Hyundai vyrazil na roadshow. A do flotily přibalil i dvě Škody Fabia

99 komentářů

Arian
22. března • 17:10

Na prvni pohled je videt, ze ten Fujdai je asijstejsi a proste vyrazne osklive auto, ktere vzniklo tak, ze jela C4 a narazila do stare Hondy Civic. Fujdai je auto pro lidi bez fantazie a lidi, kteri jsou jen klasicti "users", samotna znacka ma nulove image... Je to jako by jste vzali holku na prvni rande na kebab na rohu ulice, asi to nebude zly, asi ji neotravite, ale prozitek a zazitek z je na nule stejne jako vlastnit a jezdit ve Fujdaii a vetsine lidi jste jen pro smich. Ahoj!! :-)

Filip
22. března • 19:20

Vem holku na rande,takový výlet s fabií TSI a až zůstanete někde stát a holka ti vynadá co jsi za debila že neumíš koupit spolehlivé auto,máš po rande.

Arian
22. března • 21:53

Ze ty mas doma rychlovarnou konvici Hnujdai? :-)))))

LOL
22. března • 18:52

A když nahradíš "fujdaj" slovem "šáde", "C4" slovem "Swift" a "Honda Civic" slovem "Audi," tak to sedí taky. Jo, a místo "kebab" slova "vepřo-knedlo-zelo," aby to mělo styl. :-P

josehko
22. března • 15:21

Akcia Hyudaia je doslova revolučná. Ak by som býval, resp. sa nachádzal v Prahe, určite by som ju využil. Vyskúšať 2 konkurenčné autá na jednom mieste sa len tak nevidí.
Na druhej strane Hyundaiu chýba pri i20-ke kombík. Kombík je pritom nielen pre ľudí, čo chcú trochu viac miesta (za doplatok 10.000 Kč), ale dotvára imidž modelového radu.
Malý kombík od Škody je geniálna myšlienka. Bola prvou automobilkou, ktorá pri takomto malom aute začala v Európe tieto autá globálne predávať.
Známa teraz kupuje ojetinu - ako druhé auto do rodiny na cesty do práce. Vyberali sme, hľadali sme najvhodnejšie auto, a nakoniec z toho vyšlo ako najlepšie riešenie Fabia kombi na plyn. Alternatívou je potom už len Opel Astra H Caravan na plyn. Bral som pritom do úvahy rôzne parametre - cenu, bezpečnosť, spoľahlivosť, spotrebu, servisné náklady, antikoróznu ochranu, možnosť dodatočnej výbavy (napr. tempomatom).
Pýtal som sa známych, čo mali Fabiu a potom ju vymenili. A stále na tú Fabiu spomínajú radšej...

LOL
22. března • 15:33

jenže to byla F1, auto, se kterým Škoda musela prorazit, takže bylo vyrobené jako držák (teda až na přední nápravu, silentbloky a klimatizaci - to všechno se sralo přímo kosmickou rychlostí).
Já jsem naopak nikdy moc nepochopil účel tzv. kombi u takto malých aut. Oproti sedanům nabízí jen velmi málo prostoru navíc a ta auta vypadají oproti krátkým verzím naprosto otřesně, nadto je zavazadlový prostor s ohledem na šířku a hloubku spíše symbolický (cca 1x1m)

pavel
22. března • 6:18

Hyundai sice udělal nějaky ten pokrok nebo spíš krok ale na druhou stranu po 20 ti letech kdy ostatni automobilky jsou uplně někde jinde .Mluvil jsem s jednim panem ktery prodaval hyundae a meli tenkrat pred autosalonama octavie na srovnani ale řikal že efekt byl opačny lidi si šli k sousedovi z boleslavi ,takže hyundai nebo jak se to vubec čte nesaha Skodovce ani na paty a s tou reklamou jsou trapny a uraží škodovku .

Adolf
22. března • 8:19

Já bych si nekoupil ani Skoda ani Hnůjdaj. :-D

Gusspacho
22. března • 1:03

Přišlo by mi celkem vtipné, kdyby si ŠKODA pronajala plácek hned vedle a udělal tam předváděčku nového Superba...ke kolegům z Koreje by se moc lidí podívat nešlo:)

dudu
8. května • 14:54

Porovnávejme porovnatelné a vedle supa postavte genesis a škoda se muže jít zahrabat

John
21. března • 23:46

Korejska natura je proste hanit konkurenciu. Maju to v povahe a robia to firmy vyrabajuce jak spotrebnu elektroniku, mobily, pracky, vysavace, auta a pod.
Je to ubohe a vacsinou to vyvolava sympatie na strane konkurencie.B-]:-D

Adolf
21. března • 21:56

Kbyby můj udatný Wehrmacht zvítězil,tak by dnes v Evropě nejezdily žádné sračkové litry ,ale 5litry Horch s kompresorem :-D:-D A Červeňáci by nestáli frontu na dávky,ale dávku by rovnou dostali bez čekání. :-D

Tom
21. března • 6:43

Vybirat si v tomto segmentu beru Hyundai, Fabia, ikdyz se design o kus zlepsil je porad jak mydlova krabicka a s tim litrovym motorem pusobi smesne. Kvalita bude stejna, korejci jdou nahoru a nemci dolu. Takze se to srovnalo. A obe auta jsou z vlasteneckeho pohledu stejne ceska :-).

Jan
21. března • 21:18

Hyundai má v české republice pouze montážní závod samozřejmě s malou částí subdodavatelů a z poměru zaměstnanosti to netvoří ani slabou třetinu s porovnáním se Škoda auto.Ale je to dobře zvláště pro region,kde se Hyundai vyrábí.Hyundai je z pohledu pěkné auto,ale škoda má design a kvalitu skutečně jinde,kde design vydrží opravdu dost let a nevypadá po letech jako okoukaná čínská hračka od vietnamců.Nebudu tady rozvádět třeba testy a porovnání světa motorů,ale z hlediska cen vás může hyundai oslovit,ale pak vás stáhne na cenách servisu na náhradních dílů a to není málo.Dá se všelijak v tom kličkovat a pozdvihovat konkurenční hyundai,ale tak i tak je škoda národní značka,která živí nemalou část lidí včetně vývojového centra,výroba motorů a převodovek,vysoká škola-odborná příprava-Mladá Boleslav a obrovská část dodavatelů s jejich přidruženou výrobou.Motorizace fabia je dostačující i s objemem 1.0,vůz je solidně spřevodovaný a má k i tomu upravenou hmotnost.Nikdo se nemusí bát,že by konstruktéři byli idioti.Motor 1.2 hyundai je levná varianta starší generace motoru Hyundai dovezená do závodu v České republice a následně namontována.1.0 MPI je z motorárny z Mladé Boleslavi.Ze všech pohledů je soused z "Nošovic" opravdu maličký a to neříkam,že to je špatné auto!

LOL
22. března • 15:26

jo, taková Octa2 se světlomety á-la Korea z roku 1989 je fakt etalon designu :-)

Adolf
21. března • 21:41

Upravená hmotnost na tunu:-D Poslední Felicie měly točivý moment 106Nm a 50kw. A také měly upravenou hmotnost. Když zpřevoduješ myš,tak utáhne slona. :-D

Adolf
21. března • 21:43

První Pasat měl motor 1,3 40kw+-. Akorát vážil 750kg:-D

Adolf
21. března • 21:49

Škoda by měla dodávat pouze karoserie a motor ať si každý vybere. :-) Než 1,0 44-55kw s 95Nm. Raději 1,2 FIRE od Fiatu se 4 válci 102Nm a 51kw. Tento zastaralý motor (prý) je lepší,levnější,a vydrží 2x víc km než ta ekomoderní sračka co jede kopec nekopec s 5 tlusťochy a rakví na střeše svižně až na Sněžku. Zelené zmetky střílet do prdele a klidně i do hlavy.

Kenny
21. března • 2:59

"H-factor" znamená, že je to "Na hov-no" :-D a tu Fabiu si taky mohou projet? Já bych zašel, ale jen na Fabiu.

Tom
21. března • 18:45

zajdi si na Showroom Škodovky, určitě ti auto na vyzkoušení půjčí ;-)

PoliceCollector
20. března • 23:32

Když auto od asijské značky - tak JAPONSKÉ. Když od Japonské v kategorii malých aut - tak Toyotu Yaris Mk. IIIa nebo Mazdu 3 Mk. III - zvláště Mazda je nádherná. U Škodovky by mi ani tak nevadilo že ji má kde kdo, ale to že pěkně vybavenou by mi mohl záhy někdo čórnout. Musím říci že od té doby co se Hyundai přejmenovala na "Hjondé" a později začala prudit s podle mě trapnou reklamou se sousedem z Boleslavi - tak se mi pěkně zprotivila. Dívám se na i20 a maska mi připomíná Peugeot 106/206. AHA. Fabia Mk. III nabízí dvoubarevné lakování - což je něco co hned tak někdo nemá (pravda, není to standard ale potěší to.) a celkově se mi její ostré linie líbí víc než podivně barokní a rozevláté tvary hjondé... Pokud bych si měl vybrat z těhle dvou (JEN TĚHLE DVOU) tak Škodovku, pokud z malých vozů tak Mazdu 2. Nebo MiniCooper :))) (Ale ten je drahej.)

te
21. března • 12:58

pod tohle bych se podepsal

T.Petržila
20. března • 20:45

Vážený hnujdaji,jděte do prdele s tou Vaší agresivní reklamou

Tom
21. března • 18:52

... a hádej čí je tento PR článek :-D Vycházej z toho že, redakce tak jako ty chce na konci měsíce plat, tudíž, každý takovýto článek je placený, za to se na ně nemůžeš zlobit. Takže se ptám? proč by Hyundai psal takovýto článek? Proč myslíš, že škodovka na fotce je v popředí a focená zezadu. (Že by ty obrovské přední světlomety a celkově by asi zepředu vedle i20 vypadala dost řekněme chudě) Takže nadáváš na špatnou stranu ;-)

jiri
20. března • 21:43

Koukam ze vas asi stve ze hundai ma co nabidnout kdy u skody jsou pomalu za priplatek ventilky a volant. Jsem patriot jedne znacky ale hundai fandim a myslim ze ma co nabidnout. Je spousta zajimavejsich aut nez ta hnusna predrazena skoda.

George
20. března • 20:10
martin
21. března • 22:24

Nechapem, o co tu ide, jedna mrdka ako druha, do mesta a pre dochodcov.

Adolf
21. března • 22:25

Jde o hovno

Kenny
21. března • 3:17

George: luxusní, krásné, skvělé, úžasné, výstižné a pravdivé. 10b z 10b. Vaši nálepku jsem su uložil a Vám za ní děkuji ;-)

XiXao
20. března • 17:51

Je lepší jednou vidět a zkusit na vlastní kůži než o tom 1000x dokola žvanit nesmysly. Proto Hjondé touto akcí moc dobře ví co dělá, a dělá to simply clever. Nemám celkově nic proti Škodě, ale když se postaví vedle jakéhokoli konkurenta, tak Škoda vždy vypadá tak nějak nudně.

LOL
20. března • 18:43

A co teprve zevnitř.. tvrdé holotavýbava, plasty, vrzání, sedačky jak zubařské křeslo.. brr.

Duchodce
20. března • 17:02

Myslim ze na to jde Hyundai naprosto spravne. Umistenim marketingove akce pred supermarkety naprosto spravne zaclenila kvalitu, historii a renome znacky.Mam od Hyundaie rychlovarnou konvici Hyundai VK 739 WB a jsem s ni naprosto spokojen.

sparrow 75
21. března • 9:56

Můj druhý Hyundai typ Lantra kombi z roku 96 má už třetího majitele stále jezdí a vše funguje jak má až na občasný rezik.Takže o nekvalite Hnujdaje bych nepsal.

noro
20. března • 15:33

tak dobre mozno pojdu 2 najsilnejsie motorizacie pri fabii, a pri i20 1.4 tiez slusne, ale sak korejci uz do ceedu idu montovat 1.0 litrovy trojvalec 85 kw, takze postupne asi pojde vsade. Som na neho zvedavy.

Adolf
20. března • 15:53

Litrový tříválec půjde i do Octavie.:-D A třeba i do ******:-D

Antiautomat
20. března • 15:11

dizajn je subjektivna zalezitost (hyundai mi pripada lepsi), ale pokial si koncern nenarobi poriadok v motoroch (pre nich je zivotnost modelu a motora sezonna zalezitost ale pre mna nie), potom nemam zaujem. Menovite: chyba tu atmosfericky jednoduchy benzinak objemu 1400-1600. Ma to byt jednoduche, spolahlive a trvanlive auto. Tieto tri podmienky koncepcia maleho fukaneho motora (navyse z kategorie low cost) nesplna. A nesplna dokoncca ani tu dalsiu a tou je spotreba. Lzi na papieri ma nezaujimaju. Zaujima ma prakticka stranka veci a co za moje peniaze dostanem.

Tom
20. března • 20:48

Uz jsi treti, ktereho se ptam, co maji motory 1,2 TSI v nove fabii za problemy, o kterych porad pisete. Na zaklade ceho sjte stanovil zivotnost toho motoru? Nikdo mi zatim neodpovedel

Josef
21. března • 14:34

Nemyslíte si, že výkon 100 koní z motoru 1,2 litru oproti témuž výkonu z třeba 1,6 nebo 1,8 litru nemá vliv na životnost motoru?!

Adolf
21. března • 15:05

Má i nemá. Záleží z jakého bláta je motor sestrojen. Pokud je navržen a vyroben z kvalitních materiálů a mění se olej normálně 15000 a rok,vydrží stejně. (motor,ne příslušenství)

Kenny
21. března • 3:11

Je to subjektivní pocit, TSI má ve vzduchu pachuť nedůvěry. Ze dvou jmenovaných beru jednoznačně Fabiu !!! I kdyby Vosického Ho*no mělo slevu 50%. Ale když se zeptáš jaké vidím u Fabie mínus, řeknu, má rachitické motory. 1.0MPI je pro mě málo a 1.2TSI nevěřím a nafta je drahá. Chci 1.4-1.6 atmo, robustní jednoduchý od normálního motoráře s dobrou charakteristikou. Něco jako bylo v Octavii 1. gen 1.6mpi 74kw. Může si za to VW group sám, třeba motoru 1.0 ecoboost se nebojím, ale zas Forda nikdy. Že to TSI (sta)tisícům lidí funguje, možná, ale já ho nekoupím, vyřešeno. VW group nerezaví, jezdí dobře, je to vychytané, dobrý servis, lehký odprodej atd atd, ale jejich benzínů se s vyjímkou 1.6mpi 74kw, 2.0 85kw a 4.2V8 bojím.

Adolf
20. března • 15:18

Já chci auto s mech .kompresorem. Turbo je na prd :-D

ernie
20. března • 14:39

Ked sa Hnujdaj neboji porovnavania, tak preco nema aj "porovnavacia" Fabia projektorove svetla s LED, alu disky a dvojfarebne lakovanie?

dojo
20. března • 15:47

zeby cena- asi chteji ukazat, co za stejne penize dostanete u nich a co u konkurence.
Ne ,ze konkurence to ma taky, ale za postupne priplatky, ktere se pak snazi dealer nenapadne natlacit

dudu
8. května • 15:02

Nemluvě o výbavě kterou škoda nemá. Například vyhřívaný volant.

DZARDINI
20. března • 14:54

A prečo nemá škodovka na kufri nápis Hyundai.:-D

DZARDINI
20. března • 14:12

Já to beru tak, že to je jen marketing.Oboje auta jsou dobrá, respektive výborná.Hyundai se snaží jen ukázat, že umí vyrabět podbně dobrá auta jako koncern a by "vešel" do podvědomí dalších lidí.Spousta lidí, když jde pro auto, tak ho Hyundai ani nenapadne řešit a to chtějí změnit.A že se jim to daří je vidět na pordejích za poslední 3 roky.Není to o tom jsme lepší, ale rovnocení a jsme tady.Dělají to imho dobře a jen dodám že tady mame kapitalismus a oni chtějí prodat.

LOL
20. března • 13:06

mno.. jak se budou prodávat jeté mr*ky 1,2TSI si povíme za 5-6 let. :-) Troufám si tvrdit, že Dittrich v té době (pokud bude ještě pisálek) bude psát o "10 motorech kterým se vyhněte obloukem" a 1,2TSI tam bude na tuty. :-D

Stalin
20. března • 11:41

Řekl bych,že Hnůjdaj nejvíc sere,když novináři napíší o motoru 1,0 55kw jak skvěle jede ,jak je snaživý,jak skvěle táhne a silnější 1,2 od Hnůjdaje je málem líný,žravý atd. To by nenasralo jenom Korejce,ale i běžného ČECHA.Nemám problém s motorem 1,0 (44-55kw) v krátké Fabii,ale tvrdit,že stačí pro kombi je poněkud mimo.

sparrow 75
21. března • 9:53

Náhodou v SM psali že s trochou pokory a predvidavosti to pro 5 lidí na hory stačí :-)

Stalin
21. března • 12:32

5 lidí + v kapsách kreditky.:-D

sparrow 75
21. března • 16:09

samo lyže si půjčíš a hadry koupíš ;-)

Adolf
21. března • 16:57

Nebo můžou lyže + výbava jet druhou Fabií:-D

max
20. března • 21:50

kdyz staci v kratke verzi, proc nestaci v kombi, ktere je jen o 35kg tezsi?

Adolf
20. března • 22:23

V prázdném kombi stačí :-D Ale který idiot si kupuje kombi aby vozil vzduch? B-]

mex
21. března • 6:11

Skodifkar :-)

jirka
20. března • 12:48

ted jste to trefil pravda. Furt se novináři nad škodou rozplívají u každého motoru jak je úderný a když ty samé koně zkouší jinde tak je to líné netáhne to nic moc. Koho uznávám přes auta je toop gear sice Hamond bavoráky Clarkson mercedsy a James nevím ale přesto jsou stále objektivní.

SeaRanger
20. března • 13:08

Taky to jsou ty samí novináři co nám tu celá léta psaly o tom jak je motor HTP jedinečný a úžasný a jak vyšly TSI motory tak náhle obrátily a začaly psát o "nechvalně známém HTP"

Stalin
20. března • 11:33

Za každých okolností bych volil atmomotor. Dokud to jde. Ale samozřejmě ne litr,ale minimálně 1,4

Mario Adamcik
20. března • 11:22

Okrem lepsieho tahu v nizsich otackach nema ta 1.2 TSi nijaku vyhodu oproti 1.4 atmosfere Spotreba bude rovnaka a co sa tyka spolahlivosti 1.2 sa nechyta. Ked este k tomu pridam ze je to koncernovy motor amen tma. :-D

GeM
20. března • 12:16

Nesouhlasím, jak pak vysvětlíte ty výměny motorů u Hyundai? Podle vás je atmosféra nezničitelná, ale to je nesmysl. Zeptejte se nějakého servisáka Hyundai. Ty motory se kazí úplně stejně, ale jízdní projev je oproti TSI bohužel někde jinde. Mě úplně dostává ta nová reklama s H-faktorem. Nejkvalitnější vůz, špičkové zpracování, ušlechtilé materiály. Proboha, takovou reklamu nemá ani Mercedes. Chtělo by to více pokory. Navíc pokud koupím fabku za stejné peníze, tak při následném prodeji dostanu vyšší zůstatkovou cenu, protože Hyundai s H-faktorem jde s cenou hodně dolů.

Jan
22. března • 0:24

Již jsem psal tady na fóru jeden článek,ale reklama s H-faktorem je opravdu trochu troufalá.Pokud si myslím,že jsem dobrý(myslím tím samozřejmě Hyundai),tak si nebudu brát v případě Hyundai k zapůjčení vozy svého konkurenta,ale nechám to na zákazníkovi ať si vozy i dealerů prohlédnou sami a posoudí na místě.Případ Hyundai je o tom jako kdybych věděl,že mám spoustu svých chyb a začal pomlouvat svého souseda,abych ty své chyby tím zakryl a odvrátil tím pozornost na druhého.Když se nad tím zamyslíte tak v mezilidských vztazích to funguje často.Tady jde o marketing,ale myslím si,že trochu inteligentní zákazník zvolí pravou českou cestu a to je Škoda auto a je jisté,že vždycky může být někdo lepší,otázka v čem a jaké budou konečné výsledky-zůstatková cena,cena servisu náhradních dílů a kvalita zpracování.Ještě malá poznámka věřte tomu,že malinkatý soused z Nošovic nikdy z hlediska kvality antikorozní ochrany na tom nebude tak dobře jako Škoda auto,protože takové vozy nedělá ani dělat nikdy nebude a dělat nechce.Je to je jako kdysi elektronika od vietnamce,perfektní design životnost a kvalita až na vyjjímky nízká.Podívejte se třeba někdy na octavie a fabie přez 10 let stáří,téměř bez vady.Z té doby Hyundai Getz-orezlá konzerva ze sklepa na kterou už nemá nikdo chuť!

Adolf
22. března • 8:16

Hyundai Getz-orezlá konzerva. Fotka nějaké té konzervy? Dnes už je úplně jedno co rezne,nebo nerezne,protože se pokazí zbytek a je vymalováno.

Jan
22. března • 9:21

Hyundai Getz určitě ano,rezne v oblasti blatníků-zadní lemy+spodní části karoserie,kterou na parkovištích z vrchní části neuvidíte(tam to může výrobce pořádně ošidit),aniž by to spousta zákazníků vidělo.Zeptám se kamaráda co to měl tu hrůzu jako nově koupenou v ČR,jestli si udělal foto.U nás na náměstí takové vozy(Getz) občas k vidění jsou,rád když je uvidím je nafotím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
22. března • 10:29

Rezne víc jak Favorit? Ten běžně vydržel 15 let. To stačí ne?

John
21. března • 23:35

H-faktor je hovno faktor. Asi tolko.B-]

Bedřich
21. března • 13:35

Myslím si, že hodnocení aut ústy automobilových odborníků (v televizi a tisku) není vždy objektívní. Kdo by však potřeboval zapracovat na pokoře,jsou právě prosazovatele názoru "škodovka a VW je nejlepší. Připadá mi toto uvažování stejně scestné, jako před nedávnem vyřčená slova "japonec až nakonec". Vždyť to již není dávno pravda a přesto tomu mnozí urputně věří. A zůstatková hodnota, ta mě nikdy nezajímala.Nevidím totiž důvod se ji zabývat, když jsem si koupil auto, které se mi v té době líbilo a jednoduše mě oslovilo. A jestli se zůstatkovou hodnotou počítáš u škodovky, o něčem to svědčí.A pokud si budu chtít koupit auto jiné, tak si ho koupím.:-D

GeM
22. března • 17:53

Nemám Škodovku, ale nevidím nič špatného na tom, kupovat si auto podle toho kolik za něj za 4 roky dostanu. V tom případě nevíte co s penězi nebo neumíte počítat. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že když jsem prodával svůj 3 roky starý Golf, dostal jsem za něj víc, než v té době stál úplně nový Hyundai i30 a překvapivě se prodal naprosto v pohodě. Zkrátka některá auta se nevyplatí v určité výbavě nebo s motory kupovat, protože při prodeji na ni nejsou kupci. Každému vyhovuje něco jiného, já bych si Hyundai nekoupil, ale jedno se upřít nedá, i díky němu jsou ceny koncernu úplně jinde než před pěti lety.

Mirek
22. března • 20:55

Tak teď tady napiš, v jaké výbavě byl ten Golf, za kolik jsi ho prodal po třech letech a s jakou i30 to porovnáváš. Docela se na to těším. Tuším, že se moc zasměji.

řidič
20. března • 14:07

Tak se podívejte na ojetiny Hyundae, že by byly níže než škodovka se mi nezdá-
To srovnání bero hlavně jako ukázat zarytým škodovkářům že existují i jiné auta. A o to jde, protože existuje hodně majitelů škodovek,co jiné auto zevnitř neviděli natož aby v něm jeli.... proto je celý ten cirkus u obchodních center..

Romokor
20. března • 10:46

Kym je Skoda Fabia vyrobena v Ceskej Republike - EU tak Hyundai i20 je vyrobeny v Azii - Turecko za pouzitia aj Indickych dielov!

Kenny
21. března • 3:22

Ho*no má díly většinou z číny. I Nošovice je používají, o i20 která je z turecka nemluvě. Jejich kampaně jsou lživé, když se zpozdí loď z Inčeonu Nošovice stojí :-D:-D:-D Tak jaképak Vítkovice atd atd, nevěřit ani nos mezi očima !!!

Halej
20. března • 10:58

A o tomto presviedcas seba alebo aj ostatnych? Akoze vsetky suciastky, ktore sa montuju do Fabie su vyrobenev EU? To je trosku naivne, nemyslis? :-)

y
20. března • 16:54

jmenuj jeden ktery neni, prosim, prosim, prstikem skrabu...

George
22. března • 8:20

Například některé řídící jednotky (třeba airbagu)+další ,,elektro" třeba motůrky stahování skel, ostřiky atd., repráky, a i spousta dalších, mechanických součástek, má dnes na obalech made in china, tchaiwan. ;-) A věř mi, že vím, o čem mluvím.Pracuji v automotiv.

Adolf
22. března • 8:57

Elektronika přímo z Číny je kvalitnější :-D Používají ještě pájku s olovem.B-]

neodborník
20. března • 11:16

Naprostá většina komponentů je vyrobena v EU, to je podstatné.

Viktor
22. března • 11:40

Ty jsi fakt neodborník.Říká ti něco Hedvábná stezka? Vlaky s čínskými kontejnery,které končí v tzv.evropských firmách kde strhnou nálepku made in china a nalepí made in EU.V naší firmě běžná praxe a ikdyž nevozíme přímo do Boleslavi tak zapomeň že Fabia je česká/evropská.Třeba audiotechnika pochází pro celý koncern od LG.

Verny
20. března • 10:35

K tomu není co dodat. Na litrový tříválec ze citigo si i 20 troufne a skutečně může být motorově lepším městským autem, ale na TSi prostě nemá adekvátní odpověď. Tam je fabie jasně lepší.

JAN
21. března • 14:31

chtěl bych vidět to tvoje slavné tsi po sto tisícich km

Adolf
20. března • 16:26

Ale na druhou stranu má v základu motor 1,2+. Oproti základu Škody 1,0. A litr bude vždy pouze litr :-D I když litrový motor může mít klidně 100kw :-D ,při 14000 ot.

k22
20. března • 10:52

1.4 jede dobře a 100 koníků je víc než 90

jirka
20. března • 10:38

píšu to pořád motor 1.2 tisi turbo nahrazuje půl litru atmo takže srovnávat s 1.7 atmo motorem a na to má adekvátní odopvěd hundai ty patolízale předraženého a šíleně poruchového neskutečného krámu značka škoda. to je takovej verk že bych ho ani za darmo nechtěl.

z grjg hjeh jheg
9. května • 19:13

by mě zajímlo čim jezdíš ty hňupe?! Hentaiem rodič"?! :D)

Karel
20. března • 10:42

Psát to můžeš pořád dokola, ale já bych stejně potřeboval vysvětlit, proč bych jako podle tebe nemohl srovnávat 1.4 od hjondé, které má 100 koní a 1.2 TSI od Škody, které má o 10 koní méně. Podobné výkony, podobná cena... Půl litru atmosféry jsou kecy. Tyhle dva motory srovnávat samozřejmě můžeš a samozřejmě jede turbo v praxi pětkrát lépe

jirka
20. března • 12:44

aha pětkrát lépe tak se na to podíváme zrychlení kolik 10.1 na sto můj civic 1.5 srovnatelné a mám rezervu 200 kubíků stejně. kdyby to bylo pětkrát lépe proč 1.2 tam s turbem není do tří vteřín ha. Blbe. objem ničím nenahradíš proto se příští rok chystám na šestilitr dvanáctihrnek.

luke
20. března • 15:38

V jake PC hre se chystas na dvanactihrnek? Premyslim ze bych si o vikendech trochu zazavodil..

tomy
20. března • 12:54

Ty jseš vocas, hezky jsi dospěl k 3 vterinam... Ale odpovídá to urovni tvých příspěvku. Hlavně pak s tím "dvanactihrnkem" nikoho nesestřel...

nornik
20. března • 10:50

Videl bych to stejne ... i ta slabsi 1.2TSI je proste z pohledu jizdniho komfortu lepsi, nemluve o jizdnich vykonech/spotrebe. Pritom Hyundai nas zasobuje zpravami o budoucich turbomotorech uz nejakou par let.Nicmene mi prijde ze Hyundai ma prave motorech nejvetsi handicap ... u i40 bych si nejak nevybral, i30 a nahonena atmosfera taky slabota a u i20 skoda mluvit.

jirka
20. března • 12:45

spotřeba ha bavme se v reálu kolem osmi litrů což je moc na daný výkon kdy daný výkon v jiném autě žere třeba 7 litrů

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
20. března • 20:44

S TSI se da jezdit s prumernou kolem 6,5l/100km. Teda ve fabii

Koules
20. března • 10:15

Hnujdaj neví, čí je. Co model, to kopie jiného auta. Hnus.

sparrow 75
21. března • 9:50

mě teda I20 nepřijde špatná ale tohle věcny soupeření se Škodovkou je trapný.A podotýkám měl jsem tři Hyundaie a spokojenost a taková I40 v kombiku by mě neurazila ;-)

k22
20. března • 10:51

Zato škodovka kopíruje sama sebe až do aleluja..

ACE
20. března • 10:25

Jakého?? ;-)

ernie
20. března • 14:29

Maska Audi, C stlpik Citroen...

ACE
20. března • 14:53

Dříve možná, ale v dnešní době téměř není auto, aby se nepodobalo jinému. Fabie taky kopírovala siluetou Swifta a moc se to nezdůrazňuje.

ACE
21. března • 17:17

Již Ti to napsal Mirek, Swift se zjevil daleko dřív a to nepočítám koncept. Bohužel pro Škodu, když dva dělají totéž........., co si budem povídat, Fabia 2 se fakt moc nevydařila.

Tom
20. března • 20:42

Jenze ta dve auta vyjela skoro ve stejnou dobu, takze by to slo okopirovat asi tezko. Navic sloupky byly pouzity uz u konceptu, takze pak je otazka, kdo od koho kopiroval.
Kdezto tady se bavime, minimalne u citroenu, o casovem rozdilu ca 5 let...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
21. března • 12:21

Nemám moc rád debaty, kdo koho napodobuje, ale také nemám rád zastánce většinou škodafanatiků, kteří nevidí, nebo nechtějí vidět a upravuji skutečnost. Napodobování provádějí skoro všichni, ale vytýká se to z nepochopitelných důvodů jen automobilkám pocházejícím z východy. Osobně to moc neřeším, když je to v prospěch věci. Tím samozřejmě vůbec neobhajuji čínské plagiáty.Opravdu vyjely skoro současně, ve stejnou dobu? Podle tebe kopírovali v Suzuki? Nepřestřelil jsi trošku ve své zaslepenosti?
Zahájení prodeje Suzuki Swift září 2004.
Zahájení prodeje Škoda Fabia II duben 2007.http://www.autorevue.cz/fabia-ii-vs-swift-ciste-n... ...

Doporučujeme

Články odjinud