Hyundai Veloster II na nových snímcích. Ukázal i revoluční interiér

Korejská automobilka v Detroitu předvede druhou generaci netradičního sportovního modelu Veloster. Své netradiční řešení dveří si zachová.

Netradiční sportovní automobil s třemi bočními dveřmi se dočká nástupce. Hyundai na autosalonu v Detroitu předvede druhou generaci modelu Veloster. Základní silueta vozu zůstane zachována.

Přední maska se ale více přizpůsobí aktuálnímu designovému jazyku korejské automobilky, je tedy šestiúhelníková. Zadní části dominuje výfukový systém s dvojicí středem vedených středem, nízké prosklení a vysoko umístěné svítilny. Ani nová generace nepřijde o netypické řešení dveří. Na straně řidiče najdete jedny, na straně spolujezdce dvoje. Zajímavé jsou také vystouplé blatníky. 

Hyundai představuje nové SUV na palivové články. Má umět jezdit samo

Hyundai představuje nové SUV na palivové články. Má umět jezdit samo

Druhá generace by se měla prodávat ve dvou verzích. Základní má mít pod kapotou přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru, výkon se má pohybovat kolem 200 koní. Ještě výkonnější verze s označením Veloster N nabídne  přeplňovaný řádový čtyřválec o objemu 2.0 litru. S výkonem 271 koňských sil by mohl představovat slušnou konkurenci pro Honda Civic Type R nebo VW Golf R. 

U nás se dlouho model Veloster neohřál. Prodával se jen 3 roky, v roce 2014 jeho prodej na českém trhu skončil. V dnešní době se už netradiční model nenabízí nikde v Evropě. Podobně na tom má být také druhá generace. Počítá se hlavně s prodejem v USA, což je na druhou stranu docela škoda. Hyundai totiž ukázal i interiér Velosteru a v rámci automobilky nemá obdoby. najdete jej v galerii.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků