Hyundai v Česku mění strategii. I název značky se bude vyslovovat jinak

133 komentářů

Jaryn
3. června • 10:27

Nejvtipnější na tom všem jsou tady ty žabomyší války Hyundai vs koncern (příp, konkrétně Škoda) :-D:-D:-D
Jediný, co se Vošickýmu podařilo, je to, že se o Hnůjdej mluví a píše. Ale na negativní kampani postavili svoji kariéru mj. třeba Madonna, Zeman nebo Andej Bureš, takže to na určitou část lidí funguje. Stejně tak funguje pořekadlo "1000x opakovaná lež se stane pravdou". Určitě v případě Hyundai, do určitý míry i v případě AB nebo prezidenta.
Já osobně si Hyundai nekoupím, protože nejsem cílovka ani jednoho jejich modelu a ty auta se mi nelíběj. Ale co člověk, to jinej názor a vkus. A dokážu pochopit, že Hyundai si zákazníky najde. Stejně jako Škodovka nebo volítanej Záporožec.
V případě Hyundai jsem rád, že skončily ty častý, trapný a hlavně agresivní reklamy. To bylo jak kdybych si pustil Soukupa.
A jestliže je značka Hyundai tak dobrá, jak si o sobě myslí, měla by se prezentovat sebevědomě a důstojně a ne dětinsky ukazovat prstíčkem kolem sebe a vykřikovat, že je lepší než "tydlety všichni vostatní" ...

Jarek
30. května • 21:43

Kdo si koupi Hjundaje, na dosmrti ku.nda je

Aňa
1. května • 15:21

Fuj takový hnusný auta ... škoda slov i nové strategie

Autoto
3. května • 23:49

Presne, ted jeste jednoho ruma do druhy nohy a pak zase neco napis(te)

Jan
28. dubna • 5:47

HUJDA J! - kdo v té montovně někdy makal = otročil, jinak tohle smradlavé přibližovadlo plné ftalátů ani nazvat nemůže.

D.
9. dubna • 22:20

tak se třeba s novým šéfem naučí pojmenovávat správně karoserie, v současné době to udávají snad u všeho špatně...

Homer
10. dubna • 6:52

To už se projevilo. Krátká I30 je v ceníku uvedena jako HB.

guma
9. dubna • 18:51

Kdo si koupí Hjůndaje doživotně kůndaje...

JirkaX
9. dubna • 21:57

Hmm, guma, to sedí.

Mirek
9. dubna • 21:09

Nechceš jít psát na novinky.cz? Tam se takové pako, jako ty, jistě uplatní.

Peter
9. dubna • 8:47

Silueta zboku fajn ale je tu jedno alebo viacej velkych ALE.Tym že je auto nizke, povedzme " športoveho designu " totalne zlý vyhlad z auta/hlavne šikmo vzad tj.mrtvy uhol/pristrojovka hnusna /hlavne ten trapny akože tablet/grafika pristrojov a kontrast tak 10 rokov dozadu,denne svietenie ako by tam dorobili LED-ky z Lidla,vzadu nad hlavou malo miesta pre dospeleho a hlavne v tom aute tie plasty a lepidla smrdia jak svina.Aj i 30 aj Fastback mi vnutornymi materialmi dosť pripomina Fiat Tipo.Kia Ceed je vo vnutry určite kvalitnejšia.Značka ktora vyraba doobeda šijacie stroje,televizory,meteostanice,mikrovlnky atd a poobede ide robiť auta nemoze byt bohviečo.Ja osobne by som sa hanbil na tom jazdiť a preto som si kupil noveho Golfa.Ked predstavovali novu i30 vraveli o konkurencii Golfa ale predaje za jasne ukazuju kto je tu šééééf.Korejca určite nie.

No hyundai no funny
9. dubna • 13:17

Predaje jasně ukazují leda kulový. Spokojenost zákazníků ukazuje, kdo je tady králem. Jukni na j.d.power. :-)

Marek71
9. dubna • 15:02

Totální nesmysl... to, co automobilku zajímá jsou prodeje a zisky z auta, nějaké ankety jsou v podstatě k ničemu. Pokud by automobilka vyráběla poruchové krámy, nikdo by si to nekoupil.Ano, majitelé Hyundai jsou spokojeni, protože kupují auto, co je velikostí jako Golf, ale je levnější. Takže tak na něj i nahláží a taková mají i očekávání, logický nižší než od dražšího Golfa.

Cyril
9. dubna • 14:02

Jediné měřítko spokojenosti zákazníků na tom či onom trhu jsou v dlouhodobém pohledu právě prodeje a ne nějaké zmanipulované ankety.

ja-ne
9. dubna • 0:41

tak ina vyslovnost bola fakt na case:-D

.x.
8. dubna • 17:49

Prostě mají stigma na doživotí. Nějaké sladké řeči to nespraví. Hyundai nezastavíš.

Pavel
8. dubna • 21:02

To jsem si zrovna říkal minulý týden, když jsem viděl i30 napíchnutou v autě před ním. Nějakej problém s brzdama asi ??

Nommo
8. dubna • 23:23

Takže někdo přeci jen Hjundaj zastavil? :D

JirkaX
8. dubna • 18:17

To je fakt a může si říkat každý kdo chce co chce.:-)
Někteří jedinci si koupí Škodovku a pak kritizují něco o čem nemají ani potuchy.;-)

JirkaX
8. dubna • 18:53

Zase blábolíš.

Bureš.
8. dubna • 21:49

Ty trpíš samomluvou?

Kuk Vykuk
7. dubna • 20:35

A jak Ku#da? Snad to nenavrhla Putinova děfka? :-DB-]

josephko
7. dubna • 19:37

Je to pravda. Hyundai je značka, ktorú by som zahrnul do výberu pri kúpe nového auta. Ale tie silácke a priblblé reklamy, podobne ako štýl komunikácie s dílermi, by ma v minulosti od toho boli spoľahlivo odradili. Nechcel by som jazdiť v aute, ktoré "ujede všem". A v aute značky, ktorá nie je schopná rozoznať hatchback od liftbacku.
Ryba smrdí od hlavy, a tak reklamy Hyundaia presne zodpovedali povahe jeho šéfa v ČR.

mm
31. května • 20:16

se nediv- sef v čr je čech- už to samo musi hovořit za vše- češi to byl vždy narod grazlu namachrovanym tupcu a celkove zavistivých zmrdů a to bylo je a rozhodně bude pokračovat dál- naturu nezmeniš mužeš chvili skryvat ale zadny česky zmrd to nevydrží večně- jediná klička ven je být napul jiny narod- ja jsem napul nemec a jsem hrdy na to že jim jsem- bohužel skoda že dedek byl takovy čurak že si nabrnkl českou bábu

Jano
7. dubna • 20:04

???Komunikácia značky v SR je uplne ina, tak aky problem?Ja napr jazdím aj Hyundai aj škodu a u mna napr skoda komplet skončila.Este sa mi nestalo, ze by importér Hyundai neodpísal na email, co sa napr v škode realne stalo.O kvalite servisu ani netreba hovoriť, taky servis škody je otras napr Impa

a
7. dubna • 22:40

Josephko nejspíš bydlí a auto kupuje v České republice, tak proto...

Mirek
7. dubna • 20:32

Hlupák si vždy důvod najde. Ještě zapomněl napsat, že také kvůli tomu, že Korejci, skoro na druhé straně zeměkoule, jedí mořské potvory v syrovém stavu a jemu se z toho zvedá žaludek. :-D

RCZ
7. dubna • 18:49

Proboha lidi proberte se , ta diskuze je jak vytahování se třeťáků.
To jste opravdu všichni v pubertě ?

Karel.
7. dubna • 18:16

Tahle špinavá firma, kterou vede kriminálník se může klidně pojmenovat "vůně růží" a stejně ji po ní zbyde jenom nepříjemný odér podvodů a úplatkářství.
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/hyundai... ...

Jano
7. dubna • 20:01

Zaujimave.EU vyšetruje VW, Daimler a BMW kvoli kartelovej dohode, kedy tieto firmy ciléene podvádzali v oblasti emisií.Nezdá sa mi, ze by sa VW správal solídnejšie ako Hyundai.Dodávatelia by vedeli rozprávať.

Petr Pan
8. dubna • 15:49

A copak jim prokázali? Žě někdo někoho vyšetřuje ještě nic neznamená.

Ne321
7. dubna • 19:02

To je proste zpusob jakym se v Jizni Koreji dela business. Vsechny velke firmy uplaceji, vsichni politici berou. Jednou za cas se to nekde provali, udela se monster proces, odhali se mnohamiliardova korupce, udeli se prisne tresty typu tri mesice domaciho vezeni a jede se dal v puvodnim systemu. Je uplne jedno jestli je to Hyundai nebo treba Samsung, v uplatcich tam jedou vsichni.

Petr Pan
8. dubna • 15:47

A to je jako omlouvá, že to dělají všichni??

Broom
7. dubna • 18:16

Kdo si koupí hyundaje nadosmrti .unda je! :-) :-)

mm
31. května • 20:12

budiž pro tebe vyhodou že doposud hundaj nevyrabi autobusy nebo vlak- takže se s nim vlastně ani nikdy nesvezeš pochybuju že s takovym myslenim mas vubec řidičak trolle

Hyundai YES!👍
9. června • 13:08

Ale vyrábí. Jak autobusy tak vlaky a je jedním z největších výrobců vlaků na světě. Dokonce vyrábí rychlovlaky 400km/h. Staví metra po celém světě atd. bylo by toho na tisíce stran knihy.;-)

Assasin
8. dubna • 7:13

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani to auto, blbe.

petr r. (petrumr)
7. dubna • 15:28

Když dojede nějaký zástupce fa z Rakouska nebo Německa a nemá postavení generála, tak má hyundai

JirkaX
7. dubna • 16:59

Nediv se, Škodovka by tak dlouhou cestu nevydržela.

..-
8. dubna • 6:46

Šašku, tohle by JirkaX nikdy nenapsal.

JirkaX
8. dubna • 21:47

Co napíši já, po tom je tobě prd.
A urážky si nech pro své příbuzné, to bude asi rodinka.

Fana
7. dubna • 11:49

Mám 5let hitlerwagen BMW a že bych si honil ego? Ani omylem. A tím Hnůjdejem jsem několikrát jel a to těma nejmenšíma uchrchlanejma prckama a nemůžu říct proti ani Ň. Ve svých třídách jsou mezi prvníma a pište si tady co chcete, Evropské konkurenci z toho není do smíchu.

mm
31. května • 20:11

neni ale uvedom siže tady diskutuješ převažně z pitomci s orezlyma hondama, pasatama v tedeičku a nebo oktavkou- jejich modlou samože v tdi- neberu v potaz okrajove kkty s mazdama apod japonskym plebsem

Omasta
7. dubna • 11:42

Dříve nějaký trapák prosazoval korejskou výslovnost „hjondaé". Tím se ale příliš nezavděčí českým zákazníkům, kteří buď název vyslovují česky Hundaj nebo přebírají ze sdělovacích prostředků anglickou vyslovnost "hjundaj".
Dovozce se má zajímat, že to, co je místní, tak se toporně čte, jak je to napsané Miller Milch s ch na konci. Lidi když to slyší a pak čumí v obchodě, tak to nemůžou najít, protože je to napsané jinak.
Alke Hyundai je celosvětová značka, tak se v médiích o ní mluví anglicky, nikoliv korejsky.

puk123
8. dubna • 8:42

U milch je nějaký rozpor? Německy i česky se čte stejně."V maďarsku je iron majden,
my naň s kamarády zajdem,
..." /Ciment - Ztratil sa mně ruksak na Ironoch/
- to byly časy!

josephko
7. dubna • 19:40

Presne tak. Aj Toyota sa v Japonsku volá Toyoda - podľa svojho zakladateľa. Ale kvôli lepšej výslovnosti jej názov v Amerike aj Európe upravili na Toyota.

Mirek
7. dubna • 20:27

A co si to tak nejprve ověřit, než tu hloupost napíšeš?Toyota
Největší automobilová značka světa je pojmenována po svém zakladateli, Kičiru Tojodovi. Anglický přepis jeho jména je Kiichiro Toyoda, a tak dodnes mnohé překvapuje, proč se automobilka zkrátka nejmenuje Toyoda. Důvodem jsou však japonské znaky. Slovo Toyoda se v japonské abecedě napíše deseti tahy, zatímco Toyota jen osmi. A právě jednodušší napsání jména spolu s tím, že osmička má v Japonsku pověst šťastného čísla, jsou důvodem, proč se Toyota jmenuje Toyota a ne Toyoda.

José
7. dubna • 11:06

Zase se přejmenovali? Lepší by bylo změnit výslovnost na Hnůjdaj nebo Hovnodaj, protože jim stejně nikdo jinak neřekne.

David
7. dubna • 20:54

Presne nic jiného si nezaslouží!!!!

No hyundai no funny
7. dubna • 12:07

Redaktoři motoristických médií a zákaznici v rámci celé Evropy si u Hyundai cení vždy nadprůměrně kvalitního a tichého podvozku, dobře sladěné automatické převodovky a u některých modelů i velmi zdařilého designu. Hyundai nechal daleko za sebou francouze a ostatním směle konkuruje. V rámci cenového srovnání je v určitých konfiguracích i před VW. Jaké špatné osobní zkušenosti s Hyundai máš ty?

Adamantium
7. dubna • 16:20

To, ze nektera automobilka porazila francouze je asi takove, jako kdyz lokalni restaurace porazi mcdonald. Oboji humac..

expat
7. dubna • 16:11

Bratři v Severní Korei říkají, že "kdo kupuje Hjůndaje"....nadosmrti kunda je......:-D

expat
8. dubna • 22:30

24 kund....hmmmmmm...:-D

puk123
8. dubna • 7:57

To nejsou bratři, ale soudruzi.:-P

expat
8. dubna • 22:26

ok....soudruzi bratři.....:-D

JirkaX
8. dubna • 17:16

A ty máš z toho mindrák, že sis místo auta koupil Škodovku?

Assasin
8. dubna • 7:11

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani to auto, blbe.

JirkaX
7. dubna • 18:05

Máš mindrák že musíš jezdit ve škodovce?:-P

..-
8. dubna • 11:48

Tohle by skutečný JirkaX nenapsal.

José
7. dubna • 15:26
No hyundai no funny
7. dubna • 16:57

Odkaz 1: I40 patří zrovna k tomu méně povedenému z portforia Hyundai. Body ztrácela díky špatnému motoru. Benzíny 1.4T, 1.6T jsou dobré. Prakticky dostala stejně bodů jako "božská" mazda.Odkaz 2: Hyundai překonal Toyotu z hlediska kvality a ladění vozů, hyundai udělal obrovský skok v podvozku. Ano, vysokou kvalitu potvrzuje i J.D.Power A dále potvrzují, že podvozek a utlumení je lepší než u Škody.Další odkazy nejsou lichotivé: Jedna věc je frčet na perfektní silnici a druhá, na našich cestách. A já jezdím na našich cestách. Hyundai zvládá díry a výmoly perfektně a tiše. Dále patří z hlediska spolehlivosti ke špičce a má bezpečnostní výstuhy pro spolujezdce.Celkově vzato, za dané peníze výborná volba.

José
7. dubna • 17:19

Volba pro lidi co nemají peníze, nic víc. Ale ti už Hyundai utíkají směrem Dacia.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ros
7. dubna • 21:02

A ty máš peníze, nebo jen plácáš.

qwertz
7. dubna • 18:24

Jestliže nemáte peníze, nekoupíte si hjondé, kde vás třeba náhradní DPF vyjde na vskutku lidových 100.000 CZK. O dalších náhradních dílech ani nemluvě. To byste musel být idiot. Hjundaj je všechno jen ne levný.
https://www.auto.cz/filtry-pevnych-castic-na-... ...

mm
31. května • 20:09

jen idiot nakupuje nahradni dily u dealera- apropo ja dily prodavam a věř že na octavii 2 u jednoho typu motoru 2,0tdi stoji dpf lidových 115t kč takže zde opravdu neni proč hanit zrovna hundaj- ten samy dil ale mechanikovi dokažeme sehnat pro nej dobrou cenu 30t kč - dpf treba na forda 2,0tdci okolo 7t kč nahoru - běžně se ceny dpf pohybujou od rekneme 7t do max 35 u novych vozu- kupovat maloobchod u dealera je čirá česká pitomost

José
7. dubna • 18:27

1. Idiotů je v našem národě poměrně hodně.
2. Idioti věří kde čemu, i tomu, že Hyundai je levný.

No hyundai no funny
7. dubna • 17:50

Osobně znám člověka, který flotilu audin vyměnil za flotilu Hyundai, dříve měl ještě Genesis. Je nadšený a kvůli penězům se tak opravdu nerozhodl. Z tvých příspěvků je vidět, že jsi teoretik. Schválně si půjč něco na jeden den a budeš překvapen. Tedy, jestli máš srovnání a nejsi zvyklý jen na prémii.

qwertz
7. dubna • 18:16

Mohl byste nám jako praktik vzsvětlit, jak je to s cenami náhradních dílů, např. DPF nebo servisní náklady automatické DCT převodovky?

No hyundai no funny
7. dubna • 18:44

Co na tom chceš vysvětlovat? Hyundai je cenově zařazen mezi Škodu a VW. Některé méně obvyklé náhradní díly jsou 2x dražší, třeba turbo, to je pravda, ale vůz má 5 let plnou záruku a ve všech statistikách patří mezi vrchol spolehlivosti. Prakticky ještě před Toyotu. Riziko oprav je minimální. Hyundai na úrovni Škody/VW seženeš v reálu o 100-150tis níže, když budeš mít velkou smůlu (v případě poruchy, která je takřka raritní záležitost), vyjde tě cenově stejně draho. Tady bych slabé místo opravdu nehledal.

DZARDINO
8. dubna • 8:08

Jasně, ale to je až po 5 letech provozu ( 5 let záruka) a pak tu máme havarijní pojistky. Je potřeba myslet..... :-D

No hyundai no funny
7. dubna • 21:59

Hyundai je spolehlivý, na nákladné opravy nedojde. A když ano, je to kompenzované nižší pořizovací cenou. Důvod proč Hyundai ne, by byl, že se ti v něm špatně jede. Vše ostatní no problem.

José
7. dubna • 17:53

Jasně, hoď sem jeho fotku, flotilo.

Vóša
7. dubna • 13:08

Správně ! Každý Škodomil patří do klecového lůžka a ty beznadějné případy ( kterých je většina) přímo do Kobylis.
To říkám já, Vóša, z boží vůle Škodobijec č. 1 !!!

king014
7. dubna • 10:08

Změna bude asi hodně pomalá, před týdnem z rádia řvala reklama na Plnohodnotný rodinný liftbek i20

Marek71
8. dubna • 12:09

Jako, že i20 je rodinné auto? :-D Tak to možná pro rodinu o počtu 2 lidi, která nikam daleko moc nejezdí... vždyť to je velikostí jako Fabie, ne?

šofér
8. dubna • 13:26

Vnitřní prostor je větší, než Fabie, ale rodinné bych to nenazval, i když...dnešní rodina je maximálně tříčlenná a pes, to by se věšlo :)

Petr Pan
8. dubna • 15:28

Vnitří prostor větší než fábie má ix20. i20 je uvnitř o něco menší. Škodovka dělá v daných třídách vždy největší auta, hlavně tedy kufr, ale i prostor pro posádu bývá největší. Jen ta i20 je o hodně hezčí než fábie.

Čechystán
2. května • 21:47

Jsi mimo... to jako majitel Fabie Combi vím jistě, i20 je prostě uvnitř vzdušnější. Škoda, že se i20 nedělá v kombíku, to byl jediný důvod, proč jsem vzal Fábku...

Tomáš Marný
9. dubna • 8:06

Mám 7 let i20 a 3 roky jsem měl služební Fabii dvojkové řady a mohu tě ujistit, že Fabie není uvnitř větší ani náhodou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jméno
9. dubna • 15:27

Aktuální i20 je uvnitř co do posezu stejná jako Rapid SB. Paradox je, že i30 není o moc větší, ale ta to zase předhání kufrem.

rcs
7. dubna • 9:30

Hmm, Hyundai a KIA auto nemám, ale jejich konkurence si ani nevážím ani ji nerespektuji. VW-Škoda-Audi alias "Hitlerwagen-Zelená slepice-4 kroužky pro teploušky" jsou odporný hnoje.

Vóša
7. dubna • 13:07

Správně ! Každý Škodomil patří do klecového lůžka a ty beznadějné případy ( kterých je většina) přímo do Kobylis.
To říkám já, Vóša, z boží vůle Škodobijec č. 1 !!!

Lol
14. dubna • 7:37

Škodobijec :-D:-D:-D To jsem vyprskl. Díky

JirkaX
7. dubna • 15:34

Úplný souhlas, lépe to nejde vyjádřit.

..-
8. dubna • 4:11

Ty blbe, tohle by JirkaX nikdy nenapsal.

JirkaX
8. dubna • 17:11

Nemluv tady za jiné ale pouze za sebe. Děkuji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
8. dubna • 18:50

On nemluví, ale píše. A na rozdíl od tebe spisovně.

JirkaX
8. dubna • 21:42

To je fakt, tak už nepiš.

Tak určitě
7. dubna • 10:08

Takhle se většinou vyjadřují lidé s lehce, opravdu jen lehounce ojetou prémií. :-))))

Michal
7. dubna • 11:08

Ten prémii nemá.Že by si honil ego v 5-7létem Bávu i když je od Hitlera.

JirkaX
7. dubna • 12:40

Spíše bych to bávo viděl tak dvacetiletý a jeho s kšiltem dozadu.

Petr Pan
8. dubna • 15:26

Bávo, když píše o hitler-wagenech? To nebude nic z DE. To bude stará Sonata...

Marek
7. dubna • 18:46

Nene. Tohle bude bude 20 let starý, prohnily civic, 1.4 66kw a vzadu místo výfuku rozriznutou popelnici.

Pepa
7. dubna • 9:49

Tvuj tata je hnuj.

Bob
7. dubna • 9:10

To. Jsou věci. Každý tři roky otocka jak v osumdesatym devátým. Jak řekl jeden z jejich mnoha minulých dealerů. Když už jsme se konečně mohli přestat stydět za to co prodáváme, tak se nás rozhodly ekonomicky zlikvidovat. S takovou firmou už nikdy.

qwertz
7. dubna • 8:48

Jeden managor bere miliony za to, že prakticky zlikviduje renomé značky v ČR a její servisní a dealerskou sít. Druhý bere miliony za to, že takovou zjevnou věc konečně bude napravovat. Reditelem teto firmy muze byt zjevne pulka ctenaru tohoto magazinu:-DAle berme to pozitivne, treba uz hnujdaj nebude "prvni ceske antiauto", ale fungujici konkurence. Problem totiz zjevne neni na prvnim miste v technice.

Moik
7. dubna • 20:47

To je právě ten geniální marketing Vošického, je to vabank. Neblbni, když Vošický Hyundai přebíral, byl to křáp o kteréms ani neuvažoval, dnes jsou to moderní auta a my všichni to víme..jen ty blbý reklamy a Vošický...no a to je teď pryč, tak co už nám brání si to koupit?? Chápeš? GENIÁLNÍ. I tak to na mě nefunguje :-D

Marek
8. dubna • 7:58

Jenže vtom nemá prsty Vošický, ale automobilka jako taková, která se zvedla z popela.
Vošický v našich končinách akorát udělal automobilku, která pohrdá konkurencí, používá nekalé praktiky v reklamě a uráží.

Hyundai YES!👍
8. dubna • 19:58

Neuráží, jen popisuje skutečnost, že Hyundai posledních cca sedm let vyrábí nejkvalitnější, nejspolehlivější, nejhezčí - nejmodernější a nejstylovější auta s nejlepším poměrem kvalita/cena na trhu. Hlavně v porovnání s auty německého výrobce Škoda (VW). A třeba výraz ,,malý soused z Boleslavi'' je také výraz popisující skutečnost, že značka
Škoda je v porovnání s giganticky obrovskou značkou Hyundai absolutně nicotná. To dnes ví i malé dítě a kdo tvrdí opak, ten se jen ztrapňuje.K ,,hjondé'' jen to, že takto se vyslovuje v origo jazyce, tak proč to komolit do ,,hjundaj''.
Také se u nás nevyslovuje např. ,,philips'', ,,supraphon'' nebo ,,porsche'', ale všichni říkáme ,,filips'', ,,suprafon'' a ,,porše'' atd.

bfdgdher
4. května • 22:09

K výslovnosti. Najdisi to na youtube světáku
https://www.youtube.com/watch...

Nyte
9. dubna • 7:48

Blah blah blah. Nicotné byly spíš prodeje i20 po téhle geniální kampani.

Pavel
8. dubna • 20:55

Nejkvalitnější, nejspolehlivější, nejhezčí atd atd. To jsou kydy naší Idy. Kvalita a spolehlivost je průměrná, možná lepší průměr, rezne to víc než konkurence, design je subjektivní záležitost, ale mě odpuzuje. Desing Hyundai v porovnání s VW je jako jako porovnávat zmalovanou opiercingovanou puberťačku s elegantní paničkou v kostýmku. Oboje si najde svoje obdivovatele, já tedy 100x radši tu střízlivou eleganci. O motorech ani nemluvím, tam nesahá koncernu ani po kotníky. A možnost individuální konfigurace auta, tam už se není vůbec o čem bavit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
???
9. dubna • 19:44

Ano? VW motory svojí spolehlivostí nesahají koncernu Hyundai ani po ráfky. Nudný a odpudivý design VW/Škoda bez jakéhokoliv nápadu jakbysmet. Hyundai nerezne to víc než konkurence. Na co nějakou individuální konfiguraci, když můžu mít ještě lepší "plnou palbu" v ceně holátka VW/Škoda ...

Pavel
9. dubna • 21:05

Jenom kecy

dannero
7. dubna • 8:46

konečně jim to došlo že navážení do konkurence a to českých tradic jim spíše dost uškodilo. Mají co chtěli když si dali do vedení značky takového samolibého troubu, tak snad už se teď začnou chovat k potencionálním zákazníkům slušně.

setr
7. dubna • 12:08

Naopak. Nvážení se do tradiční české konkurence splnilo svůj účel, teď nastává etapa jiná.

Marek
7. dubna • 18:44

Nesplnil. Protože to mnohem více zákazníků odradilo, než pritahlo. Spousta lidí si to kvůli této reklamě nechtělo koupit

David
7. dubna • 20:46

Přesně tak konečně někdo kdo má svatou pravdu Hnujdajari neumí nic jiného než urážet konkurenci a to se jim sakra nepovedlo pan Tošovský to je kok..........jak na byt!!!

kolkyno
7. dubna • 8:07

Nejaky cas uz čechia, teraz zasa hjundai, ty vole, vy mate komplexy z tej vyslovnosti. Clovek aby si pomaly myslel ze v čechii maju novu automobilku

řidič
7. dubna • 18:31

A na Slovensko nemáte diskuzní fórum, že se serete sem.

Jano
7. dubna • 19:57

Si hlupak.
Svojou prítomnosťou zvyšujeme návštevnosť stránky, teda jej atraktivitu a teda výnos majiteľa.Takze by si nam mal poďakovať.

Roman
10. dubna • 22:05

Děkujeme našim slovenským bratrům.B-]

ling vista
7. dubna • 16:47

Ako sa to volá správne po slovensky - že by "hojdaj"? ;-)

puk123
8. dubna • 7:51

To je hezké. To by mohli použít i u nás. Dost lidí u nás už ani ten slovenský původ neodhalí.

David
7. dubna • 20:41

Nebo Hnujdaj to obsáhne vše

Power
7. dubna • 10:15

Kdybys nebyl jen hloupej Slovák tak bys věděl že komoleni vlastního názvu prosazuje Hyundai samotnej..

Joe Doe
7. dubna • 9:38

No, u nas sa vzdy pouzival termin tsunami, ani komunistom to nevadilo, az kym nejaky rozumbrada neprisiel s fonetickym prepisom cunami, z coho sa musi dvihat zaludok aj muche tse-tse....Nicmenej, na cestine je pozoruhodne usilie prelozit, co sa da, vratane mien. Vies, kto bol Bedrich Engels? ;)Keby Vosickemu uplne drblo v bedni, mohli by sme tu mat Moderny i30 ci Moderny Santa Fe.

Dral
7. dubna • 10:20

Rozumbrada nikoliv, čeština nepoužívá pro japonštinu zpravidla anglickou transkripci (kromě názvů firem a společností). Podle současných pravidel jsou povolené oba tvary. Taky kdysi nějaký rozumbrada přišel s tím, že Tokio se bude psát s měkkým i a ne s tvrdým jako v angličtině, že? :-)

Pepa
7. dubna • 9:47

A ty proc pouzivas cechizmus NICMENEJ, kdyz na slovensku to slovo nemate?!

zavaro
8. dubna • 7:23

nicméne - viacmenej (len pre úplnosť)

Petr
23. května • 8:25

Tak to ani nahodou, nicmene = avsak

Juraj
7. dubna • 13:47

Lebo to je primitiv co sa hra na chytreho.

Jano
7. dubna • 19:55

Rovnako vyraz “drbnut” a “v bedne” su bohemizmy.Je to nevzdelaný primitív.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
redmond
24. května • 16:49

myslim, ze to bude slovak v cechach, tam nachytaju taketo zkomoleniny.

No hyundai no funny
7. dubna • 8:29

Hyundai jede a fastback na úvodní fotce je překrásný! A taky kvalitní. Žádná výslovnost není správná, Korejci by stejně nevěděli o jakém voze mluvíme. Dobře, že mají konkrétní řady pojmenované dle našich standardů.

Petr Vaněk
9. dubna • 0:48

Bože to zas bude pikačovina, já bych to tedy opravdu nechtěl brrr:-P:-(

Power
7. dubna • 10:13

Ty vole to auto vypadá jak majzlík. Odpornejsi věc jsem dlouho neviděl.

Ludek_II
8. dubna • 5:25

Se mrkni ráno do zrcadla, vole.

No hyundai no funny
7. dubna • 10:28

Překrásné auto. Trošku evokuje žihadlo typu C coupe. Je dynamické, moderní, exkluzivní. Žádná hranatá piksla nebo stěhovací skříň. A ty zadní světlomety, paráda. Se zvýšenou zádí si mnoho designérů neví rady. Thomas Bürkle to zvládl na jedničku a jeho Hyundai zaslouženě zvítězil na mezinárodní prestižní soutěži Automotive Brand Contest.

Necky
8. dubna • 0:47

Můžu jen souhlasit, mám fastback ve třídě style už rok a jsem spokojen. Auto při dva na výlety, pěkně jezdí, skvela výbava, na dalnici i v zatáčkách hezky tvrdé, v zimě na horách se dobře vyhrabal. Vzhledove opravdu hezké auto

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaryn
3. června • 10:13

Style není "třída", ale výbavový stupeň. Sorry že slovíčkařím, ale mezi "výbavou" a "třídou" auta je dost podstatný rozdíl ;-)

Doporučujeme

Články odjinud