Hyundai už má ceny pro svůz "ostrý" hatchback i30N. Začíná pod 700 000 Kč

ACE  |  13. 10. 2017 09:29

Testeři a něj pějí ódy, tak se těším na nějakou přímou konfrontaci s konkurencí.

Odpovědět  |   | 
hostík  |  13. 10. 2017 10:36

Cituji: "
V základní výbavě slabšího provedení jsou osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, full LED přední světla, systém autonomního brzdění, asistent pro čtení dopravních značek, sportovní vyhřívané sedačky vpředu, vyhřívaný volant, startovací tlačítko, přední a zadní parkovací senzory, parkovací kameru, duální klimatizaci, tempomat a osmipalcový displej s integrovanou navigací."
ha,ha, ha ... většina té výbavy je "přesně" to, co potřebuju v autě, které si chci koupit na pořádné ježdění ... fuj ... už jenom ten system autonomního brždění mi nahání hrůzu, určitě taky ocením, když budu chtít ze stovky zaparkovat smykem bokem, parkovací senzory a ještě si při průjezdu ostrou levotočivou zvládnu pravou rukou vyhonit navigaci, abych se dozvěděl, kam ta zatáčka pokračuje... zlatý moje mechanický struhadlo, který má jenom 201koníků, myslim, že bych s nim bez problémů tenhle zázrak techniky vyškolil...

Odpovědět  |   | 
_sulcik_  |  13. 10. 2017 10:43

To dost silně pochybuju, pokud neřídíš něco co má 200 kobyl a hmotnost NA Miaty. Ano se staršíma autama bez elektronických píč*vin je větší zábava a je radost s nima jezdit, ale tyhle moderní HH jsou prostě rychlostně úplně jinde. :)

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 10. 2017 10:46

Hothatch není od toho, aby jsi s nim lítal každý den po okruhu. Ale aby jsi mohl odvést děti na do školy, jet klidně na dovolenou a o víkendu si užil svojí oblíbenou silnici. Tyhle stupidní komentáře vážně nechápu a ještě ten závěr :)) To radši nechám bez komentáře.

Odpovědět  |   | 
hostík  |  13. 10. 2017 11:19

jasně, já zvládnu odvézt děti, pak nemusím čekat na víkend (jezdit o víkendu mezi "kloboučníky" je pěkná stupidita) a užiju si jízdu každý den, na okruh nejezdim, nemám to zapotřebí. Bez větších problémů vyklepnu všechno, co potkám. Samozřejmě dvoutunová monstra se 400kW a výše, nezvládám (mám stovjku jenom za 5,8), ale to jsou auta určená pro ježdění v přímce... Pokud je to stupidní, pochlub se, čim jezdíš teď ty, kolik jsi najezdil a s čim, uvidíme, porovnáme ... můj nejmenší bezin má dva litry a je to poctivá atmosféra se 148kW, která točí do 8tis a má "krátkou" převodovku, takže tyhle "rádobyhatche" můžou mít o třetinu víc koníků a stejně jim to moc nepomůže ... a jet s takovým autem na dovolenou, to považuju taky za stupidní, na dovolenou jedu s benzínovým třílitrovým šestiválcem, když si chci zajezdit mimo cesty vezmu si opět benzinový čtyřválec 2,7l a jedu do bahna... ale chápu, že pokud někdo asi nic podobného nemá a asi s tim taky nejezdil, tak nemůže mít ani komentář a nechápe ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 10. 2017 11:32

Já nerozumím tomu, že musíš všechno a všechny porovnávat podle sebe. Představ si, že po světě nechodí jen tvoje klony, ale různí lidé s různými potřeby a s různými preferencemi. To, že si neumíš představit jet s Type-R na dovolenou chápu. Kdo by taky chtěl poslouchat hodiny ten uječený motor. Type-R je celkem hardcore a proto musíš mít více aut, ale jsou i auta, jako toto, které zvládnou více věci, než jednorázově zaměřený type-r. A pindíky si poměřovat nemusím, na to si najdi lidi s tvoji "inteligenci"

Odpovědět  |   | 
Saman  |  13. 10. 2017 13:55

koho na tyhle kydy utahujes? nejaky pubertacky pred skolou ne?

Odpovědět  |   | 
mz  |  13. 10. 2017 13:58

Tý jo, drsný hondista
Nejspíš vždycky narazíš na slabšího řidiče, myslím, že by ses u tady toho N pěkně zapotil a nejen u něj. On ten Civic zas tak zázračně nejede.
A že nemáš zapotřebí jezdit na okruh, jen dokazuje tvojí dokonalost. Spíš bys tam zjistil, že toho ještě tak moc neumíš...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 10. 2017 16:10

Z čeho usuzujes, že se tady nacházejí lidé bez zkušeností se silnými auty. Já znám tady osobně tři lidi, kteří zde přispívají. Jeden má Guilii QV, druhý M2 a třetí zázrakem sehnal Porsche Cayman GT4. Co dál? Nepis, ze každého vyklepes, když nemáš info o protějšku, který s tebou diskutuje.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 10. 2017 12:21

Skoleni si schovej na zavodni okruh. Tohle je jen ostejsi verze civilniho modelu, ktera ti ma narazove umoznit zabavnejsi (opravdovejsi) svezeni. Mist, kde to muzes bezpecne rozbalit zase tolik neni (resp ne kazdy ma takove za barakem), takze se k nim potrebujes nejak dostat... a behem tech beznych cest (pri popojizdeni, parkovani) muze jednomu prijit vetsina tebou hanenych asistentu a funkci k uzitku.

Odpovědět  |   | 
milde  |  13. 10. 2017 10:42

Opravte si nadpis, to je ostuda hned v nadpisu udělat chybu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 10. 2017 11:10

Kdepak, chyba tam musí být, jinak bychom si mysleli, že jsme na nějakém jiném webu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A