Hyundai v Paříži: nová Sonata a Getz s motorem 1.1 CRDi

Nová Sonata

Nová Sonata (viz náš starší článek) je tou nejpodstatnější novinkou na stánku Hyundai. Sonata je obohacena dynamickým evropským stylem a vytvořena tak, aby poskytovala vysokou úroveň komfortu, bezpečí a vytříbenosti ve všech ohledech. Evropský model představuje dva zcela nové motory Theta, první 3.3 V6 s výkonem 168 kW (229 k) a druhý 2.4 121 kW (165 k). Později se v nabídce objeví také nová generace dieselových motorů.

Model těží z delšího rozvoru, a proto se také zlepšila kvalita jízdy. Také hluk a vibrace modelu byly výrazně sníženy a rozměry auta byly optimalizovány s cílem dosáhnout maximální velikosti interiéru. Co se týče bezpečnosti, díky zabudování aktivních opěrek hlavy, standardních předních, bočních a  okenních airbagů a na přání také elektronického stabilizačního systém kontroly  podvozku ESP, v sobě Sonata spojuje plně integrovaný pasivní i aktivní program.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sonata obsahuje také další prvky, které stojí za povšimnutí, jako například standardní sedmnáctipalcová litá kola, dvojitý výfuk na motoru 3,3l, podélně i výškově nastavitelný volant, vybraná řada zvukových a navigačních systémů, ovládání audiopřehrávače na volantu, automatická klimatizace, systém kontroly kvality vzduchu, odmrazovače čelního skla pod stěrači a manuálně ovládaná zadní sluneční clona. Výsledkem je sebejistě působící sedan, snadno ovladatelný a vynikající bezpečným provozem.

Facelift pro Coupé

Jistě není třeba připomínat úspěch současného modelu Hyundai Coupe na evropských trzích. Představení modernizované verze v Paříži nabízí jak novinářům tak široké veřejnosti první pohled na nový design a vylepšené vybavení pro modelový rok 2005. Nejvýznačnější nový prvek na nejsportovnějším modelu Hyundai je na požádání dodávaný elektronický stabilizační systém podvozku ESP.

Getz s novým motorem

Nový 1,1 litrový dieselový motor CRDi s přímým vstřikováním zaručuje další růst ekonomické přitažlivosti modelu Getz. Tento nejmodernější motor, který odpovídá normě Euro IV byl vyvinut díky velkému podílu evropského vývojového centra firmy Hyundai v Rüsselsheimu.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků