Hyundai založí vlastní luxusní značku. Bude se jmenovat Genesis

Hyundai založí vlastní luxusní značku. Bude se jmenovat Genesis

Toyota má Lexus, Nissan má Infiniti, Honda má Acuru a Hyundai teď bude mít Genesis. Další asijská značka tak chce marketingově oddělit spotřebitelskou konfekci od skutečně prémiových produktů. Do roku 2020 představí samostatná značka Genesis šest nových modelů.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Je v tom jistá logika. Jakkoli je velký sedan Hyundai Genesis zajímavý a snad i dobrý, někteří zákazníci prostě nechtějí dát přes jeden a půl milionu za auto se znáčkem Hyundai na kapotě. A přitom luxusní segment je lákavý, zákazníci tu připlácejí mnohem ochotněji za výbavu.

Logo osamostatněné značky Genesis bude vycházet z aktuálního okřídleného loga, které najdeme právě na velkém sedanu Hyundai. Označení modelů bude vycházet ze zařazení do tříd. Dočkáme se tak modelů G90, G80, G70 a podobně.

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Modely samostatné značky Genesis budou cílit na movitější klientelu, nabídnou pokročilé bezpečnostní asistenty včetně vlastní verze autonomního řízení a moderní systémy pohonu (například hybridy a plug-in hybridy).

Vedle luxusního sedanu vznikne i velké SUV a sportovní kupé s pohonem zadních kol. Dočkáme se ale i menšího SUV a stylového crossoveru, který bude konkurovat například BMW X4. Design se inspiruje například ve studii Vision G.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků