. 2018 15:28

Fuj, taková prašivá opičárna jako Hnůjdají nebrat Dyť v tom by nejezdili opálení spoluobčané ani na houby

Odpovědět  |   | 
Insider  |  27. 07. 2018 18:38

Ty musíš z toho Hyundaie mít mindrák, že by ses o něj mohl opřít...

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  27. 07. 2018 19:10

Hjundaji nebrat

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 07. 2018 23:07

Tak samozřejmě, krást se nemá, stačí, když si ho koupíš.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  27. 07. 2018 16:11

Kdyby to bojkotovali jen opálení spoluobčané.... ale už jste v Hujdě někdo někdy viděli sedět Asiata? Asi to bude tím, že jezdí v Porsche, Mercedesech, Volkswagech nebo klidně i ve Škodovkách.... Nejspíš je pro ně korejská produkce příliš podřadná!

Odpovědět  |   | 
Smrdik  |  27. 07. 2018 18:33

Korejci v cr v nicem jinem nez ve sve produkci nejezdi.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  30. 07. 2018 21:45

To tak maximálně ti nošovičtí. Korejská eodinka, co dneska nakupovala na Jahodnici, evidentně dává přednost před prémiovým Hyundaiem docela obyčejnému BMW 5 GT...

Odpovědět  |   | 
Smrdik  |  31. 07. 2018 00:23

Pochybuju ;)

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  31. 07. 2018 08:28

Že by to byla překapotovaná hujda na GéTéčko. Kastle z papundeklu? Tak to mne vážně nenapadlo....

Odpovědět  |   | 
Insider  |  27. 07. 2018 18:39

A byl jsi nekdy v Asii, experte?

Odpovědět  |   | 
Smrdik  |  30. 07. 2018 08:37

V Koreji ano experte

Odpovědět  |   | 
Jim  |  27. 07. 2018 18:39

Korejská produkce je pro mě podřadná a přitom lezou do VW a Škodovky? To nedává smysl.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 07. 2018 23:04

Nepsal jsi tady tuhle pitomost před několika měsíci? Je to v podstatě stejný text. To musíš mít tedy pořádný mindráček.

Odpovědět  |   | 
mk  |  28. 07. 2018 08:02

Zrovna ve stredu, Vietnamec v Tucsonu urputne po nekolik km blokoval levy pruh na D11

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 07. 2018 11:20

Dělám v obchodě s autodíly. Kolik sem chodí asiatu, do tolika neumíš ani počítat... A žádný z nich nikdy nepřijel v žádném asijskem autě. A to už tu nějaký ten pátek dělám Jsou to vpodate jen 3-4 značky... Ford, oply a vw a občas nějaké bmw.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 07. 2018 13:31

A máš i díly na asijská auta? Možná to bude ten zásadní důvod, proč k tobě nechodí...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  29. 07. 2018 08:46

Párkrát si přečti odpověď a zjistíš, že si napsal blbost.
Ikdybych ty díly neměl, tak ty asiati to nemají šanci vědět když přijdou... Protože jediné co umí je vytahnout telefon, technickák a říct "tohle". Víc toho český neumí.

A ať se ti to líbí nebo ne, ani asiati v těch svých popelnicich nechtějí jizdit

Odpovědět  |   | 
Smrdik  |  30. 07. 2018 08:38

Tak to budou Vietnamci

Odpovědět  |   | 
Marek  |  27. 07. 2018 16:31

Teď mám trochu bordel. Je to tedy liftback nebo fastback?

Zachvilku to bude liftback, hatchback, fastback rodinné kombi.

Odpovědět  |   | 
Insider  |  27. 07. 2018 18:36

Jmenuje se Hyundai i30 N Fastback - zbytek jsou autorovy spekulace...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 07. 2018 19:21

Je třeba si od hjondé vypůjčit česko-korejský slovníček:

hatchback = liftback
liftback = fastback

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 07. 2018 11:15

Vzhledem ktomu jak hundaj prezentuje své modely, to žádná spekulace nebude.

Odpovědět  |   | 
David  |  27. 07. 2018 18:52

Japonci a Korejci spoléhají na svou kvalitu, sem tam sednou do BMW nebo Mercedesu, ale to jsou jen kusovky.

Odpovědět  |   | 
Vlado  |  27. 07. 2018 23:25

Nevypadá vůbec zle, já mám spoŕtovní verze rád, a celkově mě Hyundai dost překvapila jak jdou s vývojem vozů dopředu to je opravdu paráda.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 07. 2018 09:09

Super, teď to ještě nepodělat cenou jako u bratříčka. Prodávat na našem trhu základní model za 760.000,- je úlet roku.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 07. 2018 10:45

Jaký Bratricek hyundai velikosti i30 stojí prosim v základu 760 ?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 07. 2018 11:06

Teď tak nějak Honzo nechápu, co na tom nechápeš. Článek je o i30 N liftback a jeho bratříček je i30 N hatchback, který stojí v základu 760.000,-

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 07. 2018 13:32

Co je na ceně i30N špatného? S ohledem na motorizaci, výbavu... tak akorát. To, že cena nezahrnuje povrchní čecháčkovskou nenávist k Hyundai, už není chyba Hyundai, ale jen vás, hlupáčků.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 07. 2018 15:13

mpolan: Brzdi mladej, já jsem ten poslední, co by měl nějakou zášť ke Korejcům. Jinak jako potenciální kupec nevidím v podstatě žádný pádný důvod, vzhledem ke konkurenci, proč jít do i30 N za tyhle peníze. Jeden příklad za všechny je třeba Megane R.S. 280 za 720.000,- A to se nebavím o rozdílu mezi divizí R.S. a N, divize R.S. je o 3 vesmíry jinde. Jestli jsi potenciální kupec těchto aut a připadá ti cena základní i30 N tak akorát, tak OK, nemám s tím problém. Mně ale nepřipadá, to je celé. Ale že bych ti kvůli tvému cenovému jemnocitu nadával do hlupáčků, to fakt ne, tak blbě na tom nejsem.

Odpovědět  |   | 
Albert B.  |  29. 07. 2018 16:15

Říkáš Renault? Vždyť je to právě jen značka Renault. Značka Hyundai je hodnotou oproti Renaultu o mnoho levelů výš. A Nko od Hyundaie je ve skutečnosti Mko od BMW (navrhl je stejný člověk - bývalý šéfkonstruktér BMW divize M):
https://www.e15.cz/rozhovory/mame-skvela-aut... ...
Takže i30 N je ve skutečnosti převlečené BMW M.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  29. 07. 2018 19:04

Alberte Alberte, napsat, že N divize je ve skutečnosti převlečená M divize, může jenom naprostý automobilový ignorant. A hodnotu značky sem vůbec netahej, o tu v kontextu vůbec nejde. Jinak pokud se ti nelíbí značka Renault, tak si vyber jinou, nikdo ti v tom přeci nebrání. Konkurentů i30 N je dost.

Odpovědět  |   | 
Albert B.  |  30. 07. 2018 08:14

Ty automobilový ignorante😅 Proč bych si měl vybírat něco jiného než i30 N? Mně tohle auto plně vyhovuje, protože je podle mě nej. Hlavně je to ale Hyundai, má srdcová záležitost...👍👏

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 07. 2018 20:06

Rozumím tomu správně, že BMW je již asi rok VW, nebo Škoda, vždyť přece Jozef Kabaň...
To již hraničí... , nechci být impertinentní.

Odpovědět  |   | 
Albert B  |  30. 07. 2018 07:59

Nejde o design, ale o auto jako takové...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 07. 2018 13:54

A co myslíš, že design je jen taková hloupost u auta? To práce zahrnuje nejen vzhled, ale i funkčnost, komfort, pevnost karoserie, která je v naprosté většině samonosná, nese tedy komplet výbavu (motor, převodovka, nápravy...). Oni ti pánové musí mezi sebou spolupracovat, to není hraní si na vlastním písečku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 07. 2018 10:53

Zakomplexovani ubozaci, jezdici sockou, prip. 20 let starou mrdkou z bazaru, tady plivou na Hyundai. Tupci.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 07. 2018 11:16

I 20 let starý pekáč z bazaru je lepší, než nový hundaj, tupce 😉

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 07. 2018 14:23

Tak tady vyjmenuj ty lepší auta, staré 20 let, kategore například nižší střední třída, tedy i30. Již se na ten seznam třepu jako sulc.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  29. 07. 2018 08:49

Které koli jiné auto z nižší střední třídy od zavedených automobilek.
Proč? Protoze tam kde je teď hundaj, byla každá jiná větší automobilka už před 15ti lety.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 07. 2018 10:53

Tak nějak se ti zkracuje temín z 20 na 15 let a nějak mi ten seznam stále chybí. A pokud budu hodnotit obsah, ty musíš být opravdu "chytrý" člověk, když jsi schopen tuhle pitomost vyplodit. To víš, když nejsou argumenty, přicházejí hlouposti.
A pokud si budu chtít rýpnout, tak si to nechej opravit alespoň nějakým textovým editorem, mysliteli, než to tady vložíš.

Odpovědět  |   | 
Albert B.  |  29. 07. 2018 16:21

No ty jsi ale mimoň! Naprosto neuvěřitelné... jak může být někdo tak hloupý...

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  29. 07. 2018 09:23

Co o této značce napsat (Hyundai), respektive o tomto modelu... design jak stará Mazda 3, nová i30 v kombíku vypadá zezadu jak auto pro invalidy, řekl bych v reálu auto působí až směšně až ulítle. Naprosto disporoporční nevyvážený design a zastaralý interiér je obrovským zklamáním o předpotopním infotainmantu ani nemluvím, plasty tvrdé, nevzhledné, ne však špatně slícované. Jízdní vlastnosti jsou jen průměrné, nikoliv špatné, vůz je spíše komfortní a řídí se celkem příjemně, ale hůř než Golf, Auris, nebo Focus i Octavia, tyto vozy působí a jsou dotaženější v komplexnosti i promyšlenější. Nehaním, jen jsem se byl s vozem seznámit u Lennera a byl jsem obrovsky zklamaný z velkohubosti importéra, přičemž nabízí o tířdu horší vozy než koncern VW, Ford, Renault i Toyota a další. Zároveň chápu, že lidem bez fantazie a s málo penězi se může jednat o zajímavou nabídku, které rozumím. Ve všem jiném je a vždy bude Hyundai ta poslední varianta k zamyšlení, já jsem se o tom jen přesvědčil. Hezký den všem.

Odpovědět  |   | 
Kalivoda  |  30. 07. 2018 10:57

prostě paráda, už se těším až budou fotky bez maskování, to vypadá na slibný trhák 2019, pokud vydaj příští rok

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  30. 07. 2018 21:49

Jestli to bude stejný trhák jako i30 N, tak se možná u nás prodají 2 kusy za piloletí....

Odpovědět  |   | 
Alois  |  02. 08. 2018 09:44

za mě jako povedený liftback, jsem zvědav pak na ostré fotky odhalené verze, to bude mít zase škodovka nahnáno :p

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A