Hyundai uvádí na trh novou generaci kombi i30. S cenami od 384 990 Kč

Novinka vyjíždějící z továrny ve slezských Nošovicích má nejvýkonnější motor 103 kW/140 koní.

Přesně 25 000 Kč budou muset připlatit u dealerů značky Hyundai ti zákazníci, kteří se místo hatchbacku rozhodnou pro karosářskou variantu kombi i30.

Tuzemské zastoupení této korejské automobilky již zveřejnilo ceník nové generace tohoto vozu, který se stále vyrábí ve slezských Nošovicích. Chce nalákat zákazníky, aby si vůz objednali co nejdříve. Zatímco ve standardním ceníku se totiž objevuje nejnižší cenovka 414 990 Kč, ti, kteří projeví zájem o limitovanou edici Best of Czech, získají vůz (navíc s výkonnějším stodvacetikoňovým motorem již za 384 990 Kč.

Hledali jsme 602 litrů v kufru nové i30 kombi. Jsou v mnoha přihrádkách

Hledali jsme 602 litrů v kufru nové i30 kombi. Jsou v mnoha přihrádkách

V této edici je rovněž omezen výběr motorů. Jestliže v klasickém ceníku je uvedena pětice agregátů - tři zážehové s výkony 100, 120 a 140 koní a dvě varianty turbodieselu - 110 a 136 koní, limitovaná edice nabízí pouze dva výkonnější benzinové pohonné jednotky a slabší vznětový motor.

Trumfem nové generace vozu i30 bude nepochybně objem zavazadlového prostoru. Ten totiž ve voze, který na délku měří 4585 milimetrů, na výšku 1475 a na šířku 1795 milimetrů, nabízí prostor 602 litrů.

Ve výbavě je klimatizace, rádio, multifunkční volant, tempomat, palubní počítač, elektrické ovládání předních oken, automatické přepínání dálkových a tlumených světlometů, asistenční systém pro jízdu v pruzích, asistent pro rozjezd do svahu a systém sledování únavy řidiče. Za příplatek ve výši pouze deset tisíc korun pak lze dokoupit paket obsahující patnáctipalcová kola z lehkých slitin, LED světla pro denní svícení, mlhovky, elektrické ovládání také pro zadní okna a zadní parkovací senzory.

Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Vyšší stupně výbavy nebo za příplatek pak nabídnou například adaptivní tempomat, bezdrátové nabíjení telefonu, systém pro sledování vozů ve slepém úhlu nebo čtení dopravních značek. Také pak plně LED přední světla, kožené ventilované sedačky, případně navigaci s osmipalcovým dotykovým displejem.

Auto má samozřejmě pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů.

Na galerii snímků novinky se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků