Hyundai založí vlastní luxusní značku. Bude se jmenovat Genesis

Hyundai založí vlastní luxusní značku. Bude se jmenovat Genesis

Toyota má Lexus, Nissan má Infiniti, Honda má Acuru a Hyundai teď bude mít Genesis. Další asijská značka tak chce marketingově oddělit spotřebitelskou konfekci od skutečně prémiových produktů. Do roku 2020 představí samostatná značka Genesis šest nových modelů.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Je v tom jistá logika. Jakkoli je velký sedan Hyundai Genesis zajímavý a snad i dobrý, někteří zákazníci prostě nechtějí dát přes jeden a půl milionu za auto se znáčkem Hyundai na kapotě. A přitom luxusní segment je lákavý, zákazníci tu připlácejí mnohem ochotněji za výbavu.

Logo osamostatněné značky Genesis bude vycházet z aktuálního okřídleného loga, které najdeme právě na velkém sedanu Hyundai. Označení modelů bude vycházet ze zařazení do tříd. Dočkáme se tak modelů G90, G80, G70 a podobně.

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Modely samostatné značky Genesis budou cílit na movitější klientelu, nabídnou pokročilé bezpečnostní asistenty včetně vlastní verze autonomního řízení a moderní systémy pohonu (například hybridy a plug-in hybridy).

Vedle luxusního sedanu vznikne i velké SUV a sportovní kupé s pohonem zadních kol. Dočkáme se ale i menšího SUV a stylového crossoveru, který bude konkurovat například BMW X4. Design se inspiruje například ve studii Vision G.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků