Hyundai uvádí na trh novou generaci kombi i30. S cenami od 384 990 Kč

Novinka vyjíždějící z továrny ve slezských Nošovicích má nejvýkonnější motor 103 kW/140 koní.

Přesně 25 000 Kč budou muset připlatit u dealerů značky Hyundai ti zákazníci, kteří se místo hatchbacku rozhodnou pro karosářskou variantu kombi i30.

Tuzemské zastoupení této korejské automobilky již zveřejnilo ceník nové generace tohoto vozu, který se stále vyrábí ve slezských Nošovicích. Chce nalákat zákazníky, aby si vůz objednali co nejdříve. Zatímco ve standardním ceníku se totiž objevuje nejnižší cenovka 414 990 Kč, ti, kteří projeví zájem o limitovanou edici Best of Czech, získají vůz (navíc s výkonnějším stodvacetikoňovým motorem již za 384 990 Kč.

Hledali jsme 602 litrů v kufru nové i30 kombi. Jsou v mnoha přihrádkách

Hledali jsme 602 litrů v kufru nové i30 kombi. Jsou v mnoha přihrádkách

V této edici je rovněž omezen výběr motorů. Jestliže v klasickém ceníku je uvedena pětice agregátů - tři zážehové s výkony 100, 120 a 140 koní a dvě varianty turbodieselu - 110 a 136 koní, limitovaná edice nabízí pouze dva výkonnější benzinové pohonné jednotky a slabší vznětový motor.

Trumfem nové generace vozu i30 bude nepochybně objem zavazadlového prostoru. Ten totiž ve voze, který na délku měří 4585 milimetrů, na výšku 1475 a na šířku 1795 milimetrů, nabízí prostor 602 litrů.

Ve výbavě je klimatizace, rádio, multifunkční volant, tempomat, palubní počítač, elektrické ovládání předních oken, automatické přepínání dálkových a tlumených světlometů, asistenční systém pro jízdu v pruzích, asistent pro rozjezd do svahu a systém sledování únavy řidiče. Za příplatek ve výši pouze deset tisíc korun pak lze dokoupit paket obsahující patnáctipalcová kola z lehkých slitin, LED světla pro denní svícení, mlhovky, elektrické ovládání také pro zadní okna a zadní parkovací senzory.

Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Vyšší stupně výbavy nebo za příplatek pak nabídnou například adaptivní tempomat, bezdrátové nabíjení telefonu, systém pro sledování vozů ve slepém úhlu nebo čtení dopravních značek. Také pak plně LED přední světla, kožené ventilované sedačky, případně navigaci s osmipalcovým dotykovým displejem.

Auto má samozřejmě pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů.

Na galerii snímků novinky se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků