Hyundai Veloster Turbo nabídne 201 koní a 264 Nm

Jak Hyundai slíbil, tak také v Detroitu učinil. Návštěvníci si mohou kromě jiného na stánku korejské automobilky prohlédnout Veloster osazený motorem, po kterém všichni volali. Řeč je samozřejmě o benzinové přeplňované jedna-šestce GDI. Ta poskytne maximální výkon 201 k při 6000 ot./min a točivý moment 264 Nm dostupný v rozmezí od 1750 do 4500 ot./min.

Testy | Hyundai

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou lze na přání vyměnit za šestistupňový automat s pádly pro řazení pod volantem. Veloster Turbo dostal nové nárazníky, což zapříčinilo délku větší o 30 milimetrů. Na šířku pak vůz přibral patnáct milimetrů.

Turbo má taktéž upravené řízení, dvojitou koncovku výfuku, osmnáctipalcová kola a případně matný šedý lak karoserie. Prodej na americkém trhu bude zahájen v létě.  

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků