Hyundai v ČR poprvé na 4. místě žebříčku; hodnocení roku 2004

Hyundai Motor CZ, výhradní distributor značky Hyundai v ČR, prodal v roce 2004 prostřednictvím svých autorizovaných prodejců 5.789 osobních a lehkých užitkových vozů. Tím získal  podíl na trhu 3,6% a 6. místo na žebříčku.

Prosinec 2004

V prosinci loňského roku prodala značka Hyundai na českém trhu celkem 629 vozů, což představuje podíl na trhu 4,4%. Z tohoto počtu je 500 osobních vozů s podílem na trhu 4,5% a vynikající 4. místo mezi konkurenčními značkami na trhu a 129 lehkých užitkových vozů s podílem na trhu 3,9%.

Ve stejném období se podařilo značce Hyundai v ČR obsadit již potřetí 1. a 2. místo v kategorii SUV/Off Road. S počtem 75 se na první příčce v této kategorii umístil  model Santa Fe. Na druhém místě skončil model Tucson s počtem 56 vozů. Jedná se o vozy prodané v kategorii M1 i N1. Tyto výsledky spolu vozem Terracan představují podíl v segmentu SUV/Off Road 19%.

Leden až prosinec 2004

Za období leden až prosinec bylo prodáno celkem 5.789 osobních a lehkých užitkových vozů. Značka tím získala podíl  3,6%  a vynikající 6. místo. V rozdělení na osobní a lehké užitkové vozy je poměr následující: 4.931 OA a 858 LUV.

Model SUV Santa Fe se v roce 2004 stal králem segmentu SUV/Off Road, stejně tak jako již v roce 2002.

Bestseller značky Hyundai Getz se umístil za leden až prosinec na 3. místě za domácí Fábií a francouzským Peugeotem 206 v kategorii vozů segmentu B.

Nejprodávanějším modelem značky Hyundai na českém trhu je za leden až prosinec  Hyundai  Getz s počtem 2.560 vozů. Druhé místo patří stále oblíbenějšímu rodinnému vozu Hyundai Accent, který si zakoupilo 993 zákazníků a na třetím místě je model SUV Santa Fe s počtem 459 vozů (M1+N1) prodaných ve stejném období.

Hyundai na českém trhu v roce 2004

  • V dubnu 2004 oslavila společnost Hyundai Motor CZ 3 úspěšné roky na českém trhu
  • Na jaře byly uvedeny na trh vozy Hyundai Atos Prime a facelift vozu kategorie MPV – Trajet.
  • V září se pak objevila, dnes velice úspěšná, novinka vůz Hyundai Tucson

Hyundai ve světě v roce 2004

  • V červnu se konala jedna ze dvou největších sportovních událostí roku - Mistrovství Evropy ve fotbale v Portugalsku jehož byla společnost Hyundai Motor Company partnerem
  • V srpnu jsme měli možnost sledovat další významnou sportovní událost, které se Hyundai Motor Company zúčastnil svým partnerstvím – Olympijské hry v řeckých Aténách 
  • V listopadu získal bestseller značky Hyundai Getz 4* v testech Euro NCAP
  • V prosinci pak vynikající 4. místo v provedené studii J.D.Power týkající se loajality zákazníků ke značce Hyundai
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků