Hyundai v Paříži: nová Sonata a Getz s motorem 1.1 CRDi

Nová Sonata

Nová Sonata (viz náš starší článek) je tou nejpodstatnější novinkou na stánku Hyundai. Sonata je obohacena dynamickým evropským stylem a vytvořena tak, aby poskytovala vysokou úroveň komfortu, bezpečí a vytříbenosti ve všech ohledech. Evropský model představuje dva zcela nové motory Theta, první 3.3 V6 s výkonem 168 kW (229 k) a druhý 2.4 121 kW (165 k). Později se v nabídce objeví také nová generace dieselových motorů.

Model těží z delšího rozvoru, a proto se také zlepšila kvalita jízdy. Také hluk a vibrace modelu byly výrazně sníženy a rozměry auta byly optimalizovány s cílem dosáhnout maximální velikosti interiéru. Co se týče bezpečnosti, díky zabudování aktivních opěrek hlavy, standardních předních, bočních a  okenních airbagů a na přání také elektronického stabilizačního systém kontroly  podvozku ESP, v sobě Sonata spojuje plně integrovaný pasivní i aktivní program.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sonata obsahuje také další prvky, které stojí za povšimnutí, jako například standardní sedmnáctipalcová litá kola, dvojitý výfuk na motoru 3,3l, podélně i výškově nastavitelný volant, vybraná řada zvukových a navigačních systémů, ovládání audiopřehrávače na volantu, automatická klimatizace, systém kontroly kvality vzduchu, odmrazovače čelního skla pod stěrači a manuálně ovládaná zadní sluneční clona. Výsledkem je sebejistě působící sedan, snadno ovladatelný a vynikající bezpečným provozem.

Facelift pro Coupé

Jistě není třeba připomínat úspěch současného modelu Hyundai Coupe na evropských trzích. Představení modernizované verze v Paříži nabízí jak novinářům tak široké veřejnosti první pohled na nový design a vylepšené vybavení pro modelový rok 2005. Nejvýznačnější nový prvek na nejsportovnějším modelu Hyundai je na požádání dodávaný elektronický stabilizační systém podvozku ESP.

Getz s novým motorem

Nový 1,1 litrový dieselový motor CRDi s přímým vstřikováním zaručuje další růst ekonomické přitažlivosti modelu Getz. Tento nejmodernější motor, který odpovídá normě Euro IV byl vyvinut díky velkému podílu evropského vývojového centra firmy Hyundai v Rüsselsheimu.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky