Hyundai: změny pozic na českém trhu jsou zřejmě trvalé

I v závěru roku pokračovala značka Hyundai v úspěšném prodeji a zaujala místo nedávno ještě nemyslitelné – stala se osmou nejprodávanější značkou u nás.

Hyundaii se daří díky široké škále vozidel za přijatelné ceny a také promyšlené marketingové strategii. V listopadu 2002 tak dosáhl historického rekordu – prodal v ČR 442 vozidel, což znamená 2,98% celého trhu. Číslo je souhrn prodaných osobních i užitkových vozidel, ale nejúspěšnější je malý Getz, jehož se v listopadu prodalo 161 kusů.

V dlouhodobém hodnocení za období leden až listopad 2002 obsadil Hyundai 11. místo s 2.985 prodanými osobními a lehkými užitkovými vozy, podílem na trhu 2,04% a zaznamenal nárůst oproti stejnému období loňského roku o bezkonkurenčních 94,6 procenta. Tento nárůst je v porovnání s ostatními značkami jednoznačně nejvyšší. Potvrzuje se tak už začátkem loňského roku signalizovaný nástup francouzských a korejských značek na úkor některých tradičních dovozců. Zdá se, že podobný trend bude pokračovat i letos.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků