Hyundai vyrazil na roadshow. A do flotily přibalil i dvě Škody Fabia

Názory k článku

Koules  |  20. 03. 2015 10:15

Hnujdaj neví, čí je. Co model, to kopie jiného auta. Hnus.

 |   |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Verny  |  20. 03. 2015 10:35

K tomu není co dodat. Na litrový tříválec ze citigo si i 20 troufne a skutečně může být motorově lepším městským autem, ale na TSi prostě nemá adekvátní odpověď. Tam je fabie jasně lepší.

 |   |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Romokor  |  20. 03. 2015 10:46

Kym je Skoda Fabia vyrobena v Ceskej Republike - EU tak Hyundai i20 je vyrobeny v Azii - Turecko za pouzitia aj Indickych dielov!

 |   |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 03. 2015 11:22

Okrem lepsieho tahu v nizsich otackach nema ta 1.2 TSi nijaku vyhodu oproti 1.4 atmosfere Spotreba bude rovnaka a co sa tyka spolahlivosti 1.2 sa nechyta. Ked este k tomu pridam ze je to koncernovy motor amen tma.

 |   |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Stalin  |  20. 03. 2015 11:33

Za každých okolností bych volil atmomotor. Dokud to jde. Ale samozřejmě ne litr,ale minimálně 1,4

 |   |  Odpovědět
Stalin  |  20. 03. 2015 11:41

Řekl bych,že Hnůjdaj nejvíc sere,když novináři napíší o motoru 1,0 55kw jak skvěle jede ,jak je snaživý,jak skvěle táhne a silnější 1,2 od Hnůjdaje je málem líný,žravý atd. To by nenasralo jenom Korejce,ale i běžného ČECHA.Nemám problém s motorem 1,0 (44-55kw) v krátké Fabii,ale tvrdit,že stačí pro kombi je poněkud mimo.

 |   |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
LOL  |  20. 03. 2015 13:06

mno.. jak se budou prodávat jeté mr*ky 1,2TSI si povíme za 5-6 let. Troufám si tvrdit, že Dittrich v té době (pokud bude ještě pisálek) bude psát o "10 motorech kterým se vyhněte obloukem" a 1,2TSI tam bude na tuty.

 |   |  Odpovědět
DZARDINI  |  20. 03. 2015 14:12

Já to beru tak, že to je jen marketing.Oboje auta jsou dobrá, respektive výborná.Hyundai se snaží jen ukázat, že umí vyrabět podbně dobrá auta jako koncern a by "vešel" do podvědomí dalších lidí.Spousta lidí, když jde pro auto, tak ho Hyundai ani nenapadne řešit a to chtějí změnit.A že se jim to daří je vidět na pordejích za poslední 3 roky.Není to o tom jsme lepší, ale rovnocení a jsme tady.Dělají to imho dobře a jen dodám že tady mame kapitalismus a oni chtějí prodat.

 |   |  Odpovědět
ernie  |  20. 03. 2015 14:39

Ked sa Hnujdaj neboji porovnavania, tak preco nema aj "porovnavacia" Fabia projektorove svetla s LED, alu disky a dvojfarebne lakovanie?

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Antiautomat  |  20. 03. 2015 15:11

dizajn je subjektivna zalezitost (hyundai mi pripada lepsi), ale pokial si koncern nenarobi poriadok v motoroch (pre nich je zivotnost modelu a motora sezonna zalezitost ale pre mna nie), potom nemam zaujem. Menovite: chyba tu atmosfericky jednoduchy benzinak objemu 1400-1600. Ma to byt jednoduche, spolahlive a trvanlive auto. Tieto tri podmienky koncepcia maleho fukaneho motora (navyse z kategorie low cost) nesplna. A nesplna dokoncca ani tu dalsiu a tou je spotreba. Lzi na papieri ma nezaujimaju. Zaujima ma prakticka stranka veci a co za moje peniaze dostanem.

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
noro  |  20. 03. 2015 15:33

tak dobre mozno pojdu 2 najsilnejsie motorizacie pri fabii, a pri i20 1.4 tiez slusne, ale sak korejci uz do ceedu idu montovat 1.0 litrovy trojvalec 85 kw, takze postupne asi pojde vsade. Som na neho zvedavy.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Duchodce  |  20. 03. 2015 17:02

Myslim ze na to jde Hyundai naprosto spravne. Umistenim marketingove akce pred supermarkety naprosto spravne zaclenila kvalitu, historii a renome znacky.

Mam od Hyundaie rychlovarnou konvici Hyundai VK 739 WB a jsem s ni naprosto spokojen.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
XiXao  |  20. 03. 2015 17:51

Je lepší jednou vidět a zkusit na vlastní kůži než o tom 1000x dokola žvanit nesmysly. Proto Hjondé touto akcí moc dobře ví co dělá, a dělá to simply clever. Nemám celkově nic proti Škodě, ale když se postaví vedle jakéhokoli konkurenta, tak Škoda vždy vypadá tak nějak nudně.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
T.Petržila  |  20. 03. 2015 20:45

Vážený hnujdaji,jděte do prdele s tou Vaší agresivní reklamou

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PoliceCollector  |  20. 03. 2015 23:32

Když auto od asijské značky - tak JAPONSKÉ. Když od Japonské v kategorii malých aut - tak Toyotu Yaris Mk. IIIa nebo Mazdu 3 Mk. III - zvláště Mazda je nádherná. U Škodovky by mi ani tak nevadilo že ji má kde kdo, ale to že pěkně vybavenou by mi mohl záhy někdo čórnout. Musím říci že od té doby co se Hyundai přejmenovala na "Hjondé" a později začala prudit s podle mě trapnou reklamou se sousedem z Boleslavi - tak se mi pěkně zprotivila. Dívám se na i20 a maska mi připomíná Peugeot 106/206. AHA. Fabia Mk. III nabízí dvoubarevné lakování - což je něco co hned tak někdo nemá (pravda, není to standard ale potěší to.) a celkově se mi její ostré linie líbí víc než podivně barokní a rozevláté tvary hjondé... Pokud bych si měl vybrat z těhle dvou (JEN TĚHLE DVOU) tak Škodovku, pokud z malých vozů tak Mazdu 2. Nebo MiniCooper :))) (Ale ten je drahej.)

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kenny  |  21. 03. 2015 02:59

"H-factor" znamená, že je to "Na hov-no" a tu Fabiu si taky mohou projet? Já bych zašel, ale jen na Fabiu.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tom  |  21. 03. 2015 06:43

Vybirat si v tomto segmentu beru Hyundai, Fabia, ikdyz se design o kus zlepsil je porad jak mydlova krabicka a s tim litrovym motorem pusobi smesne. Kvalita bude stejna, korejci jdou nahoru a nemci dolu. Takze se to srovnalo. A obe auta jsou z vlasteneckeho pohledu stejne ceska .

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Adolf  |  21. 03. 2015 21:56

Kbyby můj udatný Wehrmacht zvítězil,tak by dnes v Evropě nejezdily žádné sračkové litry ,ale 5litry Horch s kompresorem A Červeňáci by nestáli frontu na dávky,ale dávku by rovnou dostali bez čekání.

 |   |  Odpovědět
John  |  21. 03. 2015 23:46

Korejska natura je proste hanit konkurenciu. Maju to v povahe a robia to firmy vyrabajuce jak spotrebnu elektroniku, mobily, pracky, vysavace, auta a pod.
Je to ubohe a vacsinou to vyvolava sympatie na strane konkurencie.

 |   |  Odpovědět
Gusspacho  |  22. 03. 2015 01:03

Přišlo by mi celkem vtipné, kdyby si ŠKODA pronajala plácek hned vedle a udělal tam předváděčku nového Superba...ke kolegům z Koreje by se moc lidí podívat nešlo:)

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
pavel  |  22. 03. 2015 06:18

Hyundai sice udělal nějaky ten pokrok nebo spíš krok ale na druhou stranu po 20 ti letech kdy ostatni automobilky jsou uplně někde jinde .Mluvil jsem s jednim panem ktery prodaval hyundae a meli tenkrat pred autosalonama octavie na srovnani ale řikal že efekt byl opačny lidi si šli k sousedovi z boleslavi ,takže hyundai nebo jak se to vubec čte nesaha Skodovce ani na paty a s tou reklamou jsou trapny a uraží škodovku .

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
josehko  |  22. 03. 2015 15:21

Akcia Hyudaia je doslova revolučná. Ak by som býval, resp. sa nachádzal v Prahe, určite by som ju využil. Vyskúšať 2 konkurenčné autá na jednom mieste sa len tak nevidí.
Na druhej strane Hyundaiu chýba pri i20-ke kombík. Kombík je pritom nielen pre ľudí, čo chcú trochu viac miesta (za doplatok 10.000 Kč), ale dotvára imidž modelového radu.
Malý kombík od Škody je geniálna myšlienka. Bola prvou automobilkou, ktorá pri takomto malom aute začala v Európe tieto autá globálne predávať.
Známa teraz kupuje ojetinu - ako druhé auto do rodiny na cesty do práce. Vyberali sme, hľadali sme najvhodnejšie auto, a nakoniec z toho vyšlo ako najlepšie riešenie Fabia kombi na plyn. Alternatívou je potom už len Opel Astra H Caravan na plyn. Bral som pritom do úvahy rôzne parametre - cenu, bezpečnosť, spoľahlivosť, spotrebu, servisné náklady, antikoróznu ochranu, možnosť dodatočnej výbavy (napr. tempomatom).
Pýtal som sa známych, čo mali Fabiu a potom ju vymenili. A stále na tú Fabiu spomínajú radšej...

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Arian  |  22. 03. 2015 17:10

Na prvni pohled je videt, ze ten Fujdai je asijstejsi a proste vyrazne osklive auto, ktere vzniklo tak, ze jela C4 a narazila do stare Hondy Civic. Fujdai je auto pro lidi bez fantazie a lidi, kteri jsou jen klasicti "users", samotna znacka ma nulove image... Je to jako by jste vzali holku na prvni rande na kebab na rohu ulice, asi to nebude zly, asi ji neotravite, ale prozitek a zazitek z je na nule stejne jako vlastnit a jezdit ve Fujdaii a vetsine lidi jste jen pro smich. Ahoj!!

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor