Hyundai v Paříži: nová Sonata a Getz s motorem 1.1 CRDi

Nová Sonata

Nová Sonata (viz náš starší článek) je tou nejpodstatnější novinkou na stánku Hyundai. Sonata je obohacena dynamickým evropským stylem a vytvořena tak, aby poskytovala vysokou úroveň komfortu, bezpečí a vytříbenosti ve všech ohledech. Evropský model představuje dva zcela nové motory Theta, první 3.3 V6 s výkonem 168 kW (229 k) a druhý 2.4 121 kW (165 k). Později se v nabídce objeví také nová generace dieselových motorů.

Model těží z delšího rozvoru, a proto se také zlepšila kvalita jízdy. Také hluk a vibrace modelu byly výrazně sníženy a rozměry auta byly optimalizovány s cílem dosáhnout maximální velikosti interiéru. Co se týče bezpečnosti, díky zabudování aktivních opěrek hlavy, standardních předních, bočních a  okenních airbagů a na přání také elektronického stabilizačního systém kontroly  podvozku ESP, v sobě Sonata spojuje plně integrovaný pasivní i aktivní program.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sonata obsahuje také další prvky, které stojí za povšimnutí, jako například standardní sedmnáctipalcová litá kola, dvojitý výfuk na motoru 3,3l, podélně i výškově nastavitelný volant, vybraná řada zvukových a navigačních systémů, ovládání audiopřehrávače na volantu, automatická klimatizace, systém kontroly kvality vzduchu, odmrazovače čelního skla pod stěrači a manuálně ovládaná zadní sluneční clona. Výsledkem je sebejistě působící sedan, snadno ovladatelný a vynikající bezpečným provozem.

Facelift pro Coupé

Jistě není třeba připomínat úspěch současného modelu Hyundai Coupe na evropských trzích. Představení modernizované verze v Paříži nabízí jak novinářům tak široké veřejnosti první pohled na nový design a vylepšené vybavení pro modelový rok 2005. Nejvýznačnější nový prvek na nejsportovnějším modelu Hyundai je na požádání dodávaný elektronický stabilizační systém podvozku ESP.

Getz s novým motorem

Nový 1,1 litrový dieselový motor CRDi s přímým vstřikováním zaručuje další růst ekonomické přitažlivosti modelu Getz. Tento nejmodernější motor, který odpovídá normě Euro IV byl vyvinut díky velkému podílu evropského vývojového centra firmy Hyundai v Rüsselsheimu.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků