Hyundai v lednu na 3. místě mezi všemi dováženými automobilovými značkami

Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh se v lednu letošního roku umístila s počtem 453 registrovaných osobních vozů na 3. místě mezi ostatními dováženými automobilovými značkami.

Prodejní výsledky

Za leden 2006 bylo v ČR registrováno  453 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 5,8%. V kategorii LUV se jedná o 131 nově registrovaných vozidel a podíl 3,9%. Celkem OA +LUV činí 584 vozů a podíl na trhu 5,2%.

V jednotlivých segmentech se značce v lednu rovněž dařilo. Zejména v kategorii SUV, kde se vůz Tucson opět umístil na vynikajícím 1. místě (76 vozů kategorie M1a N1). Hyundai Santa Fe s počtem 60 vozů (kategorie M1 + N1) obsadil bronzovou příčku této kategorie. Hyundai Atos Prime skončil ve své kategorii na 3. místě. Hyundai Getz je v lednu 3. nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B. Dalším vozem, který se umístil na špici je sportovní Coupe na 4. místě své kategorie. Na 4. místě se rovněž tentokrát umístil Hyundai Accent, vůz segmentu C.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků