Hyundai v listopadu zaznamenala růst globálních prodejů o 5,8 %

Globální prodeje společnosti Hyundai Motor Co. v listopadu meziměsíčně vzrostly o 5,8 %, poháněny výraznými prodeji v zámoří a příznivým obratem na domácích trzích. Již druhý měsíc v řadě přesáhly celkový počet 200 000, když počet prodaných vozidel činil 223 698.

Dodávky do zahraničí, tedy součet vývozů z korejských továren a prodejů z provozoven v Číně, Turecku a Indii, vzrostly meziměsíčně o 6,4% na 175 194 vozidel. V meziročním srovnání zahraniční prodeje vzrostly o 30 % na 1 553 913 vozidel  ke konci listopadu.

Situace v prodejích na domácím trhu se vyvíjela následovně: prodeje osobních automobilů, dodávek a terénních vozidel vzrostly meziměsíčně o 13 % na 37 214 jednotek, především díky silným prodejům Santa Fe. Celkové domácí prodeje vzrostly v tomto měsíci o 3,8 % tedy 48 504 vozidel.

Po třetí měsíc v řadě byla nová Sonata nejen nejprodávanějším vozidlem značky Hyundai, ale i nejprodávanějším automobilem v zemi.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků