Hyundai Veloster Turbo nabídne 201 koní a 264 Nm

Jak Hyundai slíbil, tak také v Detroitu učinil. Návštěvníci si mohou kromě jiného na stánku korejské automobilky prohlédnout Veloster osazený motorem, po kterém všichni volali. Řeč je samozřejmě o benzinové přeplňované jedna-šestce GDI. Ta poskytne maximální výkon 201 k při 6000 ot./min a točivý moment 264 Nm dostupný v rozmezí od 1750 do 4500 ot./min.

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou lze na přání vyměnit za šestistupňový automat s pádly pro řazení pod volantem. Veloster Turbo dostal nové nárazníky, což zapříčinilo délku větší o 30 milimetrů. Na šířku pak vůz přibral patnáct milimetrů.

Turbo má taktéž upravené řízení, dvojitou koncovku výfuku, osmnáctipalcová kola a případně matný šedý lak karoserie. Prodej na americkém trhu bude zahájen v létě.  

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků