Skvělý tah od Hyundaie. Vedoucím vývoje se stává bývalý šéf Fordů RS

Assasin  |  10. 04. 2019 09:45

Na čem jiném, než na kvalitních lidech stojí zdravý vývoj firmy. Luc Donckerwolke je top designer a jeho práci už využilo pár automobilek. Nicméně, dnes je design a samozřejmě i vývoj globální záležitostí. Tzn., že se dozvíme jen jména vedoucích lidí. Zbylých X stovek inženýrů a designérů, kteří tvoří podstatnou část výsledku zůstávají v anonymitě. Výsledek musí být akceptovatelný pro všechny kultury a nároky lidí po celém světě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 11:12

Ja mám docela štěstí, ze hned po testu Focusu RS
https://youtu.be/r1888mQx8jQ... se mi ozval majitel i30N, ze by chtěl natočit jeho auto. Včera jsem se s nim byl projet a musím říct, ze i30N jezdí hodně dobře. Čekal jsem trochu nižší posaz a vetsi zvukovou kulisu uvnitř, ale jinak super. Hlavně převodovka mě dostala, krátké dráhy a přesnost minulých generací Type-R.

Odpovědět  |   | 
r.k  |  10. 04. 2019 16:17

A co jako?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 16:53

Pro tebe evidentně zbytečná informace, pro ostatní zajímavá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 17:39

A co prostor pro řidiče, jak ten hodnotíš?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 20:36

Ergonomie je v pořádku, prostor pro mé 202cm tělo na úrovni ostatních hot-hatchů. Trochu vysoko sedíš, ale to je asi normální.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 20:52

Já jen, že k tomu ses v testu nevyjádřil a před časem si hodně lidi stěžovalo, že je tam málo místa. Zrovna včera jsem si vyzkoušel bezprostřední přesednutí z Focusu III do Octavie, a že bych pociťoval nějaký prostorový rozdíl, tak to zrovna ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 22:53

Aha, ja myslel, ze se ptáš na i30N.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 22:54

Jinak vyjádřil, interiér měl mít asi deset minut. Jenže mi selhal mikrofon, takže jsem z toho udělal jen dvě minuty se zvukem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 04. 2019 11:44

Selhání zvuku bylo poznat. Já jsem záměrně položil otázku tak, aby nebylo moc zřejmé o co mi jde, aby to nesklouzlo do těch kolejí, které jsem uvedl, že ve Focusu je málo místa, ale netušil jsem, že to pochopíš v návaznosti na i30. Ty jsi řešil polohu za volantem, řadící páku a to je tak vše. I když ta otázka trochu ztrácí smysl, tak znovu, jak prostor?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  10. 04. 2019 11:54

Focus RS měl jen "drobné" potíže s těsněním pod hlavou ale lze očekávat že u Hyundaie by se to mohlo už povést na první dobrou.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  10. 04. 2019 17:53

To sice měl, ale vyřešili to se ctí. Horší bylo to, že měl a má problém s trakcí. Poslat takový výkon na předek je prostě špatně.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 04. 2019 14:46

ak novym Nkam daju miesto prednho pohonu awd tak preco nie aj takto su dobre ,ale mozu byt lepsie .. takisto focus ziskal zakaznikov aj z ineho sudka odkedy nie je fwd ale awd

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 04. 2019 15:50

To by nemusela být jenom výhoda, ba spíše naopak.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 04. 2019 12:42

ak zachovaju rovnaku vahu tak len vyhoda

Odpovědět  |   | 
Jsem to já  |  10. 04. 2019 18:30

Ano ano ano

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 04. 2019 18:37

Ani tím si nejsem jistý, jsou tu různá individua.

Odpovědět  |   | 
..-  |  11. 04. 2019 11:58

Třeba ty který si hraješ na někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 04. 2019 15:53

Ty ubožáku, už ti tady psali aby si šel do sanatoria pro duševně choré a neotravoval slušné lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

včera | Jan Mička | 35 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 126 N/A