Hyundai získal cenu za image RHODOS

Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, získala prestižní ocenění za image RHODOS.

V devátém ročníku  soutěže s názvem RHODOS, jejímž cílem bylo zmapování image společností z vybraných oborů hospodářství pomocí rozsáhlého výzkumu trhu a následné sestavení žebříčku tří nejlepších v každé kategorii, získala značka Hyundai v kategorii „Výrobci osobních automobilů“ vynikající třetí místo mezi všemi 35ti automobilovými značkami na českém trhu.

Tuto prestižní cenu převzala na včerejším slavnostním ceremoniálu Veronika Jakubcová, Public Relations Manager společnosti Hyundai Motor CZ. „Tohoto ocenění si velice vážíme, jelikož je dokladem úspěšného rozvoje značky Hyundai na českém trhu a stejně tak i oceněním naší dlouholeté  práce“ dodala Jakubcová.

Více informací o soutěži Rhodos je možné nalézt na www.rhodos.cz

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků