Hyundai už má ceny pro svůz "ostrý" hatchback i30N. Začíná pod 700 000 Kč

12 komentářů

milde
13. října • 10:42

Opravte si nadpis, to je ostuda hned v nadpisu udělat chybu.

Mirek
13. října • 11:10

Kdepak, chyba tam musí být, jinak bychom si mysleli, že jsme na nějakém jiném webu.

hostík
13. října • 10:36

Cituji: "
V základní výbavě slabšího provedení jsou osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, full LED přední světla, systém autonomního brzdění, asistent pro čtení dopravních značek, sportovní vyhřívané sedačky vpředu, vyhřívaný volant, startovací tlačítko, přední a zadní parkovací senzory, parkovací kameru, duální klimatizaci, tempomat a osmipalcový displej s integrovanou navigací."
ha,ha, ha ... většina té výbavy je "přesně" to, co potřebuju v autě, které si chci koupit na pořádné ježdění ... fuj ... už jenom ten system autonomního brždění mi nahání hrůzu, určitě taky ocením, když budu chtít ze stovky zaparkovat smykem bokem, parkovací senzory a ještě si při průjezdu ostrou levotočivou zvládnu pravou rukou vyhonit navigaci, abych se dozvěděl, kam ta zatáčka pokračuje... zlatý moje mechanický struhadlo, který má jenom 201koníků, myslim, že bych s nim bez problémů tenhle zázrak techniky vyškolil...

bzzz
13. října • 12:21

Skoleni si schovej na zavodni okruh. Tohle je jen ostejsi verze civilniho modelu, ktera ti ma narazove umoznit zabavnejsi (opravdovejsi) svezeni. Mist, kde to muzes bezpecne rozbalit zase tolik neni (resp ne kazdy ma takove za barakem), takze se k nim potrebujes nejak dostat... a behem tech beznych cest (pri popojizdeni, parkovani) muze jednomu prijit vetsina tebou hanenych asistentu a funkci k uzitku.

Tom
13. října • 10:46

Hothatch není od toho, aby jsi s nim lítal každý den po okruhu. Ale aby jsi mohl odvést děti na do školy, jet klidně na dovolenou a o víkendu si užil svojí oblíbenou silnici. Tyhle stupidní komentáře vážně nechápu a ještě ten závěr :)) To radši nechám bez komentáře.

hostík
13. října • 11:19

jasně, já zvládnu odvézt děti, pak nemusím čekat na víkend (jezdit o víkendu mezi "kloboučníky" je pěkná stupidita) a užiju si jízdu každý den, na okruh nejezdim, nemám to zapotřebí. Bez větších problémů vyklepnu všechno, co potkám. Samozřejmě dvoutunová monstra se 400kW a výše, nezvládám (mám stovjku jenom za 5,8), ale to jsou auta určená pro ježdění v přímce... Pokud je to stupidní, pochlub se, čim jezdíš teď ty, kolik jsi najezdil a s čim, uvidíme, porovnáme ... můj nejmenší bezin má dva litry a je to poctivá atmosféra se 148kW, která točí do 8tis a má "krátkou" převodovku, takže tyhle "rádobyhatche" můžou mít o třetinu víc koníků a stejně jim to moc nepomůže ... a jet s takovým autem na dovolenou, to považuju taky za stupidní, na dovolenou jedu s benzínovým třílitrovým šestiválcem, když si chci zajezdit mimo cesty vezmu si opět benzinový čtyřválec 2,7l a jedu do bahna... ale chápu, že pokud někdo asi nic podobného nemá a asi s tim taky nejezdil, tak nemůže mít ani komentář a nechápe ...

stealth01
14. října • 16:10

Z čeho usuzujes, že se tady nacházejí lidé bez zkušeností se silnými auty. Já znám tady osobně tři lidi, kteří zde přispívají. Jeden má Guilii QV, druhý M2 a třetí zázrakem sehnal Porsche Cayman GT4. Co dál? Nepis, ze každého vyklepes, když nemáš info o protějšku, který s tebou diskutuje.

mz
13. října • 13:58

Tý jo, drsný hondista :-D
Nejspíš vždycky narazíš na slabšího řidiče, myslím, že by ses u tady toho N pěkně zapotil a nejen u něj. On ten Civic zas tak zázračně nejede.
A že nemáš zapotřebí jezdit na okruh, jen dokazuje tvojí dokonalost. Spíš bys tam zjistil, že toho ještě tak moc neumíš...

Saman
13. října • 13:55

koho na tyhle kydy utahujes? nejaky pubertacky pred skolou ne? :-D

Tom
13. října • 11:32

Já nerozumím tomu, že musíš všechno a všechny porovnávat podle sebe. Představ si, že po světě nechodí jen tvoje klony, ale různí lidé s různými potřeby a s různými preferencemi. To, že si neumíš představit jet s Type-R na dovolenou chápu. Kdo by taky chtěl poslouchat hodiny ten uječený motor. Type-R je celkem hardcore a proto musíš mít více aut, ale jsou i auta, jako toto, které zvládnou více věci, než jednorázově zaměřený type-r. A pindíky si poměřovat nemusím, na to si najdi lidi s tvoji "inteligenci"

_sulcik_
13. října • 10:43

To dost silně pochybuju, pokud neřídíš něco co má 200 kobyl a hmotnost NA Miaty. Ano se staršíma autama bez elektronických píč*vin je větší zábava a je radost s nima jezdit, ale tyhle moderní HH jsou prostě rychlostně úplně jinde. :)

ACE
13. října • 9:29

Testeři a něj pějí ódy, tak se těším na nějakou přímou konfrontaci s konkurencí.

Doporučujeme

Články odjinud