Hyundai v ČR stále upevňuje svou pozici

Korejská automobilka Hyundai dosáhla v měsíci srpnu dalšího velkého úspěchu. Na českém trhu dosáhla podílu na prodeji nových vozů 6 procent a umístila se tak na druhém místě mezi dováženými značkami.

Za druhý prázdninový měsíc u nás bylozaregistrováno 603 osobních vozů této značky. V kategorii LUV pak 189 vozů, což představuje podíl 4,6 procenta. Ovšem daleko důležitější je pak meziroční nárůst registrací LUV vozidel. Zde se podařilo navýšit automobilce své prodeje o 110 procent.

Celkově za srpen Hyundai prodal 792 vozidel, což, vztaženo na tržní podíl, představuje 5,6 procenta.

Nejúspěšnějším modelem se pak stal Santa Fe, kterého se prodalo za jediný měsíc 166 kusů a v kategorii SUV byl nejprodávanějším vozem vůbec.

Za prvních osm měsíců letošního roku prodala automobilka 4 468 osobních vozů všech kategorií a dosáhla tak tržního podílu 5,3 procent. Zároveň obsadila 3. místo mezi dováženými značkami.

Ve stejném období pak Hyundai prodala 1 118 lehkých užitkových vozů a získala tržní podíl 3,6 procenta, což představuje meziroční nárůst o 70,2 procenta.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 40 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků