5
Fotogalerie

Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

Do roku 2021 chce být korejská automobilka na čele evropského trhu. Tedy co se týče prodaných automobilů. Při silné konkurenci to ale nebude snadný úkol.

U odhalování modelů i30 N a i30 Fastback se zástupci vedení Hyundai rozpovídali také o plánech do budoucnosti. Korejská automobilka se vůbec netají odvážnými ambicemi.

Do roku 2021 se chce stát nejprodávanější asijskou značkou na evropském trhu. "Naše nejnovější výrobky jsou významným motorem naší ambice vypustit na trh do roku 2021 třicet nových produktů a derivátů v celé Evropě," zní hlasy z automobilky. Klíčovým faktorem pro docílení tohoto cíle má být on-line prodejní taktika. Ta se příliš neodchyluje od toho, co Tesla dělá již několik let.

"S nejnovější digitální platformou jsme prodali přes 100 vozů během několika týdnů. Chceme lidem věci co nejvíce ulehčit, a proto jsme v Evropě v rámci spokojenosti zákazníků jedničkou," řekl viceprezident Thomas Schmid.

Ve své strategii na nejbližší roky se chtějí zaměřit na čtyři pilíře. Mezi ně patří řada SUV modelů, mobilita budoucnosti, rodina vozů I a sportovní N. 

Cesta vzhůru ale rozhodně nebude jednoduchá. V roce 2016 byl Hyundai až 14. nejprodávanější značkou automobilů v Evropě. Celkově se prodalo 505 396 vozů korejské automobilky. Na čele byl v minulém roce jasně Volkswagen s 1,7 milionu prodaných automobilů. 

Hyundai-Wants-To-Be-Europes-Biggest-Automaker-2 (1).jpgHyundai-Wants-To-Be-Europes-Biggest-Automaker-3.jpgHyundai-Wants-To-Be-Europes-Biggest-Automaker-4.jpgHyundai-Wants-To-Be-Europes-Biggest-Automaker-5.jpgHyundai-Wants-To-Be-Europes-Biggest-Automaker-6.jpg
Hyundai i30 N

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud