Hyundai zveřejnil ceník modernizovaného minivozu i10

Model i 10 získal nový design přední části a nabízí lepší výbavu.

Nový nárazník a nové kruhové světlomety z LED diod pro denní svícení jsou hlavním rozpoznávacím prvkem modernizovaného provedení současné generace Hyundai i10. To se právě nyní začíná prodávat.

Hlavní technickou novinkou se od ledna stane nový systém pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu a asistent pro udržování vozu ve zvoleném jízdním pruhu. Fungují díky nové multifunkční kameře.

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

V uváděném ceníku je momentálně pouze jediná motorizace. Vůz pohání litrový benzinový motor s výkonem 48,5 kW (66 koní). Ta se může pojit buď s pětistupňovou manuální nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Základní výbava Family stojí 219 990 Kč a obsahuje šest airbagů, centrální zamykání a palubní počítač. Ve výbavě Family+, za kterou se připlácí 20 000 Kč, už obsahuje i manuální klimatizaci a elektrické stahování předních okének. Dále také světla pro denní svícení a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. 

Lze ji ještě obohatit paketem Club v ceně deseti tisíc. Ten zahrnuje rezervní kolo, rádio, dálkové ovládání pro centrální zamykání a alarm.

Auto před faceliftem se dalo pořídit již za 199 990 Kč.

Vůz nadále zdarma pětiletou záruku bez omezení počtu najetých kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

   

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků