Hyundai už vyrábí modernizovaný Tucson. Výbavou dohnal konkurenci

45 komentářů

Drake
18. června • 18:44

tak oni poslou do kopru jedinej model co bych si koupil, hele to skodovka nedela dobre, jestli osekaji ereso tak jenom pomuzou k snizeni prodeje, kazdej mladej kluk z vesnice sni o eresku

Ondra
5. června • 18:14

trošku vypálil rybník tímhle stylem, protože škodovka moc nemyslí na zelenější budoucnost a furt valí ty svoje spalovací motory.. tady je vidět, že aspon nějaký výrobce to myslí vážně a jde s dobou

Pavlos
4. června • 21:53

Klasika, prostě krasavec od Hyundae, co jinhé čekat..i starej Tucson se mi líbí, ale tohle je snad ještě větší pecka, samozřejmě takovej 3.0TDi by tomu slušelo víc :p

Karel.
5. června • 9:30

3.0 TDI do takového prdítka? Vždyť ten motor by se nedal dát ani do mnohem většího SantaFe.

Honza Tláskal
4. června • 13:09

Tak todle autíčko bych si nechal líbit :) Hyundai zkrátka háže jeden skvost za druhým. Jen tak dál !!

Horák Lad.
4. června • 15:00

Nedělej si z rákosníků srandu, buď tak laskav :-)):-)):-))

JIRKA
2. června • 22:34

Kdyby mi v garaži stala koncernová plečka taky bych byl nas....j

qerulant
3. června • 12:15

Tak už nebuď nas-nej. Vždytˇ ti stojí? Ale co?

Gábor
3. června • 0:32

Tak se pochlub, co Ti tam stojí. Trakař? :-):-):-)

Honza
3. června • 7:31

Tipuji Peugeot nebo Citroen, anebo nějaký veterán BMW rok výroby 1997.:-P

Kamil
3. června • 8:48

Pochybuju. Vidím to na starý zrezlý jízdní kolo...

Vojta
2. června • 19:47

Dalo se čekat že obšhlehnou Karoqa aby drželi krok aspoň se Škodou auto.

Joe
3. června • 10:13

jenom to ne - karog je hnus na druhou, jen ať ho nikdo neobšlehne - ty génie....;-)

bafunak
3. června • 2:58

No nevim. Pokud se někomu líbí Karoq, nebo dokonce, jak říkám, Kabaňova pomsta Kodiaq, musí mít notně vlastenecké srdce.

homer
4. června • 8:28

já se kvůli kodiaqu vrátil ke škodovce po 20 letech

Igor
2. června • 21:14

No jo, další koncernofil promluvil...

S
2. června • 20:58

Obšlehnout mrkvičku ty máš dost hochu,ty vyrábějí SUV o hodně déle neš ta přejetá slepice:-D:-D:-D:-D:-D.

Kamil
2. června • 22:25

To se jeden až diví, že se to doteď rákosky nenaučili....

stealth01
2. června • 21:26

To je fakt. Pamatuju si jejich modely z třicátých let. Už tehdy měl osmiválcový Superb těžký problém.

Joe Doe
3. června • 8:53

Tych cca 2500 vyrobenych kusov Superbu bola skutocne masovka.Pozri, mozeme sa pozriet na roky 80. Akykolvek Hyundai bol vtedy lepsi ako lubovolna skodovka :) Co je funny kedze Hyundai bol zalozeny v roku 1947.

Barman Karol
4. června • 12:18

Joe Doe: To že bol Hyundai zalozeny v roku 1947 je prosím argument "pro", nebo "proti" koupi???
Z příspěvku se nedá poznat, jestli s tím ohromuješ nebo spíš strašíš.

Gábor
3. června • 11:50

Ve 30. letech? Navíc v době krize?
Ty vůbec netušíš, jaká byla tehdy situace. Jestli se vyrobilo 2500 kusů takovýho auta, tak to byla naprostá bomba.
Zkus se trochu zorientovat než něco napíšeš.
Hyundai nikdy lepší nebyl. I ta blbá 105 bylo auto na rozdíl od hujdy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
3. června • 13:27

Chlapce, chlapce.... Pred casom som tu riesil tuto zalezitost s inym manikom, ktory mal mylne, a dost naivne, predstavy o priemyselnej vyrobe CSR v medzinarodnom kontexte.A) Superb sa vyrabal aj po vojne, takze tvoje slova o krize su trosku mimo. Presne cisla su dostupne na webe. Urcite si ich najdes a porovnas s produkciou inych aut, ale v case ‘krizy’, co beriem ako 1934 ked sa zacal vyrabat do zaciatku vojny, sa z neho vyrobilo mizernych 600 kusov.
B) Celkova produkcia aut v medzivojnovej CSR bola v medzinarodnom meradle zanedbatelna. Francuzske automobilky mali modely, ktorych sa za par rokov vyrobilo viac, nez co celkovo vyrobila CSR medzi vojnami.

Gabriel
2. června • 16:22

Jak Hyundai "dohnal" konkurenci??? Neustále přeci všude posloucháme, jak je nejlepší, nejmodernější, předběhl konkurenci, používá nejlepší technologie, je prémiový...a teď tohle??? Konečně dostal prvky, které konkurence používá již roky. Zvláštní, že nám dosud nikdo z žurnalistů, kteří se do jednoho nad ním rozplývali neprozradil, že je to předražená plečka se zastaralou technikou. Takže až v létě konkurence začne vyrábět nový modelový rok, bude Tuscon opět oproti konkurentům na chvostu a jediné co mu zbyde bude chvástavá ubohá reklama a sebevědomě přemrštěná cena. Tedy pořád jen podřadná značka. Zlatá Dacia!

bzzz
3. června • 9:53

Dohnal, protoze podle reklamy uz vsem ujel a ted jim nadeluje cely okruh ;-)

Charlie
2. června • 20:44

Jak tihle trubci musí za každou cenu se jebat do Hyundaje. Sám se v něm nikdy nesvez a ani nesveze, ale je chytrý jak rádio. Jezdi si dál s dacií do teska a nemachruj.

Gabriel
2. června • 22:55

Proč bych se v něm měl vozit? Notabene když tady čtu, že technicky kulhá za konkurencí. Když budu chtít dobré auto, půjdu kamkoliv jinam, a když nebudu mít peníze, koupím Dacii? Hyundai není dobrý ani levný, takže tvoji poznámku nechápu.

Mira
3. června • 20:02

Kup si VW ten je po 120 000 km na odpis mame jich 6 sluzebnich a 5 z nich ma stejne neduhy opravy za nekolik 10 tisic

JirkaX
3. června • 21:23

Pokud je auto po 120 na odpis, tak s ním jezdí hovado.

Honza
3. června • 7:27

Dohání konkurenci je jenom obrat autora, který je fanoušek jiné značky. Přizpůsobení motorů Euru 6c, není dohánění konkurence, to dělají všichni. Přední kameru pro sledování jízdních pruhů a značek má už léta. Detekce aut pro adaptivní tempomat si vzal ze Santa-Fe. Tak by mě zajímalo, kde technicky kulhá za konkurencí? To co mají v základní výbavě, je u konkurence za příplatek nebo v této třídě vůbec. Takže další Trotl, který argumentuje Dacii. A vzhledem k tomu jak často argumentuješ Dacii, tak budeš jeji majitel. Máš pravdu tohle auto není pro tebe.

3. června • 10:15

Dohani a jeste zoufale. Zaostala led svetla, ktera konkurence dava malych aut. Nekvalitni slabe plechy, lak slabsi a mene kvalitni. Antikorozni ochrana na dulezitych mistech bidna. Motory papirove stejne vykonne, ale dynamika bidna. Digitalni palubka neni. Nocni videni nemaj, poradne podvozky taky me. Kdo si proste koupi Hyundaie, nadosmrti k....da je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
3. června • 12:44

Jenom tak pro zajímavost: Můžete to Vaše tvrzení něčím podložit. Strašně bych rád viděl srovnání tloušťky plechů, kvality a tloušťky laku. Nějaký důkaz o bídnosti antikorozní ochrany by se taky hodil. Dynamiku motoru máte taky srovnanou. Noční vidění a digitální palubka v téhle cenové hladině? A to že diody obměnily na modelu z roku 2015 je logické, za tři roky tu bude něco jiného. Hromada keců joudy s ojetinou, anebo si ještě půjčuješ auto od tatínka. (jsem zvědav na ty důkazy)B-]

Jméno
3. června • 21:03

Jel jsem s Tucsonem s led světlama a na potkávací režim svítí líp, než Kodiaq či Octavie. Stejně tak perfektně svítí CX5 či ledky od Nissanu. Tady je prostě vidět jak koncern nepustí kvalitní světla, pokud to není vyloženě tahák a důvod prodeje (jako třeba Leon).

JirkaX
3. června • 21:20

Chtěl důkaz. Tohle si můžeš vycucat z prstu a nic to nedokazuje. Má to stejnou váhu jako když napíšu, že Kodiaq svítí lépe než Tucson. Což netvrdím, nevím to.

Jméno
3. června • 21:53

Tak pokud je řidičem a jezdí večer (a alespoň trochu pozná vozidla), tak nejsou potřeba žádné důkazy. Narazit na Tucsona či Kodiaqa/Octavii v provozu není problém. Tucson má přesně odřízlou linii světla od tmy a svítí stejně intenzivně jak na silnici, tak i na příkopu a okolí jako Land Rover (avšak ten má ještě širší a intenzivnější rozptyl - Disco), zato škodovka má světlo nasměrované hlavně na silnici a linie mezi světlem a tomu není tak markantní (samozřejmě je vidět, kvůli optiky, ale u Tucsonu je to zcela odlišné). Jinak není nic jednoduššího, než si zajet k dealerovi, určitě ho rádi pristaví do dílny a na chvíli zhasnou. Když se chce, tak to jde. PS: málokteré bi-ledky dnes svítí lépe, než kvalitní bi-xenony

JirkaX
4. června • 11:57

Vlastně jsem to čekal, důkaz jako vždy nikde. Ale když čtu o tom rozhraní a parazitním světle, dá se předpokládat, že Škoda bude svítit lépe.

Jméno
4. června • 15:20

Záleží na úhlu pohledu. Nevím jak ty, ale já radši vidím víc do příkopy, než aby se světlo rozptylovalo. PS: test světel, který dělali v Americe ukázal, že osvětlení vozovky není u dnešních vozidel tak hrozné, ale odpadní světlo které oslňuje (X5 a další), je celkem zásadně zvýšené. Mám dojem, že v tom testu vyhrála Toyota (Prius+ myslím). Důkaz? Zajdi si k dealerovi, žádné fotky ani videa nejsou dost objektivní :-p

JirkaX
4. června • 16:25

Nemám rád ostré rozhraní. Je to nebezpečné, oči jsou zvyklé na dobré osvětlení a když něco vypluje ze tmy, bývá pozdě. Samozřejmě, že osvětlení pangejtu je taky důležité, ale dál už je to plýtvání světlem. Bohužel, některé světlomety mají parazitního světla až moc. Prostě, dokud bych neviděl Tucsona s Kodiqem vedle sebe, a nejlépe s nima něco odjet, nedokážu posoudit. Nejsem genius, kterej to odhadne když auto potká. Mimochodem, ledky mám taky.

Luky
2. června • 13:35

Nevím, proč se v nadpisu neobjevilo "korejský Kodiaq"!? Něco se děje?

Honza
2. června • 14:13

Proč? Miluji tyhle blbé kecy od trotlů. Tucson nesoupeří s Kodiaqem, ale s Karoqem. Pro Kodiaqa je soupeř Santa-Fe. A Octavie vyrobena v Číně je čínská Octavie?

JirkaX
2. června • 20:21

Snaží se být zajímavý a místo toho ze sebe udělá blba. Šikula.

rwe
3. června • 1:08

Ale prd, blbouni jste vy, protoze jste to ocidine nepochopili a argumentujete uplnejma nesmyslama.

Honza
3. června • 7:10

My jsme to nepochopili a on přirovnává Kodiaq k Tucsonovi. Dobrý. Tak nám to vysvětli. Že by nějaký zakomplexsovaný fanoušek jiné značky? Troll?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qerulant
3. června • 12:09

Prostě nepochopils. Nejde o typ auta, ale o to přídavné jméno. Bum Bum

Honza
3. června • 12:31

BUM BUM - nový typ komunikace a argumentace. Tak dobře - přídavné jméno. Takže až bude příště článek o Tuaregovi, tak by tam mělo být podle vaši logiky německá XC60? První příspěvek má jenom hanit auto, nic víc. BUM BUM (jestli Vám to pomůže k chápání).

Doporučujeme

Články odjinud