Hyundai v lednu na 3. místě mezi všemi dováženými automobilovými značkami

Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh se v lednu letošního roku umístila s počtem 453 registrovaných osobních vozů na 3. místě mezi ostatními dováženými automobilovými značkami.

Prodejní výsledky

Za leden 2006 bylo v ČR registrováno  453 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 5,8%. V kategorii LUV se jedná o 131 nově registrovaných vozidel a podíl 3,9%. Celkem OA +LUV činí 584 vozů a podíl na trhu 5,2%.

V jednotlivých segmentech se značce v lednu rovněž dařilo. Zejména v kategorii SUV, kde se vůz Tucson opět umístil na vynikajícím 1. místě (76 vozů kategorie M1a N1). Hyundai Santa Fe s počtem 60 vozů (kategorie M1 + N1) obsadil bronzovou příčku této kategorie. Hyundai Atos Prime skončil ve své kategorii na 3. místě. Hyundai Getz je v lednu 3. nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B. Dalším vozem, který se umístil na špici je sportovní Coupe na 4. místě své kategorie. Na 4. místě se rovněž tentokrát umístil Hyundai Accent, vůz segmentu C.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků