Hyundai v Nošovicích spustil výrobu nové elektrické Kony. Připravuje se i na i30 N

31 komentářů

Auto
24. listopadu • 20:21

Jen ať se v Evropě produkují ty drahé elektromobily, které příliš nikdo nechce.Až to tady číňani zaplaví svýmí levnými Elektro autíčka celý evropský autoprůmysl se může jít klouzathttps://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/saic-e... ...

homer
20. listopadu • 22:09

Nová Kona? To jako ta předtím už byla na konci cyklu? A kdy ji konečně potkám? Ve vsi by ten zázrak už mělo mít několik poprokářů a NIC. Co nato rumpetr?

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 9:14

homere- kde bydlíš a co máš s očima, že nevidíš jak hyundai mění motorizaci na vesnicích, ty asi ani nerozeznáš oválný znak kia od fordu. Jestli neznáš nikoho, kdo má hyundai/kia tak probůh vylez na světlo a sundej ty brýle kódu produktu 000087900ABFBD.

homer
21. listopadu • 16:20

severozapadni provincie - a zadna invaze rejze se rozhodne nekona, tady se jezdi v autech nemeckych

Mirek
23. listopadu • 22:45
Tomket
23. listopadu • 9:02

Němci už dávno nevyrábějí kvalitní auta a VW už vůbec. Stačí si projít statistiky, třeba spolehlivosti.
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvice-a-ne...

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 18:16

joo to je jiné. Kde se mluví německy, tam jezdí německé vozy a kde se mluví rusky, tam jezdí komunistický vozy viz škoda a jelikož v rusku jsou taky moderní lidé bez partaje, tak tam vidíš hodně hyundai, kia a toyota, které jezdí i ve středu evropy.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 16:11

tohle je kouzlo korejských inženýrů, montovat elektromobil na stejné lince jak hybrid, spalovák atd.

Spei
23. listopadu • 12:48

Pokud by jste v té fabrice byli, tak zjistíte jak je systém propracovaný, přísun dílů funguje na principu "just in time". A ano je tam jen jedna linka na svařovně a to proto, že tam mají robota, který je schopen měnit v rámci vteřin typ karoserie vozu, který potom vyplivne na další svaření, potom se linky dělí a na montovně už to jede podle typu. Vysoká míra robotizace, tím pádem velká úspora nákladů. Jedno číslo za všechny - 3500 lidí vyrobí za rok 350 000 aut. Škodovka vyrobí za rok 750 000 aut, ale mají na to 25 000 lidí.
Průměrný plat dělnické pozice je v Hyu 36 000 hrubého, zdarma oběd a MHD, v regionu FM velmi slušné. Jo a ještě jsme čuměl jakou tam mají relativní pohodu, jediné kde se makalo byla montovna, tam jede pás a nezastaví se, jinde se spíše jednalo o kontrolu stroje a koukání do mobilu.
Vím, že teď mě budete pranýřovat, ale já se tam podívat byl a koukal jsem, byl jsem i v mnichově v BMW a byl jsem v Mladé Boleslavi, bohužel musím konstatovat, že nošovice jsou nejmodernější co jsem viděl. Můžete se tam zajet podívat taky, exkurze je zdarma a je cca na 3 hodinky

Hyundai YES!👍
23. listopadu • 21:47

Přesně tak! Stejná osobní zkušenost.
PS: proto může být Hyundai levnější než škodovka při srovnatelné, ne-li lepší kvalitě.

Smrdík
23. listopadu • 20:22

Souhlas

Jyrka Syrka
20. listopadu • 22:41

To se naučily od Taliánů. Ti už před 20 lety montovali na na jedné lince Indesit, Whirpool, Philco a co já vím co dalšího.:-D

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 8:49

to je jedno od koho, třeba škodovka musela elektrický citigo poslat na slovensko a tuším, že za tym stojí i lepší manuální zdatnost moravoslezskoslovenských dělníků. V německu kdyby nebyli turci, tak ty fabriky stojí bezpřemýšlení v turecku a pro majitele je velká peněžní zátěž mět v čr tři fabriky, tohle se musí změnit a bud zvětšit jednu nebo vše na výrobu zrušit, zásobování je na třech místech nerentabilní, majitelé to vědí.

Allamarein
21. listopadu • 20:40

Opět plácáš naprosté nesmysly. Škoda neposílala Citigo nikam, protože se vyrábělo vždycky v Bratislavě. A že by MS dělníci byli zdatnější? Proč tedy ti škodováčtí si vydělávají více, než ti nošovičtí?

petr r. (petrumr)
22. listopadu • 8:33

ježíši kriste kdo tě porodil? Píši už to tisíckrát, že na západě jsou větší příjmy, ale také výdaje a tys to nepochopil s těma stravenkama dodnes........... Ale pořekadlo, že větší výplata znamená větší zručnost není pravda a na kvalitě škodovek je to znát, nebot kdo namontuje do fábie krátké rozvody elektřiny je debil a ještě větší je ten co to nakreslil. škodováci něco nakreslí a neumí to vyrobit, jsou to tlučhuby. Kolil ty dostáváš hodnotu stravenky na pracovní den?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
22. listopadu • 13:10

Hele, ty zmrde, je mi celkem jedno, že se navážíš do mě. Od takové špíny je mi to u prdele, protože vím, že na víc prostě nemáš. Ale drž svou nevymáchanou držku dál od mé rodiny, ty hnusná špíno!
A stravenky si našroubuj do prdele, mě tvé sockařské způsoby nezajímají.

Tomket
23. listopadu • 8:50

Hm, máš pěkný způsob vyjadřování.

Spei
23. listopadu • 12:51

Řekl bych že za to nemůže, chová se tak jak ho rodiče vychovali, lépe ho to nikdo nenaučil...bohužel

J. Vosátka
20. listopadu • 21:48

Jo jo, měl jsem teď pár týdnů na zkoušku jedno kouzlo korejských inženýrů - Kia XCeed. Dvěma slovy - všechno špatně.

A.
21. listopadu • 9:58

Taky čekám co bylo všechno špatně. Asi nic, bych tipnul. Akorát další co si vymýšlí

Assasin
21. listopadu • 6:07

Podel se s osobní zkušenosti. Co všechno je na tom autě špatně?

J. Vosátka
23. listopadu • 9:26

Jsem rád, že se páni kolegové ptáte. Tedy rychle ve zkratce:
- třeba umístění řadící páky. Při řazení lichých stupňů je nutné sundat loket z opěrky. Je to prostě moc daleko. Pro sudé stupně jej tam naopak zase vrátit.
Při zařazení zpátečky se ztiší zvuk audiosystému. To by bylo v pořádku, pokud by se v okamžiku zařazení jedničky opět nezvýšil na původní hlasitost. Než zaparkujete do úzkého místa v řadě, zacyklujete si takhle x-krát.
Motor - zvuk dieselu připomíná cvakání ventilů staré Škodovky, spotřeba oproti konkurenci vysoká - 6,5 l s mild-hybridem? Výkonově bída.
Zadní víceprvek umí nepříjemně odskočit i na sjezdu z dálnice.
Automatické zamykání - řidič vystoupí z auta a pokud nevytáhnete klíč ze zapalování, ostatní dveře zůstanou zamknuté.
Budete-li chtít další detaily které mne neuvěřitelně iritovaly, přidám později (teď mám práci).
Ve zkratce - konkurence to dělá prostě všechno lépe navíc za podobnou cenu, takže korea nedává vůbec žádný smysl.

Spei
23. listopadu • 12:18

Řadící páku chápu, ale pokud to byla nějaká holota, která nemá posuvnou opěrku, tak je to standart u většiny aut.
Zvuk 1,6 CRDI, znám velice dobře a ty jsou na tom z hlučností stejně jako většina motorů na trhu, je to spíše tím, že odhlučnění u Xceedu asi nebude nic moc a spotřeba? 1.6 CRDI z MHEW jezdí v Tucsonu při normální jízdě kombinovaně pod 6, takže tady bude spíše chyba mezi volantem a pedály. A výkon odpovídá tabulkám co píše výrobce, nemůžu čekat výkon 2,0 když je 1,6
A odemykání se dá nastavit přes systém vozu. Zesílení rádia jde taky nastavit, nicméně je to vlastnost u všech aut, které mají pouze zadní senzor aby byly slyšet pípáky, jakmile je přední tak to zůstává ztlumené.Nicméně každý má svůj názor

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
J. Vosátka
23. listopadu • 17:34

Opěrka posouvat nejde, a holota za 600 tisíc od korejců.... no já nevím, ale v této cenové hladině jsem se s neposuvnou opěrkou dosud nesetkal.
Spotřebu mohu porovnat s 1.6 TDi v Octavii a Golfu a u Kie je tak o 1,5 litru vyšší. Uniká mi tedy smysl přídavného elektromotoru.
Zvuk motoru byl podivný nejen při sezení uvnitř, ale i zvenku. Na tom není co odhlučňovat. Tohle jsem slyšel jednou u auta, které mělo vadné vstřiky. Což předpokládám že u nového auta nebylo.
Automatické zamykání lze aktivovat nebo neaktivovat. Pokud je aktivní, chová se tak, jak jsem popsal (a věřte, že jsem se snaze o změnu nastavení věnoval přepečlivě).
Princip tlumení rádia je mi jasný. Tady ale jde o to, že u jiných aut se hlasitost audia vrátí na původní hodnotu až při rozjezdu na nějakou rychlost, při které je zřejmé, že proces parkování je ukončen. Tady se hlasitost obnoví při zařazení jedničky okamžitě.
Jsou to detaily, ale v souboru nesmírně otravné.

Allamarein
23. listopadu • 14:11

Jen k těm senzorům - třeba u Peugeotu to bylo tak, že návrat na původní hlasitost proběhne až po pár sekundách.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 22:36

u nás jezdí více hyundai, ale jednoho souseda s kia xceed znám a je spokojen. Tys měl asi manuál a nejsi schopen asi řadit šest stupnů.

Jaryk78
20. listopadu • 16:10

Kolik Hiudayů je třeba na ujetí vzálenosti 3 km? Ani jeden, pěšky tam budete dřív a s větší grácií. :-D

Tekmot
21. listopadu • 15:19

A co je HiundaY? Nic takového neexistuje.

Tekmot
21. listopadu • 15:17

Ha ha.

A.
21. listopadu • 9:57

A už se můžu začít smát ?

Jan
20. listopadu • 21:36

slabé..

Doporučujeme

Články odjinud