Skvělý tah od Hyundaie. Vedoucím vývoje se stává bývalý šéf Fordů RS

U nás mění značka Hyundai strategii, ve světě mění lidi na nejvyšších pozicích, aby dosáhla co nejlepšího výsledku. A tento tah se povedl.

Automobilce Hyundai se povedl další skvělý tah. Tyrone Johnson, bývalý šéf vývoje divize Ford RS, nyní dohlíží na vývoj a testování modelů korejské automobilky v pozici Head (Team Leader) of Vehicle test and Development. Jeho pracovištěm je nyní testovací centrum Hyundai Motor Europe v Německu. Na nové pozici se rozkoukává již od srpna loňského roku.

Hyundai v Česku mění strategii. I název značky se bude vyslovovat jinak

Hyundai v Česku mění strategii. I název značky se bude vyslovovat jinak

Alberta Biermann se mezitím posunul na pozici vedoucího globálního vývoje značky a stal se prvním nekorejským pracovníkem na tak vysokém místě. Biermann nastoupil do Hyundaie v roce 2015 a podařilo se mu nastartovat sportovní divizi N, která se má i nadále rozšiřovat.

Jihokorejská automobilka má zřejmě cit pro najmutí správných lidí ve správnou dobu. Za vše mluví i spolupráce s bývalým šéfdesignérem Bentley, který pro Hyundai navrhl zcela novou Sonatu. Její unikátní design by se mohl stát předobrazem dalších vozů značky.

Hyundai Venue se ukazuje na prvních ilustracích. Takto vypadá menší Kona

Hyundai Venue se ukazuje na prvních ilustracích. Takto vypadá menší Kona

Pokud jde o divizi N, tady se i nadále pracuje na vlastním sportovním modelu. Jakýmsi ambasadorem této sportovní divize se možná stane i supersport. Na jeho vývoj bude tedy dohlížet muž, který je zodpovědný například za poslední Ford Focus RS. Myslíme tedy, že je to v dobrých rukou.

Kia

Nejstarší korejská automobilka Kia byla založena v roce 1944, automobily začala ale vyrábět až v roce 1974. Do společnosti po jejím bankrotu vstoupil v roce 1998 Hyundai.

Automobilka své vozy vyrábí i v továrnách v Česku a na Slovensku, mimo jiné i Kia Ceed.

Kia Picanto • Kia Rio •​ Kia Ceed •​ Kia Sportage •​ Kia Sorento •​ Kia Stonic •​ Kia e-Soul •​ Kia Niro

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků