Hyundai zbrojí proti Tiguanu R. Výkonný Tucson N by mohl dostat přes 340 koní

81 komentářů

Petr i30n
9. července • 21:43

Směšná diskuze.. hyundai totálně převálcoval škodu a další šmejdy od wv,což je fakt,ale paka budou dále mlýt kraviny o tom jak je ta octávka super,kvalitní,prémiová a co je levnější je kšunt pro chudáky😂😂. Měl jsem tu čest posedět s technikem z vývoje 4gen. octavie a opravdu se styděl za tuhle zhovadilost. Takže je mi to úplně jedno,co tu v diskuzi u hyudaie píšete paka,stejně typuju že máte fabii z áček a jen si tu honíte trika a pomlouváte něco v čem jste ani nejeli.

Michal
10. července • 9:45

Čtyřka je fakt drahá.Hyundai má menší marže a nemá nový model takže cena je dole.Je i jiná konkurence Mazda,Ford,Opel,Renault,Peugeot atd co se dá koupit.

.
10. července • 7:15

A v čem jsi jiný nebo snad lepší?

Mr.Luthor
8. července • 20:54

Osobně s H 65,000 za dva roky....pouze oleje a nafta...spolehlivost tedy neřešim, jedine co bych uvítal je nižší hlluk od kol přes podběhy...jinak v klidu

Petr
9. července • 15:50

Kia Ceed 2008 1.4 CVVT -najeto 130t km bez jakehokoli problemu, dodnes jezdi i noveho majitele bez problemu.Kia Sportage 2014 1.6 GDI 80 tis.km bez jakehokoli problemu, novy majitel take spokojeny.Logickym krokem proto byla Kia Proceed GT 1.6 T-GDI, zatim za pul roku 10 000 km naprosta spokojenost. Pro drahou ted vybirame nove auto a bude to zrejme Kia XCeed 1.6 T-GDI.S koncernem VW jsem si uzil svoje (Octavia I, Passat B5, Touran,) a uz 15 let mi nesmi do baraku, coz mi zajistilo klidne spani a zadne nervy.

Tom
8. července • 21:37

Z vlastní zkušenosti: 6,5 roku i30 1.4 CVVT MPI 100k kupovaná nová, 385 tkm bez jakékoli závady, pouze spotřebák. Samozřejmě každoroční značkový servis + olej každých 15tkm. Jen jezdím a jezdím a užívám si bezstarostnou jízdu. Ani se mi nechce do nového, nemám důvod.

MLokkkk
9. července • 9:38

To je vemeno poser sebe Hyundai

JaneK
8. července • 22:38

Mame stejnou zkusenost s i30 1.6 z roku 2012, take kupovana nova, znackovy servis, olej po 15 tis. km. Na zaklade spokojenosti se znackou jsme v kvetnu 2019 koupili Tucsona 1.6 t-gdi, zatim take bez problemu.

Trenér
8. července • 22:45

Za kolik s ním jezdíš?

JaneK
9. července • 9:07

Podle trasy, ale s i30 v prumeru okolo 7 litru na 100 a Tucson je teda zrout, ja s nim jezdim za 9, ale sam mam jiny auto a nejsem na nej zvyklej, tata s Tucsonem dokaze k tem 7 litrum na 100 jet a ma docela sviznou jizdu, do 8 litru jezdi v drtivy vetsine pripadu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
9. července • 9:40

To je slušný. Tucson není žádný drobek, je to vysoké SUV. A u SUV se s nepatrně vyšší spotřebou tak nějak počítá. Vezmi to tak, že je průměrná spotřeba všeobecně u všech benzinových aut v ČR (podle statistiky uživatelů ceskybenzin.cz) 7l a u naftových 6l.

JaneK
9. července • 10:55

Je to tak, divil jsem se jak je to velky treba proti Nissanu Qashqai, mnohem sirsi, mohutnejsi, takze to asi jezdi za normalni spotrebu a s tou 1.6 t-gdi je to zivy.

Nojono
8. července • 22:10

a tu o Sněhurce znáš taky?

Mirek
9. července • 22:07

Klidně tomu věřím. Mám H. Tucson rok 2007, celkové náklady na opravy za celou tu dobu (mimo běžné spotřební díly) max 15 000,- Kč

Miroman
11. července • 19:43

Trabant Dana Přibáně, poslední rok investice 0,- :-D Hownají je stejně pro blbečky :-|

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tekmot
13. července • 19:00

Závist viď?

Michal
9. července • 17:54

Tom ale napsal že najede 60tkm ročně a olej co 15tkm.Má línou lemru takže jak pilot F1(to by žralo) asi nejezdí s 1.4cvvt.To pak jakýkoliv auto vydrží dlouho pokud s tím jezdí majitel a chce aby vydrželo.

Tom
9. července • 20:50

😁Línou lemru? Tak to ani náhodou. To si o těchto autech může myslet akorát ten, kdo běžně jezdí s turbem, motor točí pod 2 tis. ot./min. a potom se diví, když přesedne do atmosféry, že se to z těchto otáček hůř rozjíždí.
Právě že to je 1.4 CVVT, která je optimálně zajetá a má na brzdě naměřeno o 14,6 k víc. Motor nikde nedusím na malé otáčky, ale optimálně je držím v pásmu 3-5 tis. V obci a na omezení dodržuji rychlost, ale mimo obec min. o 20-30km/h víc. Hned za omezením plný plyn, takže žádné šetření. Užívám si dobrý podvozek a brzdy, a nejraději jezdím zatáčkovité trasy. Při tomto způsobu jízdy je průměrná spotřeba 6,1l okresky. Dálnice min. 140 km/h a 5,6l. S klimou o 0,2l víc. Sám se divím, co to auto vydrží.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
10. července • 9:31

Jen jsem tě popíchl.Turbo 2l mám a vím že pod 2t nejede jak 3 a víc ale přesun z A do B zvládá.Průměr ok ale dálnice za 5,6 při 140 ti nežeru.Jako umím defenzivně ale při 140 tak 7l u tebe a 8moje.

.
9. července • 9:24

Naivo. Jakápak pohádka. Mám stejnou zkušenost.

.
9. července • 11:57

Taky mám stejnou zkušenost. S Octávkou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
9. července • 13:18

Jsi tak frustrovaný, že u všech svých odpovědí kradeš nicky?

.
9. července • 18:09

Žádný vlastní nick nemám zrovna tak jako ty. Tečku používám už pár let.

WRC Fabia R2 TwinCharger
8. července • 15:10

Pak ze nejde o vykon.. Vykon je proste dulezity a vsichni vyrobci v tom odjakziva valci3-[ Nekupuj si auto co "nejede" zni moje obecna rada vsem:-D

petr r. (petrumr)
8. července • 18:05

moje rada zase nekupuj si auto, které tě připraví o řidičák. Hyundai prostě na to jde tak, že nabízí pro všechny skupiny to, co si přejí.

Kapr
8. července • 20:41

Na jednu stranu pravda, na druhou stranu existuje spousta lidí, kteří se v hjundaji stydí. Mě osobně na hyundaji vadí laciné interiéry. Tam si člověk připadá pomalu jak v dacii

.,
9. července • 9:02

Já bych se zas styděl jezdit se škodovkou. Byl bych jen jedním z těch, kteří nemají vlastní názor a opičí se jeden od druhého, ovce, spíš ovčani. A nechci být za konzervu, která má auto, které je na každém rohu, s fádním designem, bez stylu, a u kterého se budu děsit, jestli se mi za jízdy nevysype třeba převodovka DSG. O tom, že má image sluzebáku ani nemluvě. A to vše za neadekvátní cenu, kterou nechci akceptovat, když je možnost mít kvalitnější - spolehlivější Hyundai za (zatím) akceptovatelnou cenu (doufám, že vždy) a za uspořené peníze si koupím třeba do celého domu klimatizaci nebo pojedu s celou rodinou na dovolenou třeba do Japonska a nebo se vybavím pro provozování paraglidingu.

Mirek
9. července • 22:04

Pokud se člověk stydí za značku jakéhokoliv slušného jezdícího auta, tak to o něčem svědčí. Rád si čtu diskuzi Korejec vs Koncern a dozvídám se zajímavé věci :-D

Michal
9. července • 17:42

.,, já na Škodu O3rs benál přešel z passata 1.8t hlavně proto že nebyla konkurence co má motor ani cenová mimo Renaultu megan sport.Focus-drahý-slabý-1.6t,308-pěkná-místo uvnitř menší než v citigu,Leon se mi uvnitř nelíbil,Golf gti dražší.Kufr v O3 využiji a že to má horší jízdní vlastnosti a "mělo"horší odhlucneni s tím jsem počítal.Hyundai neměl v té době ještě Nko.Jsem ze Znojma vybíral jsem z okolí.

Mirek
8. července • 23:32

Zvláštní, v poslední době čtu, jak Škoda, VW šetří na plastech a snaží se interiéry udělat co nejlevněji, Ford nic moc zpracování a levné plasty... a potom si přečtu ty hlouposti, co píšeš ty. Neznám nikoho, kdo by se v Hyundai styděl, ale znám lidi, kteří ze zásady tvrdí blbosti, jako ty, že například v interiéru se cítí pomalu jako v Dacii . Že ty jsi v tom nikdy neseděl a jen převykladáváš tyhle hospodské báchorky.

https://www.autorevue.cz/minitest-volkswagen-golf-... ...
Starosti
Strohý středový tunel
Levně vypadající materiály vzadu
Některé funkce hodně utopené v infotainmentu

https://www.autorevue.cz/test-volkswagen-golf-15-e... ...
"Minimalistická přístrojovka není příliš vzrušující a šedých plastů na středovém tunelu je možná až moc, z funkčního hlediska jí ale nelze nic vytknout. Poprvé se u Volkswagenu objevuje malinký volič automatické převodovky a startovací tlačítko není kulaté, ale hranaté. A ano, v porovnání s minulým řešením vypadá docela levně. Podobné pocity mám i ze zadních sedadel. Výplně dveří z tvrdých plastů mi až tak nevadí, proč ale Volkswagen šetřil i na zadním panelu klimatizace, mi nejde do hlavy. Když mohou být přední výdechy ventilace lemovány matně stříbrnými lištami, proč ne i ty zadní? "

https://www.auto.cz/volkswagen-golf-1-5-etsi-... ...
"Z doposud uvedeného se může zdát, že ve srovnání s předchůdcem je Golf povětšinou lepší, nebo minimálně stejně dobrý. Když se ale začnete pídit po některých detailech, vcelku rychle zjistíte, že novinka může sedmičce některé věci jen tiše závidět. Nemyslíme tím jen samotné materiály (masa laciného plastu kolem středového tunelu, nepotažené přední sloupky či schránka u spolujezdce), ale i vybrané funkční prvky - marně byste hledali stropní schránku na brýle či krycí roletku na středové konzole (přitom nová Octavia ji nově má). Chybí rovněž kolenní airbag a seznam absentujících položek podtrhuje plynokapalinová vzpěra kapoty, kterou boleslavská novinka také dostává. Tady se hodně šetřilo…"

https://www.auto.cz/volkswagen-golf-2-0-tdi-e... ...
"Nepotěší ani masa laciného plastu kolem středového tunelu, nepotažené přední sloupky či schránka spolujezdce. Pro použité materiály se do nového Golfu zkrátka nezamilujete."

Toper
9. července • 8:01

Že je něco levné, má svůj reálný důvod, proč to levné je. Nekupuješ si za “poloviční” peníze identický produkt. Ale produkt, který je vyrobený jinak a z něčeho jiného - obecně levnějšího. Rozhodně není jediný rozdíl v tom znáčku na kapotě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
9. července • 22:01

Co to otočit?
Že je něco drahé, nemusí mít svůj reálný důvod, proč to drahé je :-D

Tekmot
9. července • 13:05

Je to levné, protože Hyundai si na rozdíl od jiných výrobců suroviny na výrobu aut vyrábí sám, nemusí je draze nakupovat (je druhým největším světovým výrobcem vysokopevnostní oceli a dodavatelem plechu, mimochodem i pro koncern VW), vyrábí si do jím postavených fabrik vlastní stroje (např. roboty, lisy, linky) a má vysokou produktivitu práce díky obrovskému využívání robotizace. A svá vyrobená auta distribuuje po celém světě svými loďmi, které si sám staví (Hyundai je největším světovým výrobcem lodí.) Proto si může dovolit nešetřit na kvalitě jako ostatní (správné dimenzovaní důležitých dílů motorů, převodovek, skeletů) a může si dovolit prodávat za nižší ceny než ostatní.

ACE
9. července • 9:12

Ano důvod je a třeba je ten důvod, jenom ukázat že to jde levněji a lépe. Vždyť dnešní Golf vypadá uvnitř jak království tvrdého plastu v 80tých letech. Já sice nerozumím proč v tom někdo vidí premiovost, ale budiž, když si za to někdo zaplatí......

ACZ
10. července • 8:28

Mám v provozu obě citovaná auta. Golf ve výbavě Maraton Edition 7.řady a i30 fasback ve výbavě Tricolor. Tedy jako jediný zde mohu přímo srovnávat z vlastní praxe.Rozdíl je znát i vidět úplně všude. i30 není srovnatelné s Golfem v žádném parametru, tedy kromě velikosti kufru. Tím i30 ale nezatracuji. Je prostě levnější a je to typický korejec. A to mnohým lidem nikdy nebude sedět. A mnohým zase bez problémů.Další parametr, kde korejec zaostává, je praktičnost. Golf není nejprodávanějším autem v Evropě náhodou. Jezdili jsme mnoho aut, ale praktičnost Golfa a především výhled a orientace v prostoru je u Golfa suverénně nedostižná. A proto je tak oblíbený, obzvláště u žen.Manželka jezdila 2 roky Mercedes A, krásné autíčko, mazel, ale Golf jej prostě válcuje v praktičnosti a po půl roce na Mercedes bez potíží zapomněla. Dnes nic jiného, než zase Golfa už prostě nechce. A vůbec se jí nedivím.Golf je auto, se kterým udělá parádu profesor historie, primář ortopedie, právník i mamina s dětmi, študent matematiky, nebo zahradník a žádnému z nich nevymele peněženku. Takové auto na trhu prostě není.

ACE
10. července • 11:33

Takže fajn auto pro ženy :-D

Toper
9. července • 12:10

Asi jsi to nepochopil. Například, když má být něco z pravé kůže, tak ta má v nákupu cca pořád stejně vysokou cenu.
Můžeš to udělat třeba z PU koženky, která bude vypadat, vonět a na dotek se chovat stejně, ale bude za čtvrtinu ceny.
Nikdy nikde nekoupíš pravou kůži za cenu koženky.

ACE
9. července • 12:42

To je zrovna u auto to nejdůležitější :-D a ano v tom máš pravdu, ale pak tu máme vývoj, efektivitu výroby, prodeje nebo kvalitní masáž hlav a vnucení představy, že auto co sice v dnešní generaci vypadá uvnitř jak Dacia je vlastně parádní kvalita, za kterou je dobr zaplatit nesmys, a že to je in a to se zabije špatně naroubovaným infot., který je sice za pár kaček, ale na někoho to zabere, až časem následuje vystřízlivění (no u prostších asi ne).
Takže jsem to pochopil dobře, ale je důležitý, aby jsi pochopil, že je sakra důležité sledovat, jestli někdo kdo dělál tradičně z kůže nepřešel na tu koženku a jen nehlásá že dělá furt z pravé kůže.

Toper
9. července • 13:02

Jde vidět, že jsi dobře zmasírovaný představou, že někdo vydělává dvakrát více, na tom samém.
Jen tomu ve skutečnosti nějak neodpovídají ekonomická čísla účetních uzávěrek...

Mirek
9. července • 17:34

A kde je ta pravá kůže u aut VW, když je to ještě levnější bakeliťák, než dnešní auta Hyundai, ale cena je jako by to z té pravé kůže bylo.
Čas 9:35 https://www.youtube.com/watch...
Nejlevnější T-roc R, ve videu, začíná na 1 086 900,- Kč. Za pravou kůži se přece musí zaplatit. Focus ST 2,3 EB začíná na 818 900 Kč.

Toper
9. července • 17:52

Hm, tušil jsem, že srovnání tu někdo vůbec nepochopí. No nic.

Mirek
9. července • 18:15

Tak jestli někdo něco nepochopil, tak jedině ty. Já ti jen názorně ukázal, že tebou použitá slova o pravé kůži, jsou propagace použitelná tak jen do televizních reklam. A samozřejmě, problém ve znaku na kapotě je. Nějaký rok nazpět ukazovali i v televizi, jak jeden a ten sám náhradní díl od stejného výrobce stojí různě. Dražší, a docela výrazně, měl na sobě znak Škoda, druhý se prodával jako OEM bez označení automobilky. Jistě víš, že tohle není pro tebe nic nového.

ACE
9. července • 13:21

A kým jsem zmasírovanej? :-D:-D:-D Ty máš představu násobků? já mluvím o procentech. Podívej se do ceníků a začni počítat.

Mirek
9. července • 7:35

Znam dost lidi co maji hyundai jen proto ze nemaji vice penez. Jenze na venek hlasaji jak si za pulku koupili tos tejne co u vw apod. Ne nekoupili. Koupili s proste horsi produkt. Jenze t se cloveku spatme priznava no...Navic jde videt jaky maji komplex z koncernu vw. Porad ho resi. Porad se vymezuji. Porad maji potrebu vsem dokaziovat jak maji udajne to stejne za min. Proc se nevymezuji proti fiatu? Bmw? Citroenu? No protoze maji komplex.Ale tak c uz. Ja mit 409k a nemit na kvalitni auto od vw taky si kouoim kiu nebo hyundai. Proc ne. Ale nebudu hlasat jak jsem na to vyzral ajak je to lepsi nez golf nebo leon. Neni. Jsem s tim smiren a jde se dal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirka
10. července • 8:25

Mirku ty si kokot....

Luxgen
11. července • 18:16

V prvé řadě Mirek je trol, co propaguje Hovnaje, jinak by neměl ani na chleba :-D Nedal bych za ten jejich šrot ani 10 Kč. Hovnaj nebrat :-(

Mirek
9. července • 18:02

Hyundai pořád řeší VW a vymezuje se proti němu? A kde, dej odkaz. To, že novinář v bulváru napíše článek s nějakým nadpisem, aby upoutal pozornost a nachytal takové, jako ty, to opravdu neznamená, že je to výtvor automobilky Hyundai. Novináři musí s něčím porovnávat a v naších končinách je vděčná automobilka, pro porovnání, VW a Škoda, kdyby to porovnávali s Fiatem, tak tady možná nebude jediný příspěvek. Jak je vidět, stále je dost lidí, kteří s tím mají stále velký problém. Ustrnul jsi v minulosti.

A pokud jde o kvalitu, tak i v testech je psáno, že nový Golf je vlastně ústup oproti předchozí generaci. Nenalháváš si něco s tou kvalitou?
Mám kamaráda, který již přes půl roku zvažuje koupi nového auta. Klidně si může dovolit něco lepšího a přesto zvažuje jen Tucson, a i tak stále řeší, jestli to má vůbec smysl investovat do nového auta, že jsou to vyhozené peníze.

Samozřejmě, že je dost lidí, kteří mají omezené finance a koupí to, na co mají, ale je hodně lidí, kteří nejsou ochotni za auto zaplatit více jen pro zcestný pocit, že jsou potom něco lepšího. Také se mezi ně řadím, auto je pro mě sluha a ne manekýnka na předvádění se okolí a přesně podle toho jsem ochotný za to zaplatit. Tím neříkám, že se mi nelíbí výrazně dražší auta, ale mám mnoho jiných, lepších, představ o využití peněz a tomu to podřizuji. Myslím, že nejsem sám, a že takových lidí je víc.

JaneK
9. července • 12:35

Rodice treba maji na Skodovku, zkouseli si Karoqa, ale proste se jim celkove vic libil Tucson, mel pro ne pohodlnejsi sedacky, lip se jim s nim jelo a meli dobry zkusenosti s Hyundaiem i30 prvni generace z dob, kdy ty penize opravdu nebyly na nic lepsiho, tak si ted proste koupili lepsiho Hyundaie za cenu pres 600 tisic a jsou zase spokojeny. Nemaji duvod prechazet k jiny znacce. Skodovku mame v rodine taky, mel jsem dvojkovou Octavku, ted mam 4 mesice Octavku RS 3 fl v plny vybave (zatim najeto jen 10 tisic), ale jsme spokojeny se obema znackama, jen kazdej preferujeme jinej styl a mame jiny pozadavky a jim prijde lepsi Hyundai. Takze ne vzdy je to jen o penezich, ze neni na lepsi, zalezi co pro danyho cloceka je to lepsi, ne vzdy drazsi je automaticky lepsi. Ja bych si treba myho sluzebniho Karoqa nekoupil, nezda se mi to proste adekvatni vuci cene a to mam drazsi auto, radsi nez Karoqa bych bral opravdu Tucsona.

.
9. července • 10:19

Kvalitní auto od koncernu VW? Možná tak Porsche. Už ani to Audi.
VW s jeho podřadnými klony určitě ne. A z nich nějaký komplex? Jsi blázen.
Hyundai a horší produkt? Ne, minimálně stejný, ale ve většině ohledů lepší.
Nikde není psáno, že levnější produkt musí být tím pádem horší.
To si dnes může myslet jen blbec.
Je to o nákladech na výrobu a nenažranosti managementu.

.
9. července • 11:54

Snůška nesmyslů.

.
9. července • 13:09

Jsi pří­liš zba­bě­lý ne­bo pu­ber­ťák, abys po­u­žil svůj nick???

.
9. července • 18:09

Žádný vlastní nick nemám zrovna tak jako ty. Tečku používám už pár let.

Trenér
8. července • 22:44

To je pravda. Na druhou stranu, za cenu Scaly 1.5 dsg style máš I30 1.5 118kw mild hybris, dct. Navíc dostaneš vyšší výbavu, kvalitní dvojité těsnění kolem dveří- dveře hezky mlasknou a za jízdy neproniká hluk, zadní víveprvkové zavěšení a vůbec znatelně lepší podvozek. Podvozky měl hyundai vždy dobré, i v dobách kdy vše ostatní bylo podprůměr. V rámci ceny je hyundai dobrá koupě.

Trenér
8. července • 23:23

A kde je pointa? Za bmw 116i bez vybavy dostanes dva hjundaje s vybavou a co? A za jednoho hjundaje dostanes dve dacie. Kdyz na ti nemas nekupuj si leps veci. Pokud to staci korejska kvalita fajn ale porad jen resit cenu? To je opravdu to jedine na cem zalezi? Asi jo

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
9. července • 9:07

Pointa je právě v tom, že je otázka jestli když si koupíš drahej "jakoby premiovej" třeba tříválec za hodně peněz, tak opravdu dostaneš lepší věc, než když koupíš dnes již bezdůvodně opovrhovanou značku, výkonnější, vybavenější a s lepší zárukou.

ACE
9. července • 10:12

Pojem drahej pouzivaji ti, kteri nemaji penize. Protoze na to nemaji, daji tomu nalepku "drahy". Proc by mel byt drahy. Draha vec je pro mne ta, ktera nenabizi adekvatni kvalitu apod. vuci cene. Pokud mne vec co vydrzi 1 rok stoji 100 a ve co vydrzi 5 let stoji 150 tak ta vec za 150 neni draha, naopak je lepsi.A tak je to i zde. Hyundai neni levny, Skoda neni draha. Oba stoji adekvatne tomu co nabizi a jak jsou kvalitni.A klidne si kup cokoli co chces, ale proc mit pak potrebu to hejtit.

Tekmot
9. července • 11:26

Nemáš pravdu. Škodovka je předražená, protože za ty peníze není tak kvalitní. Tečka.

ACE
9. července • 13:34

Příspěvek není můj, píše ho nějaký děcko co se za sebe stydí.

ACE
9. července • 10:37

Jsi příliš zbabělý nebo puberťák, abys použil svůj nick???

Trenér
9. července • 8:16

Nauč se psát a šup pryč z diskuze o hyundaích, běž si onanovat nad tříválcovým bavorákem, když tě to dělá spokojenějšího. Já raději ten cenový rozdíl během pěti let procestuji. Pokud nebereš rolls royce, tak máš vždy něco dražšího a co?

Trenér
9. července • 10:10

Ale ale tebe to nejak postvalo, ze by opravdu mindracek z toho, ze nemas na to si koupit neco lepsiho? Ja si klidne koupim nizsi stredni 3x drazsi, nez ten Hyundai a jeste projezdim 5x tolik... proste z toho co pises je jasne videt, ze resis finance, to je normalni, to resi spousta lidi, tak si koupis na co mas a je to. Ale proc z toho delat neco lepsiho? OPravdu ti to pomaha v tom pocitu, ze vlasnte ti to nevadi? Opravdu tem svym sebeklamum veris?

Trenér
9. července • 11:30

Dělám z toho něco lepšího vůči Scale. Vše ostatní je tvá fantazie. Připadá mi, že jsi nasraný, když je někdo spokojený s tím co má.

Trenér
9. července • 13:23

Tve predstavy jsou mylne. Ja se jen bavim nad tou jednoduchosti a citelnosti majitelu

Trenér
9. července • 13:26

Potvrzuješ pravdivost dunning-kruger efektu.

petr r. (petrumr)
10. července • 15:58

nehádejte se, kupte si hyundai konu elektrik a bmw Z4 a vaša ať si koupí škodu, má nejvíce servisů a slepice přeci musí navštívit kurnik.

WRC Fabia R2 TwinCharger
8. července • 18:58

mmmm.. tak to zni lip. Vzdyd ty jsi docela moudry muz Peto. Nekdy si rikam, ze nevim vlasne, co proti tobe vsichni porad maji.

petr r. (petrumr)
10. července • 15:53

oni nemají rádi když někdo má auto rodinné a druhé jen pro sebe a absolutně nenávidí bmw. Jedu jednou na GS a řadím jedna, dva, tři-160 a si říkám, proč tam mám ještě tři kvalty... i na Z4 řadím někdy šestku při 180. Ten co mě dává mínusy dělal u mě jízdy a já jsem ho vyhodil za přetočený motor.

WRC Fabia R2 TwinCharger
11. července • 19:21

Jo tak je to;-)

Filip
8. července • 15:05

Tak kvalitou a spolehlivostí se Korejci dotáhli, či poodskočili, motory chyběly. S tímto cca 350 koňovým motorem by byla další rána pro zavedený mainstream.

Filip
8. července • 16:50

Souhlasim. Kvalitou jizd dohnali Dacii, spolehlivosti Fiat, takze je cas a prostor jit zase dal.

Manooo
8. července • 18:59

Lebo koncern vw vyrába samé "skvosty" na kolesách a ešte k tomu za "ľudové" ceny nehovorím, že nemajú dobre motory a autá ale ak si človek nepriplati premrštené sumy tak dostane malo muziky za veľa peňazí.

Štika
8. července • 20:14

Který že ten motor mají za posledních 5 let nekvalitní? Poslední průser měli s 1,2tsi s řetězovým převodem a ten už 7 let nedodávají. Pravdou že hyundai taky nemá delší dobu problém s motorem, ale některé tvrzení prohyundaiistů jsou troufalé. Nehledě na to že jak hyundai tak i koncern dělají stejně všední a nicneřikající interiéry

Daniel
9. července • 12:48

Mali posrate 1.8 tsi a 2.0 tsi zralo to olej platil som za opravu 2.500e tak nehovor ze maju dobre motory nikdy viac folswagen od tade neni dobra ani zdochnuta macka radsej hyundai i30n

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
9. července • 14:56

Skoro všechny motory vč nových žerou olej-hlavně turba.První majitelé dělali long výměny a posrali to tak.

Allamarein
9. července • 20:11

Čím to, že do francouzských, japonských nebo korejských motorů se nemusí nijak extrémně dolévat a motory olej nežerou? A kromě jednoho excesu u Mazdy ani neředí palivem.

Honimir
9. července • 18:08

Všechny motory od VW... Nějak si nepamatuji, že by někdo z kolegů dolejval olej do BMW či MB. A pokud, tak takový to 1l za 15k km...

Manooo
8. července • 20:10

Koncern PSA maji dobre motory? To nevim jake tedy. Ale premrstene ceny ma s ohlede na kvalitu vyrazne. Ale tak jak korejci ne.

Kundaj & Hovnaj
8. července • 18:12

Žeťe huba nebolý!

kuk
8. července • 19:09

ta tatra je super..

Mruk
9. července • 17:45

A ty si čurák, stejně jak otvůj fotr.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
11. července • 18:13

Dobrý den, u nás doma máme takový motto: kdo si koupí Hiundaje, nadosmrti ku.n.d.a je. Děkuju :-P

Doporučujeme

Články odjinud