Hyundai začíná prodávat v Česku plug-in hybridní verzi modelu Ioniq

Základní cena automobilu, který čistě na elektřinu zvládá ujet až 63 kilometrů, začíná na částce 859 990 Kč.

Větší sada baterií, které má plug-in hybridní verze modelu Ioniq korejské značky Hyundai, prodražuje tento vůz v porovnání s pouze hybridní verzí o plných sto šedesát tisíc Kč.

Vyplývá to z ceníku, který zveřejnilo tuzemské zastoupení této značky. Zajímavé je, že za naprosto shodnou cenou je v nabídce také plně elektrická verze.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Ioniq Plug-in hybrid má pod kapotou soustrojí tvořené zážehovým čtyřválcem 1,6 GDI a elektromotorem s výkonem 45 kW (61 koňských sil). Oba agregáty dohromady poskytují řidiči výkon 104 kW (141 koní). Spojeny jsou se šestistupňovou automatickou převodovkou. 

V útrobách vozu se navíc nachází baterie typu Li-Poly s kapacitě 8,9 kWh. To má při jejím plném nabití vystačit na ujetí 63 kilometrů. Za takové situace pak bude průměrná spotřeba vozu činit neuvěřitelných 1,1 litru na sto kilometrů jízdy.

Z nuly na stovku vůz zrychluje během 10,6 sekundy, maximálně je schopný dosáhnout rychlosti 178 km/hod.

Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Auto se bude nabízet ve dvou výbavových stupních. Základní se zmíněnou cenovkou 859 990 Kč má označení Future, vyšší za příplatek140 000 Kč se jmenuje Ultimate.

V základní výbavě jsou například patnáctipalcová kola z lehkých slitin, rezervní kolo, asistent pro jízdu v pruzích, sedm airbagů, autonomní brzdění, vyhřívání předních sedadel, kůží potažený volant, elektrické ovládání všech oken, volič jízdních režimů, zadní parkovací kamera a senzory, automatická klimatizace a rádio.    

Galerii snímků vozu si prohlédněte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků