Hyundai uvádí na trh novou generaci kombi i30. S cenami od 384 990 Kč

Novinka vyjíždějící z továrny ve slezských Nošovicích má nejvýkonnější motor 103 kW/140 koní.

Přesně 25 000 Kč budou muset připlatit u dealerů značky Hyundai ti zákazníci, kteří se místo hatchbacku rozhodnou pro karosářskou variantu kombi i30.

Tuzemské zastoupení této korejské automobilky již zveřejnilo ceník nové generace tohoto vozu, který se stále vyrábí ve slezských Nošovicích. Chce nalákat zákazníky, aby si vůz objednali co nejdříve. Zatímco ve standardním ceníku se totiž objevuje nejnižší cenovka 414 990 Kč, ti, kteří projeví zájem o limitovanou edici Best of Czech, získají vůz (navíc s výkonnějším stodvacetikoňovým motorem již za 384 990 Kč.

Hledali jsme 602 litrů v kufru nové i30 kombi. Jsou v mnoha přihrádkách

Hledali jsme 602 litrů v kufru nové i30 kombi. Jsou v mnoha přihrádkách

V této edici je rovněž omezen výběr motorů. Jestliže v klasickém ceníku je uvedena pětice agregátů - tři zážehové s výkony 100, 120 a 140 koní a dvě varianty turbodieselu - 110 a 136 koní, limitovaná edice nabízí pouze dva výkonnější benzinové pohonné jednotky a slabší vznětový motor.

Trumfem nové generace vozu i30 bude nepochybně objem zavazadlového prostoru. Ten totiž ve voze, který na délku měří 4585 milimetrů, na výšku 1475 a na šířku 1795 milimetrů, nabízí prostor 602 litrů.

Ve výbavě je klimatizace, rádio, multifunkční volant, tempomat, palubní počítač, elektrické ovládání předních oken, automatické přepínání dálkových a tlumených světlometů, asistenční systém pro jízdu v pruzích, asistent pro rozjezd do svahu a systém sledování únavy řidiče. Za příplatek ve výši pouze deset tisíc korun pak lze dokoupit paket obsahující patnáctipalcová kola z lehkých slitin, LED světla pro denní svícení, mlhovky, elektrické ovládání také pro zadní okna a zadní parkovací senzory.

Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Vyšší stupně výbavy nebo za příplatek pak nabídnou například adaptivní tempomat, bezdrátové nabíjení telefonu, systém pro sledování vozů ve slepém úhlu nebo čtení dopravních značek. Také pak plně LED přední světla, kožené ventilované sedačky, případně navigaci s osmipalcovým dotykovým displejem.

Auto má samozřejmě pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů.

Na galerii snímků novinky se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků