Hyundai Venue dostane paket N Line. Bude i ostrá verze N?

Samozřejmě to byla jen otázka času, kdy se dozvíme o výbavovém paketu N Line pro tento vůz. S ostrou verzí to ale jasné není.

Ještě stále čekáme na potvrzení vstupu nejmenšího crossoveru Hyundai na evropský trh. Malé SUV Venue zapadá v hiearchii značky přesně pod model Kona a půjčuje si od něj některé prvky. Zatím se však představilo pouze v americké specifikaci na autosalonu v New Yorku.

Nový Hyundai Venue oficiálně: Malý crossover ničím nepřekvapí, podívá se i do Evropy?

Nový Hyundai Venue oficiálně: Malý crossover ničím nepřekvapí, podívá se i do Evropy?

Australský magazín Drive se na místě činu zeptal Briana Smithe, provozního ředitele Hyundai pro Severní Ameriku, zdali se pro tento vůz dočkáme i paketu N Line. Odpověď byla kladná. Ostřejší vzhled nového crossoveru se nám prý ukáže již brzy.

Řeč přišla i na opravdovou ostrou verzi N. Podle Smithe prý „může být“. Zatím to tedy není potvrzeno ani vyvráceno, stejně jako evropský prodej. Pokud si ale Hyundai Venue najde cestu i na náš trh, můžeme se těšit na zajímavého konkurenta Volkswagenu T-Cross.

Hyundai Ioniq EV můžete mít už za půl milionu. Stačí využít státní dotace

Hyundai Ioniq EV můžete mít už za půl milionu. Stačí využít státní dotace

Americká verze dostala čtyřválcový motor 1.6 litru o výkonu 89 kW (121 koní) a šestistupňovou manuální převodovku, nebo na přání bezstupňový automat. Pokud dorazí do Česka, zcela určitě se v něm objeví i motor 1.0 T-GDI, který má u značky svou silnou pozici. Nepředbíhejme ale, nejdřív nám ho musí opravdu přivézt.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků