Hyundai Veracruz si to namířil do Evropy

Hyundai chce do Evropy přijít s opravdu velkým SUV. Bude tu pod názvem iX55 prodávat model Veracruz, který již nabízí v USA.

Současný model, který se prodává na severoamerickém trhu přijede do Evropy jen s drobnými modifikacemi a to hlavně kvůli marketingu. Můžeme tedy počítat i s tím, že úrovně výbav se od těch amerických nebudou příliš odlišovat. V plné výbavě by tak neměly chybět některé lahůdky jako například několik LCD monitorů, implantovaný chladící box u předních sedadlech nebo elektrické ovládaní pátých dveří.

Hyundai iX55 se rozměry určitě nebude řadit mezi ty menší a svědčí o tom i konkrétní čísla: 4840 mm délky, 1945 mm šířky a 1750 mm výšky. Co se týče vzhledu, ten příliš popisovat netřeba a každý si jistě udělá vlastní názor. Typické prvky severoamerických SUV zde ovšem nelze přehlednout.

Co se týče motorové výbavy, automobilka zatím potvrdila, že dostupný bude 2,2litrový čtyřválec CRDi. Americký šestiválec s objemem 3,8 l a výkonem 260 koní prozatím v Evropě nebude. Není ale vyloučeno, že do nabídky se dostanou i jiné pohonné agregáty. Chybět by snad neměl další diesel z řady CRDi, tentokrát s objemem 3,0 l.

Zpočátku Hyundai počítá s pěti tisíci prodaných vozů za rok, co je poměrně skromný cíl, kterého zřejmě snadno dosáhne. Vůz se snad i u nás dostane do prodeje začátkem roku 2008.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Veracruz alias iX55
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků