Hyundai zahájil spolupráci s módní společností Prada

Jihokorejská automobilka Hyundai ohlásila zahájení spolupráce s věhlasnou italskou módní společností Prada, která má za sebou již několik podobných kooperací. Oběma stranám by tato forma spolupráce měla přinést zviditelnění a Pradě dokonce i slušný balík peněz na charitu. Pojďme však pěkně po pořádku.

První vlaštovkou, která ponese logo této módní společnosti, budou tři kusy modelu Genesis, které se představí příští rok v dubnu na autosalonu v Soulu. Automobilka chce ukázat, že za ty léta se kvalitativně hodně zlepšila, o čemž svědčí i řada nových modelů, které i u nás obsazují stále lepší příčky v řebříčku prodejnosti. Vraťme se však zpátky, ve speciální edici bychom mohli očekávat exkluzivnější provedení interiéru, kvalitnější kůži a luxusněji vypadající obklady.

Všechny tři vozy z autosalonu budou po jeho skončení vydraženy a část z této částky půjde na charitativní účely. Budoucnost spolupráce obou firem bude zřejmě jasná až po vyhodnocení této akce.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis Sedan
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků