Je tam chyba v datume ???Isto je to červenec 2022 ???To by musel kazdych 24h/30 v mesiaci nabehat kazdy kamion 2836km !!!! A to som ratal 4 000 000km/47ks/30dni To sa da ???Alebo tam ma byt 7/2021 ???
Mně z dostupných informací vychází průměrný současný denní nájezd na cca 175 km / vozidlo.Totiž během prvních 11 měsíců (10 /2021) najela flotila 47 vozidel po švýcarských silnicích 1. milion km - cca 65 km / den. Následující rok do současnosti další 3 miliony km, což je právě cca 175 km / vozidlo / den.Pokud vezmeme v úvahu to, že se ve Švýcarsku dodržují nepracovní neděle, tak je průměrný denní nájezd každého vozidla o trochu vyšší.zdroj: https://www.greencarcongress.com/2021/07/fleet-of-hyundai-... ...
Oprava - ,,Totiž během prvních 11 měsíců (10 /2020)"
"Náklaďák XCIENT Fuel Cell byl uveden na trh v roce 2020 jakožto první sériové vyráběné těžké nákladní vozidlo, poháněné palivovými články." Tak to rozhodně první nebyl, protože před ním jezdila už o rok dříve Scania.https://fuelcelltrucks.eu/project/scania-four-hydro... ...
XCIENT Fuel Cell rozhodně je a navždy zůstane prvním SÉRIOVĚ vyráběným těžkým nákladním vozidlem, poháněným palivovými články!Scania s palivovými články byla předělaná konvenční vozidla a nebyla sériově vyráběná. Do provozu se dostala jen 4 zkušební vozidla v pilotním projektu ve spolupráci se společností ASKO.
Není a nezůstane, 47 ks není žádná sériová výroba.
Aha 47 ks sériová výroba není, ale 4 ks ano?
A co hmotnost? Aby pak nevozil jen peří, protože celková hmotnost je ve většině zemí omezena legislativou.
ve Švýcarsku zásobují Coop
Hmotnost bude v pohodě. 9 795 šasí s kabinou. Což je cca stejně jako u ostatních značek s klasickým spalovákem
A co baterie na dlouhá stoupání? Jak dlouho to zvládne dávat ten krouťák? Nebude to jako americké tahače kterým se při dlouhém stoupání zapíná větrák který výrazně omezí výkon a nebudeme pak tahače v kopcích očima popohánět více než ty současné?
Tohle je na rozvozu kolem lokálního hubu...navíc to bylo testováno ve Švýcarsku, 4 mio kilometrů v provozu. Určitě to zvládne i Loděnice -Rudna.
O tom nepochybuji, ale v jakém tempu vůči spalovacím strojům a HLAVNĚ jak dlouho? O tom nikdo neinformuje. A dále, jaké jsou tedy reálné úspory CO2 při zahrnutí baterie ATD.....takové drobné nepodstatné dotazy za miliony mínusů.....když vyrobím deset náklaďáků co vydrží 100,000km, tak najeli milion Km a taky to zní slibně....podle mne existuje důvod proč se Volvo v 90. letech na koncept ETC montovaný jako koncept samotný a varianta vycházející z přestavby tehdejší řady vykašlalo (také testovaný v provozu), protože kdyby to bylo tak růžové, tak to asi jezdí (když odmyslím "konspirační teorie"). Jenže nejezdí. A když si pominu jediný léty prověřený prvek, spalovací motor, tak je těch otazníků i na těch 4.000.000km moc :) Příjemný návrat do reality.....Jo....a samozřejmě to vyvinula neznámá firma s experty kteří utekli od zavedených značek snažících se o stejnou věc.....TAK URČITĚ TUPOUNI :D :D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.