Hyundai založí vlastní luxusní značku. Bude se jmenovat Genesis

Hyundai založí vlastní luxusní značku. Bude se jmenovat Genesis

Toyota má Lexus, Nissan má Infiniti, Honda má Acuru a Hyundai teď bude mít Genesis. Další asijská značka tak chce marketingově oddělit spotřebitelskou konfekci od skutečně prémiových produktů. Do roku 2020 představí samostatná značka Genesis šest nových modelů.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Je v tom jistá logika. Jakkoli je velký sedan Hyundai Genesis zajímavý a snad i dobrý, někteří zákazníci prostě nechtějí dát přes jeden a půl milionu za auto se znáčkem Hyundai na kapotě. A přitom luxusní segment je lákavý, zákazníci tu připlácejí mnohem ochotněji za výbavu.

Logo osamostatněné značky Genesis bude vycházet z aktuálního okřídleného loga, které najdeme právě na velkém sedanu Hyundai. Označení modelů bude vycházet ze zařazení do tříd. Dočkáme se tak modelů G90, G80, G70 a podobně.

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Modely samostatné značky Genesis budou cílit na movitější klientelu, nabídnou pokročilé bezpečnostní asistenty včetně vlastní verze autonomního řízení a moderní systémy pohonu (například hybridy a plug-in hybridy).

Vedle luxusního sedanu vznikne i velké SUV a sportovní kupé s pohonem zadních kol. Dočkáme se ale i menšího SUV a stylového crossoveru, který bude konkurovat například BMW X4. Design se inspiruje například ve studii Vision G.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků