Hyundai ve světě – cíle pro rok 2008

Chung Mong-Koo, předseda Hyundai Motor Co., apeloval ve svém novoročním projevu na management společnosti, aby posílil marketingové aktivity, zaměřil se na nové trhy a zřídil novou kulturu řízení práce.

„Aby jsme si dokázali udržet konkurenceschopnost, je důležité zabezpečit pevné základy pro globální výrobu. Také však musíme maximalizovat naše obchodní a marketingové úsilí, abychom se dostali blíže k našim zákazníkům, aby značka rostla a zvyšovala se ziskovost,“ vyjádřil Chung Mong-Koo.

Tento rok je pro automobilku Hyundai-Kia velmi významný. Dokončuje se rozšiřování výroby v Číně a Indii a stavební práce na nových závodech v USA a v Čechách jsou v plném proudu. V polovině roku by měl být položen i základní kámen nového závodu v Rusku. Investice do zámořských výrobních závodů představují klíčový nástroj snahy managementu globalizovat operace a snižovat tak závislost na korejském trhu.

Jelikož úsilí Hyundai zlepšit kvalitu svých produktů se nachází ve stabilizační fázi, dalším krokem je posílení marketingových aktivit s cílem zvýšit prodejní čísla, maximalizovat zisky a zvýšit hodnotu značky.

Celkové prodeje společnosti Hyundai v roce 2008 by měli dosáhnout 3,11 miliónu vozů, což se rovná meziročnímu nárůstu o 19,6 %. Domácí (korejské) prodeje by měli vzrůst o 8 % na 670 000 automobilů, zatímco export by měl představovat 1,13 milionu vozů s nárůstem 4,6 %. Zámořským výrobním závodům v Indii, Číně, Turecku a USA by se měli prodeje zvýšit o 46 % na 1,31 milionu vozů.

Výsledky 2007

Hyundai dosáhl v minulém roce nárůst prodejů o 4,1 %, to představuje v celosvětovém měřítku 2 602 322 prodaných vozů. Nejvyšší nárůst (7,6 %) zaznamenal domácí, korejský trh, kde si své majitele našlo 625 275 vozů.

Výrobní dceřiné společnosti v zámoří předali celkem 900 311 vozů (meziroční nárůst o 1,6 %), zatímco export ze třech jihokorejských závodů vzrostl o 4,3 % a dosáhl hranici 1 076 716 automobilů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků