Hyundai ve Frankfurtu: Omlazené Santa Fe, i20 Active a Vision G

Hyundai už letos představil mnoho novinek od faceliftů, přes užitkovou H350, až po novou generaci modelu Tucson. Ale tím program pro letošní rok pořád nekončí. Ve Frankfurtu se ukáže ještě omlazené Santa Fe a terénně laděná verze hatchbacku i20. A aby toho nebylo málo, i40 dostane systém Android Auto.

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Model i20 Active doplní základní hatchback a třídveřové Coupe. Oproti klasické verzi je zde upravené odpružení, o dvacet milimetrů větší světlá výška a samozřejmě plastové obložení karoserie. Vůz se zároveň představí s novým motorem 1.0 T-GDI naladěným na 74 kW (100 k) a 88 kW (120 k). Na trhu se i20 Active objeví začátkem příštího roku.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

V případě Santa Fe přinesl facelift drobné úpravy designu a především armádu asistentů. Velké korejské SUV bude umět samo brzdit, upozorní vás při couvání na přijíždějící vozidla, ohlídá slepé úhly, jízdní pruhy a chybět nebude ani automatické přepínání dákových světel.

Všechny zmíněné novinky pak doplní ještě studie Vision G, která představuje v podstatě takový Genesis s karoserií kupé. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků