Hyundai už vyrábí modernizovaný Tucson. Výbavou dohnal konkurenci

Luky  |  02. 06. 2018 13:35

Nevím, proč se v nadpisu neobjevilo "korejský Kodiaq"!? Něco se děje?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 06. 2018 14:13

Proč? Miluji tyhle blbé kecy od trotlů. Tucson nesoupeří s Kodiaqem, ale s Karoqem. Pro Kodiaqa je soupeř Santa-Fe. A Octavie vyrobena v Číně je čínská Octavie?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 06. 2018 20:21

Snaží se být zajímavý a místo toho ze sebe udělá blba. Šikula.

Odpovědět  |   | 
rwe  |  03. 06. 2018 01:08

Ale prd, blbouni jste vy, protoze jste to ocidine nepochopili a argumentujete uplnejma nesmyslama.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 06. 2018 07:10

My jsme to nepochopili a on přirovnává Kodiaq k Tucsonovi. Dobrý. Tak nám to vysvětli. Že by nějaký zakomplexsovaný fanoušek jiné značky? Troll?

Odpovědět  |   | 
qerulant  |  03. 06. 2018 12:09

Prostě nepochopils. Nejde o typ auta, ale o to přídavné jméno. Bum Bum

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 06. 2018 12:31

BUM BUM - nový typ komunikace a argumentace. Tak dobře - přídavné jméno. Takže až bude příště článek o Tuaregovi, tak by tam mělo být podle vaši logiky německá XC60? První příspěvek má jenom hanit auto, nic víc. BUM BUM (jestli Vám to pomůže k chápání).

Odpovědět  |   | 
Gabriel  |  02. 06. 2018 16:22

Jak Hyundai "dohnal" konkurenci??? Neustále přeci všude posloucháme, jak je nejlepší, nejmodernější, předběhl konkurenci, používá nejlepší technologie, je prémiový...a teď tohle??? Konečně dostal prvky, které konkurence používá již roky. Zvláštní, že nám dosud nikdo z žurnalistů, kteří se do jednoho nad ním rozplývali neprozradil, že je to předražená plečka se zastaralou technikou. Takže až v létě konkurence začne vyrábět nový modelový rok, bude Tuscon opět oproti konkurentům na chvostu a jediné co mu zbyde bude chvástavá ubohá reklama a sebevědomě přemrštěná cena. Tedy pořád jen podřadná značka. Zlatá Dacia!

Odpovědět  |   | 
Charlie  |  02. 06. 2018 20:44

Jak tihle trubci musí za každou cenu se jebat do Hyundaje. Sám se v něm nikdy nesvez a ani nesveze, ale je chytrý jak rádio. Jezdi si dál s dacií do teska a nemachruj.

Odpovědět  |   | 
Gabriel  |  02. 06. 2018 22:55

Proč bych se v něm měl vozit? Notabene když tady čtu, že technicky kulhá za konkurencí. Když budu chtít dobré auto, půjdu kamkoliv jinam, a když nebudu mít peníze, koupím Dacii? Hyundai není dobrý ani levný, takže tvoji poznámku nechápu.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 06. 2018 07:27

Dohání konkurenci je jenom obrat autora, který je fanoušek jiné značky. Přizpůsobení motorů Euru 6c, není dohánění konkurence, to dělají všichni. Přední kameru pro sledování jízdních pruhů a značek má už léta. Detekce aut pro adaptivní tempomat si vzal ze Santa-Fe. Tak by mě zajímalo, kde technicky kulhá za konkurencí? To co mají v základní výbavě, je u konkurence za příplatek nebo v této třídě vůbec. Takže další Trotl, který argumentuje Dacii. A vzhledem k tomu jak často argumentuješ Dacii, tak budeš jeji majitel. Máš pravdu tohle auto není pro tebe.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 06. 2018 10:15

Dohani a jeste zoufale. Zaostala led svetla, ktera konkurence dava malych aut. Nekvalitni slabe plechy, lak slabsi a mene kvalitni. Antikorozni ochrana na dulezitych mistech bidna. Motory papirove stejne vykonne, ale dynamika bidna. Digitalni palubka neni. Nocni videni nemaj, poradne podvozky taky me. Kdo si proste koupi Hyundaie, nadosmrti k....da je.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 06. 2018 12:44

Jenom tak pro zajímavost: Můžete to Vaše tvrzení něčím podložit. Strašně bych rád viděl srovnání tloušťky plechů, kvality a tloušťky laku. Nějaký důkaz o bídnosti antikorozní ochrany by se taky hodil. Dynamiku motoru máte taky srovnanou. Noční vidění a digitální palubka v téhle cenové hladině? A to že diody obměnily na modelu z roku 2015 je logické, za tři roky tu bude něco jiného. Hromada keců joudy s ojetinou, anebo si ještě půjčuješ auto od tatínka. (jsem zvědav na ty důkazy)

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  03. 06. 2018 21:03

Jel jsem s Tucsonem s led světlama a na potkávací režim svítí líp, než Kodiaq či Octavie. Stejně tak perfektně svítí CX5 či ledky od Nissanu. Tady je prostě vidět jak koncern nepustí kvalitní světla, pokud to není vyloženě tahák a důvod prodeje (jako třeba Leon).

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 06. 2018 21:20

Chtěl důkaz. Tohle si můžeš vycucat z prstu a nic to nedokazuje. Má to stejnou váhu jako když napíšu, že Kodiaq svítí lépe než Tucson. Což netvrdím, nevím to.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  03. 06. 2018 21:53

Tak pokud je řidičem a jezdí večer (a alespoň trochu pozná vozidla), tak nejsou potřeba žádné důkazy. Narazit na Tucsona či Kodiaqa/Octavii v provozu není problém.

Tucson má přesně odřízlou linii světla od tmy a svítí stejně intenzivně jak na silnici, tak i na příkopu a okolí jako Land Rover (avšak ten má ještě širší a intenzivnější rozptyl - Disco), zato škodovka má světlo nasměrované hlavně na silnici a linie mezi světlem a tomu není tak markantní (samozřejmě je vidět, kvůli optiky, ale u Tucsonu je to zcela odlišné).

Jinak není nic jednoduššího, než si zajet k dealerovi, určitě ho rádi pristaví do dílny a na chvíli zhasnou. Když se chce, tak to jde.

PS: málokteré bi-ledky dnes svítí lépe, než kvalitní bi-xenony

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 06. 2018 11:57

Vlastně jsem to čekal, důkaz jako vždy nikde. Ale když čtu o tom rozhraní a parazitním světle, dá se předpokládat, že Škoda bude svítit lépe.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  04. 06. 2018 15:20

Záleží na úhlu pohledu.

Nevím jak ty, ale já radši vidím víc do příkopy, než aby se světlo rozptylovalo.

PS: test světel, který dělali v Americe ukázal, že osvětlení vozovky není u dnešních vozidel tak hrozné, ale odpadní světlo které oslňuje (X5 a další), je celkem zásadně zvýšené. Mám dojem, že v tom testu vyhrála Toyota (Prius+ myslím).

Důkaz? Zajdi si k dealerovi, žádné fotky ani videa nejsou dost objektivní :-p

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 06. 2018 16:25

Nemám rád ostré rozhraní. Je to nebezpečné, oči jsou zvyklé na dobré osvětlení a když něco vypluje ze tmy, bývá pozdě. Samozřejmě, že osvětlení pangejtu je taky důležité, ale dál už je to plýtvání světlem. Bohužel, některé světlomety mají parazitního světla až moc. Prostě, dokud bych neviděl Tucsona s Kodiqem vedle sebe, a nejlépe s nima něco odjet, nedokážu posoudit. Nejsem genius, kterej to odhadne když auto potká. Mimochodem, ledky mám taky.

Odpovědět  |   | 
Mira  |  03. 06. 2018 20:02

Kup si VW ten je po 120 000 km na odpis mame jich 6 sluzebnich a 5 z nich ma stejne neduhy opravy za nekolik 10 tisic

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 06. 2018 21:23

Pokud je auto po 120 na odpis, tak s ním jezdí hovado.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 06. 2018 09:53

Dohnal, protoze podle reklamy uz vsem ujel a ted jim nadeluje cely okruh

Odpovědět  |   | 
Vojta  |  02. 06. 2018 19:47

Dalo se čekat že obšhlehnou Karoqa aby drželi krok aspoň se Škodou auto.

Odpovědět  |   | 
S  |  02. 06. 2018 20:58

Obšlehnout mrkvičku ty máš dost hochu,ty vyrábějí SUV o hodně déle neš ta přejetá slepice.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 06. 2018 21:26

To je fakt. Pamatuju si jejich modely z třicátých let. Už tehdy měl osmiválcový Superb těžký problém.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 06. 2018 08:53

Tych cca 2500 vyrobenych kusov Superbu bola skutocne masovka.

Pozri, mozeme sa pozriet na roky 80. Akykolvek Hyundai bol vtedy lepsi ako lubovolna skodovka :) Co je funny kedze Hyundai bol zalozeny v roku 1947.

Odpovědět  |   | 
Gábor  |  03. 06. 2018 11:50

Ve 30. letech? Navíc v době krize?
Ty vůbec netušíš, jaká byla tehdy situace. Jestli se vyrobilo 2500 kusů takovýho auta, tak to byla naprostá bomba.
Zkus se trochu zorientovat než něco napíšeš.
Hyundai nikdy lepší nebyl. I ta blbá 105 bylo auto na rozdíl od hujdy.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 06. 2018 13:27

Chlapce, chlapce.... Pred casom som tu riesil tuto zalezitost s inym manikom, ktory mal mylne, a dost naivne, predstavy o priemyselnej vyrobe CSR v medzinarodnom kontexte.

A) Superb sa vyrabal aj po vojne, takze tvoje slova o krize su trosku mimo. Presne cisla su dostupne na webe. Urcite si ich najdes a porovnas s produkciou inych aut, ale v case ‘krizy’, co beriem ako 1934 ked sa zacal vyrabat do zaciatku vojny, sa z neho vyrobilo mizernych 600 kusov.
B) Celkova produkcia aut v medzivojnovej CSR bola v medzinarodnom meradle zanedbatelna. Francuzske automobilky mali modely, ktorych sa za par rokov vyrobilo viac, nez co celkovo vyrobila CSR medzi vojnami.

Odpovědět  |   | 
Barman Karol  |  04. 06. 2018 12:18

Joe Doe: To že bol Hyundai zalozeny v roku 1947 je prosím argument "pro", nebo "proti" koupi???
Z příspěvku se nedá poznat, jestli s tím ohromuješ nebo spíš strašíš.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  02. 06. 2018 22:25

To se jeden až diví, že se to doteď rákosky nenaučili....

Odpovědět  |   | 
Igor  |  02. 06. 2018 21:14

No jo, další koncernofil promluvil...

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  03. 06. 2018 02:58

No nevim. Pokud se někomu líbí Karoq, nebo dokonce, jak říkám, Kabaňova pomsta Kodiaq, musí mít notně vlastenecké srdce.

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 06. 2018 08:28

já se kvůli kodiaqu vrátil ke škodovce po 20 letech

Odpovědět  |   | 
Joe  |  03. 06. 2018 10:13

jenom to ne - karog je hnus na druhou, jen ať ho nikdo neobšlehne - ty génie....

Odpovědět  |   | 
JIRKA  |  02. 06. 2018 22:34

Kdyby mi v garaži stala koncernová plečka taky bych byl nas....j

Odpovědět  |   | 
Gábor  |  03. 06. 2018 00:32

Tak se pochlub, co Ti tam stojí. Trakař?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 06. 2018 07:31

Tipuji Peugeot nebo Citroen, anebo nějaký veterán BMW rok výroby 1997.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  03. 06. 2018 08:48

Pochybuju. Vidím to na starý zrezlý jízdní kolo...

Odpovědět  |   | 
qerulant  |  03. 06. 2018 12:15

Tak už nebuď nas-nej. Vždytˇ ti stojí? Ale co?

Odpovědět  |   | 
Honza Tláskal  |  04. 06. 2018 13:09

Tak todle autíčko bych si nechal líbit :) Hyundai zkrátka háže jeden skvost za druhým. Jen tak dál !!

Odpovědět  |   | 
Horák Lad.  |  04. 06. 2018 15:00

Nedělej si z rákosníků srandu, buď tak laskav

Odpovědět  |   | 
Pavlos  |  04. 06. 2018 21:53

Klasika, prostě krasavec od Hyundae, co jinhé čekat..i starej Tucson se mi líbí, ale tohle je snad ještě větší pecka, samozřejmě takovej 3.0TDi by tomu slušelo víc :p

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  05. 06. 2018 09:30

3.0 TDI do takového prdítka? Vždyť ten motor by se nedal dát ani do mnohem většího SantaFe.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  05. 06. 2018 18:14

trošku vypálil rybník tímhle stylem, protože škodovka moc nemyslí na zelenější budoucnost a furt valí ty svoje spalovací motory.. tady je vidět, že aspon nějaký výrobce to myslí vážně a jde s dobou

Odpovědět  |   | 
Drake  |  18. 06. 2018 18:44

tak oni poslou do kopru jedinej model co bych si koupil, hele to skodovka nedela dobre, jestli osekaji ereso tak jenom pomuzou k snizeni prodeje, kazdej mladej kluk z vesnice sni o eresku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A