Hyundai začíná prodávat v Česku plug-in hybridní verzi modelu Ioniq

Základní cena automobilu, který čistě na elektřinu zvládá ujet až 63 kilometrů, začíná na částce 859 990 Kč.

Větší sada baterií, které má plug-in hybridní verze modelu Ioniq korejské značky Hyundai, prodražuje tento vůz v porovnání s pouze hybridní verzí o plných sto šedesát tisíc Kč.

Vyplývá to z ceníku, který zveřejnilo tuzemské zastoupení této značky. Zajímavé je, že za naprosto shodnou cenou je v nabídce také plně elektrická verze.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Ioniq Plug-in hybrid má pod kapotou soustrojí tvořené zážehovým čtyřválcem 1,6 GDI a elektromotorem s výkonem 45 kW (61 koňských sil). Oba agregáty dohromady poskytují řidiči výkon 104 kW (141 koní). Spojeny jsou se šestistupňovou automatickou převodovkou. 

V útrobách vozu se navíc nachází baterie typu Li-Poly s kapacitě 8,9 kWh. To má při jejím plném nabití vystačit na ujetí 63 kilometrů. Za takové situace pak bude průměrná spotřeba vozu činit neuvěřitelných 1,1 litru na sto kilometrů jízdy.

Z nuly na stovku vůz zrychluje během 10,6 sekundy, maximálně je schopný dosáhnout rychlosti 178 km/hod.

Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Auto se bude nabízet ve dvou výbavových stupních. Základní se zmíněnou cenovkou 859 990 Kč má označení Future, vyšší za příplatek140 000 Kč se jmenuje Ultimate.

V základní výbavě jsou například patnáctipalcová kola z lehkých slitin, rezervní kolo, asistent pro jízdu v pruzích, sedm airbagů, autonomní brzdění, vyhřívání předních sedadel, kůží potažený volant, elektrické ovládání všech oken, volič jízdních režimů, zadní parkovací kamera a senzory, automatická klimatizace a rádio.    

Galerii snímků vozu si prohlédněte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků