Hyundai zveřejnil první oficiální snímky sportovního liftbacku i30 N Fastback

Je to oficiální: Hyundai chystá i30 N ve variantě Fastback. Víme o něm už v podstatě vše.

Hyundai i30 N zabalený v karoserii liftback jsme mohli již několikrát spatřit na špionážních snímcích a videích zachycených na severní smyčce okruhu Nürburgring. Nyní už Korejci vše přiznávají oficiálně. A ze stejného prostředí nabízejí oficiální snímky stále ještě maskovaného vozu.

Další podivná speciální edice: Hyundai bude Konu nabízet ve variantě Iron Man

Další podivná speciální edice: Hyundai bude Konu nabízet ve variantě Iron Man

Můžeme se tak podívat na detaily ve vyšším rozlišení. Fastback zdědí přední část od hatchbacku, stejně jako kola a dvojici koncovek výfuku. Od standardní verze bude mít odlišný spoiler, respektive odtrhovou hranu kufru. Příslušnost testovaného vozu k rodině N prozrazuje zaslepené logo na masce chladiče.

Technika bude zřejmě stejná, jako u hatchbacku. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tak bude svých 247 či 271 koňských sil v závislosti na verzi posílat vždy na přední kola. A to skrze samosvorný diferenciál. Manuální šestistupňovou převodovku ale možná už od začátku produkce doplní dvouspojková skříň se sedmi převodovými stupni. Tu brzy dostane i hatchback.

Hyundai vymýšlí, co se starými bateriemi elektroaut. Půjde cestou Toyoty

Hyundai vymýšlí, co se starými bateriemi elektroaut. Půjde cestou Toyoty

V případě ostrého liftbacku se spekuluje taktéž o příplatkovém pohonu všech kol. Písmeno N by údajně v budoucnu mohl dostat i crossover Kona. Korejci to zkrátka se sportovním oddělením myslí vážně. Nabyté zkušenosti a především image chce Hyundai zužitkovat v modelech N-Line. Ty mají být obdobou ST-Line od Fordu, tedy jinak naladěných standardních modelů se sportovními doplňky.

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

včera | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků