Hyundai v Česku mění strategii. I název značky se bude vyslovovat jinak

kolkyno  |  07. 04. 2019 08:07

Nejaky cas uz čechia, teraz zasa hjundai, ty vole, vy mate komplexy z tej vyslovnosti. Clovek aby si pomaly myslel ze v čechii maju novu automobilku

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  07. 04. 2019 08:29

Hyundai jede a fastback na úvodní fotce je překrásný! A taky kvalitní. Žádná výslovnost není správná, Korejci by stejně nevěděli o jakém voze mluvíme. Dobře, že mají konkrétní řady pojmenované dle našich standardů.

Odpovědět  |   | 
Power  |  07. 04. 2019 10:13

Ty vole to auto vypadá jak majzlík. Odpornejsi věc jsem dlouho neviděl.

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  07. 04. 2019 10:28

Překrásné auto. Trošku evokuje žihadlo typu C coupe. Je dynamické, moderní, exkluzivní. Žádná hranatá piksla nebo stěhovací skříň. A ty zadní světlomety, paráda. Se zvýšenou zádí si mnoho designérů neví rady. Thomas Bürkle to zvládl na jedničku a jeho Hyundai zaslouženě zvítězil na mezinárodní prestižní soutěži Automotive Brand Contest.

Odpovědět  |   | 
Necky  |  08. 04. 2019 00:47

Můžu jen souhlasit, mám fastback ve třídě style už rok a jsem spokojen. Auto při dva na výlety, pěkně jezdí, skvela výbava, na dalnici i v zatáčkách hezky tvrdé, v zimě na horách se dobře vyhrabal. Vzhledove opravdu hezké auto

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  08. 04. 2019 05:25

Se mrkni ráno do zrcadla, vole.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  09. 04. 2019 00:48

Bože to zas bude pikačovina, já bych to tedy opravdu nechtěl brrr

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 04. 2019 09:38

No, u nas sa vzdy pouzival termin tsunami, ani komunistom to nevadilo, az kym nejaky rozumbrada neprisiel s fonetickym prepisom cunami, z coho sa musi dvihat zaludok aj muche tse-tse....

Nicmenej, na cestine je pozoruhodne usilie prelozit, co sa da, vratane mien. Vies, kto bol Bedrich Engels? ;)

Keby Vosickemu uplne drblo v bedni, mohli by sme tu mat Moderny i30 ci Moderny Santa Fe.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  07. 04. 2019 09:47

A ty proc pouzivas cechizmus NICMENEJ, kdyz na slovensku to slovo nemate?!

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  07. 04. 2019 13:47

Lebo to je primitiv co sa hra na chytreho.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 04. 2019 19:55

Rovnako vyraz “drbnut” a “v bedne” su bohemizmy.

Je to nevzdelaný primitív.

Odpovědět  |   | 
zavaro  |  08. 04. 2019 07:23

nicméne - viacmenej (len pre úplnosť)

Odpovědět  |   | 
Dral  |  07. 04. 2019 10:20

Rozumbrada nikoliv, čeština nepoužívá pro japonštinu zpravidla anglickou transkripci (kromě názvů firem a společností). Podle současných pravidel jsou povolené oba tvary. Taky kdysi nějaký rozumbrada přišel s tím, že Tokio se bude psát s měkkým i a ne s tvrdým jako v angličtině, že?

Odpovědět  |   | 
Power  |  07. 04. 2019 10:15

Kdybys nebyl jen hloupej Slovák tak bys věděl že komoleni vlastního názvu prosazuje Hyundai samotnej..

Odpovědět  |   | 
ling vista  |  07. 04. 2019 16:47

Ako sa to volá správne po slovensky - že by "hojdaj"?

Odpovědět  |   | 
David  |  07. 04. 2019 20:41

Nebo Hnujdaj to obsáhne vše

Odpovědět  |   | 
puk123  |  08. 04. 2019 07:51

To je hezké. To by mohli použít i u nás. Dost lidí u nás už ani ten slovenský původ neodhalí.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  07. 04. 2019 18:31

A na Slovensko nemáte diskuzní fórum, že se serete sem.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 04. 2019 19:57

Si hlupak.
Svojou prítomnosťou zvyšujeme návštevnosť stránky, teda jej atraktivitu a teda výnos majiteľa.

Takze by si nam mal poďakovať.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 04. 2019 22:05

Děkujeme našim slovenským bratrům.

Odpovědět  |   | 
dannero  |  07. 04. 2019 08:46

konečně jim to došlo že navážení do konkurence a to českých tradic jim spíše dost uškodilo. Mají co chtěli když si dali do vedení značky takového samolibého troubu, tak snad už se teď začnou chovat k potencionálním zákazníkům slušně.

Odpovědět  |   | 
setr  |  07. 04. 2019 12:08

Naopak. Nvážení se do tradiční české konkurence splnilo svůj účel, teď nastává etapa jiná.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 04. 2019 18:44

Nesplnil. Protože to mnohem více zákazníků odradilo, než pritahlo. Spousta lidí si to kvůli této reklamě nechtělo koupit

Odpovědět  |   | 
David  |  07. 04. 2019 20:46

Přesně tak konečně někdo kdo má svatou pravdu Hnujdajari neumí nic jiného než urážet konkurenci a to se jim sakra nepovedlo pan Tošovský to je kok..........jak na byt!!!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 04. 2019 08:48

Jeden managor bere miliony za to, že prakticky zlikviduje renomé značky v ČR a její servisní a dealerskou sít. Druhý bere miliony za to, že takovou zjevnou věc konečně bude napravovat. Reditelem teto firmy muze byt zjevne pulka ctenaru tohoto magazinu

Ale berme to pozitivne, treba uz hnujdaj nebude "prvni ceske antiauto", ale fungujici konkurence. Problem totiz zjevne neni na prvnim miste v technice.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  07. 04. 2019 20:47

To je právě ten geniální marketing Vošického, je to vabank. Neblbni, když Vošický Hyundai přebíral, byl to křáp o kteréms ani neuvažoval, dnes jsou to moderní auta a my všichni to víme..jen ty blbý reklamy a Vošický...no a to je teď pryč, tak co už nám brání si to koupit?? Chápeš? GENIÁLNÍ. I tak to na mě nefunguje

Odpovědět  |   | 
Marek  |  08. 04. 2019 07:58

Jenže vtom nemá prsty Vošický, ale automobilka jako taková, která se zvedla z popela.
Vošický v našich končinách akorát udělal automobilku, která pohrdá konkurencí, používá nekalé praktiky v reklamě a uráží.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  08. 04. 2019 19:58

Neuráží, jen popisuje skutečnost, že Hyundai posledních cca sedm let vyrábí nejkvalitnější, nejspolehlivější, nejhezčí - nejmodernější a nejstylovější auta s nejlepším poměrem kvalita/cena na trhu. Hlavně v porovnání s auty německého výrobce Škoda (VW).

A třeba výraz ,,malý soused z Boleslavi'' je také výraz popisující skutečnost, že značka
Škoda je v porovnání s giganticky obrovskou značkou Hyundai absolutně nicotná. To dnes ví i malé dítě a kdo tvrdí opak, ten se jen ztrapňuje.

K ,,hjondé'' jen to, že takto se vyslovuje v origo jazyce, tak proč to komolit do ,,hjundaj''.
Také se u nás nevyslovuje např. ,,philips'', ,,supraphon'' nebo ,,porsche'', ale všichni říkáme ,,filips'', ,,suprafon'' a ,,porše'' atd.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 04. 2019 20:55

Nejkvalitnější, nejspolehlivější, nejhezčí atd atd. To jsou kydy naší Idy. Kvalita a spolehlivost je průměrná, možná lepší průměr, rezne to víc než konkurence, design je subjektivní záležitost, ale mě odpuzuje. Desing Hyundai v porovnání s VW je jako jako porovnávat zmalovanou opiercingovanou puberťačku s elegantní paničkou v kostýmku. Oboje si najde svoje obdivovatele, já tedy 100x radši tu střízlivou eleganci. O motorech ani nemluvím, tam nesahá koncernu ani po kotníky. A možnost individuální konfigurace auta, tam už se není vůbec o čem bavit.

Odpovědět  |   | 
???  |  09. 04. 2019 19:44

Ano? VW motory svojí spolehlivostí nesahají koncernu Hyundai ani po ráfky. Nudný a odpudivý design VW/Škoda bez jakéhokoliv nápadu jakbysmet. Hyundai nerezne to víc než konkurence. Na co nějakou individuální konfiguraci, když můžu mít ještě lepší "plnou palbu" v ceně holátka VW/Škoda ...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  09. 04. 2019 21:05

Jenom kecy

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  09. 04. 2019 07:48

Blah blah blah. Nicotné byly spíš prodeje i20 po téhle geniální kampani.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  07. 04. 2019 09:10

To. Jsou věci. Každý tři roky otocka jak v osumdesatym devátým. Jak řekl jeden z jejich mnoha minulých dealerů. Když už jsme se konečně mohli přestat stydět za to co prodáváme, tak se nás rozhodly ekonomicky zlikvidovat. S takovou firmou už nikdy.

Odpovědět  |   | 
rcs  |  07. 04. 2019 09:30

Hmm, Hyundai a KIA auto nemám, ale jejich konkurence si ani nevážím ani ji nerespektuji. VW-Škoda-Audi alias "Hitlerwagen-Zelená slepice-4 kroužky pro teploušky" jsou odporný hnoje.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  07. 04. 2019 09:49

Tvuj tata je hnuj.

Odpovědět  |   | 
Tak určitě  |  07. 04. 2019 10:08

Takhle se většinou vyjadřují lidé s lehce, opravdu jen lehounce ojetou prémií. ))

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 04. 2019 11:08

Ten prémii nemá.Že by si honil ego v 5-7létem Bávu i když je od Hitlera.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2019 12:40

Spíše bych to bávo viděl tak dvacetiletý a jeho s kšiltem dozadu.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 04. 2019 18:46

Nene. Tohle bude bude 20 let starý, prohnily civic, 1.4 66kw a vzadu místo výfuku rozriznutou popelnici.

Odpovědět  |   | 
Petr Pan  |  08. 04. 2019 15:26

Bávo, když píše o hitler-wagenech? To nebude nic z DE. To bude stará Sonata...

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  07. 04. 2019 13:07

Správně ! Každý Škodomil patří do klecového lůžka a ty beznadějné případy ( kterých je většina) přímo do Kobylis.
To říkám já, Vóša, z boží vůle Škodobijec č. 1 !!!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2019 15:34

Úplný souhlas, lépe to nejde vyjádřit.

Odpovědět  |   | 
..-  |  08. 04. 2019 04:11

Ty blbe, tohle by JirkaX nikdy nenapsal.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2019 17:11

Nemluv tady za jiné ale pouze za sebe. Děkuji.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2019 18:50

On nemluví, ale píše. A na rozdíl od tebe spisovně.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2019 21:42

To je fakt, tak už nepiš.

Odpovědět  |   | 
Lol  |  14. 04. 2019 07:37

Škodobijec To jsem vyprskl. Díky

Odpovědět  |   | 
king014  |  07. 04. 2019 10:08

Změna bude asi hodně pomalá, před týdnem z rádia řvala reklama na Plnohodnotný rodinný liftbek i20

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  08. 04. 2019 12:09

Jako, že i20 je rodinné auto? Tak to možná pro rodinu o počtu 2 lidi, která nikam daleko moc nejezdí... vždyť to je velikostí jako Fabie, ne?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  08. 04. 2019 13:26

Vnitřní prostor je větší, než Fabie, ale rodinné bych to nenazval, i když...dnešní rodina je maximálně tříčlenná a pes, to by se věšlo :)

Odpovědět  |   | 
Petr Pan  |  08. 04. 2019 15:28

Vnitří prostor větší než fábie má ix20. i20 je uvnitř o něco menší. Škodovka dělá v daných třídách vždy největší auta, hlavně tedy kufr, ale i prostor pro posádu bývá největší. Jen ta i20 je o hodně hezčí než fábie.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Marný  |  09. 04. 2019 08:06

Mám 7 let i20 a 3 roky jsem měl služební Fabii dvojkové řady a mohu tě ujistit, že Fabie není uvnitř větší ani náhodou.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 04. 2019 15:27

Aktuální i20 je uvnitř co do posezu stejná jako Rapid SB. Paradox je, že i30 není o moc větší, ale ta to zase předhání kufrem.

Odpovědět  |   | 
José  |  07. 04. 2019 11:06

Zase se přejmenovali? Lepší by bylo změnit výslovnost na Hnůjdaj nebo Hovnodaj, protože jim stejně nikdo jinak neřekne.

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  07. 04. 2019 12:07

Redaktoři motoristických médií a zákaznici v rámci celé Evropy si u Hyundai cení vždy nadprůměrně kvalitního a tichého podvozku, dobře sladěné automatické převodovky a u některých modelů i velmi zdařilého designu. Hyundai nechal daleko za sebou francouze a ostatním směle konkuruje. V rámci cenového srovnání je v určitých konfiguracích i před VW. Jaké špatné osobní zkušenosti s Hyundai máš ty?

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  07. 04. 2019 13:08

Správně ! Každý Škodomil patří do klecového lůžka a ty beznadějné případy ( kterých je většina) přímo do Kobylis.
To říkám já, Vóša, z boží vůle Škodobijec č. 1 !!!

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  07. 04. 2019 16:57

Odkaz 1: I40 patří zrovna k tomu méně povedenému z portforia Hyundai. Body ztrácela díky špatnému motoru. Benzíny 1.4T, 1.6T jsou dobré. Prakticky dostala stejně bodů jako "božská" mazda.

Odkaz 2: Hyundai překonal Toyotu z hlediska kvality a ladění vozů, hyundai udělal obrovský skok v podvozku. Ano, vysokou kvalitu potvrzuje i J.D.Power A dále potvrzují, že podvozek a utlumení je lepší než u Škody.

Další odkazy nejsou lichotivé: Jedna věc je frčet na perfektní silnici a druhá, na našich cestách. A já jezdím na našich cestách. Hyundai zvládá díry a výmoly perfektně a tiše. Dále patří z hlediska spolehlivosti ke špičce a má bezpečnostní výstuhy pro spolujezdce.

Celkově vzato, za dané peníze výborná volba.

Odpovědět  |   | 
José  |  07. 04. 2019 17:19

Volba pro lidi co nemají peníze, nic víc. Ale ti už Hyundai utíkají směrem Dacia.

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  07. 04. 2019 17:50

Osobně znám člověka, který flotilu audin vyměnil za flotilu Hyundai, dříve měl ještě Genesis. Je nadšený a kvůli penězům se tak opravdu nerozhodl. Z tvých příspěvků je vidět, že jsi teoretik. Schválně si půjč něco na jeden den a budeš překvapen. Tedy, jestli máš srovnání a nejsi zvyklý jen na prémii.

Odpovědět  |   | 
José  |  07. 04. 2019 17:53

Jasně, hoď sem jeho fotku, flotilo.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 04. 2019 18:16

Mohl byste nám jako praktik vzsvětlit, jak je to s cenami náhradních dílů, např. DPF nebo servisní náklady automatické DCT převodovky?

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  07. 04. 2019 18:44

Co na tom chceš vysvětlovat? Hyundai je cenově zařazen mezi Škodu a VW. Některé méně obvyklé náhradní díly jsou 2x dražší, třeba turbo, to je pravda, ale vůz má 5 let plnou záruku a ve všech statistikách patří mezi vrchol spolehlivosti. Prakticky ještě před Toyotu. Riziko oprav je minimální. Hyundai na úrovni Škody/VW seženeš v reálu o 100-150tis níže, když budeš mít velkou smůlu (v případě poruchy, která je takřka raritní záležitost), vyjde tě cenově stejně draho. Tady bych slabé místo opravdu nehledal.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 04. 2019 21:01
No hyundai no funny  |  07. 04. 2019 21:59

Hyundai je spolehlivý, na nákladné opravy nedojde. A když ano, je to kompenzované nižší pořizovací cenou. Důvod proč Hyundai ne, by byl, že se ti v něm špatně jede. Vše ostatní no problem.

Odpovědět  |   | 
DZARDINO  |  08. 04. 2019 08:08

Jasně, ale to je až po 5 letech provozu ( 5 let záruka) a pak tu máme havarijní pojistky. Je potřeba myslet.....

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 04. 2019 18:24

Jestliže nemáte peníze, nekoupíte si hjondé, kde vás třeba náhradní DPF vyjde na vskutku lidových 100.000 CZK. O dalších náhradních dílech ani nemluvě. To byste musel být idiot. Hjundaj je všechno jen ne levný.
https://www.auto.cz/filtry-pevnych-castic-na-... ...

Odpovědět  |   | 
José  |  07. 04. 2019 18:27

1. Idiotů je v našem národě poměrně hodně.
2. Idioti věří kde čemu, i tomu, že Hyundai je levný.

Odpovědět  |   | 
Ros  |  07. 04. 2019 21:02

A ty máš peníze, nebo jen plácáš.

Odpovědět  |   | 
expat  |  07. 04. 2019 16:11

Bratři v Severní Korei říkají, že "kdo kupuje Hjůndaje"....nadosmrti kunda je......

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2019 18:05

Máš mindrák že musíš jezdit ve škodovce?

Odpovědět  |   | 
..-  |  08. 04. 2019 11:48

Tohle by skutečný JirkaX nenapsal.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  08. 04. 2019 07:11

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani to auto, blbe.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  08. 04. 2019 07:57

To nejsou bratři, ale soudruzi.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2019 17:16

A ty máš z toho mindrák, že sis místo auta koupil Škodovku?

Odpovědět  |   | 
expat  |  08. 04. 2019 22:26

ok....soudruzi bratři.....

Odpovědět  |   | 
expat  |  08. 04. 2019 22:30

24 kund....hmmmmmm...

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  07. 04. 2019 16:20

To, ze nektera automobilka porazila francouze je asi takove, jako kdyz lokalni restaurace porazi mcdonald. Oboji humac..

Odpovědět  |   | 
David  |  07. 04. 2019 20:54

Presne nic jiného si nezaslouží!!!!

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  07. 04. 2019 11:42

Dříve nějaký trapák prosazoval korejskou výslovnost „hjondaé". Tím se ale příliš nezavděčí českým zákazníkům, kteří buď název vyslovují česky Hundaj nebo přebírají ze sdělovacích prostředků anglickou vyslovnost "hjundaj".
Dovozce se má zajímat, že to, co je místní, tak se toporně čte, jak je to napsané Miller Milch s ch na konci. Lidi když to slyší a pak čumí v obchodě, tak to nemůžou najít, protože je to napsané jinak.
Alke Hyundai je celosvětová značka, tak se v médiích o ní mluví anglicky, nikoliv korejsky.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  07. 04. 2019 19:40

Presne tak. Aj Toyota sa v Japonsku volá Toyoda - podľa svojho zakladateľa. Ale kvôli lepšej výslovnosti jej názov v Amerike aj Európe upravili na Toyota.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 04. 2019 20:27

A co si to tak nejprve ověřit, než tu hloupost napíšeš?

Toyota
Největší automobilová značka světa je pojmenována po svém zakladateli, Kičiru Tojodovi. Anglický přepis jeho jména je Kiichiro Toyoda, a tak dodnes mnohé překvapuje, proč se automobilka zkrátka nejmenuje Toyoda. Důvodem jsou však japonské znaky. Slovo Toyoda se v japonské abecedě napíše deseti tahy, zatímco Toyota jen osmi. A právě jednodušší napsání jména spolu s tím, že osmička má v Japonsku pověst šťastného čísla, jsou důvodem, proč se Toyota jmenuje Toyota a ne Toyoda.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  08. 04. 2019 08:42

U milch je nějaký rozpor? Německy i česky se čte stejně.

"V maďarsku je iron majden,
my naň s kamarády zajdem,
..." /Ciment - Ztratil sa mně ruksak na Ironoch/
- to byly časy!

Odpovědět  |   | 
Fana  |  07. 04. 2019 11:49

Mám 5let hitlerwagen BMW a že bych si honil ego? Ani omylem. A tím Hnůjdejem jsem několikrát jel a to těma nejmenšíma uchrchlanejma prckama a nemůžu říct proti ani Ň. Ve svých třídách jsou mezi prvníma a pište si tady co chcete, Evropské konkurenci z toho není do smíchu.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 04. 2019 15:28

Když dojede nějaký zástupce fa z Rakouska nebo Německa a nemá postavení generála, tak má hyundai

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2019 16:59

Nediv se, Škodovka by tak dlouhou cestu nevydržela.

Odpovědět  |   | 
..-  |  08. 04. 2019 06:46

Šašku, tohle by JirkaX nikdy nenapsal.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2019 21:47

Co napíši já, po tom je tobě prd.
A urážky si nech pro své příbuzné, to bude asi rodinka.

Odpovědět  |   | 
Broom  |  07. 04. 2019 18:16

Kdo si koupí hyundaje nadosmrti .unda je!

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  08. 04. 2019 07:13

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani to auto, blbe.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  07. 04. 2019 18:16

Tahle špinavá firma, kterou vede kriminálník se může klidně pojmenovat "vůně růží" a stejně ji po ní zbyde jenom nepříjemný odér podvodů a úplatkářství.
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/hyundai... ...

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  07. 04. 2019 19:02

To je proste zpusob jakym se v Jizni Koreji dela business. Vsechny velke firmy uplaceji, vsichni politici berou. Jednou za cas se to nekde provali, udela se monster proces, odhali se mnohamiliardova korupce, udeli se prisne tresty typu tri mesice domaciho vezeni a jede se dal v puvodnim systemu. Je uplne jedno jestli je to Hyundai nebo treba Samsung, v uplatcich tam jedou vsichni.

Odpovědět  |   | 
Petr Pan  |  08. 04. 2019 15:47

A to je jako omlouvá, že to dělají všichni??

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 04. 2019 20:01

Zaujimave.

EU vyšetruje VW, Daimler a BMW kvoli kartelovej dohode, kedy tieto firmy ciléene podvádzali v oblasti emisií.

Nezdá sa mi, ze by sa VW správal solídnejšie ako Hyundai.

Dodávatelia by vedeli rozprávať.

Odpovědět  |   | 
Petr Pan  |  08. 04. 2019 15:49

A copak jim prokázali? Žě někdo někoho vyšetřuje ještě nic neznamená.

Odpovědět  |   | 
RCZ  |  07. 04. 2019 18:49

Proboha lidi proberte se , ta diskuze je jak vytahování se třeťáků.
To jste opravdu všichni v pubertě ?

Odpovědět  |   | 
josephko  |  07. 04. 2019 19:37

Je to pravda. Hyundai je značka, ktorú by som zahrnul do výberu pri kúpe nového auta. Ale tie silácke a priblblé reklamy, podobne ako štýl komunikácie s dílermi, by ma v minulosti od toho boli spoľahlivo odradili. Nechcel by som jazdiť v aute, ktoré "ujede všem". A v aute značky, ktorá nie je schopná rozoznať hatchback od liftbacku.
Ryba smrdí od hlavy, a tak reklamy Hyundaia presne zodpovedali povahe jeho šéfa v ČR.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 04. 2019 20:04

???

Komunikácia značky v SR je uplne ina, tak aky problem?

Ja napr jazdím aj Hyundai aj škodu a u mna napr skoda komplet skončila.

Este sa mi nestalo, ze by importér Hyundai neodpísal na email, co sa napr v škode realne stalo.

O kvalite servisu ani netreba hovoriť, taky servis škody je otras napr Impa

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 04. 2019 20:32

Hlupák si vždy důvod najde. Ještě zapomněl napsat, že také kvůli tomu, že Korejci, skoro na druhé straně zeměkoule, jedí mořské potvory v syrovém stavu a jemu se z toho zvedá žaludek.

Odpovědět  |   | 
a  |  07. 04. 2019 22:40

Josephko nejspíš bydlí a auto kupuje v České republice, tak proto...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 04. 2019 20:35

A jak Ku#da? Snad to nenavrhla Putinova děfka?

Odpovědět  |   | 
.x.  |  08. 04. 2019 17:49

Prostě mají stigma na doživotí. Nějaké sladké řeči to nespraví. Hyundai nezastavíš.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2019 18:17

To je fakt a může si říkat každý kdo chce co chce.
Někteří jedinci si koupí Škodovku a pak kritizují něco o čem nemají ani potuchy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2019 18:53

Zase blábolíš.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  08. 04. 2019 21:49

Ty trpíš samomluvou?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 04. 2019 21:02

To jsem si zrovna říkal minulý týden, když jsem viděl i30 napíchnutou v autě před ním. Nějakej problém s brzdama asi ??

Odpovědět  |   | 
Nommo  |  08. 04. 2019 23:23

Takže někdo přeci jen Hjundaj zastavil? :D

Odpovědět  |   | 
ja-ne  |  09. 04. 2019 00:41

tak ina vyslovnost bola fakt na case

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 04. 2019 08:47

Silueta zboku fajn ale je tu jedno alebo viacej velkych ALE.Tym že je auto nizke, povedzme " športoveho designu " totalne zlý vyhlad z auta/hlavne šikmo vzad tj.mrtvy uhol/pristrojovka hnusna /hlavne ten trapny akože tablet/grafika pristrojov a kontrast tak 10 rokov dozadu,denne svietenie ako by tam dorobili LED-ky z Lidla,vzadu nad hlavou malo miesta pre dospeleho a hlavne v tom aute tie plasty a lepidla smrdia jak svina.Aj i 30 aj Fastback mi vnutornymi materialmi dosť pripomina Fiat Tipo.Kia Ceed je vo vnutry určite kvalitnejšia.Značka ktora vyraba doobeda šijacie stroje,televizory,meteostanice,mikrovlnky atd a poobede ide robiť auta nemoze byt bohviečo.Ja osobne by som sa hanbil na tom jazdiť a preto som si kupil noveho Golfa.Ked predstavovali novu i30 vraveli o konkurencii Golfa ale predaje za jasne ukazuju kto je tu šééééf.Korejca určite nie.

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  09. 04. 2019 13:17

Predaje jasně ukazují leda kulový. Spokojenost zákazníků ukazuje, kdo je tady králem. Jukni na j.d.power.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  09. 04. 2019 14:02

Jediné měřítko spokojenosti zákazníků na tom či onom trhu jsou v dlouhodobém pohledu právě prodeje a ne nějaké zmanipulované ankety.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 04. 2019 15:02

Totální nesmysl... to, co automobilku zajímá jsou prodeje a zisky z auta, nějaké ankety jsou v podstatě k ničemu. Pokud by automobilka vyráběla poruchové krámy, nikdo by si to nekoupil.

Ano, majitelé Hyundai jsou spokojeni, protože kupují auto, co je velikostí jako Golf, ale je levnější. Takže tak na něj i nahláží a taková mají i očekávání, logický nižší než od dražšího Golfa.

Odpovědět  |   | 
guma  |  09. 04. 2019 18:51

Kdo si koupí Hjůndaje doživotně kůndaje...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 04. 2019 21:09

Nechceš jít psát na novinky.cz? Tam se takové pako, jako ty, jistě uplatní.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  09. 04. 2019 21:57

Hmm, guma, to sedí.

Odpovědět  |   | 
D.  |  09. 04. 2019 22:20

tak se třeba s novým šéfem naučí pojmenovávat správně karoserie, v současné době to udávají snad u všeho špatně...

Odpovědět  |   | 
Homer  |  10. 04. 2019 06:52

To už se projevilo. Krátká I30 je v ceníku uvedena jako HB.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 42 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 188 N/A