Skvělý tah od Hyundaie. Vedoucím vývoje se stává bývalý šéf Fordů RS

Assasin  |  10. 04. 2019 09:45

Na čem jiném, než na kvalitních lidech stojí zdravý vývoj firmy. Luc Donckerwolke je top designer a jeho práci už využilo pár automobilek. Nicméně, dnes je design a samozřejmě i vývoj globální záležitostí. Tzn., že se dozvíme jen jména vedoucích lidí. Zbylých X stovek inženýrů a designérů, kteří tvoří podstatnou část výsledku zůstávají v anonymitě. Výsledek musí být akceptovatelný pro všechny kultury a nároky lidí po celém světě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 11:12

Ja mám docela štěstí, ze hned po testu Focusu RS
https://youtu.be/r1888mQx8jQ... se mi ozval majitel i30N, ze by chtěl natočit jeho auto. Včera jsem se s nim byl projet a musím říct, ze i30N jezdí hodně dobře. Čekal jsem trochu nižší posaz a vetsi zvukovou kulisu uvnitř, ale jinak super. Hlavně převodovka mě dostala, krátké dráhy a přesnost minulých generací Type-R.

Odpovědět  |   | 
r.k  |  10. 04. 2019 16:17

A co jako?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 16:53

Pro tebe evidentně zbytečná informace, pro ostatní zajímavá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 17:39

A co prostor pro řidiče, jak ten hodnotíš?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 20:36

Ergonomie je v pořádku, prostor pro mé 202cm tělo na úrovni ostatních hot-hatchů. Trochu vysoko sedíš, ale to je asi normální.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 20:52

Já jen, že k tomu ses v testu nevyjádřil a před časem si hodně lidi stěžovalo, že je tam málo místa. Zrovna včera jsem si vyzkoušel bezprostřední přesednutí z Focusu III do Octavie, a že bych pociťoval nějaký prostorový rozdíl, tak to zrovna ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 22:53

Aha, ja myslel, ze se ptáš na i30N.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 22:54

Jinak vyjádřil, interiér měl mít asi deset minut. Jenže mi selhal mikrofon, takže jsem z toho udělal jen dvě minuty se zvukem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 04. 2019 11:44

Selhání zvuku bylo poznat. Já jsem záměrně položil otázku tak, aby nebylo moc zřejmé o co mi jde, aby to nesklouzlo do těch kolejí, které jsem uvedl, že ve Focusu je málo místa, ale netušil jsem, že to pochopíš v návaznosti na i30. Ty jsi řešil polohu za volantem, řadící páku a to je tak vše. I když ta otázka trochu ztrácí smysl, tak znovu, jak prostor?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  10. 04. 2019 11:54

Focus RS měl jen "drobné" potíže s těsněním pod hlavou ale lze očekávat že u Hyundaie by se to mohlo už povést na první dobrou.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  10. 04. 2019 17:53

To sice měl, ale vyřešili to se ctí. Horší bylo to, že měl a má problém s trakcí. Poslat takový výkon na předek je prostě špatně.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 04. 2019 14:46

ak novym Nkam daju miesto prednho pohonu awd tak preco nie aj takto su dobre ,ale mozu byt lepsie .. takisto focus ziskal zakaznikov aj z ineho sudka odkedy nie je fwd ale awd

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 04. 2019 15:50

To by nemusela být jenom výhoda, ba spíše naopak.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 04. 2019 12:42

ak zachovaju rovnaku vahu tak len vyhoda

Odpovědět  |   | 
Jsem to já  |  10. 04. 2019 18:30

Ano ano ano

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 04. 2019 18:37

Ani tím si nejsem jistý, jsou tu různá individua.

Odpovědět  |   | 
..-  |  11. 04. 2019 11:58

Třeba ty který si hraješ na někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 04. 2019 15:53

Ty ubožáku, už ti tady psali aby si šel do sanatoria pro duševně choré a neotravoval slušné lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Citigoe iV: Konečně levný elektromobil pro každou českou rodinu?

Škoda Citigoe iV

Elektromobily se už konečně stávají cenově dostupné. Za méně než půl milionu u nás sice koupíte nanejvýš městská miniauta, právě v těch však dává elektrický pohon v současnosti největší smysl. Jak se vstup do tohoto segmentu podařil Škodovce, jsme zjišťovali v redakčním testu.

dnes | Jan Mička | 23 příspěvků
TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokrát s dvířky v předním blatníku

Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokr…

Nová generace Octavie RS bude jednou z velkých novinek Škodovky na autosalonu v Ženevě. Vůz byl dnes poprvé zachycen v běžném provozu bez maskování.

15.  2.  2020 | | 108 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

včera | | 30 N/A