Hyundai v Německu nasadí těžké vodíkové náklaďáky. Ve Švýcarsku už najely 4 miliony kilometrů

Názory k článku

Jim  |  05. 08. 2022 12:02

A co hmotnost? Aby pak nevozil jen peří, protože celková hmotnost je ve většině zemí omezena legislativou.

 |   |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jiřík  |  06. 08. 2022 12:12

"Náklaďák XCIENT Fuel Cell byl uveden na trh v roce 2020 jakožto první sériové vyráběné těžké nákladní vozidlo, poháněné palivovými články." Tak to rozhodně první nebyl, protože před ním jezdila už o rok dříve Scania.
https://fuelcelltrucks.eu/project/scania-four-hydro... ...

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor