Hyundai už má ceny pro svůz "ostrý" hatchback i30N. Začíná pod 700 000 Kč

Nejsilnější hatchback ve své historii uvádí na trh korejská automobilka Hyundai. Model i30N, který se stejně jako verze s klasickými karosériemi hatchback, kombi a v blízké budoucnosti i liftback vyrábí ve slezských Nošovicích, bude k mání ve dvou výkonových verzích.

Verze s výkonem motoru 250 koní a 184 kW bude u dealerů k dostání za 699 990 korun a silnější modifikace s 275 koňmi a 202 kW bude za 739 990 korun.

Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

Silnější varianta jezdí na devatenáctipalcových kolech, má elektronický diferenciál s omezenou svorností, lepší brzdy s kotouči o rozměrech vpředu 345 a vzadu 315 milimetrů, aktivní ventil výfukové soustavy a třeba i vzpěru pro vyztužení karosérie v zavazadlovém prostoru.

V základní výbavě slabšího provedení jsou osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, full LED přední světla, systém autonomního brzdění, asistent pro čtení dopravních značek, sportovní vyhřívané sedačky vpředu, vyhřívaný volant, startovací tlačítko, přední a zadní parkovací senzory, parkovací kameru, duální klimatizaci, tempomat a osmipalcový displej s integrovanou navigací.

Na vůz samozřejmě platí pětiletá záruka.

Na snímky vozu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků