Hyundai začíná prodávat v Česku plug-in hybridní verzi modelu Ioniq

Základní cena automobilu, který čistě na elektřinu zvládá ujet až 63 kilometrů, začíná na částce 859 990 Kč.

Větší sada baterií, které má plug-in hybridní verze modelu Ioniq korejské značky Hyundai, prodražuje tento vůz v porovnání s pouze hybridní verzí o plných sto šedesát tisíc Kč.

Vyplývá to z ceníku, který zveřejnilo tuzemské zastoupení této značky. Zajímavé je, že za naprosto shodnou cenou je v nabídce také plně elektrická verze.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Ioniq Plug-in hybrid má pod kapotou soustrojí tvořené zážehovým čtyřválcem 1,6 GDI a elektromotorem s výkonem 45 kW (61 koňských sil). Oba agregáty dohromady poskytují řidiči výkon 104 kW (141 koní). Spojeny jsou se šestistupňovou automatickou převodovkou. 

V útrobách vozu se navíc nachází baterie typu Li-Poly s kapacitě 8,9 kWh. To má při jejím plném nabití vystačit na ujetí 63 kilometrů. Za takové situace pak bude průměrná spotřeba vozu činit neuvěřitelných 1,1 litru na sto kilometrů jízdy.

Z nuly na stovku vůz zrychluje během 10,6 sekundy, maximálně je schopný dosáhnout rychlosti 178 km/hod.

Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Auto se bude nabízet ve dvou výbavových stupních. Základní se zmíněnou cenovkou 859 990 Kč má označení Future, vyšší za příplatek140 000 Kč se jmenuje Ultimate.

V základní výbavě jsou například patnáctipalcová kola z lehkých slitin, rezervní kolo, asistent pro jízdu v pruzích, sedm airbagů, autonomní brzdění, vyhřívání předních sedadel, kůží potažený volant, elektrické ovládání všech oken, volič jízdních režimů, zadní parkovací kamera a senzory, automatická klimatizace a rádio.    

Galerii snímků vozu si prohlédněte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků