Hyundai začal přijímat objednávky vozu Ioniq Plug-In Hybrid

Jihokorejská automobilka už začala na evropském trhu přijímat objednávky na svůj plug-in hybrid Ioniq. V showroomech se první vozy mají objevit v létě.

Model Ioniq už můžete v Evropě objednávat také ve verzi plug-in hybrid. Přidal se tak k již dostupnému hybridu a elektromobilu. Třetí verze pohonného ústrojí se má ukázat v showroomech už během léta. 

Ioniq se tímto stal světově prvním automobilem, který nabízí rovnou tři elektrifikované verze. Technologie plug-in dává možnost dobíjet vůz přímo ze zásuvky, avšak spalovací motor 1,6 GDI o výkonu 77 kW ve voze zůstává. 

Hyundai odhaluje podrobnosti o modelu Kona. Přijede již za pár měsíců

Hyundai odhaluje podrobnosti o modelu Kona. Přijede již za pár měsíců

Kromě něj ale vůz pohání také elektromotor o výkonu 45 kW, který bere energii z výkonného 8,9kWh lithium-ion polymerového akumulátoru. Ten získává energii rekuperací za jízdy a lze ho dobíjet také pomocí zmíněného externího zdroje. Značka slibuje jízdu bez emisí až v délce 63 kilometrů. 

Ioniq Plug-In Hybrid bude k dispozici v celkem šesti barvách. Interiér je možné objednat v černé Lava Stone nebo béžové Afternoon Breeze s bílými nebo černo-modrými akcenty.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků