Skvělý tah od Hyundaie. Vedoucím vývoje se stává bývalý šéf Fordů RS

Assasin  |  10. 04. 2019 09:45

Na čem jiném, než na kvalitních lidech stojí zdravý vývoj firmy. Luc Donckerwolke je top designer a jeho práci už využilo pár automobilek. Nicméně, dnes je design a samozřejmě i vývoj globální záležitostí. Tzn., že se dozvíme jen jména vedoucích lidí. Zbylých X stovek inženýrů a designérů, kteří tvoří podstatnou část výsledku zůstávají v anonymitě. Výsledek musí být akceptovatelný pro všechny kultury a nároky lidí po celém světě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 11:12

Ja mám docela štěstí, ze hned po testu Focusu RS
https://youtu.be/r1888mQx8jQ... se mi ozval majitel i30N, ze by chtěl natočit jeho auto. Včera jsem se s nim byl projet a musím říct, ze i30N jezdí hodně dobře. Čekal jsem trochu nižší posaz a vetsi zvukovou kulisu uvnitř, ale jinak super. Hlavně převodovka mě dostala, krátké dráhy a přesnost minulých generací Type-R.

Odpovědět  |   | 
r.k  |  10. 04. 2019 16:17

A co jako?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 16:53

Pro tebe evidentně zbytečná informace, pro ostatní zajímavá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 17:39

A co prostor pro řidiče, jak ten hodnotíš?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 20:36

Ergonomie je v pořádku, prostor pro mé 202cm tělo na úrovni ostatních hot-hatchů. Trochu vysoko sedíš, ale to je asi normální.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 20:52

Já jen, že k tomu ses v testu nevyjádřil a před časem si hodně lidi stěžovalo, že je tam málo místa. Zrovna včera jsem si vyzkoušel bezprostřední přesednutí z Focusu III do Octavie, a že bych pociťoval nějaký prostorový rozdíl, tak to zrovna ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 22:53

Aha, ja myslel, ze se ptáš na i30N.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 22:54

Jinak vyjádřil, interiér měl mít asi deset minut. Jenže mi selhal mikrofon, takže jsem z toho udělal jen dvě minuty se zvukem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 04. 2019 11:44

Selhání zvuku bylo poznat. Já jsem záměrně položil otázku tak, aby nebylo moc zřejmé o co mi jde, aby to nesklouzlo do těch kolejí, které jsem uvedl, že ve Focusu je málo místa, ale netušil jsem, že to pochopíš v návaznosti na i30. Ty jsi řešil polohu za volantem, řadící páku a to je tak vše. I když ta otázka trochu ztrácí smysl, tak znovu, jak prostor?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  10. 04. 2019 11:54

Focus RS měl jen "drobné" potíže s těsněním pod hlavou ale lze očekávat že u Hyundaie by se to mohlo už povést na první dobrou.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  10. 04. 2019 17:53

To sice měl, ale vyřešili to se ctí. Horší bylo to, že měl a má problém s trakcí. Poslat takový výkon na předek je prostě špatně.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 04. 2019 14:46

ak novym Nkam daju miesto prednho pohonu awd tak preco nie aj takto su dobre ,ale mozu byt lepsie .. takisto focus ziskal zakaznikov aj z ineho sudka odkedy nie je fwd ale awd

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 04. 2019 15:50

To by nemusela být jenom výhoda, ba spíše naopak.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 04. 2019 12:42

ak zachovaju rovnaku vahu tak len vyhoda

Odpovědět  |   | 
Jsem to já  |  10. 04. 2019 18:30

Ano ano ano

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 04. 2019 18:37

Ani tím si nejsem jistý, jsou tu různá individua.

Odpovědět  |   | 
..-  |  11. 04. 2019 11:58

Třeba ty který si hraješ na někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 04. 2019 15:53

Ty ubožáku, už ti tady psali aby si šel do sanatoria pro duševně choré a neotravoval slušné lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

dnes | Jiří Baborský | 3 příspěvky
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 30 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A