skodovka se fakt muze jiz se svoji strategii čtyř kol a volantu v zakladni vybave bodnout. navic moderni motory, ktery dostane tak za rok za dva, protoze VW musi mit "naskok", nabizi uz i opravdu lacina asijska konkurence. fakt nevim, v jakem segmentu kupujicich se chce nadále pohybovat. jeste, ze je tu konzervativni cesky kupujici, ktery prece vi, ze skoda je levná. a navíc ji ma soused a je moc spokojeny. a taky souseda soused.
Vypada moc dobre, lehce mi pripomina hondu......co fotky interieru ty by nebyly???Kdyby jeste naladili podvozek na evropske pozadavky je hodne konkurenceschopna
Fotky určitě budou, ale nejdříve zítra, až po tiskovce na autosalonu.
Jestliže se Getz s 1,5 CRDi prodává za 299 000, tak s 1,1 to bude míň. Vemte si kolik stojí ubohá Fabia s 1,9 SDi. U Getze s 1,1 CRDi může být až o 100 000 levnější. Přitom lze srovnávat 1,1 CRDi s přímým vstřikem s motorem 1,9 SDi.Fabii začíná v motorech ujíždět vlak. Tak v této oblasti ( diesel do 300 000 )již asi Fabia definitivně vyklidila místo. Nebo, že by se do 300 000 vlezla Fabia 1,2 TDi? Stejně vyklízí Fabia pozice i u levných benzínových motorů, kde konkurence nabízí VVT.
Omlouvám se za neuváženou úvahu. Motor 1.1 CRDi nelze srovnávat s 1,9SDi. Je zde značný rozdíl v ceně zákonného pojištění, patrně bude menší i spotřeba ( přece jenom menší objem ), ... .
vtipálku
Ma to mat presne 72 koni a filter pevnych castic
Jestli to bude 53 kW, tak to se mi nezdá, nejvýkonnější motor přece nebude lepší než benzín.
nevíte někdo kolik bude mít ta 1.1 kw!Jestli to bude jak u Lupa tak je to dost dobrý.
Nevím jesli se jedná o totožný motor, ale 1.1 v Picatu u Kie má mít 51 nebo 52kW.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.