Hyundai Veracruz si to namířil do Evropy

Hyundai chce do Evropy přijít s opravdu velkým SUV. Bude tu pod názvem iX55 prodávat model Veracruz, který již nabízí v USA.

Současný model, který se prodává na severoamerickém trhu přijede do Evropy jen s drobnými modifikacemi a to hlavně kvůli marketingu. Můžeme tedy počítat i s tím, že úrovně výbav se od těch amerických nebudou příliš odlišovat. V plné výbavě by tak neměly chybět některé lahůdky jako například několik LCD monitorů, implantovaný chladící box u předních sedadlech nebo elektrické ovládaní pátých dveří.

Hyundai iX55 se rozměry určitě nebude řadit mezi ty menší a svědčí o tom i konkrétní čísla: 4840 mm délky, 1945 mm šířky a 1750 mm výšky. Co se týče vzhledu, ten příliš popisovat netřeba a každý si jistě udělá vlastní názor. Typické prvky severoamerických SUV zde ovšem nelze přehlednout.

Co se týče motorové výbavy, automobilka zatím potvrdila, že dostupný bude 2,2litrový čtyřválec CRDi. Americký šestiválec s objemem 3,8 l a výkonem 260 koní prozatím v Evropě nebude. Není ale vyloučeno, že do nabídky se dostanou i jiné pohonné agregáty. Chybět by snad neměl další diesel z řady CRDi, tentokrát s objemem 3,0 l.

Zpočátku Hyundai počítá s pěti tisíci prodaných vozů za rok, co je poměrně skromný cíl, kterého zřejmě snadno dosáhne. Vůz se snad i u nás dostane do prodeje začátkem roku 2008.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Veracruz alias iX55
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků