Hyundai: vlajková loď XG s novým motorem a designem

6 komentářů

Peter L
28. dubna • 7:55

3,5 V6 24V s výkonem 145 kW . Nie je to nejak málo na 3,5 litra a 24 ventilov? Svetové značky ponúkajú už z 3-litra okolo 150 kW. Alebo má ten  motor nejaké iné prednosti?

Lukáš Rotrekl
28. dubna • 11:47

Co ja vim, tak motory Hyundai nevinikaji vysokym vykonem, ale vysokou spolehlivosti a nizkou spotrebou.

Zkusenosti: Tatra Beta, motor Hyundai 1,3 , spotreba 7 litru plynu na sto. Zatim najeto 65000. Bez nejmensiho problemu

Hyundai Ponny, 1,5MPI po 160000 spotreba 5,5 litru a nejak moc sem to nesetril.

Pak sem sedel jeste v jednom poniku, ale s tim sem jel jenom nejakejch 5 - 6 kilaku, ale najeto 210000, auto na odpis, ale motor se tvaril docela solidne.Udaje o spotrebe podle majitele 6,5 v mestskym provozu

No a nakonec Sonata s automatem (podle me ne moc povedenym) a nejakym 3l plus minus motorem spotreba asi tak 12 pri dost necitlive jizde.A spolehlivost opet dobra.

svb
30. dubna • 9:27

Se spotrebou souhlasim. Mam Elantru 1.6, udaj vyrobce pro spotrebu ve meste je 9.4, ja jezdim po Praze bezne pod 8. Octavia se stejnym motorem si vezme o jeden az dva litry vice.

Jinak upresneni - podle udaju vyrobce neni XG ve vyssi stredni tride (tam patri Sonata), ale ve tride luxusnich vozu (nevim jestli se to tak jmenuje, ale je to zkratka stejna trida jako napr A8).

Z
27. dubna • 0:32

Auto vypada pekne. Hur ale vypada toto: "Nový třiapůllitrový vidlicový dosahuje" Triapullitrovy co? Nejaky x-valec ci proste motor?

Anebo triapullitrovej krigl? To by byla docela sila, mit v jednom kriglu 7 skopku...

Petr Broža
27. dubna • 8:57

Občas to uteče autorovi i editorovi

Z
27. dubna • 19:45

Hlavne, ze ten obsah vasich clanku je dobrej.

Doporučujeme

Články odjinud