Hyundai: změny pozic na českém trhu jsou zřejmě trvalé

I v závěru roku pokračovala značka Hyundai v úspěšném prodeji a zaujala místo nedávno ještě nemyslitelné – stala se osmou nejprodávanější značkou u nás.

Hyundaii se daří díky široké škále vozidel za přijatelné ceny a také promyšlené marketingové strategii. V listopadu 2002 tak dosáhl historického rekordu – prodal v ČR 442 vozidel, což znamená 2,98% celého trhu. Číslo je souhrn prodaných osobních i užitkových vozidel, ale nejúspěšnější je malý Getz, jehož se v listopadu prodalo 161 kusů.

V dlouhodobém hodnocení za období leden až listopad 2002 obsadil Hyundai 11. místo s 2.985 prodanými osobními a lehkými užitkovými vozy, podílem na trhu 2,04% a zaznamenal nárůst oproti stejnému období loňského roku o bezkonkurenčních 94,6 procenta. Tento nárůst je v porovnání s ostatními značkami jednoznačně nejvyšší. Potvrzuje se tak už začátkem loňského roku signalizovaný nástup francouzských a korejských značek na úkor některých tradičních dovozců. Zdá se, že podobný trend bude pokračovat i letos.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků