Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Nikolas  |  05. 06. 2018 13:53

Jo!!!je to v titulku.Super práce!

Odpovědět  |   | 
MV.  |  05. 06. 2018 13:55

Tak hlavne ze to Tuscon cely vypalil, zatimco o Toyote ktera ma dekádu naskok ani slovo :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2018 14:06

Toyota neni primy konkurent Skody... navic rec je o mild-hybridu.

Odpovědět  |   | 
piErcE  |  05. 06. 2018 18:43

Nerad to rikam, ale Hyundai taky neni konkurentem skodovky.

Odpovědět  |   | 
X  |  05. 06. 2018 19:53

A kam podle tebe škodovky patří? Asi někam mezi Rolls Royce a Bentley? škodovka stejně jako hyundai, ford nebo opel vyrábí obyčejná auta za rozumnou cenu. To že jedno auto má o 10 litrů větší kufr a druhé místo toho vyhřívaný volant v nižší výbavě fakt není podstatný rozdíl. Na západ od nás jsou škodovky brány jako laciná a většinou prostorná auta, prostě nic zvláštního.

Odpovědět  |   | 
piErcE  |  05. 06. 2018 20:06

Velikost kufru neresim, a vyhrivany volant také ne.
Porovnavam prodejnost....

Odpovědět  |   | 
No Name  |  05. 06. 2018 20:55

Kterou má Hyundai cca osmkrát vyšší než škodovka...Škodovka rozhodně není pro Hyundai konkurentem.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  06. 06. 2018 11:28

Kde v Evropě má hundaj 8x větší prodeje než Skodovka? Nechce snad porovnávat americký hundaj a ten evropský, že? To je jako porovnávat evropský Chevrolet s americkým

Odpovědět  |   | 
No Name  |  06. 06. 2018 11:55

Hyundai je jen jeden. Je to globální výrobce a koncern, pod který patří i značky Genesis a KiA. Tudíž má značka Hyundai cca 8 milionů prodaných aut ročně.

Zato škodovka je jen jednou značkou z mnoha v koncernu VW, pod ní už žádná jiná není a ročně vyrobí jen cca milión vozů.
Tím chci říct, že Hyundai je oproti škodovce 8x větší výrobce automobilů.

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 06. 2018 22:58

Takze si mu vlastne dal za pravdu

Gyundaiov mnogo

Odpovědět  |   | 
PetrMlady  |  07. 06. 2018 17:29

Docela hnusne, technicky si uz nedelam nadeje. Hund day je zklamanim od vsech zucastnenych.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  05. 06. 2018 21:46

Tak asi oba dva myslíte to samé ne? Hyundai/Kia je spíš konkurentem pro VAG než pro škodovku. Hyundai vyvíjí, Škodovka skládá.. a bohužel pro VAG - a tvrdím to dlouho- Hyundai má, VAG bude mít.... A může za to dieselgate.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  06. 06. 2018 02:01

Hlupá-ku, Škoda má vlastní vývoj - Česana, v rámci VW - motory, převodovky + další platformové díly. Odsuzuješ a sám neviš, která je.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2018 20:01

Souhlas, Skoda je provincni vyrobce s lokalnim dosahem, zatimco Hyundai je jedna z nejvetsich automobilek sveta s globalnim doshaem a podstatne vetsim portofliem vyrobku, mnohem vetsim vyvojem a prodeji nekolikanasobne vyssimi.

Odpovědět  |   | 
H4H  |  07. 06. 2018 07:39

Přesně tak. To jen fanatici skodovkáři všude trapně mektají nesmysly o tom jak Hyundai na škodovku nemá.... Ten ji válcuje ve všech směrech.

Odpovědět  |   | 
Ivan Leixner  |  07. 06. 2018 17:27

Tve ego ma take globalni dosah, meles tady nesmysly trole. Faktem zustava, ze Hovnaji je technicky horsi jak Dacia. Grafy jsou posledni roky stale dolu. Letiste v Polsku plna aut a nikdo to nechce, ani kdyz se da sleva 30%.

Odpovědět  |   | 
N.  |  05. 06. 2018 14:57

Možná má mild-hybrid, ale auto pořád nikde

Odpovědět  |   | 
milan  |  05. 06. 2018 14:58

Tuson je auto ??No ja nevím podle toho jak hraje naše fotbalová reprezentace fotbal tak by si ho nekoupil ani za polovinu

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2018 16:05

Tuson není auto, Tuscon je auto , podle toho jak píšeš, doufám že nic neprodáváš.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  05. 06. 2018 16:17

Tuson není auto, Tuscon také ne... Možná snad Tucson

Odpovědět  |   | 

Je to mesto!

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  09. 06. 2018 08:27

Tady někdo neví jak vypadá auto?A co by to mělo být?Kánoj?Auto má 4 kola ,motor ,volant atd.Pán asi utekl asi z pralesa))))))

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  09. 06. 2018 09:16

Danieli, on chtěl jenom upozornit na správný název modelu auta, které nese označení TUCSON a ne nějaký Tuscon nebo Tuson. Tuson se to jen čte, vyslovuje.
Jinak TUCSON je i název amerického města, který si značka Hyundai vypůjčila pro své SUV.

Odpovědět  |   | 
king014  |  05. 06. 2018 16:26

das auto to naštěstí není

Odpovědět  |   | 
znalec  |  05. 06. 2018 16:43

Hyundai patri k priekopnikom novych technologii.

Mozno spomenut seiovo vyrabany vodikovy automobil, Soul elektro s famoznym dojazdom, alebo ioniq a spol vo verziach hyb, plug in, a elektro.

Kona v elektrike tomu dava korunku a nebude ma v dojazde skoro ziadnu konkurenciu (jedine Leaf).

Takze koncern Hyundai opat ukazuje svoje vynimocne postavenie medzi autmobilovou spickou.


PS: kto nesuhlasi, prosim vyvratit argumentami ktorekolvek z horeuvedenych tvrdeni.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2018 16:48

Co jsou potom znacky, ktere mely ev, hybridy a/nebo vodikove auto o dost drive, pre(d)prukopnici?

Odpovědět  |   | 
setr  |  06. 06. 2018 14:16

Průkopníci slepých uliček. Kolik těch aut prodaly? Vývoj nových pohonů a uvedení je do běžného prodeje, jsou dvě úplně jiné věci.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 06. 2018 17:23

Děláš si srandu? Peugeot 106 electric je starý přes dvacet let, Prius též. Jaký průkopník? Jediné co Hyundai vymyslel první je 10st automat do Genesisu. Jsi extrémní fanoušek.

Odpovědět  |   | 
Insider  |  05. 06. 2018 21:39

Srandu si děláš asi ty: 1) Hyundai byl první, kdo začal sériově vyrábět vodíkové auto (ix35/Tucson FCEV), 2) Hyundai byl první, kdo začal sériově vyrábět trio alternativních pohonů u jednoho modelu (Ioniq HEV, PHEV a EV). Cos tam měl dál?

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  06. 06. 2018 14:38

- https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/toyota-pri... ...

V hybridech je hyundai zhruba 20 let za toyotou, deset let za hondou nejaký ten rok za VW a nissanem.
Auto jako BMW i3 jeste hyundai nemá o i8 nemluvě.
Je pravda že se hyundai snaží, ale nějak extrémně pokroková značka to rozhodně není. Ve většině technologií za největšími hráči - VW Toyota, BMW v elektrice docela drží krok.

JAle ty jsi extremní fanoušek a tedy prodejce Hyundai (jiný fanoušky ta značka nemá). Pozdravuj Vóšu.

Odpovědět  |   | 
No Name  |  06. 06. 2018 15:05

Chytráku, množství těch fanoušků má v počtu majitelů jeho aut. Protože každý, kdo si jeho auto koupí, tak zákonitě je fanouškem. A že jich je..... Každým rokem 4 milióny.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  09. 06. 2018 07:56

Takže chytráku, Toyota Mirai žádně první sériově vyráběné auto na vodík na světě není. Je jím Hyundai ix35 FuelCell, který se začal vyrábět o 2 roky dřív. Ten tvůj odkaz je totální nesmysl. Nechápu, jak někdo mohl napsat takovou blbost. Toyota se neprávem chlubí tím, že byla první. Ne nebyla! Na netu je obrovské množství článků o tom, že Hyundai byl první na světě, kdo v únoru 2013 začal se sériovou výrobou takovýchto aut.

http://www.hybrid.cz/hyundai-ix35-prvni-auto-n... ...
https://auto-mania.cz/hyundai-ix35-fuel-cell-uj... ...

Mirai je první sériově vyráběné auto s palivovým článkem na vodík jen u značky Toyota, ne na světě!

Odpovědět  |   | 
homer  |  05. 06. 2018 18:07

Ty zazracny dojezdy me velmi zajimaj! Mame nejaky realny testik? Nebo stezi doskaceme na 200km jako zbytek sveta?

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  05. 06. 2018 21:17

Hyundai Ioniq EV:
http://fdrive.cz/clanky/ioniq-electric-obs... ...
http://www.autoweb.cz/hyundai-ioniq-electric-2017/...
http://fdrive.cz/clanky/test-hyundai-ioniq... ...
http://www.autoweb.cz/hyundai-ioniq-electric-ma... ...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/... ...
Nejnižší průměrná spotřeba ze všech elektromobilů,takže i nejlepší dojezd vůči době nabíjení.
Porovnávat starší elektromobily s tímto asi moc nejde,Ioniq je podle všech hodnocení naprostá špička.

Odpovědět  |   | 
Tomeš  |  06. 06. 2018 07:45

Přesně tak. Ostatní hravě strčí do kapsy.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 09:23

Takže něco kolem 200 a když se řidič snaží a vypne klímu/topení a v létě větrání sedaček, tak něco přes 200. Ano, slušný dojezd, ale pořád to není plnohodnotné auto, hlavní auto v rodině. A to by auto za milion být mělo, zvlášť když velikostí je to tak nižší střední s kufrem 350 litrů.

Určitě by pomohla větší baterka, těch 28kWh je nic moc, alespoň 40. Ale zase cena, no...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 06. 2018 10:09

Kona bude dostupna s 39 a 64kWh baterii, cenove +- stejne s Ioniq

jinak plnohodnotne auto? nekdo holt virtualne lita 500km za den a nekdo za celej zivot neujede delsi nez 100km vzdalenost, co je tedy pro koho plnohodnotne auto? nase hlavni auto v rodine je momentalne i30 kombi, a prozatim nejdelsi trasu kterou kdy jelo za den bylo cca 350km, takovou trasu jede asi 12-14x do roka, a vetsinou pro te trase stejne nekde stavime treba na obed, pro me by tedy plnohodnotny byl i BEV s dojezdem treba 200-250km, a pravdepodobne az nastane cas vymenit soucasne auto, tak tim dalsim bude bud plug-in a nebo BEV, a zastane plnohodnotne auto a hlavni auto v rodine, otazka 3-5 let

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 10:20

Ano, těch 39 resp. 64 kWh je už slušné a to by se dalo dostat na dojezd 300 a 500 km při troše snahy. To už zní lépe... teda těch 500 myslím

Máte pravdu, každý má jiné požadavky na auto, ale jistě uznáte, že to omezení v dojezdu čistě elektrických aut je velkou překážkou pro většinu řidičů, resp. s tím spojená nemožnost rozumně dobít - není skoro kde a trvá to dlouho. Za pár let bude situace možná jiná... a možná taky ne, uvidíme.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2018 11:23

S tou vetsinou bych byl opatrny. Spousta lidi jezdi hlavne do zamestnani + rozvoz rodiny a nakupy. Pokud vezmu v uvahu vylety/dovolene v ramci CR, tak je dojezd 300-500 v podstate dostacujici.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 11:38

Myslel jsem slabý dojezd ve spojení s nemožností rozumného dobití. Ale jinak ano, pokud by byl EV s dojezdem 300-500km za cenu srovnatelnou se spalovacím autem + k tomu možnost na cestách rozumně dobíjet, tak by se ta elektřina i rozšířila.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  06. 06. 2018 14:49

Kecy. První dva co mne napadli - Nissan Leaf, VW e-up! - mají nižší má nižší spotřebu proudu. Dál sjem nehledal.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswag... ...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/33-Nissan/1... ...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2018 20:37

Vždy mě potěší odkaz na sprintmotor. Nejvíce mě rozesměje, když se člověk podívá, v jakém rozpětí spotřeby uvedená auta jezdí, celkem bezproblémově rozdíl 50%. Co to říká o údajích na sprintmotoru? Celkem nic, neboť jsou to o ničem nevypovídající data. Pokud bych chtěl takto cokoliv porovnávat, tak pro každé auto stejný řidič, stejný styl jízdy a stejná trasa, jinak je to zbytečné vůbec vytahovat, neboť každý jezdí jinak, jiný styl, jiná trasa... Stačí se podívat na nějaké "eko rally", kolik se dá ujet na nějaké množství paliva, nádrž. Dobrovolně se přiznám, že bych se k tomu nedokázal ani zdaleka přiblížit. Je to o řidičích.
http://www.auto.cz/svetovy-rekord-passat-tdi... ...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 06. 2018 12:12

SpriNtmonitor???

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 06. 2018 11:14

Chybička se vloudí.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  06. 06. 2018 21:54

U Leaufu ale pouze rok 2016. a e-up! versus Ioniq je vtip.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  07. 06. 2018 08:10

Ale ale. U leafu je to od 2016, ne jen 2016. Tedy od zacatku vyroby ionic. Pravda je ze se vyrabel leaf davno pred hyundaiem. Takhle je ale srovnani ferovejsi.
E up- byla rec o eautech obecne. A vzhledem k dojezdu elektroaut ma eup jako ciste mestsky vuz asi vetsi smysl nez cokoloi jineho (krome i3).

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  07. 06. 2018 16:02

Ano u Leafu od 2016,to je jediný rok kdy dělal Nissan nej elektromobil? Protože už rok 2017 je zase na 16,3kW/100km tak jako před rokem 2016.
Ale u Ioniqu je jedno zda rok 2016, nebo 2017.Stabilní průměrné spotřeby.
Nehledě na další odkazy,testy,kde suvereně všechny poráží.
Ještě jedno plus má Ionig, poměrně rychlé dobíjení 20-25min na 80% žádný jiný konkurent nemá.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2018 21:06

Znalce, slysel jsi o elektrickem favoritu? I socialisticka automobilka to tenkrat dokazala. Ale to tys jeste nebyl na svete, coz?

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  06. 06. 2018 07:42

Ale jakém, naprosto mizerném. Jako parodie na elektromobil super.😆

Odpovědět  |   | 
Harry.24  |  06. 06. 2018 08:54

Pamatuju, jak strejda doskakal pres baterku domu se Zetorem jen startovanim, to byl jeden z prvnich elektromobilu

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  05. 06. 2018 22:52

jojo HyU je prukopnik v tom jak pozurauet vsecky konkurenty, my jsme pitchoooo No.1 vsude a furt a zbytek je jen stado debilu. Do te party s HyU patri i prejmenovany bracha KIA, ta se aspon nesnizuje k tak tupym reklamam. At je produkt sebelepsi, reklamou to zabili, tezce klesla popularita a i dalsi prodejci maj rozum a konci s prodejem sikmeho H.

Odpovědět  |   | 
Harry.24  |  06. 06. 2018 08:56

Sakra, co cechu tu kupuje auto podle reklamy, jsem trochu v soku, ja blbec lital po "showroomech", jezdil predvadeci jizdy, zjistoval ceny servisu. Jsem blbec, mel jsem se podivat na reklamu a vybrat

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 06. 2018 18:50

Fakt si tomu venoval tolik casu a energie? Neni lepsi koupit si co se mi libi?

Odpovědět  |   | 
Harry.24  |  09. 06. 2018 07:53

Až budu mít měsíční příjem se 6 a více nulami pak klidně, navíc auta mám rád, takže to ber jako vyplnění volného času. Navíc auta neměním každých 5 let

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  10. 06. 2018 06:46

Tak tento názor je v celé diskusi bezkonkurenčně ten nejnaivnější a hlavně nejhloupější. Budu hádat. Bydlíte v bytě, zřejmě slušně vyděláváte a když Vám kape kohoutek, voláte instalatéra.
Co se mi líbí? Vy fakt vybíráte auto za statisíce jen podle vzhledu a dojmu? Vás v dnešní době nezajímá co je v tom za motor? Jestli je problémový nebo není ? Jestli už má nebo ještě nemá DPF filtr (benzin)? Jestli se jedná o starou dosluhující, či novou konstrukční platformu? Vás nezajímá, kde a jaký budete mít servis ? Vás nezajímá, jakým způsobem je hlídán tlak v pneumatikách? Vás nezajímají náklady na servis a jeho četnost ?.....

Odpovědět  |   | 
Insider  |  06. 06. 2018 09:12

Hele, ty Asdfghjkl, jestli sis nevšiml, řeč je o technologiích a světových prodejích Hyundai - přihlouplé reklamy na jednom nevýznamném evropském trhu (cca 0,5 % celkových globálních prodejů Hyundai) na tom fakt nic nezmění...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2018 11:36

A myslíš si, že ti prodejci, co skončí s prodejem šikmého H, tímto položí celou firmu Hyundai?
Tak zvracet umíš, i když na blbém místě, a teď zkus napsat něco k technice, pokud to vůbec svedeš.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  06. 06. 2018 02:36

… a proto prodejci H..... odchází - ještě jim něco chybí.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  06. 06. 2018 07:38

Pár neloajálních prodejců nic neznamená. Hyundai bude prodávat spolu s těmi stávajícími seriózními prodejci sám a bude na tom ještě lépe.

Odpovědět  |   | 
Likso  |  06. 06. 2018 08:22

Za chvíli budou mít méně prodejců a hlavně servisů než mercedes, pro mě to znamená 50 km, nic tam pod 3 pracovní dny neudělají. Náhradní vozidla drahá, to je super job. Pitomá škoda má servis v místě a v okoli dalších 5 značkových servisů. Další auto prakticky bez servisu už nechci.

Odpovědět  |   | 
setr  |  06. 06. 2018 14:22

Pitomá Škoda potřebuje servis neustále. Nebo pitomej Citroen...

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  10. 06. 2018 06:52

Co to tady meleš ? Jezdím ve služebních Octávkách už přes 12 let a nechápu, proč meleš takové nesmysly. Nad slovem pitomý bych se být Tebou hodně zamyslel.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 06. 2018 10:14

lokalni problemy prodejcu jsou strasnej problem....... mozna tak pro par diskutujicich, z globalniho hlediska je to pro Hyundai nicotnej problemek kterej mu mozna ohjrozi prodeje kolika? set prodanych aut rocne?

beztak do rekneme 10-20 let zmizi vetsina prodejcu vetsiny znacek, prodej se nevyhnutelne presune do jinych urovni, jiz dnes jsou vetsinou prodejci spise jen servisni strediska kde jako vedlejsak delaji temer zadarmo prave prodej tech aut co servisuji

mimochodem delam obcas pro Skodovku, a i ta se pripravuje na dobu kdy zustanou jen ti nejvetsi prodejci, a zbytek se proste utlumi a presune na internet formou individualnich jizd s pristavenym autem

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  06. 06. 2018 09:25

Hyundai rozhodně celosvětově roste, udělal veliký pokrok, ale nazývat ho špičkou je trochu silné kafe.

Odpovědět  |   | 
No Name  |  06. 06. 2018 13:46

Hyundai špičkou rozhodně je. Hlavně v alternativních pohonech. A ten kdo to popírá je jen fanatický odpurce, který neuzná jakýkoli úspěch této značky.

Není jediný důvod si myslet, že špičkou není.
Kdo si to myslí je buďto naprosto naivní nebo druhým k smíchu.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  06. 06. 2018 14:10

O smíchu bych tu nehovořil. Jde jen o to jak vysoko máte laťku postavenou. Já bych řekl že docela nízko.

Odpovědět  |   | 
No Name  |  06. 06. 2018 14:45

Řekl bych, že dost vysoko.Takový Genesis G 80, 90 nebo vodíkové Nexo.....

Odpovědět  |   | 
root  |  06. 06. 2018 14:24

Hm, az bude delat V10, W12 a vyhravat LeMans, tak se prihlaste znovu, do te doby se nemam s cim identifikovat. Auta na baterky me nezajimaji ....

Odpovědět  |   | 
No Name  |  06. 06. 2018 14:49

Bavíme se o běžných automobilových značkách ...? Ne o supersportovních.

Odpovědět  |   | 
fero  |  06. 06. 2018 17:02

takze ked zena nema 5ky pevnu rit a nevyhrala svetovy pohar alpskeho lyzovania tak nie je dobra ako ta co ma 3jky pevnu rit, malinku susulku a doma ti upecie Wellingtona a vyfajci az po vajcia? Zobud sa

Odpovědět  |   | 
root  |  08. 06. 2018 15:37

Ja se budit nemusim, staci mi sejit dolu do garaze. Kolega hovoril o spicce. K te ma ten pojizdnej cirkus sakra daleko. Nehlede o dojmu ze znacky, ktera je mirne receno - fadni.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  09. 06. 2018 22:56

Jestli nevíš, jakože jistě nevíš, tak Hyundai vyrábí například V20 dieselové motory s výkonem 25kW což je 33525HP (k).
http://www.soarpower.com/pdf/HHI.HFO.Gensets.data.... ...
http://www.mshs.com/pdf/Products/Hyundai/Engi... ...
Takže nějaké ušmudlané dvanáctiválce jsou akorát tak k smíchu...

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  10. 06. 2018 09:37

Hyundai vyrábí i největší a nejvýkonnější motory světa. Mají výkon 80 080 kW (108 920 k). Viz Tvůj odkaz.
Motory RTA96-C jsou vyráběny i společností Hyundai na základě licence společnosti Wärtsilä Corporation.
Hyundai je vyrábí pro své největší lodě světa.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  10. 06. 2018 15:54

Dvacetiválec V značky Hyundai - krásné demo video:
https://www.youtube.com/watch...

Jen pro představu, co mj. značka Hyundai vyrábí.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  11. 06. 2018 12:41

Oprava: ne jen 25kW, ale samozřejmě 25 000 kW.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  06. 06. 2018 18:28

Hnůjdej je stejná sračka mezi auty jako váš Zlatý bažant mezi pivy. Své zákazníky to má, ale požitek nehledej. Navíc všechny tyto elektrické píčovinky jsou stejně jen slepá ulička.
V současné době a i v blízké budoucnosti vede cesta zdokonalováním spalovacího motoru, jen šikmooké pseudoautomobilky, které slušný turbodiesel stále neumí a nikdy umět nebudou, holt budou zkoušet honit brk autíčky z autodromu

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 06. 2018 17:45

Pánové, co tu píší o HEV jako o MILD hybridu od Toyoty, by si měli nejdříve zjistit techniku a poté tu psát "chytrosti"!!!
Co já vím, zatím ve světě nejezdí žádný sériově vyráběný Mild-hybrid??? Což je naftový motor s elektromotorem!!!

Odpovědět  |   | 
Leontýn  |  05. 06. 2018 17:52

Myslím, že původní V 60 od Volva se dělá nebo určitě dělala jako první nafťák s elektromotorem

Odpovědět  |   | 
rzr  |  05. 06. 2018 20:26

No diesl + elektro byl i v 508 RXH, 3008 RXH a DS5 hybrid4. Jenže jako full hybrid. Mild hybridů jezdí taky dost, ale benzínových. Třeba Hondy Jazz, Insight, Civic i CRZ.I BMW 7 a Mercedes S byli ke koupi jako Mild Hybridy. V americe ji bylo ještě víc, namátko Crysler Aspen nebo i Cehy Tahoe nebo Escallade. Jenže benzín, všechno. Kia v dieselu bude jedním z prvních a je ostuda Škodovky, že nemá doteď žádný hybrid. Ať je Hyundai jakýkoliv a reklamy sebedebilnější, tady to Škodovce konkrétně nandal. Ovšem zajímá to v ČR někoho?

Odpovědět  |   | 
komik  |  06. 06. 2018 07:00

Renault Scenic 1.5 dci+elektromobil je uz asi rok prodava v Nemecku, k nam jeste neprisel. Ale uz byly aji cz testy ze to pocitove jezdi jako 2.0 ale se spotrebou kolem 5l.

Odpovědět  |   | 
komik  |  06. 06. 2018 07:01

pardon elektromotor

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 06. 2018 10:18

"Co já vím, zatím ve světě nejezdí žádný sériově vyráběný Mild-hybrid??? Což je naftový motor s elektromotorem!!!"

naftovym? a proc zrovna jen naftovym? Mild-hybrid urcite neni jen kombinace naftaku a elektromotoru

tady mas presny vycet toho co je Mild-hybrid https://en.wikipedia.org/wiki/Mild_hybrid... , kombinace elektrickeho motor generatoru s jakymkoliv spalovacim motorem, tedy benzinakem, naftakem, plynakem, atd....

Odpovědět  |   | 
Pavlos  |  05. 06. 2018 18:03

to říkám furt, že je škodovka je už v čudu, ted najednou začnou vyrábět elektromobily, když je konkurence má už tak tři roky...

Odpovědět  |   | 
Sunn  |  05. 06. 2018 21:12

Škodovka proti Hyundai zaostává ve všem. Je to jen béčková značka pod VW.
Hyundai je koncernem, pod který spadá béčková KiA, která od Hyundaie všechno přebírá, i tuto techniku, kterou KiA pro Hyundai testuje.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  06. 06. 2018 02:17

….. a proto se Škoda o proti Hyundai prodává velmi dobře a to tak, že ani nestačí vyrábět. H. se pomalu z trhu stahuje.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  06. 06. 2018 07:20

A na to jsi přišel sám? Pěkná blbost. Tím, že Hyundai uteklo pár neloajálních prodejců nic neznamená. Bude si prodávat mj. sám, kvalitněji a víc.

To, že škodovka nestíhá vyrábět je jen její neschopnost a malost.

Rozhodující je celkový objem prodeje. A v něm Hyundai poráží škodovku na hlavu, protože má osminásobné prodeje.

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 06. 2018 18:54

Rozhodujici jsou naklady a zisky.

Odpovědět  |   | 
Fičák  |  08. 06. 2018 09:36

Což v překladu znamená to, jak je která značka k zákazníkům solidní (nenažraná-lakomá = škodovka nebo pracovitá-skromná = Hyundai).

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 06. 2018 23:04

Jak to muzes vedet ze kvalitnej a vic?
Verici boha Hyun dai?

Odpovědět  |   | 
sumi  |  05. 06. 2018 19:22

Tak HYBRID si fakt můžou strčit někam !

Odpovědět  |   | 
R  |  05. 06. 2018 21:08

Jako vlastník a uživatel IX20 můžu říct, že sice to vypadá jako UFO, je to levné, je to pohodlné, dobře se to ovládá, ale vypíná se za jízdy motor.... Po předchozích letech s Accentem a Getzem už další Hnůjdej ani Kija nebude! Ať mají hybrid sebelepší, z mého pohledu jsou to amatéři, kteří neumí navrhnout bezpečné auto...

Odpovědět  |   | 
XXX  |  05. 06. 2018 22:26

Jak se ti za jízdy může vypnout motor? Můžeš to nějak rozvést, za jakých okolností se ti to stane?

Mám Rio a vše bez problému (najeto přes 155.000km).

Pokud máš jako já 1.4 74kw, tak se mi tomu moc nechce věřit. Je znám svou lehce vyšší spotřebou, ale taky velmi dobrou odolností a hlavně jednoduchostí.

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 06. 2018 06:04

Mám 190 cm, 95kg, normální postavu. Dám si sedadlo tak, abych mohl auto snadno ovládat - tedy nejvíce dozadu a do nejvyšší polohy. Klíč v zapalovaní je zakrytý volantem a běžného řidiče nenapadne, že si kolenem šťouchne do klíčku... Stalo se mi to několikrát i v noci než jsem na to přišel. Poprvé jsem byl v šoku, servis nic nenašel. Vypnout to jde i při brzdění... Za takový design bych designéra i jeho šéfa vyhodil z práce. Alespoň, že kryt motoru se mi za jízdy neotevřel... Tohle je nebezpečné už designem neb normální člověk to nečeká...

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  06. 06. 2018 07:52

...tak vypíná se za jízdy motor, anebo si vypínáš za jízdy motor? To je rozdil....

Odpovědět  |   | 
Tomeš  |  06. 06. 2018 08:04

Tak tak. Když je někdo kopyto, tak je to jen jeho problém, ne auta.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  06. 06. 2018 14:54

To je pravda. Ale co čekat, když hyundai a zejména i20 jsou auta pro kopyta. Kdo jiný by si to koupil?

Odpovědět  |   | 
XXX  |  06. 06. 2018 16:57

Nechci obhajovat ergonomii, ale mám 185cm (dlouhé nohy) a 100kg (né v tuku) a s ergonomií jsem taktéž nadmíru spokojen, jak už tu někdo psal. Paradoxně se mi v malých autech sedí pohodlněji, než ve velkých (kvůli středovému tunelu, který malá auta nemají tak vysoký).

Chyba bude mezi volantem a sedadlem. Zkus poštelovat umístění volantu a hlavně sedadla, jinak je to tvé vypínání opravdu zvláštní.

Odpovědět  |   | 
H4H  |  07. 06. 2018 07:50

Tisíckrát lepší i20 než Fabia. Porovnával jsem obě současné. i20 je auto. Fabia hračka pro děti.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  10. 06. 2018 06:55

Fakt 1000krát? Kdyby stejné, tak možná souhlas, ale 1000krát?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  06. 06. 2018 09:08

Jelikož mám postavu jako ty a občas jedu s ix20 mého otce, šel jsem si to zkusit.
A snažil jsem se hodně - a klíč ve spínací skříňce kolenem neotočím.
Nemáš náhodou pro korunu to koleno provrtaný?

Odpovědět  |   | 
Insider  |  06. 06. 2018 09:17

Tak nevím, pokud si při 190 cm dáte sedadlo do nejvyšší polohy, tak jezdíte s otevřeným střešním oknem, abyste viděl na cestu, ne? Nebo musíte mít ten opěrák sklopený dozadu do pololeže - pak se nedivím, že vám kolena třískají do klíčku v zapalování a vy o tom ani nevíte. Zkuste jezdit jako normální řidič - a bude po problému...

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  10. 06. 2018 07:00

Kdo měří nad 190cm není normální řidič. Samozřejmě záleží i na proporci těla (poměr od pasu nahodu/dolů). Vím o čem píšu (197cm). Téměř v žádném autě mi nesedí pásy i v nejvyšší poloze upnutí. Ani nechci vědět, jak bych při nehodě dopadl. Takže hodnotit na dálku něčí posez může být dost ošajstlich.

Odpovědět  |   | 
Jares  |  06. 06. 2018 20:39

povedená motorizace, ať slouží

Odpovědět  |   | 
Pavel Votrubec  |  05. 06. 2018 22:16

Ten už Škodě dávno vypálil rybník. Valí opravdu parádně a opravdu jim to přeju. Snaží se vytvářet auto šetrná k životnímu prostředí za to mají velký obdiv.

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 06. 2018 23:06

Kde konkretne ji vypalil rybnik?
Hybridy jsou levicacke pokrytectvi, nic pozitivniho neprinasi.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  06. 06. 2018 01:47

Škoda je Škoda Auto a ta se neporovnává s nějakou Hyundeaeui. Podívejte se na prodej.

Odpovědět  |   | 
Pimpi  |  06. 06. 2018 05:46

SKODA je najlepšia značka sveta, vyrába najlepšie autá na svete. To si myslí 90% čechov.

Odpovědět  |   | 
Tomeš  |  06. 06. 2018 08:01

Jsem hrdý na to, že si myslím pravý opak a patřím k té racionální menšině Čechů.
Jen nevěřím tomu, že je u nás 90% idiotů.

Odpovědět  |   | 
tito  |  06. 06. 2018 09:05

Asi máš pravdu. Bude to tak 89.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  06. 06. 2018 08:33

Pozor hlášení: Upozorňujeme všechny sandálisty, že názory sandálistů ze Sandálistánu uprostřed Evropy není směroplatný!

Odpovědět  |   | 
Insider  |  06. 06. 2018 09:23

No, dívám se na prodej za rok 2017: Hyundai 3,95 mil. aut, Škoda Auto 1,18 mil. aut... Nebo jsem se měl dívat na piditrh České republiky, zatížený sentimentem k "tradiční domácí značce"? Kromě toho, Hyundai se na pozici světového výrobce se 6. největším objemem výroby dostal za 50 let, Škoda Auto na své 20. místo za 120 let. Co budeme posuzovat dál?

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  06. 06. 2018 09:39

Zdá se mi, že jsi nějak zapomněl na to, že tady vládli 40 let ruďoši - nemyslíš ? Já si naopak myslím, že růst Škodovky (a související mohutné investice) je za posledních 20 let velmi slušný. Nejsem rozhodně jejich zarytý fanoušek, ale mám v různých Škodovkách (převážně služebních) už celkem dost najeto a jediné, co zatím mohu kritizovat je to, že jejich servisy stojí za dvě věci (za nic a za h...). S průměrnou Škodováckou technikou jsem však byl vždy veskrze spokojen. U nás ve firmě se zkoušelo vše možné ze světa a skončilo to vše do puntíku u Škodovky. Asi jsou ředitelé taky fanoušci a je jim jedno, že kupují "předražené a poruchové shity s torzkou vzadu"

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  06. 06. 2018 15:01

Je třeba se na to objektivně podívat. To co mnozí vyčítají VW platí zejména na Huyndai a Toyotu - velmi nudná auta bez emocí. Navíc dělaná podle hamburgerového vkusu američanů a skromných peněženek asiatů. A podle toho to taky vypadají prodejní čísla. Daří se jim na nenáročných trzích, evropu moc neumějí. A hyundai je navíc značka, která už 30 let dobíhá konkurenci. Náskok sice stahují, ale rozhodně ještě nedoběhli. Vůči nim jsou VW auta pro skutečné petrolheady.

Odpovědět  |   | 
H4H  |  06. 06. 2018 20:49

VW je jen pro milovníky podvodů a smrdutých výfukových plynů.

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 06. 2018 23:12

Divej se:
Skoda od 1990 ze 160 tisic na 1,18 mil.

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  06. 06. 2018 07:17

Ani se nedivim, když je tak trochu pár let napřed a nebojí se nových výzev, viz Nexo na vodík, na to se těším asi nejvíc, až to bude konečně v provozu

Odpovědět  |   | 
Jares  |  06. 06. 2018 20:34

Pánové, Kopřivnice,,, Tatra, naše české, krásné auto, sice nákladní, ale naše!

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 06. 2018 23:01

To je spis pozitivum ze Skoda nenaskocila na tu levicackou falesnou hru na ekologii-

Odpovědět  |   | 
H4H  |  07. 06. 2018 07:30

To jsou zase keci ... nic víc než výmluvy fanatického skodovkáře...

Škodovka je především neschopná něco pořádného vymyslet. Nemá na to dostatek geniálních mozků.
Podle vědeckých výzkumů jsou Korejci na druhém místě za Číňany (HongKong) na světě v průměrném IQ. Češi, Němci i Američané jsou až na devátém. Asiaté jsou na prvních místech.
Potom se nemůžeme divit, že i v technologiích alternativních pohonů jsou Korejci a Japonci na světové špici.

Odpovědět  |   | 
H4H  |  07. 06. 2018 08:04

Omluva za překlep. Samozřejmě má být "kecy".

Odpovědět  |   | 
PetrMlady  |  07. 06. 2018 17:31

Hnojde Nebrat

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 06. 2018 12:10

Ukáže mi auto, technologicky podobné LaFerrari z produkce Koreje a Japonska. Ukaž mi auto, které má LED a LASER světla v jednom. Evropa je na technologické špičce. To je jen fakt. To, ze žiješ ve svém světě ještě nic neznamená.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 06. 2018 19:45

To je zase argumentace... asi se shodneme, ze az na to LaFerrari je JKorea a Japonsko o svetelny rok pred Italii. Tady je to z extremu do extremu ;-(

Odpovědět  |   | 
Janek  |  07. 06. 2018 08:39

udělat takovou pěknou kombinaci diesel 1.6 s baterkou, jako to vypdá na parádního hybrida, to jsem zvědav s čím přijde škodovka, když se konečně odhodlala k elektromobilům..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 06. 2018 09:49

Do maleho hybridu patri benzin!

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  14. 06. 2018 14:39

Škodovka? Ta zaspala minimálně 15 let. Ta nemá šanci Hyundai nikdy dohnat.

Odpovědět  |   | 
logis  |  08. 06. 2018 08:31

hujda pouze kopiruje a krade napady jinych značek.

Odpovědět  |   | 
Fičák  |  08. 06. 2018 09:52

Nějaký hujda možná, toho nikdo nezná, ale jestli tím hujdou myslíš značku Hyundai, tak jsi totál mimo a k tomu ještě pěkně trapný. Hyundai to nemá zapotřebí, má obrovské množství svých vědeckých pracovišť a mozků.

Odpovědět  |   | 
Vladek  |  08. 06. 2018 22:26

Mě to nepřekvapuje,Škodovka je celkově pozadu. Jejich auta se ani nedají srovnávat s tím co vyráví Hyundai ta je daleko napřed.

Odpovědět  |   | 
Roman Kubišta  |  15. 06. 2018 19:23

Ahoj, nechci nikoho hanit, ale podívejte se na prodej našeho "národního" ŠA to je naše krev a né naplaveniny z východu. Prosperuje a nestačí vyrábět …
Na vůz se čeká cca 6měsíců. (Prodejci z východu se stahují-nemají šanci, jen u pár zoufalců).

Odpovědět  |   | 
Smith  |  16. 06. 2018 21:33

Nechceš nikoho hanit a přesto to děláš? Jsi dost mimo.

Tak za prvé, automobilka Škoda je plně německá firma a tím pádem není být na co hrdý. Její auta mají jen logo české značky, nic víc.

Za druhé, to že nestíhá vyrábět a na její auta se čeká tak dlouho značí jen její neschopnost a malost.
Aut z východu je u nás čím dál víc a bude jich čím dál víc, protože škodovku si dnes koupí právě jen ten tvůj zoufalec, který neví, že dnes už je svět dál a škodovka pod vedením (spíš brzděním) VW za ním silně zaostává (alternativní pohony, elektromobilita,...).

Odpovědět  |   | 
Milan  |  13. 06. 2018 08:38

s mild hybridním motorem snad přišli jako první ne? Jsem ještě nikde neslyšel, aby se míchal hybrid s naftou, což mi příjde ještě více uspornější než s benzínem. Jsem zvědav na prodeje, to jim lidi urvou pracky

Odpovědět  |   | 
Martinus  |  15. 06. 2018 18:01

mildhybrid, nebo celkově hybrid s naftou jsem ještě nikde neviděl, je fajn, když se tu někdo snaží o něco nového, kort v diesel verzi

Odpovědět  |   | 
VWBMW  |  16. 11. 2018 22:15

Jak by mohl vypálit Hyundai Škodě rybník ? Oni už umí vyrábět auta, která jezdí na silnici déle než pět let ?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro