Hyundai vs. Škoda: Válečná fronta vede i kolem pražského letiště

49 komentářů

Veronika Zvoníčková
18. února • 17:01

Dobrý den, chtěla bych Vás tímto poprosit o vyplnění mého dotazníku k bakalářské práci, který se zabývá postojem českých spotřebitelů k TV reklamám, zejména reklamě Hyundai, ve kterých se srovnává se Škodovkou. Dotazník je zcela anonymní. Děkuji předem za vyplnění. Zajímá mě Váš názor. děkuji Veronika https://58581.vyplnto.cz/...

emik
15. prosince • 21:41

Jestli se takhle Hyundai bude chovat, bude mne mrzet, ze jsem ho koupil. Zdrave sebevedomi je neco jineho nez vyslovená drzost. Kampan v televizi bylo jemne naznačení, ale mě to připadalo nechutné. Hyundai jsme si vybrali právě proto, že nam auto bylo sympatické a ještě z jednoho důvodu, o kterém lidé v Cechách dobře vědí...

Tricky
12. prosince • 10:48

Všiml si někdo, jak škodovka strašně kecá? Třeba autor článku? Doména kukuku.cz byla zaregistrována 11. listopadu 2013, takže velký prd od léta a velký prd dlouhodobá kampaň... B-]

Andy
7. prosince • 11:38

Hnujdai je hnus, vzdy jim byl, vzdy jim bude, ale i hnuj ma sveho kupce.

Mirek
7. prosince • 19:36

Copak, nemáš ani na Hyundai a tak tady kydáš alespoň hnůj? :-P

emik
15. prosince • 21:42

ty chytrej asi mas

JohnST
6. prosince • 15:33

Podobne reklamne tahy ,ake zvolil Hyundai su kontraproduktivne a zvacsa z nich vytazi ohovarany konkurent. Je to pripad urciteho markentikoveho zufalstva a bezmocnosti. Automobilka, ktoru pred 10 rokmi nikto pomaly ani nepoznal, resp. technicka uroven jej aut bola nizka, tak teraz sa tu bude nad niekoho vyvysovat.
JE TO UBOHE!!!!B-]B-]B-]B-]

Insider
6. prosince • 15:58

Váš názor... Mimochodem, ty roky bych tu vůbec netahal: Před 10 lety nikdo netušil, co je Facebook nebo Twitter, abych Vám předhodil pár příkladů, že čas v rámci globálního úspěchu hraje jen malou roli. A pokud se týká aut Hyundai: No to je právě to úžasné, jak se kvalita, konstrukce a design těchhle aut za 10 let proměnily a vyvinuly, ne? Zapomeňte, jaká byla úroveň před deseti lety a poměřujte, jaká je dnes! Nebo si fakt myslíte, že je na tom líp Škoda, jejíž auta se za 10 let vyvinula jak v kvízu "Hledej 7 rozdílů"...? A kdyby zákazníci nevěřili značce Hyundai (globální zákazníci, ne náš český rybníček), myslíte, že by Hyundai Motor Group byla na 5. místě mezi světovými výrobci aut?
A víte, co je marketingové zoufalství a bezmoc? Reakce Škody z počátku září, jak se tou srovnávací kampaní strašně dobře baví a jaká je to ale prča - a následný vyhazov manažera prodeje Škody v ČR a 3 jeho kolegů...
:-))

JohnST
6. prosince • 17:19

Moj prispevok bol hlavne o forme reklamy, ktory voli Hyundai. A ta je nesympaticka.
Ked su si taky isty kvalitou a poziciou na trhu tak preco sa znizuju k takymto stupiditam?
Tot vse.B-]B-]B-]

Insider
6. prosince • 13:03

Vzhledem k tomu, že ČR je jedinou zemí v Evropě, kde se auta Hyundai vyrábějí, a cca 70% aut Hyundai prodaných v ČR, bylo vyrobeno v HMMC v Nošovicích, nepřijde mi ten billboard nijak nemístný.Vedle toho, billboard se sloganem "Nenechte si nic nakukat", s miniaturním logem Škody Auto v horním rohu a dominantně umístěnou adresou kukuku.cz má zcela jasné sdělení: "Bacha na to, co vám bude chtít Škoda nakukávat...!" (za 20 let v marketingu a PR už jsem se ty billboardy fakt naučil číst... :-) ) Pokud tedy bude korejský manažer potěšen spatřením billboardu Hyundai, pak ten německý bude v naprostém klidu, protože vůbec nepochopí, že to je billboard Škoda Auto na prestižní letištní frontě... A až mu to někdo přeloží a vysvětlí, bude zralý na prášek a panáka :-)

Kenny
22. prosince • 3:33

Insider je placený tou hovní továrnou :-D :-D :-D fuj dělat nemístnou reklamu někomu kdo do světa pouští nalěštěný podvod.

Dr.River
6. prosince • 9:31

Reakce 4 lidi (cizincu, 3 evropani, 1 latinoamerikano), který to na letisti nezavisle na sobe videli – unisono: Land of Hyundai?? Vy tu predsi mate Skodu… O tom, ze je tady nejaka korejska montovna nemeli ani potuchy…

Insider
6. prosince • 13:08

A že tu máme Škodu, znamená, že tu nemáme (a nemůžeme mít) žádnou jinou automobilku?
Slogan "Land of Hyundai" přece vůbec nepopírá existenci jiných... Měl byste kamarádit s trochu zorientovanějšími cizinci... :-)

Sasa
5. prosince • 21:31

V Česku je Českéj ani Vjetnamec na tržnici:-D Proto je Německá Škodovka Česká to samé Hyundai

Tom
5. prosince • 21:38

To je jakou řečí???
A pokud se bavime o HY vs. SKODA, tak jestli mate problem s rozlisenim co z toho je nase domaci znacka tak se podivejte jak je to s vlastnickou strukturou jinych znacek ve svete a to nejen v autech.
A budme radi ze VW do toho tenkrat sel.

Mirek
5. prosince • 22:38

Samozřejmě díky bohu, že to nebyl tem původně první, Renault. To však neznamená, že když Hyundai napíše pí**vinu, že Škoda má automaticky právo uvádět "nestranné" lživé testy a upozorňovat, že jen ona uvádí pravdu, ku ku. Nehledě na to, že se nakrásně může stát, že se tady bude prodávat stále více škodovek, vyrobených v cizině. Z mého pohledu je to žabomyší válka, která nic neřeší, jen rozpoutává vášně.

yoggi
5. prosince • 20:38

Myslim si , ze sucasne vedenie Hyundai CR je akurat hambou pre povodnu (centralnu) znacku.
Ospravedlnujem sa zakladatelovi znacky za tuto vetu ale: V CR uz bezala vyroba automobilov, ked v Koreii o Hyundai ani este nevedeli a zakladatelia tak akurat mohli jedine pestovat.........Pre tuto nadradenost resp. drzost je mi Hyundai vrcholne nesympaticky a preto aj pri vybere auta ani nebol zahrnuty do vyberu ;-) Kto chce kam, pomozme mu tam, ze Hyundai.:-P

Rover623
5. prosince • 20:05

Tak Hyundai v současné době dělá lepší auta než Škoda, dokonce lepší než zvládne celý koncern VW. Kvalita montáže interiéru a použité materiály jsou lepší (uznal to i sám ředitel VW) a promyšlenost konstrukce je také lepší. Ovšem jsou to pořád jenom auta. Pokusy udělat v reklamě z i30 stěhovák nebo z i40 konkurenta Rolls Roycu jsou vysloveně trapné, stejně jako to vymezování proti Škodovce.Navíc vzhled těch aut ala nové Fordy je prostě odporný. Vypadá to tuctově a naprosto bez nápadu. Když k tomu přičtu ještě malá boční okna a hromadu plechu, tak si říkám, že podobnou tragédii s výhledem ven jsem si užil už před lety se Škodou 100, ta jen neměla přední okno jak vrata od stodoly.

Láďa
5. prosince • 14:17

Až bude Škoda prodávat takové nabušené a dostupné auta jako Hyundai, tak ať si tam dá na taky nějakou tu simple reklamu! :-D

Tom
5. prosince • 14:29

já myslím že pořád funguje poptávka - nabídka
a když se Škodovka, ač třeba hůř vybavená, prodá za větší peníze než HY, tak proč by to neprodávali.

Láďa
5. prosince • 15:15

Joo-souhlas! Okukoval jsem např. Rapid a pořád mi tam někde něco chybělo! Motorová část veliká jak kravka a v tom najdu motor ze sekačky. A to ještě musím podepřít kapotu jakousi špejlí! Při otevření dveří tam ve spěchu ani nestačili dát plast k sedačce, aby na mě nekoukala pojezdová kolejnice sedadla! Mohl bych pokračovat! Jen cenová nabídka mě doslova zvedla ze židle a poslala mě o autosalon vedle! Rád bych si koupil raději onu škodu, ale ta cena za tu bídu? :-O Proč? 3-[

Tom
5. prosince • 15:27

protože koupí x jiných lidí....pokud si to můžou dovolit tak takový poměr cena/výbava bude
Táta taky jezdil několika Oktama 4x4 už od prvních kousků z roku 1999 no a teď se díval po novém kousku, ale nakonec za +- stejné peníze má novou RAV 4
tím v žádném netvrdím co je a není lepší/hezčí... jen že je za ty peníze víc možností a nemusí to být ani HY se svojí přiblblou srovnávací reklamou

Kverulant.org
5. prosince • 14:00

Země Hyudaie? Nebo země troglodytů ovládaných reklamou? Už roky bojujeme proti billboardům a tohle je jeden z mnoha důvodů.

MAR
7. prosince • 22:33

Kverulant by měl už konečně přiznat, kdo je financuje. Jsou tak jednostranní, až je to směšné. :-))

Gilgimet
5. prosince • 12:44

Hovnaj jsou bezpáteřní sígři, kteří sami nevymysleli vůbec nic a jen chtějí ukrást cizí pozice. Lžou lidem do očí a prodávají nastrojený šrot.

Petr
5. prosince • 19:07

Máme doma Hyundai i Škodu, obě auta naftová do 1 roku stáří, obě v ceně nad 500 000. Nepozoruji žádný rozdíl v kvalitě materiálů ani v ničem jiném. Jako totálně objektivní posouzení jasně říkám, že obě značky jsou kvalitativně rovnocenné. Je třeba se s tím smířit. Většinou kritizují ti, co mají v garáži jen Škodu a naopak...Jen na závěr dodám, že Škodovek jsme doma měli několik a Hyundai už u nás taky jeden byl( 5 let). U Hyundaie nám během 5 let městského provozu a 60 000km praskla obrysová žárovka. Škodovky jsou taky bez problému, jen jednou se po 50 000km vysypala převodovka, ale to mohl být prostě špatný kus.
Pak jsou samozřejmě tací, kteří by nekoupili ani jedno, ale to nechávám stranou :-D

SaTan
5. prosince • 20:50

Máme to samé, Hyundai se jeví jako spolehlivější, necinká mu řetěz.Zase o kapku hůře jede, na druhou stranu je pohodlnější.Prostě každej chvilku, tahá pilku.Spotřebák.:-D

Darren
5. prosince • 12:11

Hnůjdai pokračuje v trapnosti, která je snad pro ty jejich šunky vlastní. :-))

