Hyundai vyrazil na roadshow. A do flotily přibalil i dvě Škody Fabia

Tuzemské zastoupení Hyundai bude v rámci nové roadshow prezentovat novou i20 po celé ČR. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého – kdyby automobilka nevzala na svoje předváděcí turné i konkurenční model.

Hyundai v roce 2013 způsobil menší poprask, když ve svýchshowroomech vystavil vedle i30 také Škodu Octavia. Akce dostala název „Hyundai se srovnání nebojí“ a automobilka ji vyhodnotila natolik kladně, že se letos rozhodla pro pokračování, i když v trochu jiné podobě.

Stále bude srovnávat, ovšem tentokrát ne v dealerstvích, ale před nákupními centry. Zájemci mají možnost pod taktovkou Hyundai porovnat novou i20 se Škodou Fabia.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Akce odstartovala včera před nákupním centrem v pražských Letňanech, kde naleznou zájemci stánek Hyundai také dnes. Následuje Hodonín, Brno, Ostrava a mnoho dalších měst. Zajímavé to bude osmého a devátého dubna, kdy se Hyundai postaví se svou flotilou před nákupní centrum Olympia Mladá Boleslav, tedy na dohled automobilce Škoda. Roadshow končí 30. dubna opět v Praze, tentokrát na Zličíně. Přesné termíny najdete na hfaktor.cz

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda pod vlajkami Hyundai? To už tu jednou bylo. Nově se ale místo Octavie a i30 srovnává Fabia a i20

Hyundai si připravil několik provedení modelu i20 a dvě Škody Fabia. Svézt se můžete pouze s jednou, ta druhá je jen vystavená. Na srovnávání si Hyundai vybral provedení 1.0 MPI s výkonem 55 kW (75 k) a výbavou Ambition, ze kterého mohou zájemci přesednout do i20 osazeného motorem 1.2i (55 kW) nebo samozřejmě také silnějších. Škoda, že na roadshow není pro srovnání s benzinovou čtrnáctistovkou také přeplňovaná 1.2 TSI. 

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Váš doprovod se vás bude během testovací jízdy vyptávat na to, jak byste oznámkovali věci typu motor, převodovka, výhled z auta atd... Nečekejte ale, že se nějak zajímavě projedete. Testovací trasa (minimálně ta v Letňanech) je velmi krátká a rozjedete se na ní maximálně na 80 km/h.

Účastníci akce by podle organizátorů měli poznat, co to v praxi znamená „H-faktor“. Musím se přiznat, že jsem se na tuto věc zapomněl zeptat a z testovací jízdy jsem „H-faktor“ asi neodhalil. Koho by zajímalo jiné srovnání než to před nákupními centry, ten si může přečíst třeba náš srovnávací test obou modelů

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků