Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

65 komentářů

Markus
11. dubna • 21:10

škodovka jako taková je otrok koncernu a její auta nemůzou být lepší než ty od matky, proto může být i ta hyundaika lepší, možná....

Karel Velký
11. dubna • 11:38

Jako když vidím ty ceny co má škodovka, předražený jen, že to má logo "ŠKODA" pod kapotou VW motory, servisní prohldíyk Vás vyjdou na 15 tisíc a výš. V práci jsme přesedlali z škodovek na hyundae i40, protože jsme si mohli za ty peníze auto víc dovybavit dalšími prvky, když bych to porovnal, tak co máme v hyundai za 850 tisíc, tak bych měl u škodovky za tak 1,2 milionu.

omodore
11. dubna • 9:56

V práci máme služební trojkovou octu a zanevřel jsem na ní, protože vržou plasty za jízdy někde u sedačky, kufrem se musí křápnout a celkově nemastný a neslaný to auto...... možná kdybych si kupoval nové auto jdu spíš do tohoto hyundaje...

VANYS
10. února • 9:57

Hyundai se snaží.Pro mne je spíše rozhodující cena servisu. Kolik stojí I. / II. /III. garanční prohlídka. Dostupnost servisních pracovišť doma i v zahraničních, Ceny ND a hodina práce
( návazně cena havarijního pojištění ) Já osobně jsem názoru, že pokud máte nějaký akutní problém večer nebo v Neděli , i v zahraničí, většinu oprav vám jsou schopni opravit i v servisu VW. Třeba i někde na vesnici v Italii , Chorvatsku , nebo ve Finsku. Já osobně , po celoživotní práci ve schvalování mot. vozidel dávám přednost co nejjednouší výbavě. Čím méně elektroniky, tím vyšší životnost a spolehlivost. Ale to si musí rozhodnout každý sám. Jak se říká, bezpečnost a spolehlivost se skládá z maličkostí, ale bezpečnost a spolehlivost není maličkost. Rozhodně si myslím , že při koupi dalšího vozidla je je potřeba zvážit i tato hlediska včetně r.v.

Tom
17. listopadu • 7:09

Zdá se, že páni redaktoři podléhají nátlaku veřejnosti, pamatuju doby, kdy podle jejich názoru konkurovala Octavia Volvu. Článek jsem nečetl, stačil mi ten nesmyslný nadpis. Pochybuju, že existuje na světě automobilka, která by vyvíjela svůj model, oproti modelu konkurence. A ještě více pochybuju, že by takových automobilek bylo na světě víc a stavěli auta proti modelu automobilky, která je někde na konci portfolia v rámci koncernu. Prostě mokrý sen zdejších redaktorů. Jen tak dál pánové, stále to není ke čtení. ;-)

Jaromír
16. listopadu • 23:25

Pre mna ak si budem kupovať auto tak.... ,mal som Hyundai Elantru . D-CVVT 1.6- motor je velmi usporný ,aj primerane dynamicky, ja som jazdil normalne, do 60 000 km a som nikdy nemal spotrebu 6litrov na 100km...zial uz nemám toto auto,jedinou nevyhodou bolo,že to nebol liftback či ako to nazývate,inak širka auta- širsia aj ako Superb etc..dualna klima fungovala výtečne aj pri 35 st C stacilo zapnut na dvojku v osemstupnicovom a chladilo pekne na spotrebu absolutne ziadny vplyv..aj ostatna elektrokinka fungovala perfektne..v tom si Hyundai vysoko vážim..
skoda,že tento motor nemontuju aj do I30 povedzme kombika ev aj do noveho Fastback-u hyundaia,k tým turbám nemám dôveru.....v sucasnosti co sa týka pomeru a ceny,miesta vnutorneho aj kufor je suverenny viťazom pre mna Suzuki Baleno aj so svojou spotrebou etc...:-P/nejazdim plyn- brzda a neprechadzam na druhu stranu cesty v zákrutách aj miernych ako je to zvykom..

Michal220
16. listopadu • 11:43

Presne Duchu.Octavka je bliz ke stredni tride hlavne prostorem takze nema konkurenci.V nemecku vidavam prevazne RSa

duch
16. listopadu • 11:28

Jak si někdo může myslet, že auto, které je skoro o 30 centimetrů kratsi, může konkurovat Octavii? To je leda tak zbožné přání Hnůjdaj.

Michal220
16. listopadu • 11:22

Octavka plusy-prostor v predu i vzadu(skuste si v kratke 308ce sednout dozadu,Karog je tk o tridu mensi)i nad hlavou,jednoduche intuitivni ovladani zakl veci jako klima.Moznost si poskladat vybavu,motorizaci dle pozadavku a na vyber je snad 80barev.Nevyhody-horsi jizdni stabilita v zatackach dana tim kufrem a horsi odhlucneni podvozku a obcas rezonujici cast kolem schranky na bryle.

pacho
16. listopadu • 19:32

keby si mal záujem o fér porovnanie, tak porovnáš 308SW s oktáviou, a tam nie je problém, sw má tuším o 11cm väčší rozvor ako HB. 308HB nie je primárne určena na český a sk trh, kde každý potrebuje voziť so sebou polovicu domácnosti, a minimálne babičku a dedka k tomu.

ptakoještěr
15. listopadu • 21:13

Hm, furt jsem se ale nedozvěděl, jak moc bude tenhle ,,ikonický" Hnujdaj na našem trhu předražený ...

Mr. Luthor
16. listopadu • 9:35

Odhaduji něco mezi 439-445K s DPH dle ceníku, reálně u prodejce samozřejmě níže.

Tom
16. listopadu • 7:26

Cena v podobné výbavě i motorem bude menší, než u octavie. A to výrazně.

dpcstb
17. listopadu • 18:39

vyrazne nie, iba mierne

milanekjablonecak
15. listopadu • 21:04

Vymezovat se na českým trhu proti oktávce je asik kravina, tady nemaj ěanci, v rámci Evropy proti konkurentům to může být jiný kafe, ale stejně mimoevropský firmy tady nemaj nijak na růžích ustláno, čest vyjímkám.

Antiautomat
15. listopadu • 18:58

Octavia - hejterz. Vsetko co je Octavia je zle.Preco? Podla mna ponuka vyvazeny mix vlastnosti, je to prakticke konzervativnejsie ladene auto. Tento Hyundai ma zasa dynamickejsi dizajn a musim povedat ze sa mi paci. Nech si vyberie kazdy.

Mirek
15. listopadu • 22:58

Tak odpovědět se ti dá také i tím, že si zkus dosadit za Škoda Octavi Hyundai i30 a potom si znovu přečti místní diskuzi. Výsledek je naprosto stejný s jednou výjimkou mnozí místní diskutéři v i30 ani neseděli, ale ví, jaká je to kvalita. Já v Octavii sem tam jezdím a to i v čtyřoké.

Joe Doe
15. listopadu • 21:45

Trosku inak to poviem.Octavia je auto pre kazdeho a nikoho. Nikoho neurazi, ale je vo vsetkom etalanom priemernosti. V nicom nevynika, hoci z neho miestna tlac robi nad-auto.Pridaj k tomu cenovku, ktora je pri porovnatelnych vybavach vzdy v tych vyssich poschodiach segmentu... nejde ani tak o hejt ako o opravnenu a faktami podlozenu kritiku.Pozri, davy vzdy budu pocuvat middle of the road a komercne kaleraby. Ja mam radsej Rush.

Antiautomat
16. listopadu • 19:03

Hm, no ja som skor na stary dobry klasicky metal. Z tych cias, ked napriklad slovensky Gladiator hral nieco ako Made of Pain (doteraz vysoko hodnotena tvorba) a nie tie buzerantske kktiny, ktore prisli potom, skratka jedna velka tragedia. Ale k veci.Sila octavie je v tom, ze ponuka prave ten vyvazeny mix vlastnosti. Je priestranna, je prakticka a dobre jazdi. Zakaznik v tomto segmente hlada univerzalne auto a v tomto je naozaj silna (uvidime co na to motory, slabina koncernu). Inak, ponuka okrem ineho paket pre zle cesty, co je dalsi prakticky prvok a urcite sa nestrati v ponimani zakaznika. Toto jej nemozeme vziat.Cena...staci si pockat na vybeh, auto z prvych rokov vyroby si kupi len blbec, ktory zafinancuje aj vyrobne nedorobky, ktore neskorsie auta maju uz v cene - a lacnejsie. Skratka masovy produkt a v tomto, co sa tyka portfolio a moznosti, je silna. Nemusite ju nenavidiet a a ni uznavat. Ale do vyberu sa dostane.

Driver
15. listopadu • 16:52

:-D Když mají plnou hubu keců o Octavii, tak proč sakra neudělají plnohodnotný Liftback jakou je Octavia jedinečná? Proč? Proč neudělají v nižší střední třídě i30 s LONG rozvorem (jaký nemá prostě nikdo v třídě ze srovnatelných konkurentů) aby vzadu mohl sedět normální chlap a měl místo pro nohy a nad hlavou a s liftback kufrem okolo 550L, možnost dvojitého dna, možnost přespání ve voze na rovné podlaze. Tohle je prostě od roku 2004 už skoro 14 let bezkonkurenční parametr, který nikdo jiný takto komplexně nenabízí, jak O2 tak O3. ;-)
Neuvádím, že je Octavia nejlepší auto, nárážím na to, že ji pořád chtějí překonat, a pořád jim to nejde. Přitom je to tak prosté. Co se týká dalších aspektů výbavy, ty dotáhli a víceméně i překonali, ale základní princip nepochopili. Nikdo nechce šikmooké krámy, kde vzadu nemám kam dát nohy a hlavu mám vraženou ve střeše.

Stepan
25. července • 18:35

Ja si myslim ze lidem z Hyundaie je ubprdele nejaka Skoda a jeji prekonani. Opravdu pouze ve vychodni evrope maj lidi potrebu z auta delat stehovak. Fastback je nadherny auto a proporcne vyvazeny. Mam 182 a vzadu si sednu naprosto pohodlne.

Joe Doe
16. listopadu • 10:07

"možnost přespání ve voze na rovné podlaze"Ono je pekne mat 'moznost' ale... Nebude lepsi motel?Nehovoriac o tom, ze pocet ludi, ktori vyuziju moznost prespania na podlahe je zanedbatelny. A rad by som videl cloveka, ktory kupuje auto za pol miliona a jednym z kriterii je moznost prespat na rovnej podlahe v aute.

Mirek
15. listopadu • 20:36

A já hlupák jsem si myslel, že si tady vyměňujeme názory na auta, a ne na spací vagóny s nákladním prostorem pro převoz nadrozměrných nákladů.

pacho
15. listopadu • 19:18

snáď toto nemysliš vážne, že 3,5cm na rozvore, spraví z okti "loung" a 14mm na šírke spraví z octi auto pre hlapov?? Na druhej strane, zasa tie "nekonecné" previsy v predu a vzadu + plný 550l kufor, spraví z okti húpavu kozu.

Jean
15. listopadu • 19:57

Amen

Alias
15. listopadu • 18:45

Jako toto se da i lecit...fakt.

Gašpo
15. listopadu • 16:10

Čo sa vzhľadu týka, príde mi dosť ťažkopádny. Ak bol zámer zaujať kupé strihom športovejšie ladeních záujemcov, tak neviem. Interiér dosť preplácaný, ako pre manažéra so špatným vkusom a zvonku ako športovec? Možno bývalý, ktorý trpí sklonom k obezite. Vyzerá to ako čínske Mondeo. Ale proti vkusu žiaden dišputát.

GR8
15. listopadu • 14:45

A ty už jsi tohle auto řídil odborníku? Dej sem tedy test s objektivním pohledem. Ať se něco dozvíme.

renekbeztrenek
15. listopadu • 14:44

nechápu proč to pořád srovnávají s oktávii? oni jsou opravdu nemocní !hatchback bych srovnaval s rapidem spaceback
fastback s klasickym rapidema né s autem, které je o 30cm delší a o dost širší a o level jindesrovnávají hrušky a jabka

Joe Doe
15. listopadu • 21:38

Rapid je sirkou na urovni Fiesty ci Mazdy 2 - Fiesta i M2 existuju na niektorych trhoch ako limuziny (cize maju privareny kufor) a rozmermi su prakticky totozne s Rapidom.Rapid skratka stoji o triedu nizsie nez i30.

qwertz
16. listopadu • 9:05

No, nechci se s vámi hádat, ale vnějšími rozměry stojí i30 přesně uprostřed mezi Rapidem a Octávií, vnitřními rozměry je až za Rapidem.
https://www.vybermiauto.cz/katalog/skoda/rapid/techn... ...
https://www.vybermiauto.cz/katalog/hyundai/i30-kombi... ...
https://www.vybermiauto.cz/katalog/skoda/octavia-com... ...

Mirek
16. listopadu • 11:21

Šířka vpředu Rapid 142/125, i30 149/132, Octavia 148/131 cm.
Přesně uprostřed :-D, dál jsem již nic nezkoumal.

qwertz
16. listopadu • 11:48

No jo, když vy jste ten dement co neumí číst. Já napíšu, že i30 je vnějšími rozměry uprostřed a vy si vyberete šířku interiéru, abyste mi to vyvracel. Tak hloupý abyste nerozeznal vnější rozměr od vnitřního asi nebudete, takže vám to hraní na idiota zřejmě jenom dělá dobře. :-)Exteriér rozměry:
Délka: Rapid 4483 mm, i30 4585 mm, Octavia 4659 mm
Šířka: Rapid 1706 mm, i30 1795 mm, Octavia 1814 mmInteriér rozměry:
podélně: Rapid 150 cm, i30 143 cm, Octavia 153 cm
šířka: Rapid 142/125, i30 149/132, Octavia 148/131 cm (to jste si údajně náhodně vybral)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
16. listopadu • 16:53

"Vnitřními rozměry je až za rapidem." Napsal jsi to tam, demente? Někdo si potom nepamatuje, co píše.
Samozřejmě že ne náhodně, napsal jsem to tam snad někde? No jo, ty jsi ten dement, co neumí číst. Jsem řidič a zajímá mne hodnota v této pozici, s výškou nemám při svých 180 cm problém. Ostatní jsem nezkoumal. Nepotřebuji každý týden stěhovat dům, tedy mi stačí bohatě kufr cca do 500 l. Nevozím basketbalisty a syn se svými cca 185 cm nemá v těchto autech, vzadu, s nohama problém. Potřebuješ ještě něco dovysvětlit?
7 cm prostoru na šířku určitě není poznat, že ho házíš až za Rapid a také užší Octavii?

qwertz
16. listopadu • 20:32

Rozdíl 7cm na délku kabiny znamená pro řadu postav rozdíl mezi tím, že se do auta vejdou nebo nevejdou. Rozdíl 7cm na šířku kabiny je tak možná k diskuzi o míře komfortu. Rapid zcela bez diskuze prostorově uveze více pasažérů vyšší postavy než i30. Vaše osobní potřeby a preference jsou irelevantní, dostatečně velký statistický vzorek různých postav hovoří jednoznačně pro rapida.

Mirek
16. listopadu • 22:00

A kurňa, moje potřeby jsou irelevantní a tvoje jsou etalon moudrosti. Tak to mě teda podržte.
Takže šířka o 7 cm větší je dle tebe zanedbatelná (v Rapidu jsem také jezdil), ale sedět vzadu ve třech v takovém autě jako Rapid, případně se pokusit tam dát 3 dětské sedačky, to musí být opravdu pohoda. Jestli mám před koleny 5 cm, nebu 15 cm volného místa je dle mne zanedbatelné oproti tomu, jestli s vypětím sil a s hlubokým výdechem zavřu dveře, abychom si tam ve třeche vlezli. To bude teprve cestovní komfort.
Takže jinak, co taková Fabia, Fiesta, Fiat 500, Clio... tam to bude pro vysoké postavy, kolem 2 metrů, ještě horší. To znamená, že ta auta stojí podle tvé logiky postav, naprosto za prd. Jenže všichni neměří 2 metry, jestli jsis nevšimnul. Zkus své poznatky uplatnit u lidí, kteří vyrostli horko těžko něco přes 1,6 metrů, tam budeš mít jistě úspěch se svými argumenty. Pokud potřebuješ auto pro takové čahouny, tak asi nebudeš hledat mezi malými auty, ale také to nedává žádné opodstatnění na základě takových požadavků hodnotit jakékoliv auto, že je to "nepodarok". Pokud někdo požaduje auto větších rozměrů kvůli své postavě, tak bude vybírat v autech, kde se pohodlně vejde, ale rozhodně to není měřítko pro kvalitu. Octavia rozhodně není špatné auto, ale boha bych z něj nedělal.
A pokud jde o Rapida, tak jo, kup si jej a nezapomeň si ten prostor a kvalitu řádně užít.. Já mám osobní zkušenosti, ty evidentně ne.

qwertz
17. listopadu • 9:45

Asi budu každý svůj příspěvek začínat radou, abyste se vrátil do základní školy a naučil se číst. Nikde nepíši, že moje potřeby jsou ty určující, jsou stejně jako ty vaše v této diskuzi bezpředmětné. Určující je dostatečně velký statistický vzorek postav. (nevím kolikrát to mám opakovat, nebo v jakém jazyce to mám napsat, abyste tu zase nereagoval na něco, co jsem nenapsal) :-PMám 190cm, a vašim pohádkám o 5cm před koleny se můžu pouze dlouze smát. Jediné auto, do kterého si v tomto segmentu sednu za sebe, aniž bych měl kolena zaražené do opěradla je Octavie. Nevlezu se pohodlně ani do toho golfu, což je stále větší auto, než ta miipixle od hundaie. Od určité výšky si tam lidi prostě nesednou a jakákoli diskuze na toto téma je zbytečná.Jo, a cpát 3 dětské sedačky na zadní sedadla, kde ISOFIX obsahují jen dvě krajní může jen opravdový umělec vašeho formátu:-D

Mirek
17. listopadu • 15:58

Ujasněme si to, já nikomu nepíšu, že jeho potřeby jsou bezpředmětné, ty ano. Já tady neoperuji s postavami basketbalistů a neberu to jako bernou minci, ty ano. Pro vysoké postavy si musíš vybírat auto, které vyhovuje tobě, to jsem napsal, ale nemůžeš podle toho posuzovat auta pro všechny. A když někdo při své postavě má dostatek místa, neznamená to, že u druhého to platí také. A kvalitu auta neposuzuji jen podle prostoru uvnitř. Toto jsem vše napsal. To, že jsi asi opravdu blb, za to druzí nemohou, ja mnezkoumal, kolik isofixu je v i30, tak si zkus například sednout mezi dvě dětské sedačky v Rapidu a v i30. Idiot tvého formátu bude mít asi šťastný život, když chápe jen sebe.

qwertz
17. listopadu • 16:54

Diskuze začala vaším nesouhlasem s tím, že i30 je velikostně někde mezi Rapidem a Octavií. Jak s tím souvisí blábolení o vašich osobních potřebách skutečně netuším. Rovněž netuším, proč vytahujete argument o 3 dětských sedačkách vzadu, když tam nejdou bez ohledu na šířku nainstalovat. Vy prostě blábolíte bez rozmyslu, co vás zrovna napadne.

Mirek
17. listopadu • 17:12

Vytahuješ z textu jen co ti pasuje, bez ohledu na souvislosti, ty jsi opravdu sebestředný blb. "Elegantně" pomíjíš, co jsem napsal a na co reaguješ.
Nemusíš se namáhat s odpovědi, nebudu na ni reagovat.

Pepa
16. listopadu • 21:28

A samozřejmě je důležité kdo co měřil,protože každý asi naměří co chce.
http://www.auto.cz/test-skoda-rapid-spacebac... ...
http://www.auto.cz/hyundai-i30-kombi-1-0-t-g... ...

Mirek
16. listopadu • 22:25

To je házení hracchu na zeď. Nedávno jsem jej na to upozornil, že si každý měří jak chce, že nevím čemu věřit, ale asi mu to nepasovalo, tak neodpověděl, ale stále požívá zaručené informace Ondřeje Běhala.
https://www.autorevue.cz/minitest-hyundai-i30-komb... ...
Tak ona je sranda i s tím, co dal za odkaz: prostor nad sedákem vzadu Rapid 89 cm, i30 93 cm. Rapid pro dlouhány jako dělaný. Pro jistotu nenapsali prostor nad sedákem i30 u řidiče.
To se museli na auto.cz asi hodně kroutit, že přiznali to, co jsem tady psla již před léty, že se vzadu v Octavii sedí na bobku, bez podepřených stehen, tedy nic pohodlného na delší trasy.

Pepa
16. listopadu • 21:14

7cm na šířku rozhodne,zda dozadu umístíš 3 dětské autosedačky,nebo ne.Pro mnohé rodiny rozhodující.Délkový rozdíl 7cm je na každou řadu 3.5cm a to nemusíš vůbec poznat,protože v tomto hraje roli i výška.

qwertz
17. listopadu • 9:46

i30 má ISOFIX jen na krajních sedadlech. ;-)
Jestli Hyundai neumí ISOFIX i na sedadle spolujezdce, musíte si pro 3 autosedačky bohužel pořídit škodovku:-D

BOK
15. listopadu • 15:37

Octavia je horší Golf... tady i30 je konkurent Octavie a podle vlastních zkušeností je třetí generace i30 rozhodně lepší auto než Ochcávka třetí generace. To, že ti Čech myslí, když má Ochcávku má nejlepší auto na světě, tak ne.

qwertz
15. listopadu • 19:17

No jistě. Češi jsou blbci a proto je Octavia nejprodávanější Combi v celé evropě :-D

Joe Doe
16. listopadu • 10:02

Britney Spears predala viac platni ako Evanesence. Je Britney lepsia spevacka?

Tias
15. listopadu • 22:12

No a jedno z nejprodávanějšíh SUV je Dacia Duster, dela to z ni nejlepsi auto třídy? Ne, je to stejne jako octavia velké auto za rozumne penize...

qwertz
16. listopadu • 9:02

Co to je "nejlepší auto třídy"? Vždyť se na tom neshodne ani 5 diskutujících na tomto portále?Vaše otázka je zcela irelevantní. Váš předřečník naznačoval něco v tom smyslu, že "Ochcávku kupují češi" (protože jsou blbí, protože si myslí, že je to česká značka... doplňte si X neustále se omílajících zdůvodnění, proč ti blbí češi to auto kupují). Kdyby to byla pravda, neprodává se O3 v západní evropě jak housky na krámě a nebyla by nejprodávanějším vozem v kategorii Combi napříč všemi třídami aut. S českým sentimentem to nemá nic do činění, jedná se o auto (combi), které nejlépe sedne evropskému zákazníkovi. Na rozdíl od vás a vašeho předřečníka nemám tušení, co si evropský zákazník myslí, když si to auto kupuje.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tias
16. listopadu • 12:15

V pořádku, Vaší logikou je Škoda oproti Hyundai velmi neúspěšná značka, protože prodeje Hyundai celosvětově jsou 4-5 násobné oproti škodě. A zrovna i30 je několik let v TOP10 nejprodávanějších modelů světa, zatímco Octavia je ve 4 desítce.....

qwertz
16. listopadu • 13:47

To není moje logika, to není logika vůbec. Chcete-li srovnávat zákaznické preference, asi by bylo užitečné srovnávat na trzích, kde se oba produkty prodávají. Zákazník těžko může hlasovat nohama, když nemá obě volby k dispozici.Ale co bych tady od někoho chtěl logiku.:-DBTW. Už jsem se v tom ztratil. O diskuzi vedle mi 20 vám podobných vysvětluje, že škoda vlastně ani neexistuje, že je to volkswagen. Ale srovnávat VW s Hyundaiem by asi nedopadlo podle vašich představ, tak teď připustíme existenci ŠA, aby nám hezky vycházela čísla?:-D

Tias
16. listopadu • 15:35

Je to logické, Škoda neprodává v USA, protože tam o produkty není zájem. To koneckonců ví i VW, který se tam běžně s prodeji pohybuje na dně. Takže to, že se daný produkt na trhu nenabízí, je odraz poptávky. Nebo myslíte, že je mají statisícové prodeje zaručeny, ale raději tam neprodávají, aby neměli příliš velké zisky? Mě je to celkem jedno, jen mě vždycky zatahá za oči, když někdo napíše, jak je Škoda prodejně úspěšná a Hyundai nic. Pak se člověk podívá na prodeje a vidí těch 5 mil prodaných vozů Hyundaie....

qwertz
16. listopadu • 17:00

Vyj jste tedy komik. Jak víte, jestli by byl o produkty ŠA v USA zájem? To není jako prodej spotřební elektroniky nebo textilu? Nemůžete jen zabalit auto a poslat ho poštou. Potřebujete obrovskou servisní a prodejní síť, zaškolený personál, ta investice je tak obrovská, že se ani při podílu 4% na kterém paběrkuje Hyundai v USA nemusí nově příchozímu vůbec vyplatit. A při vší úctě Hyundai plní v USA roli levných pleček.jinak si prosím zajděte k očnímu. Napsal jsem, že Octavia je neprodávanější Combi v Evropě na příspěvek o blbých češích co kupují škodovku.

Tias
17. listopadu • 0:13

No, já bych to tady asi ukončil, protože pokud Hyundai v USA "paběrkuje na 4% prodejů" a škodě by se to při těch 4% ani nevyplatilo. Tak jistě víte, že podíl Škody na evropském trhu (jediném, kde je konkurenceschopná, činí právě 4%

tom
15. listopadu • 16:55

Mozna sis nevšiml, ale octavka stoji na modularni platformě, takze ma treba o dost vetsi rozvor nez golf

Mirek
15. listopadu • 17:42

Takže čím delší rozvor, tím lepší auto? Dobrý vtip. :-D

Antiautomat
15. listopadu • 18:52

Aky vtip? Technicky, su nejake nevyhody dlhsieho rozvoru pri zachovani velkosti?
Zatial o nijakych neviem. Napoveda: O1.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
15. listopadu • 20:32

Od kdy je velikost rozvoru měřítko kvality? A "tom" někde něco píše o zachování velikosti? Takže vzadu je například vlečka lepší než víceprvek, netřeba asi pohlížet na konstrukci, a stačí na to jen větší rozvor? Dle něj je vlastně Octavia tímto lepší než Golf. Docela smělé tvrzení. Takto pomalu škodovkáři spějí k vyhlášení Octavie nejlepším autem všech dob. :-D

pacho
15. listopadu • 19:26

skús sa prosím Ťa zamyslieť, možno aj sám na niečo prídeš.

Antiautomat
15. listopadu • 21:48

No ja sa zamyslam ale nic konkretne, co by malo znamenat nevyhodu mensieho razvoru, ma nenapada. Mozno armada minusov bude ma nejaky napad. Ale prosim seriozne. Chcem tu seriozne podlozeny rozbor nevyhod maleho rozvoru. Minus to urcite a presvedcivo da.

Antiautomat
16. listopadu • 18:46

Dal som dva zapory, cize dva minusy davaju logicky plus. Pomylil som sa a beriem to na seba:-(Samozrejme auto s dlhsim razvorom je na tom jazdne lepsie. Preto som, ako negativny priklad, uviedol onu O1. Ospravedlnujem sa za preklep a zbytocne reakcie.

pacho
16. listopadu • 11:33

konkrétne pri oktávii, nie je problém rozvor, ale veľké previsy s veľkým kufrom, ktorý výrazne (to platí vo všeobecnost, nie len pre oktáviu, lebo fyzika nepustí), zvyšuje moment zotračnosti voči zvislej osi, čo má nepriaznivý vplyv na jazdné vlastnosti.

Tip
16. listopadu • 5:23

Jízdní komfort. Prostor pro nohy. Stabilita v přímce.

a
15. listopadu • 14:34

Bral bych to jako úsměvného konkurenta Rapidu. Ani toto, ani Rapid totiž za nic nestojí. Oktávka je myslím už lepší než toto, i když pořád takový základní model. Cokoliv menšího a levnějšího nemá smysl kupovat.

Doporučujeme

Články odjinud