Darren
5. prosince • 12:11

Hnůjdai pokračuje v trapnosti, která je snad pro ty jejich šunky vlastní. :-))

dr. 120l
5. prosince • 11:48

Kdo byl v Soulu pak uvidí co je to automobilový konzervatismus. Z 90% jezdí pouze tři značky: Deawoo (Chevrolet), Kia a nejvíc Hyundai, navíc vše pouze ve třech barvách: stříbrné, černé a bílé. Fakt, nedělám si srandu. Sem tam se mihne Japonec nebo prémiový němec, VW vyjímečně, Škoda vůbec (kdoví jestli tam mají vůbec zastoupení). Obecně jsou asijské trhy velmi konzervativní a neexistuje jezdit jiným autem než domácí provenience.
O to méně chápu agresivní reklamu proti Škodě jak zavedené domácí značce (jakkoliv je spíš německá), je stejně k smíchu jako kdyby škoda / VW cpali korejcům vítejte v zemi VW :)

ja
5. prosince • 12:40

no ale eu auta su tam dost drahe kedze sa tam musia importovat z daleka lodami cize domace znacky vyrabane priamo tam su o dost lacnejsie, preto len drahsie luxusne eu auta tam jazdia lebo nizsiu strednu z eu za cenu strednej alebo aj vyssej strednej nikto nekupi

Tom
5. prosince • 10:29

tak "Hjundééé" mi přijde lehce trapné tím jak se vymezuje vůči Škodovce a jaký klade důraz na původ v ČR :-/

roomstein
9. prosince • 15:00

Nechápu, jak se na tomto bilboardu H. s SantaFe vymezuje zrovna škodárně. Copak má v dané kategorii škoda nějaký výrobek. Copak se v dané kategorii neprodá santaféček nejvíce? Tak co se tu řeší?

Standa
5. prosince • 22:30

Při oslabení koruny přišla Škoda se zdražením jako první,přičemž se provalilo,jak hodně se auta montují z německých dílů. Hyundai o zdražení neuvažuje,téměř vše se vyrábí na území Česka. Co je tedy více české,auto z dílů z Německa nebo z dílů z Česka?

Mirek
5. prosince • 11:25

Dopručuji si přečíst testy, které poskytla Škoda na své vykukané stránce. V žádném případě se nezastávám reklam Hyundai, ale použít testy, ktré mi pasuji a ještě takhle zavádějící. Myslím, že si Škoda může podat ruku s Hyundaiem. Málem mne položilo, že vlastně není žádné auto, vyjma WV, které by se mohlo se škodovkami rovnat. I Mazda 3, i30, Kia Ceed, Focus jsou horší než Rapid. No s pánem bohem Škodo.

Tom
5. prosince • 11:30

tak akce vyvolává reakci.. a narovinu, žádná automobilka nebude na svém webu asi zveřejňovat testy které jí nejdou na ruku.

Mirek
5. prosince • 13:02

To je mi zcela jasné, ale napsat nezávislé testy a vycucnout si to, co mi pasuje, navíc místy docela nepravdy? Jaký je rozdíl v chování těchto dvou automobilek. Já bych řekl, že žádný. Napsat nenechejte si nakukat... a sami kukají jako diví.

Tom
5. prosince • 13:09

Tak myslím že větší sedmilhář je HY.. nehledě na to, že tuhle debilní "válku" začal.
A nějakou konkrétní nepravdu z těch testů Š co se vymyká standardnímu PR plkání ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
5. prosince • 13:52

A co tak číst testy, případně si to sám vyzkoušet. Například sedadla, jak přední, tak zadní.
http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-ford... ...
http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-ford... ...

Tom
5. prosince • 16:29

Tak kazdy test je subjektivni. Za sebe muzu rici, ze jsem v horsich sedackach nez ve focusu nesedel. Naopak mondeo ma predni skvele, na zadni jsem se nevesel. Mam 194cm...

Mirek
5. prosince • 17:28

Vidím, že ti to šumák není. Pokud máš takovou postavu, jak uvádíš, tak nemůžeš vůbec hodnotit kvalitu sedadel v něčem, do čeho se nevejdeš. Já ti zase budu s klidem tvrdit, že Focus má skvělá sedadla, neboť to byla u mne jedna z podmínek při koupi auta a jž v těch základních se sedělo dobře (mám ty polokožené a ty sis rozhodně vyzkoušet nemohl). Jestli ses nevešel do Mondea, tak jedině do sedanu kvůli střeše a to se potom divím, že zkoušíš něco, kam se nevejdeš. Ostatně v Mondeu jsem zkoušel kožené v Titaniu X a nebyly mi příjemné a dost to na nich klouzalo. Pokud se budu zabývat sedadly, tak Rapid je rozhodně lepší nemá a to nebudu hodnotit Octavii, kde jsem seděl na zadních sedadlech jako na bobku, sedáky vůbec nepodepíraly stehna. Pěkně to vyhodnotili např na auto.cz, kde psali, že při delší jízdě se zadní pasažeři domáhali přesedutí dopředu, jinak že dále nepojedou. Navíc nechci hodnotit auta, která jsem uvedl dříve, k Rapidu. To je docela trapas, všechna jsou lepší než Rapid.

Tom
5. prosince • 17:34

Neni Tom jako Tom

Mirek
5. prosince • 17:51

Omlouvám se Tome. Řekni druhému Tomovi, že to patřilo částečně jemu. :-)

Tom
5. prosince • 18:40

V pohode
A kdyz uz jsme u sedacek tak zatim se mi nejlepe sedelo ve Volvu... Zatim nejhure asi Octavia I.... kdyz nepocitam miniauta holek

Tom
5. prosince • 22:42

Heh... Co je na tomhle konstatovani k souhlaseni nebo nesouhlaseni .... 😃 jste fakt paka

Mirek
5. prosince • 20:47

Mi se nejhůře sedělo v první C3. Sedadla neměla žádné boční vedení a měl jsem pocit, že ze sedadla vypadnu v každé zatáčce. Nejlépe, to ani nevím nemám problém s výškou (cca 180 cm) a dobrých sedadel bylo celkem dost.

Tom
5. prosince • 14:10

nějak nechápu....
ostatně Škodovka i Ford jsou mi šumák, pocit ze sedadla je suběktivní a centimetry porovnávat nehodlám.... normální auta nevybočující z řady. Kdybych kupoval půjdu si je projet.
Prostě tvrdím že každý si bude chválit to svoje a to nejen v případě aut, ale jakéhokoliv výrobku
viz Samsung x Apple
To co "napadám" je způsob reklamy HY vymezování vůči Škodovce (nepotřebujeme velký kufr a škrabku) a tlačení se do pozice českého auta.

Tom
5. prosince • 10:56

Taky si myslím, že se to obrátí proti nim. Tak moc se chtějí stát Škodovkou, že zapomínají prezentovat sami sebe. Lidé mají rádi firmy s jasným postojem a hrdostí a ne někoho, jehož prezentace spočívá ve shazováí kvalit někoho jiného. Prezentace ve stylu "MY JSME" je vždycky lepší, než prezentace "ONI NEJSOU"....Myslím, že korejský původ, který se tak moc snaží HYU zakrýt vadí zákazníkům úplně nejméně...

Potvora
5. prosince • 22:57

No, zdravej rozum říká, že máš recht ("my jsme" vs. "oni nejsou"), jenže volba prezidenta a Zemanova negativní kampaň jasně ukázala, že podobný prezentace v téhle zemi bohužel padají na úrodnou půdu - takže babo raď.K tématu - jsem fanda škodovky (pár jsem jich měl), ale od léta jezdím kiou - a teď si to přeberte :-). Je jasné, že teď už se to zvrhlo mezi H a Š do marketingového hecování, takže jakékoliv vášnivé diskuse mi přijdou vcelku úsměvné :-).

Doporučujeme

Články odjinud