Hyundai začíná prodávat v Česku plug-in hybridní verzi modelu Ioniq

Základní cena automobilu, který čistě na elektřinu zvládá ujet až 63 kilometrů, začíná na částce 859 990 Kč.

Větší sada baterií, které má plug-in hybridní verze modelu Ioniq korejské značky Hyundai, prodražuje tento vůz v porovnání s pouze hybridní verzí o plných sto šedesát tisíc Kč.

Vyplývá to z ceníku, který zveřejnilo tuzemské zastoupení této značky. Zajímavé je, že za naprosto shodnou cenou je v nabídce také plně elektrická verze.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Ioniq Plug-in hybrid má pod kapotou soustrojí tvořené zážehovým čtyřválcem 1,6 GDI a elektromotorem s výkonem 45 kW (61 koňských sil). Oba agregáty dohromady poskytují řidiči výkon 104 kW (141 koní). Spojeny jsou se šestistupňovou automatickou převodovkou. 

V útrobách vozu se navíc nachází baterie typu Li-Poly s kapacitě 8,9 kWh. To má při jejím plném nabití vystačit na ujetí 63 kilometrů. Za takové situace pak bude průměrná spotřeba vozu činit neuvěřitelných 1,1 litru na sto kilometrů jízdy.

Z nuly na stovku vůz zrychluje během 10,6 sekundy, maximálně je schopný dosáhnout rychlosti 178 km/hod.

Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Auto se bude nabízet ve dvou výbavových stupních. Základní se zmíněnou cenovkou 859 990 Kč má označení Future, vyšší za příplatek140 000 Kč se jmenuje Ultimate.

V základní výbavě jsou například patnáctipalcová kola z lehkých slitin, rezervní kolo, asistent pro jízdu v pruzích, sedm airbagů, autonomní brzdění, vyhřívání předních sedadel, kůží potažený volant, elektrické ovládání všech oken, volič jízdních režimů, zadní parkovací kamera a senzory, automatická klimatizace a rádio.    

Galerii snímků vozu si prohlédněte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků