Hyundai Veloster Turbo nabídne 201 koní a 264 Nm

6 komentářů

K.
10. ledna • 17:08

Je pěknej a má zajímavej design, trošku mi připomíná starý ameriky, alespoň v těch odvážnejch faldíkách :) Škoda, že už si až moc věří s tou cenovkou, mohl být za cenu i30 :)

Shimi
10. ledna • 11:26

Tenhle trend, kdy se z maloobjemových motorů pomocí turba dostávají velké výkony, je cesta do pekel. Stejně tak jako šílená honba za každým kW u atmosférického motoru. Sice jsem zastáncem foukání, ale všeho s mírou. Kdyby použili 2.0GDi se soft turbem, tak by těch 200k dostali taky a s prstem v p*deli, ale s úplně jinou životností. Ano, bylo by to pár kil navíc, ale to by nestálo ani za řeč. Stejně tak jako se snaží dostat z atmo 1.6 100+ kW, na co? Nebylo by lepší udělat základní atmo 1.6 s 80+ kW, na 100+ kW se dostat mírným přifouknutím s tím, že se zaměřím na vyladění Nm v nízkých a středních otáčkách, 120+ kW nechat zase jako základ pro atmo 2.0 a 140+ kW pořešit opět mírným přifouknutím? Ne, nebylo. To by nebyl vejvar ze servisu a z neustálého prodeje nových a nových plechovek. Ať žije konzum, o ničem jiném to není.

Tomáš
10. ledna • 13:22

A jakou by to mělo mít životnost ? Tenhle motor koupí někdo, kdo najede tak 20.000 km ročně, za 10 let bude mít to auto 200.000 km a bude celkově již tak opotřebené, že i kdyby ten motor ještě 100.000 km vydržel tak už to auto nezachrání. Tlak na cenu udělal z aut spotřební zboží. A že je to konzum ? No a co jiného by to mělo být ?

Shimi
10. ledna • 15:58

to Tomáš: Ty mi asi nerozumíš, mně jde o princip. Proč dostávat mermomocí 150 kW z 1.6, když je můžu dostat s prstem v nose z 2.0 nebo z atmo 2.5? Emisní šílenství, to je prapůvod toho, proč se automobilky pouští do těchto nesmyslů.P.S.: "A že je to konzum ? No a co jiného by to mělo být ?" - Boha jeho, právě konzum tlačí na cenu a díky tomu se z aut stávají hračky na "dva roky". Až lidstvu za čas dojde, že existuje něco jako omezené zdroje, tak si bude zpětně sypat popel na hlavu jak pokřiveně žilo.

Vana666
10. ledna • 8:44

Auta s obřím nasávačem vzduchu vpředu ve mně vždycky evokují pocit, že musí strašně žrát a konstruktéři mají velké problémy s přehříváním motoru. Platí to i pro nedávné modely pežotů apod. Tenhle design mě jednoduše odpuzuje

k22
10. ledna • 9:44

A přitom víš, že ten "chladič" je jenom paráda a že to jede 160 kopecnekopec a žere to 5/100;-)

Doporučujeme

Články odjinud