Skvělý tah od Hyundaie. Vedoucím vývoje se stává bývalý šéf Fordů RS

19 komentářů

Jsem to já
10. dubna • 18:30

Ano ano ano

JirkaX
10. dubna • 18:37

Ani tím si nejsem jistý, jsou tu různá individua.

..-
11. dubna • 11:58

Třeba ty který si hraješ na někoho jiného.

Bureš.
12. dubna • 15:53

Ty ubožáku, už ti tady psali aby si šel do sanatoria pro duševně choré a neotravoval slušné lidi.

OnlyTruth
10. dubna • 14:46

ak novym Nkam daju miesto prednho pohonu awd tak preco nie aj takto su dobre ,ale mozu byt lepsie .. takisto focus ziskal zakaznikov aj z ineho sudka odkedy nie je fwd ale awd

ACE
10. dubna • 15:50

To by nemusela být jenom výhoda, ba spíše naopak.

OnlyTruth
11. dubna • 12:42

ak zachovaju rovnaku vahu tak len vyhoda

Frankie
10. dubna • 11:54

Focus RS měl jen "drobné" potíže s těsněním pod hlavou ale lze očekávat že u Hyundaie by se to mohlo už povést na první dobrou. B-]

Thomas Fuk
10. dubna • 17:53

To sice měl, ale vyřešili to se ctí. Horší bylo to, že měl a má problém s trakcí. Poslat takový výkon na předek je prostě špatně.

stealth01
10. dubna • 11:12

Ja mám docela štěstí, ze hned po testu Focusu RS
https://youtu.be/r1888mQx8jQ... se mi ozval majitel i30N, ze by chtěl natočit jeho auto. Včera jsem se s nim byl projet a musím říct, ze i30N jezdí hodně dobře. Čekal jsem trochu nižší posaz a vetsi zvukovou kulisu uvnitř, ale jinak super. Hlavně převodovka mě dostala, krátké dráhy a přesnost minulých generací Type-R.

Mirek
10. dubna • 17:39

A co prostor pro řidiče, jak ten hodnotíš?

stealth01
10. dubna • 20:36

Ergonomie je v pořádku, prostor pro mé 202cm tělo na úrovni ostatních hot-hatchů. Trochu vysoko sedíš, ale to je asi normální.

Mirek
10. dubna • 20:52

Já jen, že k tomu ses v testu nevyjádřil a před časem si hodně lidi stěžovalo, že je tam málo místa. Zrovna včera jsem si vyzkoušel bezprostřední přesednutí z Focusu III do Octavie, a že bych pociťoval nějaký prostorový rozdíl, tak to zrovna ne.

stealth01
10. dubna • 22:54

Jinak vyjádřil, interiér měl mít asi deset minut. Jenže mi selhal mikrofon, takže jsem z toho udělal jen dvě minuty se zvukem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
11. dubna • 11:44

Selhání zvuku bylo poznat. Já jsem záměrně položil otázku tak, aby nebylo moc zřejmé o co mi jde, aby to nesklouzlo do těch kolejí, které jsem uvedl, že ve Focusu je málo místa, ale netušil jsem, že to pochopíš v návaznosti na i30. Ty jsi řešil polohu za volantem, řadící páku a to je tak vše. I když ta otázka trochu ztrácí smysl, tak znovu, jak prostor?

stealth01
10. dubna • 22:53

Aha, ja myslel, ze se ptáš na i30N.

r.k
10. dubna • 16:17

A co jako?

Mirek
10. dubna • 16:53

Pro tebe evidentně zbytečná informace, pro ostatní zajímavá.

Assasin
10. dubna • 9:45

Na čem jiném, než na kvalitních lidech stojí zdravý vývoj firmy. Luc Donckerwolke je top designer a jeho práci už využilo pár automobilek. Nicméně, dnes je design a samozřejmě i vývoj globální záležitostí. Tzn., že se dozvíme jen jména vedoucích lidí. Zbylých X stovek inženýrů a designérů, kteří tvoří podstatnou část výsledku zůstávají v anonymitě. Výsledek musí být akceptovatelný pro všechny kultury a nároky lidí po celém světě.

Doporučujeme

Články odjinud