Hyundai v ČR poprvé na 4. místě žebříčku; hodnocení roku 2004

Hyundai Motor CZ, výhradní distributor značky Hyundai v ČR, prodal v roce 2004 prostřednictvím svých autorizovaných prodejců 5.789 osobních a lehkých užitkových vozů. Tím získal  podíl na trhu 3,6% a 6. místo na žebříčku.

Prosinec 2004

V prosinci loňského roku prodala značka Hyundai na českém trhu celkem 629 vozů, což představuje podíl na trhu 4,4%. Z tohoto počtu je 500 osobních vozů s podílem na trhu 4,5% a vynikající 4. místo mezi konkurenčními značkami na trhu a 129 lehkých užitkových vozů s podílem na trhu 3,9%.

Ve stejném období se podařilo značce Hyundai v ČR obsadit již potřetí 1. a 2. místo v kategorii SUV/Off Road. S počtem 75 se na první příčce v této kategorii umístil  model Santa Fe. Na druhém místě skončil model Tucson s počtem 56 vozů. Jedná se o vozy prodané v kategorii M1 i N1. Tyto výsledky spolu vozem Terracan představují podíl v segmentu SUV/Off Road 19%.

Leden až prosinec 2004

Za období leden až prosinec bylo prodáno celkem 5.789 osobních a lehkých užitkových vozů. Značka tím získala podíl  3,6%  a vynikající 6. místo. V rozdělení na osobní a lehké užitkové vozy je poměr následující: 4.931 OA a 858 LUV.

Model SUV Santa Fe se v roce 2004 stal králem segmentu SUV/Off Road, stejně tak jako již v roce 2002.

Bestseller značky Hyundai Getz se umístil za leden až prosinec na 3. místě za domácí Fábií a francouzským Peugeotem 206 v kategorii vozů segmentu B.

Nejprodávanějším modelem značky Hyundai na českém trhu je za leden až prosinec  Hyundai  Getz s počtem 2.560 vozů. Druhé místo patří stále oblíbenějšímu rodinnému vozu Hyundai Accent, který si zakoupilo 993 zákazníků a na třetím místě je model SUV Santa Fe s počtem 459 vozů (M1+N1) prodaných ve stejném období.

Hyundai na českém trhu v roce 2004

  • V dubnu 2004 oslavila společnost Hyundai Motor CZ 3 úspěšné roky na českém trhu
  • Na jaře byly uvedeny na trh vozy Hyundai Atos Prime a facelift vozu kategorie MPV – Trajet.
  • V září se pak objevila, dnes velice úspěšná, novinka vůz Hyundai Tucson

Hyundai ve světě v roce 2004

  • V červnu se konala jedna ze dvou největších sportovních událostí roku - Mistrovství Evropy ve fotbale v Portugalsku jehož byla společnost Hyundai Motor Company partnerem
  • V srpnu jsme měli možnost sledovat další významnou sportovní událost, které se Hyundai Motor Company zúčastnil svým partnerstvím – Olympijské hry v řeckých Aténách 
  • V listopadu získal bestseller značky Hyundai Getz 4* v testech Euro NCAP
  • V prosinci pak vynikající 4. místo v provedené studii J.D.Power týkající se loajality zákazníků ke značce Hyundai

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud