Hyundai ve Frankfurtu: Omlazené Santa Fe, i20 Active a Vision G

Hyundai už letos představil mnoho novinek od faceliftů, přes užitkovou H350, až po novou generaci modelu Tucson. Ale tím program pro letošní rok pořád nekončí. Ve Frankfurtu se ukáže ještě omlazené Santa Fe a terénně laděná verze hatchbacku i20. A aby toho nebylo málo, i40 dostane systém Android Auto.

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Model i20 Active doplní základní hatchback a třídveřové Coupe. Oproti klasické verzi je zde upravené odpružení, o dvacet milimetrů větší světlá výška a samozřejmě plastové obložení karoserie. Vůz se zároveň představí s novým motorem 1.0 T-GDI naladěným na 74 kW (100 k) a 88 kW (120 k). Na trhu se i20 Active objeví začátkem příštího roku.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

V případě Santa Fe přinesl facelift drobné úpravy designu a především armádu asistentů. Velké korejské SUV bude umět samo brzdit, upozorní vás při couvání na přijíždějící vozidla, ohlídá slepé úhly, jízdní pruhy a chybět nebude ani automatické přepínání dákových světel.

Všechny zmíněné novinky pak doplní ještě studie Vision G, která představuje v podstatě takový Genesis s karoserií kupé. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků