Hyundai Veloster II na nových snímcích. Ukázal i revoluční interiér

Korejská automobilka v Detroitu předvede druhou generaci netradičního sportovního modelu Veloster. Své netradiční řešení dveří si zachová.

Netradiční sportovní automobil s třemi bočními dveřmi se dočká nástupce. Hyundai na autosalonu v Detroitu předvede druhou generaci modelu Veloster. Základní silueta vozu zůstane zachována.

Přední maska se ale více přizpůsobí aktuálnímu designovému jazyku korejské automobilky, je tedy šestiúhelníková. Zadní části dominuje výfukový systém s dvojicí středem vedených středem, nízké prosklení a vysoko umístěné svítilny. Ani nová generace nepřijde o netypické řešení dveří. Na straně řidiče najdete jedny, na straně spolujezdce dvoje. Zajímavé jsou také vystouplé blatníky. 

Hyundai představuje nové SUV na palivové články. Má umět jezdit samo

Hyundai představuje nové SUV na palivové články. Má umět jezdit samo

Druhá generace by se měla prodávat ve dvou verzích. Základní má mít pod kapotou přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru, výkon se má pohybovat kolem 200 koní. Ještě výkonnější verze s označením Veloster N nabídne  přeplňovaný řádový čtyřválec o objemu 2.0 litru. S výkonem 271 koňských sil by mohl představovat slušnou konkurenci pro Honda Civic Type R nebo VW Golf R. 

U nás se dlouho model Veloster neohřál. Prodával se jen 3 roky, v roce 2014 jeho prodej na českém trhu skončil. V dnešní době se už netradiční model nenabízí nikde v Evropě. Podobně na tom má být také druhá generace. Počítá se hlavně s prodejem v USA, což je na druhou stranu docela škoda. Hyundai totiž ukázal i interiér Velosteru a v rámci automobilky nemá obdoby. najdete jej v galerii.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků