Hyundai ve světě – cíle pro rok 2008

Chung Mong-Koo, předseda Hyundai Motor Co., apeloval ve svém novoročním projevu na management společnosti, aby posílil marketingové aktivity, zaměřil se na nové trhy a zřídil novou kulturu řízení práce.

„Aby jsme si dokázali udržet konkurenceschopnost, je důležité zabezpečit pevné základy pro globální výrobu. Také však musíme maximalizovat naše obchodní a marketingové úsilí, abychom se dostali blíže k našim zákazníkům, aby značka rostla a zvyšovala se ziskovost,“ vyjádřil Chung Mong-Koo.

Tento rok je pro automobilku Hyundai-Kia velmi významný. Dokončuje se rozšiřování výroby v Číně a Indii a stavební práce na nových závodech v USA a v Čechách jsou v plném proudu. V polovině roku by měl být položen i základní kámen nového závodu v Rusku. Investice do zámořských výrobních závodů představují klíčový nástroj snahy managementu globalizovat operace a snižovat tak závislost na korejském trhu.

Jelikož úsilí Hyundai zlepšit kvalitu svých produktů se nachází ve stabilizační fázi, dalším krokem je posílení marketingových aktivit s cílem zvýšit prodejní čísla, maximalizovat zisky a zvýšit hodnotu značky.

Celkové prodeje společnosti Hyundai v roce 2008 by měli dosáhnout 3,11 miliónu vozů, což se rovná meziročnímu nárůstu o 19,6 %. Domácí (korejské) prodeje by měli vzrůst o 8 % na 670 000 automobilů, zatímco export by měl představovat 1,13 milionu vozů s nárůstem 4,6 %. Zámořským výrobním závodům v Indii, Číně, Turecku a USA by se měli prodeje zvýšit o 46 % na 1,31 milionu vozů.

Výsledky 2007

Hyundai dosáhl v minulém roce nárůst prodejů o 4,1 %, to představuje v celosvětovém měřítku 2 602 322 prodaných vozů. Nejvyšší nárůst (7,6 %) zaznamenal domácí, korejský trh, kde si své majitele našlo 625 275 vozů.

Výrobní dceřiné společnosti v zámoří předali celkem 900 311 vozů (meziroční nárůst o 1,6 %), zatímco export ze třech jihokorejských závodů vzrostl o 4,3 % a dosáhl hranici 1 076 716 automobilů.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků