Skvělý tah od Hyundaie. Vedoucím vývoje se stává bývalý šéf Fordů RS

Assasin  |  10. 04. 2019 09:45

Na čem jiném, než na kvalitních lidech stojí zdravý vývoj firmy. Luc Donckerwolke je top designer a jeho práci už využilo pár automobilek. Nicméně, dnes je design a samozřejmě i vývoj globální záležitostí. Tzn., že se dozvíme jen jména vedoucích lidí. Zbylých X stovek inženýrů a designérů, kteří tvoří podstatnou část výsledku zůstávají v anonymitě. Výsledek musí být akceptovatelný pro všechny kultury a nároky lidí po celém světě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 11:12

Ja mám docela štěstí, ze hned po testu Focusu RS
https://youtu.be/r1888mQx8jQ... se mi ozval majitel i30N, ze by chtěl natočit jeho auto. Včera jsem se s nim byl projet a musím říct, ze i30N jezdí hodně dobře. Čekal jsem trochu nižší posaz a vetsi zvukovou kulisu uvnitř, ale jinak super. Hlavně převodovka mě dostala, krátké dráhy a přesnost minulých generací Type-R.

Odpovědět  |   | 
r.k  |  10. 04. 2019 16:17

A co jako?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 16:53

Pro tebe evidentně zbytečná informace, pro ostatní zajímavá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 17:39

A co prostor pro řidiče, jak ten hodnotíš?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 20:36

Ergonomie je v pořádku, prostor pro mé 202cm tělo na úrovni ostatních hot-hatchů. Trochu vysoko sedíš, ale to je asi normální.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2019 20:52

Já jen, že k tomu ses v testu nevyjádřil a před časem si hodně lidi stěžovalo, že je tam málo místa. Zrovna včera jsem si vyzkoušel bezprostřední přesednutí z Focusu III do Octavie, a že bych pociťoval nějaký prostorový rozdíl, tak to zrovna ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 22:53

Aha, ja myslel, ze se ptáš na i30N.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 22:54

Jinak vyjádřil, interiér měl mít asi deset minut. Jenže mi selhal mikrofon, takže jsem z toho udělal jen dvě minuty se zvukem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 04. 2019 11:44

Selhání zvuku bylo poznat. Já jsem záměrně položil otázku tak, aby nebylo moc zřejmé o co mi jde, aby to nesklouzlo do těch kolejí, které jsem uvedl, že ve Focusu je málo místa, ale netušil jsem, že to pochopíš v návaznosti na i30. Ty jsi řešil polohu za volantem, řadící páku a to je tak vše. I když ta otázka trochu ztrácí smysl, tak znovu, jak prostor?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  10. 04. 2019 11:54

Focus RS měl jen "drobné" potíže s těsněním pod hlavou ale lze očekávat že u Hyundaie by se to mohlo už povést na první dobrou.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  10. 04. 2019 17:53

To sice měl, ale vyřešili to se ctí. Horší bylo to, že měl a má problém s trakcí. Poslat takový výkon na předek je prostě špatně.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 04. 2019 14:46

ak novym Nkam daju miesto prednho pohonu awd tak preco nie aj takto su dobre ,ale mozu byt lepsie .. takisto focus ziskal zakaznikov aj z ineho sudka odkedy nie je fwd ale awd

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 04. 2019 15:50

To by nemusela být jenom výhoda, ba spíše naopak.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 04. 2019 12:42

ak zachovaju rovnaku vahu tak len vyhoda

Odpovědět  |   | 
Jsem to já  |  10. 04. 2019 18:30

Ano ano ano

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 04. 2019 18:37

Ani tím si nejsem jistý, jsou tu různá individua.

Odpovědět  |   | 
..-  |  11. 04. 2019 11:58

Třeba ty který si hraješ na někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 04. 2019 15:53

Ty ubožáku, už ti tady psali aby si šel do sanatoria pro duševně choré a neotravoval slušné lidi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

včera | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

včera | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A