Hyundai už má ceny pro svůz "ostrý" hatchback i30N. Začíná pod 700 000 Kč

Nejsilnější hatchback ve své historii uvádí na trh korejská automobilka Hyundai. Model i30N, který se stejně jako verze s klasickými karosériemi hatchback, kombi a v blízké budoucnosti i liftback vyrábí ve slezských Nošovicích, bude k mání ve dvou výkonových verzích.

Verze s výkonem motoru 250 koní a 184 kW bude u dealerů k dostání za 699 990 korun a silnější modifikace s 275 koňmi a 202 kW bude za 739 990 korun.

Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

Silnější varianta jezdí na devatenáctipalcových kolech, má elektronický diferenciál s omezenou svorností, lepší brzdy s kotouči o rozměrech vpředu 345 a vzadu 315 milimetrů, aktivní ventil výfukové soustavy a třeba i vzpěru pro vyztužení karosérie v zavazadlovém prostoru.

V základní výbavě slabšího provedení jsou osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, full LED přední světla, systém autonomního brzdění, asistent pro čtení dopravních značek, sportovní vyhřívané sedačky vpředu, vyhřívaný volant, startovací tlačítko, přední a zadní parkovací senzory, parkovací kameru, duální klimatizaci, tempomat a osmipalcový displej s integrovanou navigací.

Na vůz samozřejmě platí pětiletá záruka.

Na snímky vozu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků