Hyundai zveřejnil ceník modernizovaného minivozu i10

Model i 10 získal nový design přední části a nabízí lepší výbavu.

Nový nárazník a nové kruhové světlomety z LED diod pro denní svícení jsou hlavním rozpoznávacím prvkem modernizovaného provedení současné generace Hyundai i10. To se právě nyní začíná prodávat.

Hlavní technickou novinkou se od ledna stane nový systém pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu a asistent pro udržování vozu ve zvoleném jízdním pruhu. Fungují díky nové multifunkční kameře.

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

V uváděném ceníku je momentálně pouze jediná motorizace. Vůz pohání litrový benzinový motor s výkonem 48,5 kW (66 koní). Ta se může pojit buď s pětistupňovou manuální nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Základní výbava Family stojí 219 990 Kč a obsahuje šest airbagů, centrální zamykání a palubní počítač. Ve výbavě Family+, za kterou se připlácí 20 000 Kč, už obsahuje i manuální klimatizaci a elektrické stahování předních okének. Dále také světla pro denní svícení a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. 

Lze ji ještě obohatit paketem Club v ceně deseti tisíc. Ten zahrnuje rezervní kolo, rádio, dálkové ovládání pro centrální zamykání a alarm.

Auto před faceliftem se dalo pořídit již za 199 990 Kč.

Vůz nadále zdarma pětiletou záruku bez omezení počtu najetých kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

   

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 64 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 50 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků