Hyundai Veloster: Scirocco pro chudší se nesměle odhaluje (foto)

Už není o čem pochybovat, korejský sporťáček Hyundai Veloster zažije premiéru na lednovém deitroitském autosalonu. Stojí to v oficiálním tiskovém prohlášení automobilky, která při té příležitosti zveřejnila i první fotografie. Ty zachycují vůz v průběhu příprav v deitroitském technickém centru firmy, vůz je na nich ale bohužel maskován prakticky stejně jako na posledních špionážních snímcích.

Odhalení je to tedy velmi nesmělé a detaily vzhledu nám zůstávají stále skryty, potvrzení detroitské premiéry ale není bezcenné. Již za pár měsíců totiž poznáme vůz, který vyzve na souboj hlavně novodobý Volkswagen Scirocco. Bojovat by s ním měl nejen podobnou koncepcí a snad i podobně atraktivním vzhledem, ale i minimálně dvěma zajímavými motory - atmosférickou benzinovou 1,6 s výkonem okolo 140 koní a její přeplňovanou variantou s 200 koňmi. Nad to by navíc měl přidat mnohem zajímavější cenovku.

Na detaily si ale musíme počkat, jediným oficiálním materiálem pro tuto chvíli zůstávají přiložené snímky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Veloster: jméno i datum premiéry potvrzeny, vzhled a technika zůstávají neznámou
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků