Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné

69 komentářů

Antiautomat
17. října • 19:18

Uprimne povedane, nesiel by som do toho. Co sa tyka Tusona alebo Santa, to je ina vec.

gula
18. října • 11:02

od Hnojdaju nic nebrat, svinliri a darebaci

Antiautomat
18. října • 19:20

Preco? Pohybujeme sa v 'spotrebnom' segmente. Tu rozhoduje to, co dostanem a za kolko. Sucasna situacia je taka, ze tato hranica je velmi podobna. Takze nastupuje druha otazka a to, co si chcem vybrat. Pre mna, v malom segmente volim citygo - prevodovka uz je ako-tak normalna, zvysok je dostojny - trojdverak je vyborne auto. Ak chcem jednoduche a lokomotivne SUV velkeho formatu, volim SantaFe. Inak, verzia Grand poraza BMW. Nemecky test:
https://www.youtube.com/watch...

Hajzlík
17. října • 17:14

Navoněná bída, tváří se jako SUV, ale je to jenom trapný předohrab, dtto motory, "vrchol" upachtěná 1.6 a diesel vůbec nemá.

sumi
17. října • 16:34

Přes 700 tis za malý škaredý korejský střep je děsné...B-]
Opel Mokka X seženete min o 100 tis levněji..A JE TO HEZKÉ AUTO.
Podobně Fiat 500X..
KIA Stonic vypadá o dost lépe.

Saman
17. října • 13:11

na auto.cz a sesterskem autorevue.cz asi hulite nejakej stejnej matros co? ze mate potrebu psat stejny kraviny do nadpisu ohledne ceny, a schodne se na obou servrech vyhejmate porovnani s VW T-Rocktere teda aspi podle vasich meritek je levne a naprosto prevybavene :-D

*7wdh*qwcddh*(&^
17. října • 14:11

Otazka je, jak to pani zurnaliste mysleli. Ze je Kona levnejsi nez T-Roc prece vubec neznamena, ze je levna. Leda, ze by nekde psali, ze T-Roc je levnej. Take je mozne, ze pany redaktory velmi prekvapuje, ze se jiz Korejci prestavaji podbizet cenami.Pro spoustu lidi Kona skutecne drahe auto je. Ovsem pro nektere z nich je drahe jakekoliv auto.Ze se nad tim vubec pozastavujete?

U Konicka
17. října • 15:49

H@vnaj nebrat :-/

shx
17. října • 13:03

730 000 za plně vybavené auto je dneska dobrá cena, bohužel ani silná koruna nebrání rapidnímu růstu cen... napřiklad žádnou škodovku v této výbavě bez ohledu na velikost nekoupíte

Stan
17. října • 9:25

Hnujdaj Koma. Sen českých haterů a naivků, kteří si myslí, že si koupili nadauto, které ujede všem. Předpokládám, že když i30 je liftback, dle automobilky Hnůjdéj, tal tohle označí jako kabriolet...

bzzz
17. října • 10:28

Reste auto/techniku a ne marketing resp pohnutku kupcu/majitelu.

Marek
17. října • 12:03

Jenže to jde ruku v ruce... Auto představuje především marketing. A pokud automobilka tvrdí takové bludy a vůbec jim to není blbé, tak jaké pak asi bude to auto?

Mirek
17. října • 18:02

To je velice zavádějící. Nikdo tě nenutí reklamy sledovat a můžeš si o nich udělat vlastní názor. Osobně nespojuji techniku a přitroublý marketing. Ti, co ta auta vymýšlejí, dělají, nemají nic společného s troubou Vošickým. Kdybych podle reklamy měl kupovat cokoliv, tedy i jídlo, tak asi brzo pojdu hlady, nebo se mi převrátí žaludek z jednotvárné stravy. A to nemluváím o ostatním spotřebním zboží (doufám, že víš, že auto je spotřební zboží).

Stan
17. října • 10:48

Děláte jako by to tady někdo řešil na tomto slavném Škodahatefóru. Jakýkoliv poznatek je hned odsouzen škodafílií a pod. Takže místní diskutující mě přiměli si z toho tady dělat jen kozy. A já se rozhod jít proti proudu, nebudu nadávat na Škodovku, ale jen na Hnujdu... O autech a technice se dá diskutovat jen na zahraničních webwch. V ČR nikoliv...

*7wdh
17. října • 14:02

Taky jdu proti proudu: Skoda mi nesmi do baraku! B-]

Stan
18. října • 9:29

Rozhodně, i30 by byla lepší volba :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
(w7eih
18. října • 10:07

Fakt, ze Vy volite jen mezi Skodou a i30, jeste neznamena, ze i ja jsem ve svych moznostech tak omezen. Verte mi, prosim, ze i30 mi nesmi ani do toalety. B-]

FRČ
18. října • 7:54

TESAT DO KAMENE!!!

Shimi
17. října • 8:37

Nevím co soudruzi v Hyundai hulí, ale evidentně to bude premium materiál.Hyundai Kona - 1.6T 130 kW - 730.000,-
Hyundai i30N - 2.0T 184 kW - 700.000,-
Hyundai i30N - 2.0T 202 kW - 740.000,-Musel bych být naprostý idiot, abych si za ty prachy koupil zrůdu v podobě Kony, byť s pseudo 4x4 a automatem (ani jedno reálně nechci), místo perfektně fungujícího HH i30N.

joe
17. října • 11:07

nutí ti to někdo - myslím že ne a podle toho jak drtíš tu cenu co nejvýš idiot jsi, sory ale je to tak...;-)

Stan
17. října • 10:45

Jestli perfektně funguje se teprve ukáže. A aby vůbec něco takového mohli vyrobit, tak museli zaplatit Alberta Biermanna z BMW, jinak by N byl jen další střep... Takže ti vaši slavní Korejci by byli bez Německých zkušeností v hajzlu...

Shimi
17. října • 11:33

Stan: Teprve ukáže? To už se dávno ukázalo. A k tomu zbytku. To má být jako negativum nebo pozitivum? Já to beru jako pozitivum. Možnost najmout si profíka má přeci každá automobilka, pouze blbec toho nevyužije.

Stan
17. října • 12:42

Ukázalo? Ty ho máš už rok v garáži a máš na něm najeto 50.000? Jaké auto je se rozhodně neukáže po pár testech na YT, ale po delší době užívání. Prvních zkušenostech se servisem atd. Tohle žádné 10 minutové video, ve kterém se tváří všichni nadšeně neukáže. Máš pravdu, tuhle možnost má každý, ale zvláštní, že si tak dokonalá automobilka nevystačila s vlastními experty a musela použít ty německé, kteří vytářejí podle Hnujdafilů jen samé zmetky

Peter
17. října • 15:16

A že ti nevadil např. slovák ve Škodě a předtím VW, Turci ( jednoho znám osobně) v Porsche,BMW atd. Tvl to není o národnosti!! Zvláštní je, že tato značka patří na přední místa celosvětově, jen v Česku je pod úroveň něco takového vůbec vlastnit. A nejvíc většinou vyskakují ti, co si dovolí akorát nějakou boračku z venku v lepším případě stočenou bazarovku.

Shimi
17. října • 13:44

Stan: Na to, abych zjistil funkčnost auta, mi stačí jeden až dva testovací dny. Vlastnictví, 50.000 km a servis s tím opravdu nemají nic společného.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stan
18. října • 9:27

Co to meleš za hovna? Jak můžeš zjistit jaké je auto za dva dny? Zjistíš jen naprostý základ, ktzerý stačí arkádovým buzíčkům jako jsi ty. Tvl. to tahá, tvl. to prdí do výfuku, ale to je sakra málo poznatků abych si udělal obrázek o tom jaké auto je!

Shimi
18. října • 12:29

Stan: Ty o koze a já o voze. Vůbec si nepochopil o čem mluvím. A buzíčky si nech na doma, mně je u zádele tvoje orientace. Navíc do očí bys mi to neřekl. Zřejmě ti uniká, tak jako dalším, že tímhle stylem diskuze se daleko nedostaneš. Za těch 20 let co sem chodím, jsem diskutoval s ledaským, takže nějaký "Stan" mě nemůže rozhodit. To tady byli jiní fištróni, kterým nesaháš ani po kotníky. Uvědom si, že tady nikoho nezajímáš. To jen pro pořádek ohledně tvého nového postoje k diskuzím na tomto webu. Prober se "kámo".

Stan
19. října • 8:28

Do očí ti povím co chceše a rád se s tebou osobně potkám a můžeš si vzít klidně kamarády, protže ti to nebude stačit. jestli máš koule, budu poctěn našim setkáním, jen napiš kdy a kde, na to se docela těším

Mirek
18. října • 11:27

A proč tady něco píšeš, když to dle tebe nemá úroveň? Shimi s tebou komunikuje slušně, proč opět ta ujetost? A co se změní v diskuzi, když budou diskutující registrování? Budeš se potom za svou sprostotu stydět? Tak samozřejmě nejlepší je to hodit na druhé (vinu za své chování).
A ještě drobnost, design Hyundaie netvoří Schreyer. A auto má také podvozek, převodovku, motor..... a to netvoří šéfdesigner Schreyer. To jen k tomu jednomu člověku.

Stan
19. října • 8:27

BlaBlaBla Mirku Dušíne

Antiautomat
17. října • 19:12

rozvody pri 1.2TSi ako skvely priklad. Ano. A co este tam mas?

šofér
17. října • 11:04

Ty jsi slušý týdlit.... rád bych, kdyby evropská ekonomika rostla, jako ta korejská, kdyby i ta česká rostla tak, jako jejich... vylez z díry a podívej se po světě, nejen po ČR a EU !! Nebudeš tu za vola!

Stan
17. října • 12:54

Navíc řeč byla o autě, nepopírám, že v jiných odvětvích třímají světové prvenství, ale Hnujda prodáváná v EU je podprůměrné auto a verze N je možná malinko lepší, ale díky zkušenosti člověka z EU a ne z Korei, tak si strč celou jejich ekonomiku do kloaky...

Stan
17. října • 12:50

Týdlitty zmrde? Kvůli čemu, kvůli toho že nešukám korejce do prdele jako ty? Koukni co si napsal, co do toho taháš ekonomiku? Proč si páni experti z nejslavnější automobilky všech dob neporadili bez experta z DE? Mi se v mé díře líbí, mám tam vše co potřebuji k životu a když už vykouknu, tak po Evropě mi to bohatě stačí. Každý nemusí být světový jako ty.

Mirek
17. října • 17:55

Nemáš nějaké pomotané myšlení a hodnoty? Zajdi se podívat do automobilek napříč světem a najdeš tam lidi z celého světa, a to myslím ve vývoji. Ono je přece naprosto jedno, kdo tam pracuje, ale jak automobilka šlape. A od dobře šlapajícího průmyslu... se odvíjí i ekonomika státu. Co je na tom nepochopitelného. Když na to budu mít, tak si najmu koho budu chtít, dělají to tak všichni. Velkým množstvím státních úředníků a podržtašek se nikdy dobře mít nebudeme. To je jako napsat, že BMW je naprosto ve sračkách, když si neporadí bez slovenského designera.
A nepiš tady pindy o tom, že se tady nedá diskutovat... Podívej se, cos tady vytvořil za inteligentní příspěvky. Sprostě druhé napadáš, to se potom nediv, že ti to někdo s chutí vrátí i s úroky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stan
18. října • 9:37

Prosím? já s napadáním nezačal a popravdě, je mi to tady u piče a mé hodnoty jsou jasné, bombardovat tyhle diskuse, vzbuzovat rozhořčení u všech Hnujdafilů, kteří jsou pro mě podlidi. Všichni se tady skrývají za anonymní přihlášení a pak se vyjadřují jako mistři světa a já se rozhodl to dohnat do krajnosti. V momentě, kdy budou diskuse jen pro registrované a ověřené uživatele, dosáhnou diskuse určité úrovně, do té doby klidně napíšu, že jsi zmrd, protože to nemá jedinou váhu, můžu být klidně 70 letý důchodce co se nudí, můžu být 10 letý spratek co se nudí a o autech ví hovno nebo jen můžu být znechucený z toho jak si tady každý honí trika a umí jen remcat, takže já už si tady z toho budu dělat jen prdel.PS:
Hnujda je zmrdská značka pro zmrdy. A jestli je to inteligentní příspěvek? Asi ne, a co?

Alias
18. října • 20:09

Tak se hlavne svych hodnot v zivote pevne drzte, dotahnete to urcite s touto inteligenci a pristupem daleko. Preji hezky zbytek zbytecneho zivota.

Kos
17. října • 8:40

Tam někdo uvedl, nejvyšší cenu modelu s veškerou výbavou, motorem, co mimochodem dělá stovku za 7,9s, 4X4 a dvouspojkovým automatem a všichni to berou jako bernou minci. Hodil jsem ted T-Roc v benzinu 4X4 a automatem do konfigurátoru, dal jsem polovinu výbavy tý kony a byl jsem na 950.... takže se stejnou výbavou jako Kona za 729, budem na milionu...

USA
17. října • 8:49

7.9s se 130kW u takhle malyho prditka je dost zoufalej cas
nejspis v tom bude nejakej hacek, nebo primo hak

Kos
17. října • 8:59

Tak já vidím u T-Roc 2.0 TSI (hyundai ma 1.6) dokonce 140 KW - 190 koní 0-100 7,3
Takže kluci z Wolfsburgu to moc líp nezvládli co....

USA
17. října • 9:08

t-rock je skoro o 20cm delší
7.9 vs 7.3 je rozdil o parnik

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
(78wedhj(*
17. října • 13:58

20 cm je rozdil o parnik? Vsadim se, ze to urcite tvrdite i vase zene. Neni divu, ze maji zeny problem s odhadem vzdalenosti. :-P

USA
17. října • 20:32

pisu vyse - když kona dosahne stofku, trock je o 10 metru před nim, tedy o vic jak 2 kony, tedy o parnik

Saman
17. října • 13:15

ty beres zrychleni podle tabulky od vyrobce? ty budes asi slusnej fajnsmekr co B-] kdys sis vybyral holku, tak ses taky zeptal jejich rodicu jaka je v sexu a jestli je super plodna a da ti aspon tucet deti? :-D

USA
17. října • 20:33

az si jednou mozna najdes holku, prestanes psat takovyhle hovadiny

:D
17. října • 9:27

v tom pripade ty si kokot jak rampa

Tias
17. října • 9:10

Něco mi říká, že pro tebe ikdyby to bylo o 0,1 sekundy, tak je to o parník:)

USA
17. října • 9:14

kdejaky auto ma zrychleni lehce pod 8 s podstatne slabsim motorem
na 7 potrebujes vyrazne vetsi vykon nez na 8

Kos
17. října • 9:22

Já se královsky bavím, ty si asi ten typický čech, co si koupí T-roc a přesvědčuje všechny kolem, že 7,9 a 7,3 je prostě obrovský rozdíl, který absolutně nelze srovnávat. Pak na světlech ujede ty Koně, nebo jak se to jmenuje o 1.33 centimetru a diví se

USA
17. října • 20:30

az kona dosahne stofku, t-rock je o 10 metru pred nim, tedy o vic jak 2 kony
1.33 centimetru, to je nejspis to co drzis v ruce když jdes na malou

Kos
17. října • 9:09

Tak ted si me pobavil, Obě auta váží stejně, jedno má o 15 koní víc a zrychluje o 0,6 s rychleji, a je to o parník. Prostě, kdo chce psa bít....

USA
17. října • 9:13

7.9 da kdejaky normalni auto (i moje stara oktafka mela lepsi cas)
jestli to vazi stejne, tak to je jen dukaz, jak jsou v hnujdaji neschopni

Mirek
17. října • 11:19

Napiš tady parametry tvého nového auta a staré Octavie, která ty časy, dle tebe, udělá. Již teď se hodně směji.

USA
17. října • 20:24

vobycejna 1.8tsi delala stovku za 7.8

Mirek
17. října • 20:45

Já ti povídal, že se budu smát. To nemyslíš vážně, že ne.
http://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-1-8-2... ...
Ta obyčejná škodovka by musela být tahle, ale ani u této tento parametr nesedí.
http://www.auto.cz/skoda-octavia-rs-174...

USA
17. října • 21:37

vidim, ze nepoznáš starou 1.8tsi/118kW od ještě starsi 1.8t/110kW mimoni

Mirek
17. října • 22:13

Mimoň jsi tady jedině ty. Nauč se popisovat auta, o které se jedná, a nebudeš tady za vola. Co to je stará a ještě starší? To myslíš tu z roku 1956? Tak ta měla zrychlení na 100 asi tak půl minuty.
A co kdybys zapátral ty, když tady popisuješ něco, co stopro víš, jak rychle jezdilo. A že na to obyčejné auto nestačí ani to RS se 132 kW a maximálkou 235 km/hod. (zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,9 s), máš tam daný odkaz.
Jsis to zrychlení měřil sám a přesýpacími hodinami a kontroloval jsi výsledek hodinami slunečními.

USA
17. října • 22:36

snad kazdej pochopi, ze když napisu stara oktafka 1.8tsi, tak ze se jedna o O2, která jako model zacinala v 2004 a po fejsliftu koncila v 2013, a ze se nejedna o ještě starsi O1 1.8t.
to ze O1 1.8t rs 132kw nestacila na O2 1.8tsi dokladuje, ze vykon není všechno, ale ze dulezitej je taky tocivej moment a jeho prubeh, zprevodovani, hmotnost ...a k ty rychlosti, O2 liftback 1.8tsi/118kw mel psanou maximalku 223, kombik 222

Mirek
18. října • 5:48
USA
18. října • 8:20

zkus fejsliftovanou verzi

USA
17. října • 21:32

ja mel obycejny liftbacka, ten to mel za 7.8
a o 1km/h vyssi maximalku nez ten tvůj kombik
zkus ještě jednou zapátrat ty sherlocku

Shimi
17. října • 9:31

USA: Normální auto rozhodně nedá stovku pod 8 sekund a kdejaké už vůbec ne. V našich končinách dává normální auto stovku za 10+ sekund. Otázka je, co si kdo představuje pod pojmem "normální auto".

franta
17. října • 8:53

objem motoru

šofér
17. října • 8:10

Ten titulek jste obšelehli z VW Auto CZ?
Vždyť i ten nový VW stojí od 450 tis, a to v základu.
a Captur, Peugeot s podobnou výbavou přijde na stejné prachy. Jo, a ta Bestová verze má mít taky head-up display....

pája
18. října • 14:52

Copak ty nevíš, že je to stejná redakce/vydavatel auto.cz x autorevue.cz:-D

KOS
17. října • 8:08

Co to tady české weby předvádí za dezinformace. Neni vubec levné ? Stejne vybaveny T-Roc VW vyjde o 150-200 tisic. Tak cekam, ze u nej bude v nadpisu, nivy T-roc je nechutné předražený

brk77
17. října • 19:47

Já bych řekl, že tuhle cenovku tak trochu zavinila Škodovka. Zařízli Yetiho, který se na konci životního cyklu dal koupit za 399 tisíc ve "výbavě" Trumf a už s docela použitelnou výbavou Fresh za nějakých 420 tisíc. Yeti je ale minulost a Karoq začíná na 530 tisích. Nesnažím se ty auta srovnávat, ale beru to z pohledu nejlevnější SUV od Škoda vs. Hyundai. Domnívám se, že kdyby byl Yeti ještě na trhu, tak cenovka Kony bude nižší.

Stanek
17. října • 12:48

Predrazeny Hjundaj poskladany z neprodejnych casti, kdovi jak to bude jezdit. Za ne zbytecny model pro delani blbcu ze zakazniku. Hjundaj = fuj 3-[

jozef
19. října • 20:02

prosím Vás vymenujte mi jedno české auto ,že je vyrobené v Cesku,resp v Cine ešte nie je české resp činske auto..skoda teda urcitá časť výroby sa vyraba v Cesku,citigo na Slovensku ako aj Tiguan,Porsche takže mám teraz pisať,že je to slovenske auto???
ako Vy nás oblbujete,že skoda je česke auto???No ale sa necudujem,ked mate takých politikov Vám tzv dizajn tzv českeho auta musel robiť slovák a aj Babiša sme Vám dodali..
Takže napište mi jedno originalne české auto...nie že by Ste sa tešili že Hyundai Vám vytvara tiež pracovne miesta etc....:-D

Doporučujeme

Články odjinud