Hyundai uvádí nové klimatizační technologie. Hledí na vaše zdraví i pohodlí

Pavliczek  |  28. 07. 2020 21:04

Dobry den, u nas doma mame takovy motto : Kdo si koupi Hjundaje, nadosmrti ku.nd.a. je. Dekuju!

Odpovědět  |   | 
Dacan  |  28. 07. 2020 23:21

Dacia už je taky lepší

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  29. 07. 2020 07:41

Dacia byla a je ze všech nejhorší. To ví i ten největší ňouma!

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  29. 07. 2020 07:54

Ale jdi ty brepto. Odjakživa platí, kdo NEkoupí Hyundaie nadosmrti kun.a je. Poděkovat si můžeš sám. 😉

Odpovědět  |   | 
W. Burnitz  |  29. 07. 2020 19:48

Jejda, tak to je nemilé... A už jste to zkoušeli nějak řešit? Dnes je celá řada možností, jak by se vám dalo pomoci. Pokud to není dáno nějak geneticky (s tím už se pak dá těžko něco dělat), tak by mohla zabrat nějaká kvalitní terapie zaměřená na odstranění mindráků, zvýšení sebevědomí a posílení zdravého rozumu. V neposlední řadě by vám pak vám a vašim blízkým mohl pomoci nějaký kurz slušného chování. Věřím, že se vám pak podaří lepe čelit nutkání ke zveřejňování trapných příspěvků a že budete celkově víc v pohodě. Nebojte se a jděte do toho, určitě se vám uleví! Držím palce a budu se moc těšit na vaše první úspěchy!

Odpovědět  |   | 
M  |  29. 07. 2020 15:00

Ma nektera z "Evropskych" automobilek nejaky ekvivalent?
Protoze korejske i japonske znacky uz davno maji ionizatory vzduchu a dalsi vymozenosti a u nasich vyrobcu se porad resi jak maji nejvetsi kufr a spotrebu, bohuzel jen papirove.

Kdy se uzakoni v EU, ze kazde nove prodavane auto, bude mit napsanou realnou spotrebu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 07. 2020 05:40

A jaká je ta reálná spotřeba? Podle koho se bude měřit a udávat? Kdo rozhodne, jaký jízdní styl je ten pravý?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 07. 2020 08:22

A jaké další vymoženosti, abych nemusel blbej.
Jinak si matné pamatuju, že i evropští výrobci už to nasadili, myslím francouzi. Ale k čemu je to dobré v tak malém prostoru. A když jsem si to zadal u japonců, tak ani u toyoty, subaru a mazdy jsem to nenašel...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  29. 07. 2020 19:18

Vážení, nevím jak vám ale mě chcípla baterie na novém autě po 4 roce.(kupováno červen 2016 ) To máme elektrické dochlazování, elektrické dosušovaní. Budeme mít baterie jako mají nákladní vozy?

Odpovědět  |   | 
Eruda  |  29. 07. 2020 21:48

Není nic jednoduššího, než prostě baterii vyreklamovat, máš na ni přeci 8 let záruku.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 07. 2020 07:44

Tak já nemám korejské auto, takže záruku neuplatňuji ale i tak pochybuji, že by na baterii dali takovou záruku. To je jako s telefonem, kterej by jste šel po 4 letech reklamovat(prodloužená záruka), že již nemá kapacitu baterie a dlouho nevydrží. Odkážou Vás na záruční podmínky a nabídnou pozáruční opravu.

Odpovědět  |   | 
Eruda  |  30. 07. 2020 21:35

Baterie elektromobilu není baterie z nějakého telefonu. A každý solidní výrobce, co si stojí za kvalitou svých elektromobilů, dává na baterii osmiletou záruku.
https://www.hyundai.cz/o-nas/5let-komplexni-zaruky... (záruka na baterii 8let / 160000km).
PS: Kdybych kupoval elektromobil, tak jedině Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Eruda  |  30. 07. 2020 21:41

Nejen elektromobil...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan