Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

135 komentářů

VWBMW
16. listopadu • 22:15

Jak by mohl vypálit Hyundai Škodě rybník ? Oni už umí vyrábět auta, která jezdí na silnici déle než pět let ?

Martinus
15. června • 18:01

mildhybrid, nebo celkově hybrid s naftou jsem ještě nikde neviděl, je fajn, když se tu někdo snaží o něco nového, kort v diesel verzi

Milan
13. června • 8:38

s mild hybridním motorem snad přišli jako první ne? Jsem ještě nikde neslyšel, aby se míchal hybrid s naftou, což mi příjde ještě více uspornější než s benzínem. Jsem zvědav na prodeje, to jim lidi urvou pracky

Vladek
8. června • 22:26

Mě to nepřekvapuje,Škodovka je celkově pozadu. Jejich auta se ani nedají srovnávat s tím co vyráví Hyundai ta je daleko napřed.

Roman Kubišta
15. června • 19:23

Ahoj, nechci nikoho hanit, ale podívejte se na prodej našeho "národního" ŠA to je naše krev a né naplaveniny z východu. Prosperuje a nestačí vyrábět …
Na vůz se čeká cca 6měsíců. (Prodejci z východu se stahují-nemají šanci, jen u pár zoufalců).

Smith
16. června • 21:33

Nechceš nikoho hanit a přesto to děláš? Jsi dost mimo.Tak za prvé, automobilka Škoda je plně německá firma a tím pádem není být na co hrdý. Její auta mají jen logo české značky, nic víc.Za druhé, to že nestíhá vyrábět a na její auta se čeká tak dlouho značí jen její neschopnost a malost.
Aut z východu je u nás čím dál víc a bude jich čím dál víc, protože škodovku si dnes koupí právě jen ten tvůj zoufalec, který neví, že dnes už je svět dál a škodovka pod vedením (spíš brzděním) VW za ním silně zaostává (alternativní pohony, elektromobilita,...).

logis
8. června • 8:31

hujda pouze kopiruje a krade napady jinych značek.

Fičák
8. června • 9:52

Nějaký hujda možná, toho nikdo nezná, ale jestli tím hujdou myslíš značku Hyundai, tak jsi totál mimo a k tomu ještě pěkně trapný. Hyundai to nemá zapotřebí, má obrovské množství svých vědeckých pracovišť a mozků.

Janek
7. června • 8:39

udělat takovou pěknou kombinaci diesel 1.6 s baterkou, jako to vypdá na parádního hybrida, to jsem zvědav s čím přijde škodovka, když se konečně odhodlala k elektromobilům..

Jarda
14. června • 14:39

Škodovka? Ta zaspala minimálně 15 let. Ta nemá šanci Hyundai nikdy dohnat.

bzzz
7. června • 9:49

Do maleho hybridu patri benzin!

tom
6. června • 23:01

To je spis pozitivum ze Skoda nenaskocila na tu levicackou falesnou hru na ekologii-

H4H
7. června • 7:30

To jsou zase keci ... nic víc než výmluvy fanatického skodovkáře...Škodovka je především neschopná něco pořádného vymyslet. Nemá na to dostatek geniálních mozků.
Podle vědeckých výzkumů jsou Korejci na druhém místě za Číňany (HongKong) na světě v průměrném IQ. Češi, Němci i Američané jsou až na devátém. Asiaté jsou na prvních místech.
Potom se nemůžeme divit, že i v technologiích alternativních pohonů jsou Korejci a Japonci na světové špici.

stealth01
7. června • 12:10

Ukáže mi auto, technologicky podobné LaFerrari z produkce Koreje a Japonska. Ukaž mi auto, které má LED a LASER světla v jednom. Evropa je na technologické špičce. To je jen fakt. To, ze žiješ ve svém světě ještě nic neznamená.

bzzz
7. června • 19:45

To je zase argumentace... asi se shodneme, ze az na to LaFerrari je JKorea a Japonsko o svetelny rok pred Italii. Tady je to z extremu do extremu ;-(

H4H
7. června • 8:04

Omluva za překlep. Samozřejmě má být "kecy".

PetrMlady
7. června • 17:31

Hnojde Nebrat :-P

Jares
6. června • 20:34

Pánové, Kopřivnice,,, Tatra, naše české, krásné auto, sice nákladní, ale naše!

Andrej
6. června • 7:17

Ani se nedivim, když je tak trochu pár let napřed a nebojí se nových výzev, viz Nexo na vodík, na to se těším asi nejvíc, až to bude konečně v provozu

Roman
6. června • 1:47

Škoda je Škoda Auto a ta se neporovnává s nějakou Hyundeaeui. Podívejte se na prodej.

Insider
6. června • 9:23

No, dívám se na prodej za rok 2017: Hyundai 3,95 mil. aut, Škoda Auto 1,18 mil. aut... Nebo jsem se měl dívat na piditrh České republiky, zatížený sentimentem k "tradiční domácí značce"? ;-) Kromě toho, Hyundai se na pozici světového výrobce se 6. největším objemem výroby dostal za 50 let, Škoda Auto na své 20. místo za 120 let. Co budeme posuzovat dál?

tom
6. června • 23:12

Divej se:
Skoda od 1990 ze 160 tisic na 1,18 mil.

chytrak
6. června • 15:01

Je třeba se na to objektivně podívat. To co mnozí vyčítají VW platí zejména na Huyndai a Toyotu - velmi nudná auta bez emocí. Navíc dělaná podle hamburgerového vkusu američanů a skromných peněženek asiatů. A podle toho to taky vypadají prodejní čísla. Daří se jim na nenáročných trzích, evropu moc neumějí. A hyundai je navíc značka, která už 30 let dobíhá konkurenci. Náskok sice stahují, ale rozhodně ještě nedoběhli. Vůči nim jsou VW auta pro skutečné petrolheady.B-]

H4H
6. června • 20:49

VW je jen pro milovníky podvodů a smrdutých výfukových plynů.

moje jméno
6. června • 9:39

Zdá se mi, že jsi nějak zapomněl na to, že tady vládli 40 let ruďoši - nemyslíš ? Já si naopak myslím, že růst Škodovky (a související mohutné investice) je za posledních 20 let velmi slušný. Nejsem rozhodně jejich zarytý fanoušek, ale mám v různých Škodovkách (převážně služebních) už celkem dost najeto a jediné, co zatím mohu kritizovat je to, že jejich servisy stojí za dvě věci (za nic a za h...). S průměrnou Škodováckou technikou jsem však byl vždy veskrze spokojen. U nás ve firmě se zkoušelo vše možné ze světa a skončilo to vše do puntíku u Škodovky. Asi jsou ředitelé taky fanoušci a je jim jedno, že kupují "předražené a poruchové shity s torzkou vzadu" :-D

Pimpi
6. června • 5:46

SKODA je najlepšia značka sveta, vyrába najlepšie autá na svete. To si myslí 90% čechov.

LOL
6. června • 8:33

Pozor hlášení: Upozorňujeme všechny sandálisty, že názory sandálistů ze Sandálistánu uprostřed Evropy není směroplatný!

Tomeš
6. června • 8:01

Jsem hrdý na to, že si myslím pravý opak a patřím k té racionální menšině Čechů.
Jen nevěřím tomu, že je u nás 90% idiotů.

tito
6. června • 9:05

Asi máš pravdu. Bude to tak 89.

Pavel Votrubec
5. června • 22:16

Ten už Škodě dávno vypálil rybník. Valí opravdu parádně a opravdu jim to přeju. Snaží se vytvářet auto šetrná k životnímu prostředí za to mají velký obdiv.

tom
6. června • 23:06

Kde konkretne ji vypalil rybnik?
Hybridy jsou levicacke pokrytectvi, nic pozitivniho neprinasi.

R
5. června • 21:08

Jako vlastník a uživatel IX20 můžu říct, že sice to vypadá jako UFO, je to levné, je to pohodlné, dobře se to ovládá, ale vypíná se za jízdy motor.... Po předchozích letech s Accentem a Getzem už další Hnůjdej ani Kija nebude! Ať mají hybrid sebelepší, z mého pohledu jsou to amatéři, kteří neumí navrhnout bezpečné auto...

XXX
5. června • 22:26

Jak se ti za jízdy může vypnout motor? Můžeš to nějak rozvést, za jakých okolností se ti to stane?Mám Rio a vše bez problému (najeto přes 155.000km). Pokud máš jako já 1.4 74kw, tak se mi tomu moc nechce věřit. Je znám svou lehce vyšší spotřebou, ale taky velmi dobrou odolností a hlavně jednoduchostí.

Jares
6. června • 20:39

povedená motorizace, ať slouží

R
6. června • 6:04

Mám 190 cm, 95kg, normální postavu. Dám si sedadlo tak, abych mohl auto snadno ovládat - tedy nejvíce dozadu a do nejvyšší polohy. Klíč v zapalovaní je zakrytý volantem a běžného řidiče nenapadne, že si kolenem šťouchne do klíčku... Stalo se mi to několikrát i v noci než jsem na to přišel. Poprvé jsem byl v šoku, servis nic nenašel. Vypnout to jde i při brzdění... Za takový design bych designéra i jeho šéfa vyhodil z práce. Alespoň, že kryt motoru se mi za jízdy neotevřel... Tohle je nebezpečné už designem neb normální člověk to nečeká...

Insider
6. června • 9:17

Tak nevím, pokud si při 190 cm dáte sedadlo do nejvyšší polohy, tak jezdíte s otevřeným střešním oknem, abyste viděl na cestu, ne? Nebo musíte mít ten opěrák sklopený dozadu do pololeže - pak se nedivím, že vám kolena třískají do klíčku v zapalování a vy o tom ani nevíte. Zkuste jezdit jako normální řidič - a bude po problému... ;-)

moje jméno
10. června • 7:00

Kdo měří nad 190cm není normální řidič. Samozřejmě záleží i na proporci těla (poměr od pasu nahodu/dolů). Vím o čem píšu (197cm). Téměř v žádném autě mi nesedí pásy i v nejvyšší poloze upnutí. Ani nechci vědět, jak bych při nehodě dopadl. Takže hodnotit na dálku něčí posez může být dost ošajstlich.

Roman
6. června • 9:08

Jelikož mám postavu jako ty a občas jedu s ix20 mého otce, šel jsem si to zkusit.
A snažil jsem se hodně - a klíč ve spínací skříňce kolenem neotočím.
Nemáš náhodou pro korunu to koleno provrtaný?

Brouk
6. června • 7:52

...tak vypíná se za jízdy motor, anebo si vypínáš za jízdy motor? To je rozdil....

Tomeš
6. června • 8:04

Tak tak. Když je někdo kopyto, tak je to jen jeho problém, ne auta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
chytrak
6. června • 14:54

To je pravda. Ale co čekat, když hyundai a zejména i20 jsou auta pro kopyta. Kdo jiný by si to koupil?

H4H
7. června • 7:50

Tisíckrát lepší i20 než Fabia. Porovnával jsem obě současné. i20 je auto. Fabia hračka pro děti.

moje jméno
10. června • 6:55

Fakt 1000krát? Kdyby stejné, tak možná souhlas, ale 1000krát?

XXX
6. června • 16:57

Nechci obhajovat ergonomii, ale mám 185cm (dlouhé nohy) a 100kg (né v tuku) a s ergonomií jsem taktéž nadmíru spokojen, jak už tu někdo psal. Paradoxně se mi v malých autech sedí pohodlněji, než ve velkých (kvůli středovému tunelu, který malá auta nemají tak vysoký). Chyba bude mezi volantem a sedadlem. Zkus poštelovat umístění volantu a hlavně sedadla, jinak je to tvé vypínání opravdu zvláštní.

sumi
5. června • 19:22

Tak HYBRID si fakt můžou strčit někam ! :-D

Pavlos
5. června • 18:03

to říkám furt, že je škodovka je už v čudu, ted najednou začnou vyrábět elektromobily, když je konkurence má už tak tři roky...

Sunn
5. června • 21:12

Škodovka proti Hyundai zaostává ve všem. Je to jen béčková značka pod VW.
Hyundai je koncernem, pod který spadá béčková KiA, která od Hyundaie všechno přebírá, i tuto techniku, kterou KiA pro Hyundai testuje.

Roman
6. června • 2:17

….. a proto se Škoda o proti Hyundai prodává velmi dobře a to tak, že ani nestačí vyrábět. H. se pomalu z trhu stahuje.

Tomket
6. června • 7:20

A na to jsi přišel sám? Pěkná blbost. Tím, že Hyundai uteklo pár neloajálních prodejců nic neznamená. Bude si prodávat mj. sám, kvalitněji a víc.To, že škodovka nestíhá vyrábět je jen její neschopnost a malost.Rozhodující je celkový objem prodeje. A v něm Hyundai poráží škodovku na hlavu, protože má osminásobné prodeje.

tom
6. června • 23:04

Jak to muzes vedet ze kvalitnej a vic?
Verici boha Hyun dai?

homer
6. června • 18:54

Rozhodujici jsou naklady a zisky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fičák
8. června • 9:36

Což v překladu znamená to, jak je která značka k zákazníkům solidní (nenažraná-lakomá = škodovka nebo pracovitá-skromná = Hyundai).

Petr
5. června • 17:45

Pánové, co tu píší o HEV jako o MILD hybridu od Toyoty, by si měli nejdříve zjistit techniku a poté tu psát "chytrosti"!!!
Co já vím, zatím ve světě nejezdí žádný sériově vyráběný Mild-hybrid??? Což je naftový motor s elektromotorem!!!

Saman
6. června • 10:18

"Co já vím, zatím ve světě nejezdí žádný sériově vyráběný Mild-hybrid??? Což je naftový motor s elektromotorem!!!"naftovym? a proc zrovna jen naftovym? Mild-hybrid urcite neni jen kombinace naftaku a elektromotoru ;-)tady mas presny vycet toho co je Mild-hybrid https://en.wikipedia.org/wiki/Mild_hybrid... , kombinace elektrickeho motor generatoru s jakymkoliv spalovacim motorem, tedy benzinakem, naftakem, plynakem, atd....

komik
6. června • 7:00

Renault Scenic 1.5 dci+elektromobil je uz asi rok prodava v Nemecku, k nam jeste neprisel. Ale uz byly aji cz testy ze to pocitove jezdi jako 2.0 ale se spotrebou kolem 5l.

komik
6. června • 7:01

pardon elektromotor

Leontýn
5. června • 17:52

Myslím, že původní V 60 od Volva se dělá nebo určitě dělala jako první nafťák s elektromotorem

rzr
5. června • 20:26

No diesl + elektro byl i v 508 RXH, 3008 RXH a DS5 hybrid4. Jenže jako full hybrid. Mild hybridů jezdí taky dost, ale benzínových. Třeba Hondy Jazz, Insight, Civic i CRZ.I BMW 7 a Mercedes S byli ke koupi jako Mild Hybridy. V americe ji bylo ještě víc, namátko Crysler Aspen nebo i Cehy Tahoe nebo Escallade. Jenže benzín, všechno. Kia v dieselu bude jedním z prvních a je ostuda Škodovky, že nemá doteď žádný hybrid. Ať je Hyundai jakýkoliv a reklamy sebedebilnější, tady to Škodovce konkrétně nandal. Ovšem zajímá to v ČR někoho?

znalec
5. června • 16:43

Hyundai patri k priekopnikom novych technologii.Mozno spomenut seiovo vyrabany vodikovy automobil, Soul elektro s famoznym dojazdom, alebo ioniq a spol vo verziach hyb, plug in, a elektro.Kona v elektrike tomu dava korunku a nebude ma v dojazde skoro ziadnu konkurenciu (jedine Leaf).Takze koncern Hyundai opat ukazuje svoje vynimocne postavenie medzi autmobilovou spickou.
PS: kto nesuhlasi, prosim vyvratit argumentami ktorekolvek z horeuvedenych tvrdeni.

Jarda
6. června • 18:28

Hnůjdej je stejná sračka mezi auty jako váš Zlatý bažant mezi pivy. Své zákazníky to má, ale požitek nehledej. Navíc všechny tyto elektrické píčovinky jsou stejně jen slepá ulička.
V současné době a i v blízké budoucnosti vede cesta zdokonalováním spalovacího motoru, jen šikmooké pseudoautomobilky, které slušný turbodiesel stále neumí a nikdy umět nebudou, holt budou zkoušet honit brk autíčky z autodromu:-D

moje jméno
6. června • 9:25

Hyundai rozhodně celosvětově roste, udělal veliký pokrok, ale nazývat ho špičkou je trochu silné kafe. B-]

No Name
6. června • 13:46

Hyundai špičkou rozhodně je. Hlavně v alternativních pohonech. A ten kdo to popírá je jen fanatický odpurce, který neuzná jakýkoli úspěch této značky.Není jediný důvod si myslet, že špičkou není.
Kdo si to myslí je buďto naprosto naivní nebo druhým k smíchu.

root
6. června • 14:24

Hm, az bude delat V10, W12 a vyhravat LeMans, tak se prihlaste znovu, do te doby se nemam s cim identifikovat. Auta na baterky me nezajimaji ....;-)

Smith
9. června • 22:56

:-D Jestli nevíš, jakože jistě nevíš, tak Hyundai vyrábí například V20 dieselové motory s výkonem 25kW což je 33525HP (k).
http://www.soarpower.com/pdf/HHI.HFO.Gensets.data.... ...
http://www.mshs.com/pdf/Products/Hyundai/Engi... ...
Takže nějaké ušmudlané dvanáctiválce jsou akorát tak k smíchu...:-D:-D:-D;-);-);-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Smith
11. června • 12:41

Oprava: ne jen 25kW, ale samozřejmě 25 000 kW.

Smith
10. června • 15:54

Dvacetiválec V značky Hyundai - krásné demo video:
https://www.youtube.com/watch... Jen pro představu, co mj. značka Hyundai vyrábí.

Karel M.
10. června • 9:37

Hyundai vyrábí i největší a nejvýkonnější motory světa. Mají výkon 80 080 kW (108 920 k). Viz Tvůj odkaz.
Motory RTA96-C jsou vyráběny i společností Hyundai na základě licence společnosti Wärtsilä Corporation.
Hyundai je vyrábí pro své největší lodě světa.

fero
6. června • 17:02

takze ked zena nema 5ky pevnu rit a nevyhrala svetovy pohar alpskeho lyzovania tak nie je dobra ako ta co ma 3jky pevnu rit, malinku susulku a doma ti upecie Wellingtona a vyfajci az po vajcia? Zobud sa

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
root
8. června • 15:37

Ja se budit nemusim, staci mi sejit dolu do garaze. Kolega hovoril o spicce. K te ma ten pojizdnej cirkus sakra daleko. Nehlede o dojmu ze znacky, ktera je mirne receno - fadni.

No Name
6. června • 14:49

Bavíme se o běžných automobilových značkách ...? Ne o supersportovních.

moje jméno
6. června • 14:10

O smíchu bych tu nehovořil. Jde jen o to jak vysoko máte laťku postavenou. Já bych řekl že docela nízko.

No Name
6. června • 14:45

Řekl bych, že dost vysoko.Takový Genesis G 80, 90 nebo vodíkové Nexo.....

Roman
6. června • 2:36

… a proto prodejci H..... odchází - ještě jim něco chybí.

Saman
6. června • 10:14

lokalni problemy prodejcu jsou strasnej problem....... mozna tak pro par diskutujicich, z globalniho hlediska je to pro Hyundai nicotnej problemek kterej mu mozna ohjrozi prodeje kolika? set prodanych aut rocne?beztak do rekneme 10-20 let zmizi vetsina prodejcu vetsiny znacek, prodej se nevyhnutelne presune do jinych urovni, jiz dnes jsou vetsinou prodejci spise jen servisni strediska kde jako vedlejsak delaji temer zadarmo prave prodej tech aut co servisujimimochodem delam obcas pro Skodovku, a i ta se pripravuje na dobu kdy zustanou jen ti nejvetsi prodejci, a zbytek se proste utlumi a presune na internet formou individualnich jizd s pristavenym autem

Tomket
6. června • 7:38

Pár neloajálních prodejců nic neznamená. Hyundai bude prodávat spolu s těmi stávajícími seriózními prodejci sám a bude na tom ještě lépe.

Likso
6. června • 8:22

Za chvíli budou mít méně prodejců a hlavně servisů než mercedes, pro mě to znamená 50 km, nic tam pod 3 pracovní dny neudělají. Náhradní vozidla drahá, to je super job. Pitomá škoda má servis v místě a v okoli dalších 5 značkových servisů. Další auto prakticky bez servisu už nechci.

setr
6. června • 14:22

Pitomá Škoda potřebuje servis neustále. Nebo pitomej Citroen...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
moje jméno
10. června • 6:52

Co to tady meleš ? Jezdím ve služebních Octávkách už přes 12 let a nechápu, proč meleš takové nesmysly. Nad slovem pitomý bych se být Tebou hodně zamyslel.

Asdfghjkl
5. června • 22:52

jojo HyU je prukopnik v tom jak pozurauet vsecky konkurenty, my jsme pitchoooo No.1 vsude a furt a zbytek je jen stado debilu. Do te party s HyU patri i prejmenovany bracha KIA, ta se aspon nesnizuje k tak tupym reklamam. At je produkt sebelepsi, reklamou to zabili, tezce klesla popularita a i dalsi prodejci maj rozum a konci s prodejem sikmeho H.

Mirek
6. června • 11:36

A myslíš si, že ti prodejci, co skončí s prodejem šikmého H, tímto položí celou firmu Hyundai?
Tak zvracet umíš, i když na blbém místě, a teď zkus napsat něco k technice, pokud to vůbec svedeš.

Insider
6. června • 9:12

Hele, ty Asdfghjkl, jestli sis nevšiml, řeč je o technologiích a světových prodejích Hyundai - přihlouplé reklamy na jednom nevýznamném evropském trhu (cca 0,5 % celkových globálních prodejů Hyundai) na tom fakt nic nezmění...

Harry.24
6. června • 8:56

Sakra, co cechu tu kupuje auto podle reklamy, jsem trochu v soku, ja blbec lital po "showroomech", jezdil predvadeci jizdy, zjistoval ceny servisu. Jsem blbec, mel jsem se podivat na reklamu a vybrat

homer
6. června • 18:50

Fakt si tomu venoval tolik casu a energie? Neni lepsi koupit si co se mi libi?

moje jméno
10. června • 6:46

Tak tento názor je v celé diskusi bezkonkurenčně ten nejnaivnější a hlavně nejhloupější. Budu hádat. Bydlíte v bytě, zřejmě slušně vyděláváte a když Vám kape kohoutek, voláte instalatéra.
Co se mi líbí? Vy fakt vybíráte auto za statisíce jen podle vzhledu a dojmu? Vás v dnešní době nezajímá co je v tom za motor? Jestli je problémový nebo není ? Jestli už má nebo ještě nemá DPF filtr (benzin)? Jestli se jedná o starou dosluhující, či novou konstrukční platformu? Vás nezajímá, kde a jaký budete mít servis ? Vás nezajímá, jakým způsobem je hlídán tlak v pneumatikách? Vás nezajímají náklady na servis a jeho četnost ?.....

Harry.24
9. června • 7:53

Až budu mít měsíční příjem se 6 a více nulami pak klidně, navíc auta mám rád, takže to ber jako vyplnění volného času. Navíc auta neměním každých 5 let

Michal
5. června • 21:06

Znalce, slysel jsi o elektrickem favoritu? I socialisticka automobilka to tenkrat dokazala. Ale to tys jeste nebyl na svete, coz?

Harry.24
6. června • 8:54

Pamatuju, jak strejda doskakal pres baterku domu se Zetorem jen startovanim, to byl jeden z prvnich elektromobilu :-D

Tomket
6. června • 7:42

Ale jakém, naprosto mizerném. Jako parodie na elektromobil super.😆

homer
5. června • 18:07

Ty zazracny dojezdy me velmi zajimaj! Mame nejaky realny testik? Nebo stezi doskaceme na 200km jako zbytek sveta?

Pepa
5. června • 21:17

Hyundai Ioniq EV:
http://fdrive.cz/clanky/ioniq-electric-obs... ...
http://www.autoweb.cz/hyundai-ioniq-electric-2017/...
http://fdrive.cz/clanky/test-hyundai-ioniq... ...
http://www.autoweb.cz/hyundai-ioniq-electric-ma... ...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/... ...
Nejnižší průměrná spotřeba ze všech elektromobilů,takže i nejlepší dojezd vůči době nabíjení.
Porovnávat starší elektromobily s tímto asi moc nejde,Ioniq je podle všech hodnocení naprostá špička.

chytrak
6. června • 14:49

Kecy. První dva co mne napadli - Nissan Leaf, VW e-up! - mají nižší má nižší spotřebu proudu. Dál sjem nehledal.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswag... ...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/33-Nissan/1... ...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/... ...
:-O:-O:-O

Pepa
6. června • 21:54

U Leaufu ale pouze rok 2016:-D. a e-up! versus Ioniq je vtip.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Chytrak
7. června • 8:10

Ale ale. U leafu je to od 2016, ne jen 2016. Tedy od zacatku vyroby ionic. Pravda je ze se vyrabel leaf davno pred hyundaiem. Takhle je ale srovnani ferovejsi.
E up- byla rec o eautech obecne. A vzhledem k dojezdu elektroaut ma eup jako ciste mestsky vuz asi vetsi smysl nez cokoloi jineho (krome i3).

Pepa
7. června • 16:02

Ano u Leafu od 2016,to je jediný rok kdy dělal Nissan nej elektromobil? Protože už rok 2017 je zase na 16,3kW/100km tak jako před rokem 2016.
Ale u Ioniqu je jedno zda rok 2016, nebo 2017.Stabilní průměrné spotřeby.
Nehledě na další odkazy,testy,kde suvereně všechny poráží.
Ještě jedno plus má Ionig, poměrně rychlé dobíjení 20-25min na 80% žádný jiný konkurent nemá.

Mirek
6. června • 20:37

Vždy mě potěší odkaz na sprintmotor. Nejvíce mě rozesměje, když se člověk podívá, v jakém rozpětí spotřeby uvedená auta jezdí, celkem bezproblémově rozdíl 50%. Co to říká o údajích na sprintmotoru? Celkem nic, neboť jsou to o ničem nevypovídající data. Pokud bych chtěl takto cokoliv porovnávat, tak pro každé auto stejný řidič, stejný styl jízdy a stejná trasa, jinak je to zbytečné vůbec vytahovat, neboť každý jezdí jinak, jiný styl, jiná trasa... Stačí se podívat na nějaké "eko rally", kolik se dá ujet na nějaké množství paliva, nádrž. Dobrovolně se přiznám, že bych se k tomu nedokázal ani zdaleka přiblížit. Je to o řidičích.
http://www.auto.cz/svetovy-rekord-passat-tdi... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
7. června • 12:12

SpriNtmonitor???

Mirek
8. června • 11:14

Chybička se vloudí. ;-)

Marek71
6. června • 9:23

Takže něco kolem 200 a když se řidič snaží a vypne klímu/topení a v létě větrání sedaček, tak něco přes 200. Ano, slušný dojezd, ale pořád to není plnohodnotné auto, hlavní auto v rodině. A to by auto za milion být mělo, zvlášť když velikostí je to tak nižší střední s kufrem 350 litrů.Určitě by pomohla větší baterka, těch 28kWh je nic moc, alespoň 40. Ale zase cena, no...

Saman
6. června • 10:09

Kona bude dostupna s 39 a 64kWh baterii, cenove +- stejne s Ioniqjinak plnohodnotne auto? nekdo holt virtualne lita 500km za den a nekdo za celej zivot neujede delsi nez 100km vzdalenost, co je tedy pro koho plnohodnotne auto? nase hlavni auto v rodine je momentalne i30 kombi, a prozatim nejdelsi trasu kterou kdy jelo za den bylo cca 350km, takovou trasu jede asi 12-14x do roka, a vetsinou pro te trase stejne nekde stavime treba na obed, pro me by tedy plnohodnotny byl i BEV s dojezdem treba 200-250km, a pravdepodobne az nastane cas vymenit soucasne auto, tak tim dalsim bude bud plug-in a nebo BEV, a zastane plnohodnotne auto a hlavni auto v rodine, otazka 3-5 let

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
6. června • 10:20

Ano, těch 39 resp. 64 kWh je už slušné a to by se dalo dostat na dojezd 300 a 500 km při troše snahy. To už zní lépe... teda těch 500 myslím :-)Máte pravdu, každý má jiné požadavky na auto, ale jistě uznáte, že to omezení v dojezdu čistě elektrických aut je velkou překážkou pro většinu řidičů, resp. s tím spojená nemožnost rozumně dobít - není skoro kde a trvá to dlouho. Za pár let bude situace možná jiná... a možná taky ne, uvidíme.

bzzz
6. června • 11:23

S tou vetsinou bych byl opatrny. Spousta lidi jezdi hlavne do zamestnani + rozvoz rodiny a nakupy. Pokud vezmu v uvahu vylety/dovolene v ramci CR, tak je dojezd 300-500 v podstate dostacujici.

Marek71
6. června • 11:38

Myslel jsem slabý dojezd ve spojení s nemožností rozumného dobití. Ale jinak ano, pokud by byl EV s dojezdem 300-500km za cenu srovnatelnou se spalovacím autem + k tomu možnost na cestách rozumně dobíjet, tak by se ta elektřina i rozšířila.

Tomeš
6. června • 7:45

Přesně tak. Ostatní hravě strčí do kapsy.

Aladin
5. června • 17:23

Děláš si srandu? Peugeot 106 electric je starý přes dvacet let, Prius též. Jaký průkopník? Jediné co Hyundai vymyslel první je 10st automat do Genesisu. Jsi extrémní fanoušek.

Insider
5. června • 21:39

Srandu si děláš asi ty: 1) Hyundai byl první, kdo začal sériově vyrábět vodíkové auto (ix35/Tucson FCEV), 2) Hyundai byl první, kdo začal sériově vyrábět trio alternativních pohonů u jednoho modelu (Ioniq HEV, PHEV a EV). Cos tam měl dál?

chytrak
6. června • 14:38

:-D:-D:-D - https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/toyota-pri... ... V hybridech je hyundai zhruba 20 let za toyotou, deset let za hondou nejaký ten rok za VW a nissanem.
Auto jako BMW i3 jeste hyundai nemá o i8 nemluvě.
Je pravda že se hyundai snaží, ale nějak extrémně pokroková značka to rozhodně není. Ve většině technologií za největšími hráči - VW Toyota, BMW v elektrice docela drží krok.JAle ty jsi extremní fanoušek a tedy prodejce Hyundai (jiný fanoušky ta značka nemá). Pozdravuj Vóšu.:-D

FRČ
9. června • 7:56

Takže chytráku, Toyota Mirai žádně první sériově vyráběné auto na vodík na světě není. Je jím Hyundai ix35 FuelCell, který se začal vyrábět o 2 roky dřív. Ten tvůj odkaz je totální nesmysl. Nechápu, jak někdo mohl napsat takovou blbost. Toyota se neprávem chlubí tím, že byla první. Ne nebyla! Na netu je obrovské množství článků o tom, že Hyundai byl první na světě, kdo v únoru 2013 začal se sériovou výrobou takovýchto aut. http://www.hybrid.cz/hyundai-ix35-prvni-auto-n... ...
https://auto-mania.cz/hyundai-ix35-fuel-cell-uj... ... Mirai je první sériově vyráběné auto s palivovým článkem na vodík jen u značky Toyota, ne na světě!

No Name
6. června • 15:05

Chytráku, množství těch fanoušků má v počtu majitelů jeho aut. Protože každý, kdo si jeho auto koupí, tak zákonitě je fanouškem. A že jich je..... Každým rokem 4 milióny.

bzzz
5. června • 16:48

Co jsou potom znacky, ktere mely ev, hybridy a/nebo vodikove auto o dost drive, pre(d)prukopnici?

setr
6. června • 14:16

Průkopníci slepých uliček. Kolik těch aut prodaly? Vývoj nových pohonů a uvedení je do běžného prodeje, jsou dvě úplně jiné věci.

milan
5. června • 14:58

Tuson je auto ??No ja nevím podle toho jak hraje naše fotbalová reprezentace fotbal tak by si ho nekoupil ani za polovinu

king014
5. června • 16:26

das auto to naštěstí není

Tom
5. června • 16:05

Tuson není auto, Tuscon je auto ;-), podle toho jak píšeš, doufám že nic neprodáváš.

Atomas
5. června • 16:17

Tuson není auto, Tuscon také ne... Možná snad Tucson ;-)

Daniel
9. června • 8:27

Tady někdo neví jak vypadá auto?A co by to mělo být?Kánoj?Auto má 4 kola ,motor ,volant atd.Pán asi utekl asi z pralesa:-))))))))

FRČ
9. června • 9:16

Danieli, on chtěl jenom upozornit na správný název modelu auta, které nese označení TUCSON a ne nějaký Tuscon nebo Tuson. Tuson se to jen čte, vyslovuje.
Jinak TUCSON je i název amerického města, který si značka Hyundai vypůjčila pro své SUV.

Jaroslav Reznik (Rezza)
6. června • 8:34

Je to mesto!

N.
5. června • 14:57

Možná má mild-hybrid, ale auto pořád nikde:-))

MV.
5. června • 13:55

Tak hlavne ze to Tuscon cely vypalil, zatimco o Toyote ktera ma dekádu naskok ani slovo :)

bzzz
5. června • 14:06

Toyota neni primy konkurent Skody... navic rec je o mild-hybridu.

piErcE
5. června • 18:43

Nerad to rikam, ale Hyundai taky neni konkurentem skodovky.

Petr
6. června • 20:01

Souhlas, Skoda je provincni vyrobce s lokalnim dosahem, zatimco Hyundai je jedna z nejvetsich automobilek sveta s globalnim doshaem a podstatne vetsim portofliem vyrobku, mnohem vetsim vyvojem a prodeji nekolikanasobne vyssimi.

Ivan Leixner
7. června • 17:27

Tve ego ma take globalni dosah, meles tady nesmysly trole. Faktem zustava, ze Hovnaji je technicky horsi jak Dacia. Grafy jsou posledni roky stale dolu. Letiste v Polsku plna aut a nikdo to nechce, ani kdyz se da sleva 30%.

H4H
7. června • 7:39

Přesně tak. To jen fanatici skodovkáři všude trapně mektají nesmysly o tom jak Hyundai na škodovku nemá.... Ten ji válcuje ve všech směrech.

Moik
5. června • 21:46

Tak asi oba dva myslíte to samé ne? Hyundai/Kia je spíš konkurentem pro VAG než pro škodovku. Hyundai vyvíjí, Škodovka skládá.. a bohužel pro VAG - a tvrdím to dlouho- Hyundai má, VAG bude mít.... A může za to dieselgate.

Roman
6. června • 2:01

Hlupá-ku, Škoda má vlastní vývoj - Česana, v rámci VW - motory, převodovky + další platformové díly. Odsuzuješ a sám neviš, která je.

X
5. června • 19:53

A kam podle tebe škodovky patří? Asi někam mezi Rolls Royce a Bentley? škodovka stejně jako hyundai, ford nebo opel vyrábí obyčejná auta za rozumnou cenu. To že jedno auto má o 10 litrů větší kufr a druhé místo toho vyhřívaný volant v nižší výbavě fakt není podstatný rozdíl. Na západ od nás jsou škodovky brány jako laciná a většinou prostorná auta, prostě nic zvláštního.

piErcE
5. června • 20:06

Velikost kufru neresim, a vyhrivany volant také ne.
Porovnavam prodejnost....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PetrMlady
7. června • 17:29

Docela hnusne, technicky si uz nedelam nadeje. Hund day je zklamanim od vsech zucastnenych.

No Name
5. června • 20:55

Kterou má Hyundai cca osmkrát vyšší než škodovka...Škodovka rozhodně není pro Hyundai konkurentem.

Marek
6. června • 11:28

Kde v Evropě má hundaj 8x větší prodeje než Skodovka? Nechce snad porovnávat americký hundaj a ten evropský, že? To je jako porovnávat evropský Chevrolet s americkým

No Name
6. června • 11:55

Hyundai je jen jeden. Je to globální výrobce a koncern, pod který patří i značky Genesis a KiA. Tudíž má značka Hyundai cca 8 milionů prodaných aut ročně.Zato škodovka je jen jednou značkou z mnoha v koncernu VW, pod ní už žádná jiná není a ročně vyrobí jen cca milión vozů.
Tím chci říct, že Hyundai je oproti škodovce 8x větší výrobce automobilů.

tom
6. června • 22:58

Takze si mu vlastne dal za pravdu
:-DGyundaiov mnogo :-P

Nikolas
5. června • 13:53

Jo!!!je to v titulku.Super práce!

Doporučujeme

Články odjinud