Hyundai zveřejnil ceník modernizovaného minivozu i10

Model i 10 získal nový design přední části a nabízí lepší výbavu.

Nový nárazník a nové kruhové světlomety z LED diod pro denní svícení jsou hlavním rozpoznávacím prvkem modernizovaného provedení současné generace Hyundai i10. To se právě nyní začíná prodávat.

Hlavní technickou novinkou se od ledna stane nový systém pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu a asistent pro udržování vozu ve zvoleném jízdním pruhu. Fungují díky nové multifunkční kameře.

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

V uváděném ceníku je momentálně pouze jediná motorizace. Vůz pohání litrový benzinový motor s výkonem 48,5 kW (66 koní). Ta se může pojit buď s pětistupňovou manuální nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Základní výbava Family stojí 219 990 Kč a obsahuje šest airbagů, centrální zamykání a palubní počítač. Ve výbavě Family+, za kterou se připlácí 20 000 Kč, už obsahuje i manuální klimatizaci a elektrické stahování předních okének. Dále také světla pro denní svícení a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. 

Lze ji ještě obohatit paketem Club v ceně deseti tisíc. Ten zahrnuje rezervní kolo, rádio, dálkové ovládání pro centrální zamykání a alarm.

Auto před faceliftem se dalo pořídit již za 199 990 Kč.

Vůz nadále zdarma pětiletou záruku bez omezení počtu najetých kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

   

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků