Hyundai ve světě – cíle pro rok 2008

Chung Mong-Koo, předseda Hyundai Motor Co., apeloval ve svém novoročním projevu na management společnosti, aby posílil marketingové aktivity, zaměřil se na nové trhy a zřídil novou kulturu řízení práce.

„Aby jsme si dokázali udržet konkurenceschopnost, je důležité zabezpečit pevné základy pro globální výrobu. Také však musíme maximalizovat naše obchodní a marketingové úsilí, abychom se dostali blíže k našim zákazníkům, aby značka rostla a zvyšovala se ziskovost,“ vyjádřil Chung Mong-Koo.

Tento rok je pro automobilku Hyundai-Kia velmi významný. Dokončuje se rozšiřování výroby v Číně a Indii a stavební práce na nových závodech v USA a v Čechách jsou v plném proudu. V polovině roku by měl být položen i základní kámen nového závodu v Rusku. Investice do zámořských výrobních závodů představují klíčový nástroj snahy managementu globalizovat operace a snižovat tak závislost na korejském trhu.

Jelikož úsilí Hyundai zlepšit kvalitu svých produktů se nachází ve stabilizační fázi, dalším krokem je posílení marketingových aktivit s cílem zvýšit prodejní čísla, maximalizovat zisky a zvýšit hodnotu značky.

Celkové prodeje společnosti Hyundai v roce 2008 by měli dosáhnout 3,11 miliónu vozů, což se rovná meziročnímu nárůstu o 19,6 %. Domácí (korejské) prodeje by měli vzrůst o 8 % na 670 000 automobilů, zatímco export by měl představovat 1,13 milionu vozů s nárůstem 4,6 %. Zámořským výrobním závodům v Indii, Číně, Turecku a USA by se měli prodeje zvýšit o 46 % na 1,31 milionu vozů.

Výsledky 2007

Hyundai dosáhl v minulém roce nárůst prodejů o 4,1 %, to představuje v celosvětovém měřítku 2 602 322 prodaných vozů. Nejvyšší nárůst (7,6 %) zaznamenal domácí, korejský trh, kde si své majitele našlo 625 275 vozů.

Výrobní dceřiné společnosti v zámoří předali celkem 900 311 vozů (meziroční nárůst o 1,6 %), zatímco export ze třech jihokorejských závodů vzrostl o 4,3 % a dosáhl hranici 1 076 716 automobilů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků