Hyundai už má ceny pro svůz "ostrý" hatchback i30N. Začíná pod 700 000 Kč

Nejsilnější hatchback ve své historii uvádí na trh korejská automobilka Hyundai. Model i30N, který se stejně jako verze s klasickými karosériemi hatchback, kombi a v blízké budoucnosti i liftback vyrábí ve slezských Nošovicích, bude k mání ve dvou výkonových verzích.

Verze s výkonem motoru 250 koní a 184 kW bude u dealerů k dostání za 699 990 korun a silnější modifikace s 275 koňmi a 202 kW bude za 739 990 korun.

Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

Silnější varianta jezdí na devatenáctipalcových kolech, má elektronický diferenciál s omezenou svorností, lepší brzdy s kotouči o rozměrech vpředu 345 a vzadu 315 milimetrů, aktivní ventil výfukové soustavy a třeba i vzpěru pro vyztužení karosérie v zavazadlovém prostoru.

V základní výbavě slabšího provedení jsou osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, full LED přední světla, systém autonomního brzdění, asistent pro čtení dopravních značek, sportovní vyhřívané sedačky vpředu, vyhřívaný volant, startovací tlačítko, přední a zadní parkovací senzory, parkovací kameru, duální klimatizaci, tempomat a osmipalcový displej s integrovanou navigací.

Na vůz samozřejmě platí pětiletá záruka.

Na snímky vozu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků