Hyundai v ČR stále upevňuje svou pozici

Korejská automobilka Hyundai dosáhla v měsíci srpnu dalšího velkého úspěchu. Na českém trhu dosáhla podílu na prodeji nových vozů 6 procent a umístila se tak na druhém místě mezi dováženými značkami.

Za druhý prázdninový měsíc u nás bylozaregistrováno 603 osobních vozů této značky. V kategorii LUV pak 189 vozů, což představuje podíl 4,6 procenta. Ovšem daleko důležitější je pak meziroční nárůst registrací LUV vozidel. Zde se podařilo navýšit automobilce své prodeje o 110 procent.

Celkově za srpen Hyundai prodal 792 vozidel, což, vztaženo na tržní podíl, představuje 5,6 procenta.

Nejúspěšnějším modelem se pak stal Santa Fe, kterého se prodalo za jediný měsíc 166 kusů a v kategorii SUV byl nejprodávanějším vozem vůbec.

Za prvních osm měsíců letošního roku prodala automobilka 4 468 osobních vozů všech kategorií a dosáhla tak tržního podílu 5,3 procent. Zároveň obsadila 3. místo mezi dováženými značkami.

Ve stejném období pak Hyundai prodala 1 118 lehkých užitkových vozů a získala tržní podíl 3,6 procenta, což představuje meziroční nárůst o 70,2 procenta.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků