Hyundai zveřejnil ceník modernizovaného minivozu i10

Model i 10 získal nový design přední části a nabízí lepší výbavu.

Nový nárazník a nové kruhové světlomety z LED diod pro denní svícení jsou hlavním rozpoznávacím prvkem modernizovaného provedení současné generace Hyundai i10. To se právě nyní začíná prodávat.

Hlavní technickou novinkou se od ledna stane nový systém pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu a asistent pro udržování vozu ve zvoleném jízdním pruhu. Fungují díky nové multifunkční kameře.

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

V uváděném ceníku je momentálně pouze jediná motorizace. Vůz pohání litrový benzinový motor s výkonem 48,5 kW (66 koní). Ta se může pojit buď s pětistupňovou manuální nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Základní výbava Family stojí 219 990 Kč a obsahuje šest airbagů, centrální zamykání a palubní počítač. Ve výbavě Family+, za kterou se připlácí 20 000 Kč, už obsahuje i manuální klimatizaci a elektrické stahování předních okének. Dále také světla pro denní svícení a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. 

Lze ji ještě obohatit paketem Club v ceně deseti tisíc. Ten zahrnuje rezervní kolo, rádio, dálkové ovládání pro centrální zamykání a alarm.

Auto před faceliftem se dalo pořídit již za 199 990 Kč.

Vůz nadále zdarma pětiletou záruku bez omezení počtu najetých kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

   

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků